OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » I hate you because I love you - 3. kapitola



I hate you because I love you - 3. kapitolaTak další kapitola. Dnes se Lily nedozví zrovna příjemné věci, čeká ji přípava na narozeninovou oslavu a s ní spojené setkání s Lukem.

3. kapitola

„Mami? Můžu jet s kamarádama stanovat?“ zeptala jsem se opatrně mamky.

„Ne.“ Rychlé a stručné, bohužel nedostačující.

„Jedou úplně všichni. Proč bych nemohla? Je mi sedmnáct, když budu chtít, klidně můžu odejít hned teď, je to spíš formální, že se tě ptám.“

„Tak hele, mladá dámo, dokud budeš v tomhle domě, budeš poslouchat, co říkám já nebo tvůj otec, jasné?“ otočila se na mě mamka s nožem v ruce (krájela chleba).

„Takže když mi to táta dovolí, můžu?“ zeptala jsem se pro jistotu. Mamka po mně vrhla varovný pohled.

„Tak jinak, když mě pustíte, budu celý příští rok v Bradavicích vzorná studentka, žádné dopisy od ředitelky kvůli mému chování, OVCE všechny za jedna, i když to budu mít asi stejně a půjdu na svatbu Snapeovi a Rose,“ vykouzlila jsem na tváři úsměv ala jsem andílek. Ten mi ale nikdy zrovna nešel.

„Hm a kdo všechno jede?“ zeptala se mamka podezřívavě.

„No, já, Hugo, Tom, Stella, Penny, Patricie, Harry a Justin,“ další svatouškovský úsměv, tohle prostě musí vyjít!

„S Justinem budete doufám každý v jiném stanu?“ otázala se mamka. Co jí mám říct? Že bereme jenom jeden stan pro všechny? To by asi neprošlo a to je rozdělen do místností!

„Samozřejmě,“ přikývla jsem.

„Když už jsme u toho, Lily, chci se tě na něco zeptat,“ začne mamka a posadí se na židli naproti mně, „ jde o… pohlavní styk.“ Zřejmě jsem momentálně byla rudá jako rajče, ale mamka pokračovala.

„Už si s někým spala?“ Ještěže nebyl doma nikdo kromě nás!

„No, vlastně ano,“ odpověděla jsem stále rudá. No co, vždyť je mi sedmnáct.

„A než se zeptáš, ano, používám antikoncepční lektvar,“ vychrlím ze sebe. Mamka se trochu víc uvolní a zvedne se ze židle. Uf… alespoň je to kratší, než dřívější povídání o klucích, sexu a dospívání, to byl tehdy opravdový horor!

„Dobře, kdy chcete odjet?“ změnila mamka téma, za což jsem jí momentálně byla nesmírně vděčná.

„Asi za tři dny, v sobotu,“ odpověděla jsem s pokrčením ramen.

„To je dobře, protože v pátek asi půjdeme na oslavu narozenin ředitelky McGonagallové, ano?“

„Musím?“ zeptala jsem se víc, než otráveně, jestli tam budu nejmladší (což s největší pravděpodobností budu), beru rovnou roha.

„Samozřejmě, Minerva tě ráda uvidí, navíc tam bude i ten tvůj kamarád,“ mamka se začala uculovat a já na ni jenom nechápavě civěla. Můj kamarád? A proč se tak usmívá, jakoby věděla něco, co já netuším…

„Eh? Jakej kamarád?“ zeptala jsem se rychle, aby se jí samým usmíváním neroztrhla pusa.

„No přeci Luke Snape,“ odvětila a protočila oči.

„Ale my s Lukem… ej Snapem nejsme kamarádi,“ ohradila jsem se a radši si pusu nacpala chlebem s marmeládou.

„To já samozřejmě vím, zlato, ale měli bychom ti vybrat nějaké šaty, nemyslíš?“ zeptala se mamka a já pouze kývla, jelikož jsem v puse stále měla napěchovaný chleba.

„Lily, přišli ti tři dopisy,“ usmála se mamka a přinesla mi je i s mou sovou Hermem.

„Herme, já už myslela, že se neukážeš, kdes lítal?“ zasmála jsem se a Hermes mě klovl do ruky a roztomile zahoukal, je tak rozkošný. Přelétla jsem dopisy a otevřela první.

Ahoj, Lily,

Píši z Turecka, jsme tady rodiči za bratrem Benem. Je to tady vážně skvělý, kdybys viděla ty Turky, věděla bys, o čem mluvím. Dokonce mám s jedním zítra rande (tedy doufám, že mě zval na rande, ale podle toho jak se tvářil asi ano), rodiče pořád pracují, takže si mě a Bena moc nevšímají, což nám spíš vyhovuje. Ben tady bude další dva roky v učení, možná sem po Bradavicích pojedu taky, ale však víš, chtěla bych spíš do Egypta. V minulém dopise jsi psala, že si tvoje sestřenice bude brát Snapea??? To měl být vtip? Kdo by si chtěl vzít Snapea? Samozřejmě je teď vážně sexy a tak, ale myslím, že já bych brala radši Lukea J. Co Justin? Už za tebou přijel? V minulém dopise jsi o něm nenapsala ani slovo! Pořád si psala jen jedno jméno: Luke Snape, doufám, že mezi vámi něco není, dělám si legraci. Pozdravuj všechny a hlavně Jamese! 25.8. budeme v Příčný, tak kdybys taky mohla.

Pa Angela!

Ta holka mě nepřestávala udivovat, s úsměvem na tváři, i když mírně naštvaná díky zmínce o Lukeovi, jsem dopis odložila a otevřela další.

Čau, Lily!

Jak se máš? Dovolili ti rodiče ten kemp? Já pojedu určitě! Prý ho budeme mít jenom pro sebe a ještě jednu skupinku stejně starých čarodějů, doufám, že tam budou alespoň nějací hezcí kluci!!! Mimochodem, co ty a Justin? Poslední dobou o něm moc neslyším, stalo se mezi vámi něco??? Já mám teď jednoho mudlu! Je to syn mámy a tátovo přítelkyně, opravdu hezkej, přikládám fotku. :D

Opravdu byl celkem hezký, blonďaté krátké vlasy a roztomile čokoládový pohled, přesně Patriciin typ. Musela jsem se usmát a četla jsem dál.

Myslím, že se naši chtějí rozvádět, protože má táta nějakou milenku!!! Slyšela jsem je, jak o tom spolu mluví, vážně hrůza! Doufám, že napíšeš co nejdřív, očekávám Herma nejpozději dnes večer, jasné??? :D

AHOJ PAT.

Alespoň, že tam není žádná zmínka o Snapeovi, vzala jsem do ruky třetí dopis a s trhnutím rozevřela obálku.

Ahoj, Lily!

Dlouho jsi nenapsala, tak se chci zeptat, jestli tě vaši pustí s námi stanovat. Bylo by opravdu skvělé, kdyby si mohla jet taky. Vždyť jsme se celé prázdniny neviděli! Jsme celý týden u příbuzných v Bathu, je to opravdu kouzelné městečko, doufám, že sem někdy pojedeme spolu, mají tady krásné lázně. Opravdu se tvoje sestřenice bude vdávat za Severuse Snapea? Upřímně by mě zajímalo, čím ji proklel, takže vlastně budeš ty a Luke Snape příbuzní? Ta představa mě celkem pobavila, vždyť byste se na každé večeři pokusili navzájem o vraždu. Jen si vezmi třeba o Vánocích, by ho naštvalo, že jsi dostala nové koště a ještě by se strhl souboj přímo pod stromečkem =D. Myslíš, že bych mohl na svatbu jako tvůj doprovod? Není snad nic, co bych si přál vidět víc, než Severuse Snapea ve svatebním, jak říká ano.

Bereme můj stan, kde bychom mohli mít jeden pokoj sami pro sebe… Prosím odepiš, co nejdřív. Píšeš jako bys neměla čas J. Miluji Tě, Justin!

Popravdě jsem si nebyla úplně jistá, jestli chci, aby se mnou šel na tu svatbu, když tam bude Luke, ale nepochybuji o tom, že Luke si někoho přivede. Už jenom ta představa mě naštvala a já se rozhodla, že tam s Justinem půjdu určitě.

„Ahoj, Lily,“ usmál se přicházející taťka.

„Ahoj, to jsi byl celou noc v práci? Máš hrozný kruhy pod očima,“ pozdravila jsem, když jsem odložila všechny dopisy stranou.

„Nějací dva blázni tvrdili, že viděli lorda Voldemorta na mudlovské svatbě, samozřejmě jsme to ale museli prošetřit. Kde je mamka?“

„Šla nahoru, uklidit Jamesův pokoj,“ zamumlala jsem a vstala od stolu. Zamířila jsem i s dopisy k sobě do pokoje a rozhodla jsem se odepsat rovnou. Pak nejspíš půjdu ven, dole ve vesnici bydlela spousta mých kamarádů, především mudlovských.

 

O dva dny později:

„Mami!“ zařvala jsem do domu.

„Ano, zlatíčko?“ optala se mamka, když energicky vešla do mého pokoje.

„V kolik tam máme být?“ zeptala jsem se panicky, zatímco mě Adele, moje kámoška, česala.

„Ve tři, máš ještě dvě hodiny, za chvíli přijďte na oběd, děvčata,“ usmála se a mrkla na Adele a Ninu. Obě dvě jsou mudly, ale vědí o kouzelnickém světě, protože jsem jim o něm prostě řekla. Jasně, teď si klidně můžete myslet, jak jsem nezodpovědná a tak, ale já jim oběma opravdu důvěřuji a navíc, kdo by jim věřil, kdyby vykládali, že existují čaroději a kouzelná škola Bradavice?

„Vezmi si radši tyhle zelené, jdou ti víc…“ Nina v půlce věty vyjekla a přeběhla na druhou stranu pokoje, prstem ukazovala k oknu.

„U Merlina, Nino, vždyť je rozkošný,“ snažila jsem se ji přivést k rozumu, když mi došlo, proč tak vyvádí. Za oknem byl Hermés

„Je to sova! Chápeš?“ vřískala dál, až dovnitř vtrhl taťka, rozhlédl se po místnosti, a když zjistil co se děje, vyšel ven ze dveří se zadržovaným smíchem.

„Nino, bububu,“ zasmála jsem se a strkala jí vyděšeného Herma před obličej. Nina se rozječela takovým způsobem, že ji museli slyšet na druhém konci vesnice.

„Promiň, Herme, ale budeš muset letět, tady Nina by nejspíš umřela, kdybys tady ještě chvíli byl.“ Hermés zahoukal, což se dalo přeložit nějak takhle: „To je v pohodě, taky budu radši, když nebudu muset být s tímhle vřískajícím pometlem v jedné místnosti!“ a vyletěl oknem ven. Nina se ještě otřásla a pak opatrně přešla opět ke mně.

„Ty zelené, na sto procent, budeš v nich úchvatná. Luke z tebe nespustí oči,“ zasmála se, už to zase byla ta stará Nina. Počkat. Co, že to říkala?!

„Ale o to tady přece vůbec nejde!“ křikla jsem už naštvaná, ještě někdo mi bude předhazovat Snapea a uříznu mu obě uši! Divná výhružka, ale koukala jsem na jeden film a vypadalo to dost krutě.

„My víme,“ přizvukovala Adele.

„A od kohopak je ten tvůj dopis?“ zeptala se Nina a vytrhla mi obálku z ruky.

„Hej!“ vyskočila jsem z postele a Adele zaklela, když jsem jí vytrhla své vlasy.

„Dej sem tu obálku,“ skočila jsem po Nině a začala se hrozně smát, když začne uskakovala, jak baletka a taky se rozesmála.

„Nino, přihraj!“ křikla náhle Adele ode dveří. Obálka proletěla vzduchem a já na ni samozřejmě nedosáhla, takže ji popadla Adele a vyřítila se z mého pokoje ven, kde se v obýváku líbala mamka s tátou. Už zase…

„Copak děvčata?“ usmála se mamka, když viděla, jak se všichni řehtáme, vpředu Adele s vysoko zdviženou rukou, v které třímala obálku, za ní já a za mnou klopýtající Nina snažíc se mi podtrhnout nohy.

„Paní Potterová,“ vřískla Adele, když jsem se dostala až k ní a přehodila dopis mamce, která ho chytila a rychle otevřela. Trochu nevěřícně na dopis zírala, ale po chvilce se zase začala usmívat.

CO?! Táta ji nahlížel přes rameno a mračil se čím dál víc, zatímco my tři jsme jen stály na místě a sledovali jejich reakce.

„No to snad ne!“ zvolal taťka po chvíli. Znovu jsem se vrhla dopředu a mamka mi dopis s širokým úsměvem předala.

Zdar Potterová,

Táta mi říkal, že jdeš taky na tu oslavu McGonagallový, kolik jí proboha je let? Jelikož tam budeme asi jediní… ehm studenti, tak se Tě chci zeptat, jestli bys se mnou nešla do vedlejšího klubu. Rodiče by mě pustili…

P. S.: Hermovi se zřejmě líbí Afrodita, nemohl jsem ho dostat z její klece. To s tím pářením nebyl špatný nápad!!! :D

Luke.

Zmateně jsem se dívala na dopis, hlavně tedy na podpis! Nina s Adele, které mi nahlížely přes rameno se hrozně rozhihňaly a něco si šeptaly.

„Co nám povíš k tomu, že jste nepřátelé?“ nevydržela už to Nina.

„Já – já nevím co na to říct…?“

„Nevíš co na to říct? To jako, že nevíš, jak se tvoje sova ocitla u něj? Nebo nevíš, proč ti píše?“ smála se Adele.

„Já jsem, ale Herma nikam neposlala!“ křikla jsem naštvaně.

„A do toho klubu s ním půjdu, je čas najít si nový kamarády!“ zabručela jsem ještě přes rameno a zabouchla za sebou dveře pokoje. Co teď? Co teď? Proboha, co mám teď dělat? Mám mu odepsat? To by bylo divný, určitě by si myslel, že ho mám ráda, což rozhodně nemám. Snape je opravdu ten poslední, kdo by potřeboval ještě zvýšit sebevědomí. Už takhle ví, že může mít každou holku na škole, až na mě, samozřejmě. Jenže co mám tedy dělat? Když s ním nepůjdu, budu se nudit, když s ním půjdu, určitě to bude trapas. A co si mám vzít na sebe? Asi se omluvím a zůstanu doma, řeknu, že mi není dobře a prostě nikam nepůjdu, hotovo! Z mých šílených myšlenek mě vytrhlo, až zaklepání na dveře, potom vešla Nina s Adele v patách.

„Co chcete?“ vyhrkla jsem prudce.

„Omluvit se, nebylo od nás pěkný, že jsme ti sebraly poštu a taky ti chceme pomoct se připravit do toho klubu,“ vychrlila ze sebe Adele.

„Nikam nejdu,“ zamumlala jsem a svalila se na svou postel.

„Samozřejmě, že jdeš, Lily, vždyť je pátek, přeci nebudeš jen tak sedět doma na zadku, protože to bys nebyla ty, Lil,“ Nina si samozřejmě z ničeho nedělá hlavu. Copak nevidí ten problém? Je to Snape, Luke Snape, můj největší nepřítel, největší namyšlenej ignorant, nejtupější a nejlepší hráč famrfpálu, největší sen všech holek. A dost, Potterová, už to zase přeháníš!

„Nepůjdu, nemám ani co na sebe,“ namítla jsem.

„A víš, co si bude myslet? Že se prostě a jednoduše bojíš a bude si z tebe dělat ještě větší srandu. Půjdeš a pak nám budeš vyprávět, jaký to bylo, souhlas?“ zasmála se znovu Nina a já už neměla, jak protestovat. Vždyť je to koneckonců jenom Snape!


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I hate you because I love you - 3. kapitola:

4. Perla přispěvatel
11.07.2012 [22:36]

PerlaSuper. Znova ma to dostalo. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.07.2012 [21:13]

alec95So good Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. KacenQa přispěvatel
06.07.2012 [20:47]

KacenQaJá vím, ale přečetla jsem si ho, až po vložení článku Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 06.07.2012 [19:14]

*Napiš do perexu něco o kapitola, tímto perexem porušuješ pravidla. Na titulce je článek, bylo by dobré si ho přečíst. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!