OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Hetalia Czech, Russia and Germany... And Belarus? Part one



Hetalia Czech, Russia and Germany... And Belarus? Part oneKaždý ví, že naše Česká republika měla v dějinách Evropy během 20. století významnou roli. Jenže komu by se chtělo číst, jak Německo napadá naše Sudety? Řekla bych, že nikomu. Rozhodla jsem se udělat děj nezávisle na anime a manze. Německo na Česko tlačí, ať se k němu připojí, a Rusko si hraje na velkého kamaráda. Ovšem je tu i sestra Bělorusko, která se chce spojit se svým velkým bratrem Ruskem.

Jaký to krásný den. Pohledná mladá dívka se prochází lesem své země. Vlásky má spletené do dvou copů. Pod dlouhými řasami se skrývají světle zelená kukadla. Oblečená je do kroje. Není v něm takové horko, jako se na první pohled zdá. Tedy, alespoň ne dívce. Najednou křupne kousek od ní větvička. Vyděsí ji to a rozhlíží se obezřetně.

„Tak tady jsi, Česko,“ mužný, pevný hlas se ozve. Před dívkou se objeví chlápek s blonďatými vlasy a modrýma očima. Oblečený je do zelené uniformy vojáků. Na krku má křížek. Dívka si ho prohlíží.

„Ty se ke mně nepřibližuj, posledně to dopadlo špatně, Německo.“ Její hlas je vystrašený. Když se ti dva naposled setkali, Česko z toho nevyšla příliš dobře. A proto se k němu příliš nemá. Akorát k němu občas přijde nakoupit, ale zase rychle zmizí.

„Neboj se mě, jsem tvůj soused,“ řekne zase svým hlasem. Chce ji zase k sobě připojit. Nebo se o to pokusit. Zase. Česko se ale už nenechá. Oba zaslechnou kroky, které se k nim blíží. Natočí své pohledy tím směrem a spatří vysokého muže (není o moc vyšší než Německo). Jeho vlasy jsou o mnoho světlejší než vlasy Česka nebo Německa. Oči má světle fialové. V jedné ruce drží krásnou slunečnici a v druhé trubku zakončenou kohoutkem. Kolem krku má uvázanou bílou šálu. Na sobě dlouhý světlý kabát, na kterém má přišpendlený řád.

„Rusko!“ zamračí se Německo. Ten se mi zrovna musel připlést do cesty? Nemohl to být třeba ten úchylný Francouz, nebo kdokoliv jiný? Ne. Musel to být tenhle psychopat. A vždycky se tak děsivě usmívá, přemýšlí Německo 

„Zase chceš okupovat Česko?“ zeptá se Rusko Německa. Stále se blbě culí. Děsilo by to každého.

Za stromem se někdo schovává

„Co tě to napadá. Já se chci pouze s Českem spojit,“ odpoví naštvané Německo. Co si ten Rus dovoluje? To on určitě chce zaútočit na Česko, domnívá se Německo. 

„Pánové, já jsem tady taky,“ ozve se Česko. „Nechci, aby to bylo zase tak, že se rozhodne beze mě,“ zamračí se. To k ní dojde Rusko a obejme ji kolem ramen. To se mu Česko vytrhne a stáhne se.

Za tím samým stromem se zlověstně zalesknou čísi oči. 

Vypadá to, že se strhne rvačka. Česko mezi ně vstoupí a zastaví to. Mračí se, že se hádají jenom o takový malý kus země.

„Nehádejte se, já se nepřidám ani k jednomu,“ odfrkne si uražené Česko a odejde. Rusko a Německo na sebe pohlédnou. Už si nemají co říct. Každý odejde svou cestou. Německo je naštvané a stejně tak i Rusko. 



Tak. Doufám, že se vám moje první povídka sem uveřejněná líbila. Byla bych moc ráda, kdybyste mi zanechali komentář. Myslím si, že většina z vás nezná Hetalii jako takovou. Ráda bych v následujících pokračování představila postavy, které jsou pro celý příběh důležité. Například Itálie. Díky němu vznikl náze Hetalia. V překladu to znamená Hloupý Itálie. Je to jedno z mých nejoblíbenější anime a stejně tak manga. Snad jsem na začátek řekla vše potřebné. Tak doufám, že se vám budou líbit i další kapitolky. 


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hetalia Czech, Russia and Germany... And Belarus? Part one:

3. Moriarty přispěvatel
02.03.2014 [13:40]

MoriartyTaky se mi nápad moc líbí. Těším se na pokračování!

2. PetraCullen přispěvatel
28.02.2014 [12:28]

PetraCullenMně se to líbí! Emoticon Emoticon Emoticon Nápad je to zajimavý. Emoticon Emoticon Určitě se budu těšit na další kapitolku. Emoticon Emoticon

1. Káťa
25.02.2014 [20:17]

Zajímavý nápad :))

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!