OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Indestructible - 2. kapitola



Indestructible - 2. kapitolaV škole sú noví žiaci. Čo sa stane, keď sa Beth zoznámi so záhadným Danielom?

Je noc... spln a ja len počujem zavýjanie vlkolakov hlboko v lese. Beth je medzi nimi, nemôže za to je to pudová záležitosť tak ako ja a krv...

„Spens! Krásavica, vstávaj,“ prihovára sa mi Carol.

„To už je ráno? Myslela som si, že už nezaspím,“ hovorila som rozospato a pozerala som sa von balkónom do lesa. Dnešok teda pekne začína.

„Čo sa stalo?“

„Ale nič, len prečo musím byť najmladšia? V škole som najmladší upír,“ odvrkla som a hlavu som zaborila do vankúša.

„Nerob si z toho ťažkú hlavu, pretože patríš medzi najobávanejšie a najsilnejšie rasy, a nech si do minúty pripravená! Štart!“ s úsmevom na tvári povedala a v sekunde tu nebola.

„Ach,“ vzdychla som si a už som mala oblečené čierne nohavice s vysokým pásom, bledoružovú čipkovanú blúzku a na hlave krásny guľatý Chaplinovský klobúčik.

„Beth? Predstavíš nás?“ pribehla som k nej a chytila ju za rameno. Stála tam s mladým chlapcom asi šestnásť ročným. Bol to blondák s modrými očami a exotickým výzorom, cítila som z neho, že je tiež vlkolak ako Beth.

„Ahoj! Iste, toto je Daniel Dix a je to vlkolak,“ ukázala naňho a usmiala sa.

„Ahoj, teší ma!“ povedal a nahol ruku smerom ku mne.

„Ja som Spencer Morgan a mňa tiež,“ odvrkla som, otočila som sa mu chrbtom a pokračovala do školy, kde na mňa čakal môj princ.

„Kde si toľko bola,“ povedal a sladko ma pobozkal, „poď, ideme na hodinu,“ chytil ma za ruku a viedol ma do školy.

Neviem prečo, ale ešte som sa otočila za Beth, ale Daniel tam už nebol. Prečo ma to vlastne zaujíma? Nie, nezaujíma, je to ďalší kretén v našej škole ako ostatný.

Zazvonilo.

„Spencer, prosím ťa, tebe o čo išlo vonku?“ vošla do triedy Beth a vyhŕkla na mňa.

„Nič, ale vieš ako nemusím prvákov, kým sa neoťukajú,“ otočila som sa k nej a žmurkla som.

„Tak to treba potom ukázať, kto Spencer Morgan je,“ povedala ako by mala vážne niečo na rováši a usmiala sa.

„Nie, to netreba, Beth, však vieš, ako to u mňa funguje,“ povedala som celá sklamaná, viete, aké to je, keď z vás chlapci šalejú, lebo ste proste stvorená na zvádzanie?

„A dnes ideš niekam s Marcusom?“

„Áno, samozrejme, dnes prespávam uňho,“ zaskľabila som sa na ňu.

„Potom mi opíšeš celý víkend, jasne?!“

„Jasné, inak túto noc si bola v poriadku?“

„Hej a bola som s Danielom, preto som s ním dnes stála, naháňali nás sirény a pomohol mi,“ povedala s takou vďakou, že by som tomu bastardovi asi mala vážne dať šancu.

Po hodine. Chalani mali tréning, na našej škole sa hrá Lacross profesionálne. A už idú! Je tam aj Daniel? Nikdy sa nestalo, aby zobrali prváka!

„A ten tu čo robí!“ pýtam sa Marcusa, keď vyšiel zo šatne.

„Daniel? Skvelý chalan, tréner bol z neho unesený!“ s nadšením povedal, a to ešte ani nevidel môj výraz tváre. Keď ma zbadal, vedel, čo sa deje. Našiel ma hlad, bola som taká rozčúlená, že som to neovládala a rýchlo som vošla do chlapčenskej šatne a hľadala som Daniela! Chcela som ho nakopať a najradšej aj zabiť, ale moja hrdosť a sľub rodine voči vlkolakom ma zastavil, a tak som len stála v strede šatne medzi polonahými chalanmi a začala sa rehotať.

„Spencer! Vypadni!“ kričali na mňa chalani, ale ja som ani pohnúť nemohla, až ked vošiel Marcus tak ma prehol cez rameno a odniesol von! Celý čas som sa strašne smiala.

„Chápem tvoj zmätok v hlave, ale toto si zabila!“ A začal sa smiať so mnou. „Skočíme na poriadny obed pre nás?“

„Jasné, už sa nemôžem dočkať.“ A vošli sme do auta a odišli.

Dnešný deň? V skratke bol pojašený, ale pre mňa ešte neskončil. Čaká ma skvelý víkend...

...

Perami mi prešiel od pupku až k uchu, celá som sa chvela. Chcela som len, aby neprestal...

Stiahla som ho za vlasy a prehodila na druhú stranu postele! Prešla som mu jazykom po hrudi až zavzdychal.

„Dnes si nejaká živá,“ pošepkal mi do ucha. Vzdychla som.

Perami som sa prisala k jeho krku a začala ho jemne bozkávať a obhryzkávať.

Prevalil ma na chrbát a strhol zo mňa tričko. Hodil ma o dvere a privalil sa na mňa.

Odsotila som ho. On sa zapotácal a spadol na zem. Skočila som a tričko som mu doslova roztrhala, keď v tej rýchlosti nešlo dole. Chytil ma za zadok a prevalil na chrbát.

Začal ma dravo bozkávať a perami putovať nižšie po mojom tele. Na krku sa však na chvíľu zastavil a spravil mi poriadny cucflek. Od vzrušenia som lapala po dychu, keď mi rukou skĺzol k rozkroku. Jazykom si brázdil vlhkú cestičku od krku až ku kľúčnej kosti, zatiaľ čo mi jednou rukou rozopínal nohavice.

Keď som sa ráno zobudila, tak som sa len usmiala. Toto bola najlepšia noc v mojom živote. Marcus spal vedľa mňa na roztrhaných vankúšoch. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Indestructible - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!