OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Hunted By Blood - Prolog



Hunted By Blood - PrologClairina proměna, odjezd z New Orleans a návštěva baru. :) enjoy.. :)

Ještě nedávno jsem byla Jessie Cullenová. Normální, lidská a sedmnáctiletá teenagera, co se nezajímala o nic jiného než kluky, oblečení a… drogy. Vzhledem k tomu, co se stalo, je to dost velká ironie, že můj táta je blízký přítel Stephenie Meyerový. Jakože… víte, jak to myslím. Viděli jste Friends With Benefits s Milou Kunis a Justinem Timberlakem? Tak, přesně tak. Co je špatného na tom mít přítele, že? A tak když hledala příjmení pro rodinu upírů, tohle se dost nabízelo. Táta jí to naše v podstatě vnutil. Ne že by seděla spoutaná na židli, zatímco ji mučil nebo jí vyhrožoval. Prostě jí do toho vmanipuloval. A když žijete s někým takovým, je dost dobře nemožný nepochytit aspoň něco z toho. Byla jsem dost rozmazlená. Vždycky jsem věděla, co na tatínka v danou chvíli zabere, a tak jsem vždycky dostala, co jsem chtěla. Nové auto, mobil, peníze na nákupy… Vždycky jsem byla lepší než většina holek ve třídě. Musela jsem být i lepší než má nejlepší kamarádka. Za každou cenu.

Já a Kat. Moje nejlepší kámoška už... od vždycky. Rozhodně to nebyla první párty typu nejdřív chlast, pak drogy, pak sex. A nikdy by mě nenapadlo, že bude poslední. Stavila jsem se pro ni limuzínou - dárek od tetičky Steph k jedenadvacetinám. Párty byla jako vždycky. Oškliví se rozlezli všude a VIP - to jako my - šli rovnou dozadu. Vpředu se sjeli vždycky tím nejlevnějším, co našli, kdežto vzadu se pomalu přecházelo z marihuany na koks a ti odvážnější si píchali heroin. Koks už jsem měla v sobě, ale k heroinu by mě nedostali ani párem koní. Tím se předávkovala moje mamka. Byla to děvka a kdyby se s ní táta nevyspal nebo měla na prášky, tak bych se nenarodila. Aspoň byla hezká. Dřív, než do toho spadla, prý dělala někde herečku nebo co. 

Otevřely se dveře a vešel nějaký kluk. Kat už se ovíjela kolem nějakého jiného, ale i tak se na něj toužebně zadívala. Pak zachytila můj pohled a snění rychle utnula. Nebyl vůbec k zahození. Právě naopak, byl k sežrání. Zvedla jsem se a jakmile jsem si byla jistá, že mě jehlové podpatky nezradí, vydala jsem se k němu. Z naší konverzace si nic nepamatuju, ale vím, že nakonec navrhl, abychom se šli někam trochu víc pobavit. Už jsme se líbali, když jsme vpadli na toalety, a ne, fakt vám neřeknu, jestli dámský nebo pánský. Posadil mě na umyvadlo a začal líbat na krku. Najednou mi tělem projela prudká bolest a vykřikla jsem. Ten maniak mi začal sát krev! Snažila jsem se mu vytrhnout a ječela jsem, ale byl moc silný a v tom drogovém opojení, který všude panovalo, mě stejně nikdo neslyšel. Trvalo snad celou věčnost, než se odtrhl. Už jsem neměla sílu ani ječet. Zatmívalo se mi před očima a jako z dálky jsem viděla, jak je vyděšený. Nechápala jsem proč. Najednou se kousnul do zápěstí a přitlačil mi ho k ústům. Normálně bych se asi sotva napila a vzdorovala bych ze všech sil, ale už mi žádný nezbývaly.

Těsně před tím, než jsem se napila, se tma rozpustila a já spatřila krásný bílý světlo a chtěla jsem tam. Málem už jsem vykročila, ale najednou bílou barvu překryla rudá a já cítila na jazyku opojnou chuť jeho krve. No, k ničemu mu to nebylo, protože vypil moc a já umřela. Akorát mě tím naštval - teda ze začátku - protože jsem se “probudila” s neodolatelným nutkáním pít krev. Každopádně, když jsem se probrala, kluk byl pryč a já absolutně nechápala, co se děje. Chtěla jsem jít domů a taky bych šla, kdyby mě nenašel nějaký upír, co se ani nepředstavil, ale pomohl mi dokončit proměnu, vzal mě k čarodějce, aby mi očarovala prsten s divným modrým kamenem, díky kterému teď můžu mávat sluníčku, a důrazně mi zakázal jakkoli zkontaktovat rodinu. Budu si muset vybrat nový jméno a on mi pak na něj pošle doklady (pas, občanku, rodný list a řidičák) a nakonec jsem dostala nový iPhone, účet, na který mi převedl moje peníze, a seznam kontaktů na čarodějky a dobrý padělatele dokladů po celých státech. A nový auto. Fakt hezký a rychlý. Má takovou pěknou korálovou barvu. Ale v autech se nevyznám, takže ani neumím určit značku... Vypadá to,  že ten upír, co si užíval, měl v L.A. dost vysoký postavení. A na mě poslali uklízecí četu. Paráda. Aspoň že mě někdo vede a nejsem na celou proměnu sama. Asi si budu říkat Claire. Příjmení ještě doladím. Zatím prostě potřebuji vypadnout z tohohle města.

Upřímně, nikdy jsem to tu moc neměla ráda, Kat... no, byla moje nejlepší kamarádka prostě proto, že lepší jsem nenašla... a v kamarádění byla naprosto hrozná. Všechno, co jsme spolu dělaly, bylo, že jsme chodily na párty a nakupovat - samozřejmě na můj účet. Táta, no, kdyby se máma nezabila tim svinstvem, tak bych radši žila s ní, děvkou, než s nim. Nikdy se o mě nezajímal, když jsem vyrůstala, tak to nejlepší, co pro mě udělal, bylo, že mi najal chůvu. Jestli jste si mysleli, že je New Orleans (teď mi to přijde k smíchu, že se sem vrátím a budu si zrovna tady léčit zlomený srdce) pěkný město, tak to jste se pletli. Možná to záleží zčásti na tom, jaký máte na něj vzpomínky, ale já ho vždycky viděla jako zaplivanou klec, ze který se v podstatě nedá utéct. Já teď ale dostala tu možnost a rozhodně ji jen tak nezahodím. Nic mě tu nedrží. Asi pojedu někam na sever. Ještě jsem nebyla v New Yorku.

Každopádně jakmile mi ten-chlap/upír-co-se-neumí-představit předal klíče od mého-nového-a-mně-neznámého-auta, už jsem se na něj ani nepodívala. Nasedla jsem a parkrát protočila kola, než gumy přilnuly k silnici. Brzo už jsem měla New Orleans daleko za zády. Někdy v pozdním odpoledni mi konečně došlo, že do New Yorku asi dneska nedorazím. Jakmile se setmělo, začala jsem hledat nějaký město, ve kterém bych mohla přespat a zítra se zase vydat na cestu. Konečně jsem to uviděla: Mystic Falls. To by mohlo stačit. Odbočila jsem a za chvíli už zastavila před místním a zřejmě jediným barem. Poblikávající nápis hlásil, že toto místo se jmenuje “GRILL”. Tohle vypadá na originální městečko. Když jsem vcházela dovnitř, hlavou mi prolétlo dost věcí, co by se mohlo stát. Jenže scénář napsal někdo, komu jsem do hlavy neviděla. Sedla jsem si k baru a objednala si vodku.

 

Ty jsi nová, co?”

 

Ahoj, tohle je moje nová povídka a doufám, že se vám bude líbit. Pokud by se vám něco nelíbilo, prosím, napište do cmntu co a já se pokusím to vylepšit, pokud se vám to líbí komentujte, co chcete, a já se pokusím co nejdřív přidat další ;)

děkuju!

AliSalTVDDir



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hunted By Blood - Prolog:

4. avanaka přispěvatel
01.03.2014 [18:32]

avanakaRozhodně pokračuj. Jsem zvědavá, jak to bude pokračovat. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 16.02.2014 [17:30]

Úžasný !! :-D :-D teď okamžitě napíšeš pokračování -.- :-D :-D jinak uvidíš... nic na tom měnit nebudeš :-D :-D (i já dokážu být zlá) jinak fakt úžasný :-P Emoticon Emoticon

15.02.2014 [20:18]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon

1. Alexis8301 přispěvatel
15.02.2014 [15:00]

Alexis8301Pokračuj, som zvedavá ako to dopadne v tomto originálnom mestečku. ;)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!