OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Harry Potter a odhalená tajemství - Prolog



Harry Potter a odhalená tajemství - PrologPřináším vám novou povídku.
Harry Potter a odhalená tajemství.
Skončila bitva v Bradavicích. Voldemort je poražen. Jaké budou další osudy našich hlavních hrdinů?
Moc prosím o komentáře.
Díky moc.
TerryBells...

EDIT: Článek neprošel korecí!



Trailer:

Prolog

Uběhlo přesně pět hodin od bitvy, která se udála v tomto hradě. Hrad už nevypadal, tak zničeně jako předtím, protože si ho vzali do rukou všichni profesoři a hrstka dospělých kouzelníků, kteří zatím neodcestovali domů.

Harry společně s Ronem, Hermionou a Ginny podřimovali na sedačce, v skoro opravené společenské místnosti.

Paní Weaslyová kolem nich chodila po špičkách a uklízela. Bylo na ní vidět, že by si nejraději lehla k nim, ale nedovolila si to.

Po celém hradě se uklízelo, pomáhali samozřejmě i domácí skřítkové v čele s Kráturou a jeho přívěskem. Každých pět minut vykřikoval něco ve smyslu – Děláme to pro mého pána, tak žádné odpočívání.

Harry pomalu otvíral oči, přes husté řasy už viděl, kde je. Ti čtyři byli na sobě namačkaní tak, že když se zvedne jeden, tak se probudí všichni.

Hermiona stále spala velice lehce, takže zaznamenala, že je už Harry vzhůru. Otevřela oči a usmála se na něj.

Paní Weaslyová si všimla, že jsou vzhůru, a tak je potichu pozdravila.

Bylo na ní vidět, že je konečně šťastná.

Ginny už se taky pomalu probouzela, ale Ron stále zařezával. Chvilkami byste řekli, že je mrtvý, ale jeho chrápání, vám dalo jasnou zprávu, že pouze tvrdě spí.

Ginny se postavila a protáhla.

„Harry, paní profesorka, říkala, že až se vzbudíš, tak ji máš navštívit,“ řekla mile paní Weaslyová.

„Děkuji, za vyřízení,“ odpověděl a hnal se k otevřenému obrazu, na němž už konečně byla i Buclatá dáma. Ta také podřimovala a mluvila ze spaní.

Harry neměl potuchy, kde by mohla být profesorka, a tak po kouskách pročesával celý hrad.

Párkrát zahlédl někoho, kdo uklízel. Vždy se snažil vyplížit z jeho dohledu, ale někdy se mu to nepodařilo. Třeba u profesora Křiklana neměl ani tu nejmenší šanci, jakoby profesor čekal, že se tam každou chvíli ukáže Harry.

„Harry, nevěděl jsem, že tady stále jste,“ lhal, jak tiskne, ale Harry byl na to připraven.

„Samozřejmě jsem tady zůstal,“ řekl Harry přívětivě.

„Nevíte náhodou, kde bych našel profesorku McGonagallovou?“ zeptal se Harry po chvíli trapného ticha.

„Ale jistě, je v ředitelně. Zařizuje korespondenci,“ vychrlil ze sebe Křiklan.

„Děkuji, určitě se potom potkáme,“ řekl a rychle upaloval po schodech.

Samozřejmě se Harry dostal, před kamenný chrlič, který po něm vyžadoval heslo.

„Zlo?“

„Ne!“

„Voldemort?“

„Ale fuj!!!“

„Bradavice???“

„Je mi líto.“

Harry stále přemýšlel, co by profesorka mohla dát za heslo, pak ho napadla úplná absurdita, ale musel jí vyzkoušet.

„Harry Potter?“

„Hurá!!! Myslel jsem, že na to přijdeš dřív,“ vysmíval se mu a přitom chrochtal.

„Vtipné, můžeš mě už konečně pustit?“ zeptal se nedůtklivě.

Chrlič uskočil na bok, a tak Harry mohl konečně projít. Po točitých schodech se Harry dostal před dveře ředitelny.

Zaklepal, a čekal na odpověď.

„Dále,“ ozval se hlas vevnitř.

Harry vklouzl dovnitř.

„Dobrý den, teda chci říct noc, paní profesorko,“ ušklíbl se mile Harry.

„Jsem ráda, že jsi přišel. Posaď se,“ řekla stejně mile jako on.

Harry se tedy posadil a čekal, co z profesorky vypadne.

„Harry, ty Ron a Hermiona a mnoho dalších studentů jste nedokončili sedmý ročník. Chtěla bych se s tebou poradit, jestli by bylo v pořádku, kdybych nabídla možnost sedmý ročník udělat,“ vyložila karty na stůl.

„Já si myslím, že by to bylo fajn,“ odpověděl Harry zaraženě.

„Taky si myslí, takže myslíš, že s tebou mohu v sedmém ročníku počítat?“ zeptala se náhle.

„Já myslím, že ano. Hermiona a Ron určitě taky nebudou proti,“ usmál se Harry zamyšleně.

„Takže, během prázdnin čekejte moji sovu,“ oznámila a usmála se.

Harry jí úsměv opětoval a zvedal se k odchodu.

„Harry, ještě jedna věc. Během prázdnin si dej velký pozor na tisk. A na ten ať si dají pozor i slečna Grangerová a pan Weasley.“


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Harry Potter a odhalená tajemství - Prolog:

8. TerryBells přispěvatel
01.09.2012 [15:10]

TerryBellsDěkuji, ale myslím, že je to trochu předčasné. Přece jenom jsem vydala Prolog a 1. kapitolu.
Ale samozřejmě děkuji... Emoticon

01.09.2012 [15:07]

LilyPotterRozhodla jsem se už dát pro tuto povídku hlas, tak mě nezklam... Emoticon

01.09.2012 [11:21]

LilyPotterMoc pěkné, už se těším na další... Emoticon

5. TerryBells přispěvatel
01.09.2012 [10:59]

TerryBellsDěkuji za krásné komentáře, vážím si toho... Emoticon

4. Nick
01.09.2012 [10:58]

Ještě chci dodat, že máš úžasný trailer!!! Emoticon

3. Nick
01.09.2012 [10:57]

Konečně nějaká povídka s tématikou HP!
Taky jsem přemýšlela,jak by to mohlo být po bitvě. Musím tedy uznat, že budeš mít nelehký úkol!
Hodně štěstí.
Co se týče kapitoly - Prologu, tak byl úžasný. Moc pěkně popsané. Líbí se mi!!! Emoticon

2. KacenQa přispěvatel
01.09.2012 [9:32]

KacenQaSkvělý nápad Emoticon Emoticon Emoticon sama jsem přemýšlela nad něčím podobným, ale nikdy to moc nedopadlo :P... těším se na pokračování! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. martinexa přispěvatel
31.08.2012 [20:53]

martinexaNo rozhodně je to docela dobrý nápad:)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!