OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Indestrictuble - 4. kapitola



Indestrictuble - 4. kapitolaŠkola je proste des a Spencer to vie... No ešte horšie ju len čaká.

„Spencer?“ zakričal na mňa zozadu Daniel. Zľakla som sa. To je sen? Ked som sa obzrela Daniel na mňa s úsmevom hľadel. Potom ku mne prišiel bližšie a pobozkal. Bolo to skvelé a ja som mu nič neurobila nechala som ho nech pokračuje.

Ked som mu začala vyzliekať kabát, zatriasol somnou!

„Spencer, Spencer!“ kričal na mňa hlas Beth. V tom som sa zobudila.

„Spencer! Stávaj, ty spachtoška!“ zrevala na mňa Beth.

„Čo tu robíš? Carol ťa pustila?“ usmiala som sa.

„Mňa pustila tvoja mama a hlavne ma pekne privítala, nie ako ty!“ povedala sarkasticky.

„Prepáč, ja len... že Marcus mi veľmi chýba,“ povedala som smutne.

„Hej, chápem, no poď, dnes je streda!“ zakričala šťastne. Bože! Streda, to znamená, že o týždeň je ples! A ja naň idem s Danielom. Až ma striaslo.

...

Škola sa dnes vliekla extrémne pomaly. Už som si myslela, že ani nezazvoní, ked z triedy konečne vyšla profesorka. Rozbehla som sa na chodbu kde samozrejme stála Victoria! Bože, tá mrcha mi nedá pokoj?

Otočila sa ku mne a posmešne vyhŕkla.

 „Spencer, ty chúdatko malé! Nikto ti nie je na pomoci, ani ten tvoj princ!“

„Oh iste, zase žiarliš, lebo ťa odmietol!“ skríkla som podráždene.

 „Ty špina, to si odpiješ!“ povedala a vrhla sa na mňa v záplave hnevu.

„Toto si odpykáš!“ zavrčala som jej do ucha a v sekunde som sa premenila.

Poškrabala mi rameno, keď sa ma snažila zhodiť zo schodov. Všetci pozorujúci, len s údivom sledovali a kričali „babská bitka“.

„Vytrhám ti vlasy!“ kričala som na ňu, ked mi roztrhla sveter. Na to som jej to vrátila zlomením podpätkom.

„Mladé dámy! Do riaditeľne!“ zakričala na nás pani Radlyová.

„Grace, ty, prosím ťa, oznám nasledujúcemu vyučujúcemu, že mladé dámy neprídu. Ďakujem,“ oznámila pani Radlyová Grace, ktorá stála hned za ňou. Grace len prikývla a pobrala sa do triedy.

„Slečna Morgan, vy toho máte na rováši až dosť, ak ešte niečo vyvediete nepôjdete na ples!“ takto ukončila som prejav pani Radlyová a odišla preč.

„Si robila srandu, s tým že nepôjdem na ples? Ved to všetko začala tá mrcha Victoria!“

„Ja viem, ale nenechaj sa ňou rozhádzať,“ upokojovala ma Beth.

Odišli sme späť do triedy, kde som len zožala pár spokojných úsmevov. Nenávidím ked mám ultimátum!

Po škole som šla hned domov, nemala som náladu na priateľov. Beztak ples je už o dva dni. A nemám v úmysle urobiť radosť pani Radlyovej.

„Mamina ma zabije!“ povedala som Carol, ked som do domu vošla cez kuchyňu.

„Spencer! Čo si zase vystrájala!“

„Nič, Carol, neboj, len som mala zase problém s pani Radlyovou,“ zamrmlala som.

„Prisahám na Lillith, že tá ženská na tebe sedí!“ povedala a začala sa smiať.

Musela som sa pridať, Radlyová sedela už na mojom otcovi, ked chodil na túto školu.

„No fajn, idem sa hodiť do niečoho pohodlnejšieho a pôjdem spať, keby niečo nie som tu!“ oznámila som Carol a šprintovala hore do izby.

„Dobre, nie si tu,“ povedala a žmurkla.

...

Zobudila som sa na strašný hluk. Pravdepodobne uprostred noci.

„To je len búrka,“ pošepkala som si, no keď som vstala z postele, nebola to búrka! Čo to, preboha, je?! Na dvore prebiehala bitka? Nie, bitka dvoch pubertálnych kreténov, ale nejaká tá občianska vojna, no v tomto nie som expert.

Zrazu niekto vrazil do domu. 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Indestrictuble - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!