OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Hluboko v duši - 11. kapitola



Hluboko v duši - 11. kapitolaEleně je 25 let a žije skromný život v rušném centru Seattlu. Do její vysněné pohádky to má daleko, ale ona si nestěžuje. Je tichá a uzavřená a ani hrstka lidí, kteří se zdržují v její přítomnosti, jí nedokáže úplně porozumět. Jen si o ní tiše šeptají, že v jejích očích se zrcadlí zvláštní prázdnota. Prázdnota člověka, který ví příliš mnoho…

Jesse zpátky na scéně! Chyběl Vám?

Chceš přežít? Obětuj přítele idiota!

Uplynuly dva dny, které Elena strávila v práci a po večerech poslouchala Jeremyho protesty na nové pozici chůvy. Ani jeden z těch, co hledali Rebecu se zatím neozval a ona začínala mít nepřiměřeně velký strach. Za celou dobu naspala sotva čtyři hodiny a neustále se držela, aby nepřemlouvala Bonnie k nějakému kouzlu, kterým by je vyhledala a mohla za nimi jít. Jestli se něco za ty roky změnilo, pak to, že v tomhle zmoudřela. Věděla, že objevit se tam teď, ve chvíli, kdy jí opět jde někdo po krku a ona je jen člověk, by byla sebevražda. A sebevražedných misí si na svůj nízký věk užila už dost. Navíc tu byl ten drobný hnědovlasý uzlíček, který pro ni teď znamenal celý život. Nemohla nechat svoji dcerku napospas osudu ve světě, kam ji právě nedobrovolně zatáhla. I kdyby to znamenalo, že tu bude jen napjatě sedět, kolíbat ji v náručí a vyčkávavým pohledem hypnotizovat dveře, které se právě s touto myšlenkou vztekle rozletěly.

„Damone!“ vykřikli sourozenci naráz a oba se odtrhli od svých činností. Damonova tvář přímo sršela vztekem. Nebylo těžké odhadnout, že se něco nepovedlo.

„Co se stalo?“ prozřel jako první Jeremy. Tmavovlasý upír však jako první vrhl pohled plný blesků na Elenu.

„Můžeš mi, do prdele, vysvětlit, co ten tvůj idiotskej přítel dělá ve městě?!“ vyjel na ni naprosto nepříčetně místo pozdravu. Jen vytřeštila oči, když sledovala Tylera, jak Jesseho táhne za límeček a v podstatě háže do jejich bytu, nedbaje jeho protestů. Potom věnoval Eleně napůl omluvný, napůl naštvaný výraz a zmizel.

„Do hajzlu, Jesse! Co tu sakra děláš?!“ vyjela na něj i Elena, když si v tu chvíli všimla, že má v ruce dřevěný kolík.

„Co by? Chtěl jsem vás ochránit!“ odsekl uraženě.

„Byl jsem u jednoho lovce, jehož adresu jsem si našel na netu, a naučil se od něj pár triků,“ vysvětlil ten kolík.

„Ty idiote, za pár dní se nenaučíš někoho ochránit ani před člověkem, natož před upírem!“ zaječela Elena a vytasila se s vlastní zásobou pohlavků. Damon, i přes vlastní vztek, si instinktivně chytl tvář. Už jich taky pár schytal. A od doby, co Elena trénovala, co se v podstatě sama stala lovkyní, od čehož silně pochyboval, že upustila, měla opravdu ránu, která i upíra zabolela. Jessemu se z nosu spustil pramínek krve a Damon, pod náporem vzteku, ale také žízně, neudržel normální lidskou tvář. Elena to postřehla a ve tváři jí vztek vystřídala starost. Pohotově zareagovala a nabídla Damonovi zápěstí, kterým před chvílí Jesseho uhodila. Damon se na ni ostražitě podíval.

„Jako bys to dělal poprvé,“ konstatovala suše a v podstatě mu tím přikazovala, ať se okamžitě napije. Už nezaváhal a jemně protrhl kůži na jejím zápěstí. Potlačila sten, který se v přívalu bolestivé rozkoše dral z jejích úst. Netušila, jak to Damon dělal, ale uměl ze sání krve udělat i něco jiného, než jen ostrou, bodavou bolest. Jesse na celou scénu před sebou jen šokovaně zíral a potom se s kolíkem v ruce odhodlal využít situace. Zastavil ho velmi rázným pohledem a stiskem Jeremy.

„Co to s váma sakra je?!“ zaskřehotal na Jeremyho reakci ve stejnou chvíli, kdy se Eleně podlomila kolena a Damon ji zachytil. Se silami, které nabral, si prokousl své zápěstí a celý proces zopakoval v opačném pořadí. Elenino zápěstí se zahojilo a udělalo se jí lépe.

„Hlavně, že tu vysáváš moji holku, ale že bys alespoň vytáhl tu dýku z mrtvoly tý upírky, to tě ani nenapadlo, co?!“ vyštěkl znovu Jesse ve snaze upoutat na sebe pozornost. No, povedlo se mu to dokonale. Všichni tři se na něj zděšeně podívali.

„Co jsi udělal, Jesse?“ Elenin hlas nabíral na všemožných negativních emocích.

„Co by, dokončil práci,“ konstatoval vítězoslavně a mával přitom dýkou v ruce. Elena se už napřahovala k dalšímu úderu, ale Jeremy ji zastavil a Damon předběhl. Jeho obličej opět nabral upírského rázu a on chytl Jesseho pod krkem.

„Ty debile!“ zasyčel skrz vysunuté špičáky, až se Jessemu rozšířily zorničky hrůzou. A pak ho odhodil na protější stěnu.

„Tatínku!“ vyjekla Raven ze dveří pokojíčku. Hluk ji vzbudil a tak se šla podívat, co se děje. Inu, přišla v nepravou chvíli. Ihned se vrhla otci do náručí a slzičky zkrápěly její tvářičky. Elena se prudce zvedla a vyrvala Jessemu dcerku z náručí.

„Nemáš ani ponětí, co jsi provedl!“ zavrčela, když malou, i přes její protesty, odnášela na gauč. Jesse jen nechápavě zíral.

„Rebecah není obyčejná upírka! Je původní! Nemůžou umřít natrvalo, jen dočasně. A její dočasná smrt trvá jen natolik dlouho, jak dlouho je její srdce propíchnuté tou dýkou,“ vysvětlil zmatenému Jessemu Jeremy a snažil se přitom nekřičet a nerozrušit svou neteř ještě víc.

„Jak jsem to měl asi vědět?“ vyjel na ně téměř okamžitě.

„Kdyby na tobě Eleně nezáleželo, garantuju ti, že bys právě dost bolestivě umíral,“ zavrčel Damon vztekle, ruce v pěst.

„Damone,“ Elenin hlas ho zasáhl jako blesk z čistého nebe. Vrátil svou tvář do původního stavu a povolil pěsti. Hnědovlásčin prosebný hlas bylo to jediné, co ho dokázalo zastavit. Pokud byl v situaci, kdy ho dokázalo zastavit vůbec něco.

„Tak to bychom měli,“ konstatoval Jeremy rezignovaně, když byla bezprostřední hrozba bitky zažehnána.

„Co teď?“ Elena zaujala na gauči pozici vedle Jeremyho a svůj zrak upřela k Damonovi. Ten se stále tvářil jako nepříčetný šílenec.

„Coby? Všechno je v hajzlu! Zjistili jsme, že Rebecah Stefana celou dobu ovlivňovala. Jelikož umřela, její ovlivnění pominulo. Bohužel pro nás, jeden nejmenovaný idiot všechno podělal a naše milovaná původní je teď nejspíš na cestě celé ovlivnění znovu obnovit. Nepředpokládám, že by mého mladšího bratra osvítil duch svatý a vzal si sporýš, protože naposled, když to udělal, bylo to čistě z té jeho velké lásky k tobě, kterou Klaus úspěšně vypnul a pravděpodobně rozbil vypínač,“ supěl Damon a přebytečnou agresi si vybil na skleničce s Raveninou šťávou, která stála na jídelním stole. Děvčátko se polekalo a poplašeně se schovalo Eleně v náručí. Ta vrhla naštvaný pohled starostlivé matky na Damona.

„Cože? Tys spala i s tím druhým?“ vyhrkl Jesse otázku, na kterou právě teď nikdo ani nepomyslel.

„Vážně? My tu řešíme, jak moc jsme díky tobě v háji, a tebe nenapadne nic jinýho, než vyčítat mojí sestře, že s někým před lety randila?!“ Jeremy v tuto chvíli vypadal, že dokončí práci za Damona. Jesse mu lezl krkem téměř celou dobu, co věděl, že s ním Elena chodí. Ale osobně se ještě donedávna neznali a tak si nepřisuzoval právo ho Eleně nějak vymlouvat.

„Můžu snad za to, že se ani jednou nezmínila? Jak bys asi reagoval ty, kdyby se ti na prahu z ničeho nic zjevila armáda příšer, jakoby to snad bylo normální!“ vyjel na Jeremyho Jesse. Elena se nezmohla na nic víc, než tam sedět na gauči a s Raven v náručí jen tiše přihlížet, když se Jeremy prudce zvedl a sám chytl jejího přítele pod krkem.

„Víš, jak jsem se o tomhle světě dozvěděl já?!“ procedil skrz zuby vztekle.

„Jeremy!“ Teď už Elena reagovat musela. Nepotřebovala tady Jessemu vyprávět celou jejich životní historku, nehledě na to, že pravděpodobně neměli čas na zdlouhavé vyprávění o věcech, které ne vždy potřebovala slyšet ještě z vyprávění.

„Co je? Je strašně zvědavej na tvoji minulost, ne? Možná ho tohle naučí, aby se raději stáhl z cesty, protože evidentně netuší, s čím si zahrává!“ Jeremy měl ve tváři neústupný pohled, když se hlavou otočil směrem ke své sestře.

„Je tu Raven!“ vyhrkla Elena spíš ze zoufalství. Její dcerka vyděšenýma očkama lustrovala celou místnost a tiskla se ke své matce tak úpěnlivě, že mít více síly, pravděpodobně by je obě zamáčkla do sedačky. Na její spíš zoufalý výkřik do tmy naštěstí zareagoval Damon. Jeho tvář změnila výraz z rozzuřeného na starostlivý, když pohlížel na lásku svého života s maličkou princeznou, která, ač nechtěl, si získala tu zbývající část jeho srdce, kterou ještě nevlastnila samotná Elena.

„Musíme jí odsud dostat. Hned ráno. Zavolám Rickovi,“ konstatoval a odešel do ložnice. Elena se úlevou zavrtala do pohovky ještě víc a Jesse dnes již podruhé skončil přidušený na zemi. Tentokrát vinou Jeremyho, který raději odešel hledat do ledničky alkohol, kterým by se zchladil.

***

Damon se Rickovi nedovolal, proto celou situaci odložili na ráno. Elena se omluvila předem v práci se slovy, že je nemocná a modlila se, aby na ni neposlali z práce kontrolu, protože dalšího zmateného člověka v bytě vážně nepotřebovala. Jesse se raději zavřel s malou v jejím pokojíčku a do rána se už neukázal. Jeremy si opět rozestlal na gauči a nakonec musel ještě polovinu prostoru uvolnit Damonovi, protože Elena vážně neměla zájem o další, tentokrát oprávněnou, Jesseho scénu. Přeci jen Damon u ní v posteli už dávno neměl, co dělat. I když on sám byl pravděpodobně trochu jiného názoru.

„Rick zdědil jeden dům nedaleko odsud, v lesích, kousek za Seattlem. Ještě, že byl dost prozíravej a pozemek si nechal. Vyrážíme!“ rozrazil hned se svítáním Eleniny dveře do ložnice Damon. Popravdě to udělal hlavně, protože ho bavilo vidět ji rozmrzelou po ránu. Jinak by klidně mohl pár hodin počkat. Elena však ani necekla. Nemotorně se vyhrabala z postele a začala po bytě sbírat Raveniny věci. Chaoticky je házela do kufru a přitom se snažila normálně obléknout. Nakonec došla vzbudit samotnou Raven a připravovat ji k odjezdu. Jesseho vytrvale ignorovala, už jen protože sama dobře věděla, že ve společnosti Jeremyho a Damona jí stejně nic neudělá a nijak jí nezastaví. 


Jestli ta slečna, která na mě ve tři čtvrtě na jednu ráno vyprosila tuhle kapitolu, bude zažívat často nostalgické náladovky, asi probdím zbytek života. No nic, užijte si to! :)

Věnováno té, která o tom moc dobře ví. :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hluboko v duši - 11. kapitola:

9. Lili
10.02.2012 [14:52]

Tak jsem se konečně zase dostala k PC k něčemu jinému než k práci. Moc se mi v tomhle příběhu líbí Jeremy. Je takovej chlapskej oproti seriálu, kde se mi začal líbit až ve 3.sérii. A Damon jako tatínek? Tak na to si ráda počkám Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Katty
01.02.2012 [17:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon perfektni kapitola, nechapu, proc Damon toho kretena Jesseho proste nevycucnul ... :DDD ale takle to asi bude vetsi sranda :DDD

7. rossie přispěvatel
29.01.2012 [13:13]

rossie Emoticon Emoticon Emoticon

6. LittleGii přispěvatel
28.01.2012 [20:31]

LittleGii Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Leyla přispěvatel
28.01.2012 [18:57]

LeylaPoslušně jsem si přečetla všech 11 kapitol a musím uznat, máš celou povídku skvěle napsanou. Emoticon Těším se na další pokračování a zvlášť mě zajímá, jak to dopadne mezi Damonem a Elenou. Emoticon

4. Killy přispěvatel
28.01.2012 [11:33]

Killykrásna kapitolka........ Jesse je totálny idiot, to sa musí nechať. Damon je, ako vždy, úplny borec a všetko to dokončil aj Jeremy si svojim výstupom..... čo sa mi, mimochodom, páči. Jeskvelé, že Jeremy už nie je tá úbohá chudinka, ktorá sa nevie brániť.... skvelé!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. FaithNana přispěvatel
28.01.2012 [1:32]

FaithNanaNo, to potěš koště teda... já mám vážně ráda spánek! Ty bys o tom měla něco vědět! Emoticon Emoticon
Jesse nejde do hlavy více lidem, ale já už to tam částečně vysvětlovala. Je to právě, protože je jiný, než byli Salvatoři a ona se od nich prostě chtěla distancovat. Co se týká čekání a nic nedělání, opravdu je to tak, že oba trochu dospěli, už vědí věci jinak a je jim jasné, že čtyřem upírům a jednomu lovci by se asi jen zbytečně a riskantně pletli do cesty.
Co se Raven a Damona týká, tam si ještě nechávám prostor, chci Damonovi nechat vyzkoušet tu tatínkovskou roli, i kdyby to mělo být jen na chvilku.
Oni se nesetkali, setkali se jen Damon s Elenou. Ten zbytek tam Damon přivedl na pomoc a Rebecah chce Elenu mrtvou, takže tam dotáhla jak Stefana, tak nevědomky i stalkera Kath. Co se jejich neshod týká, přeci jen víme jen tolik, co povědělaa Kath... a to je sakra málo nemyslíš? :)

2. Ta slečna
28.01.2012 [1:22]

Ano, myslím, že tím, že jsem shlédla VD jsem si zpečetila svůj osud, kdy budu do konce života škemrat o tvoje povídky.
Kde začít?
Nová Elena, dospělejší a moudrřejší se mi samozřejmě líbí víc, i když nechápu jak si mohla vybrat někoho jako je Jesse. Líbí se mi její vývoj charakteru, který tu nastiňuješ, protože je to stejná Elena, která ale dokáže překvapit a má trochu jiné hodnoty v životě. I když upřímně nevím, jestli by se alespoň nějak nepokoušela spojit s celou skupinkou a nějak jim nepomoct, stejně tak Jeremy. Ale je pravda, že jsou starší.
Jesse... mi pořádně brnká na nervy a začínám uvažovat o hypotéze, že každý s kým Elena něco má a je to takříkajíc správné mi opravdu leze na nervy. Stefan a teď on, nakopat je, odstřelit je. Každopádně líbí se mi jeho charakter, je tam sice jako takovej správnej blbec, ale stojí si za svým a jeho žárlivost je taková... normálně lidská, vídávala jsem to hodněkrát, třeba i ve filmu. Ještě by se mohla přidat nějaká cholerická povaha, kdy by rozdával rány a máme tady dokonalej profil nespolehlivýho otce. Mimoto být Elenou prostě bych mu nakopala a vmetla do tváře, že on nemůže být svatej, když je tak dlouho pryč a pak si přijde a dělá, že něco spasí pár dárků.
Raven se mi jako postava líbí, je to takový katalyzátor, prostě každýho tam zklidní a myslím, že v budoucnu bude ještě hodně důležitá. To jak si každého získala mi trošku připomíná Renesmee :-). Ovšem, že si tak získala i Damona mě trošku překvapilo, vlastně mě překvapilo i to, že má s Jessem tak skvělý vztah, když je pořád pryč. Je sice starší než úplný mimino ale vím, jak si mě třeba sestřenky nepamatovaly, když jsem je neviděla tři měsíce...
Damon je prostě k sežrání vždy a všude :D i když se mi někdy zdá ohledně Eleny trochu přecitlivělej.
Mimoto ten děj se mi sakra líbí. Je sice hodně náhodné, že se všichni setkali ve stejném městě, ale možná, že to až taková náhoda není. Každopádně se mi moc nelíbí ta věta o Stefanovi a ovlivnění se mi nelíbí, z osobních důvodů, ale máš tak vytvořenou další zápletku alá od kdy je ovlivněný a co když mu Elena není lhostejná a co když se Elena neudrží.
Osobně mě zajímá jak si poradíš s tím, že Katherine sledovala Stefana, je tedy zřejmé, že ho prostě miluje, to se mi moc líbí, určitě bych to rozvedla a určitě bych to nějak zamotala :D To by mohla být hodně dobrá linka. A jsem moc zvědavá na důvody které má Rebecah, kromě asi toho, že Stefana miluje a v čem ho ovlivňovala a co nechávala na jeho vůli. A jaktože měli neshody, když byl ovlivněný.
Každopádně se moc těším jak se to vyvine :D
A děkuju za věnování, připomnělo to staré dobré časy :-) Na icq asi budu chodit častěji a škemrat o nové díly :D

1. martinexa přispěvatel
28.01.2012 [1:03]

martinexaNo Jeremy se taky umí naštvat, už jsme si myslela, že je z kamene:D Jesse svou megální idiocií předčil mé očekávání. Fakt jsi musela udělat s Jesseho terč debility nebo Elenu fakt nechápu, ten člověk je jak mor:D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!