OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Jen a jen pro tebe - 3. kapitola



Jen a jen pro tebe - 3. kapitolaLoki utekl, Coulson je mrtvý a Avengers se musí sjednotit, aby dosáhli svého vítězství.

Nick Fury se dostal ke Coulsonovi chvíli předtím, než upadl do věčného spánku.

„Vydržte," řekl a pokoušel se zastavit krvácení. Agent Coulson chtěl něco říct, ale docházely mu síly. Z jeho úst tak vycházelo jen ošklivé chrčení. „Co prosím?" Fury se mu snažil porozumět, muselo to být důležité, když se mu to i přes bolest pokoušel sdělit.

„S-s-i-gyy."

„Sigyn?" ověřoval si Fury. Coulson přikývl. „Co s ní?"

„P-ro ni," zachrčel, „on t-to dě-lá p-pro ni." Ředitel SHIELDu se cítil velmi zmaten.

„Mluvíte o Lokim? Že to dělá pro Sigyn? Coulsone, Coulsone!" Chytil svého podřízeného za ramena zatřásl s ním. Bylo to zbytečné, už byl pryč. Fury ho pustil a prsty se chytil za kořen nosu. Tiše zaklel a vstal. Rychlými kroky se vydal na můstek, kde u stolu seděl Stark a Romanovová. Chvíli po něm vtrhl do místnosti i Rogers se Sigyn v patách.

„Kde jsou ostatní?" zeptal se rychle Kapitán Amerika.

„Banner a Thor jsou přes palubu," vysvětlil Star uštěpačně.

„Něco mi říká, že pád z několika kilometrové výšky pro ně nepředstavuje problém," prohlásila Sigyn a ušklíbla se. Představa Thora, jak bezmocně padá, se jí jistým způsobem zamlouvala. Stark jí škleb opětoval. Ta ženská se mu zamlouvala stále víc.

„Pane, kde je Coulson?" optala se se strachem v očích Hillová. Fury sklonil hlavu.

„Je mi líto, Loki ho prošpikoval tím svým žezlem."

„Proboha..." Hillová se odvrátila. Sigyn udělala totéž. Uvnitř ní to vřelo, cítila se podvedená a slabá.

„Vlastně byl velmi odhodlaný mi něco z posledních sil sdělit," pokračoval Fury.

„Tak nás nenapínejte," štěkl popuzeně Stark.

„Mám dojem, že opakoval to, co mu předtím řekl Loki," začal. „Nejdříve vaše jméno – Sigyn a poté, pokud jsem to správně pochopil, že to dělá všechno pro vás, myslím Loki." Jmenovaná bohyně se prudce otočila a probodla Furyho pohledem.

„Co prosím?!" vyjekla.

„Slyšela jste správně."

„To nedává smysl..." šeptala a přecházela sem a tam. „Nedává smysl, nedává..." Zatnula pěsti, kolem kterých se začínaly svíjet světelná vlákna její magie. Všichni ji trochu poděšeně pozorovali.

„Možná, že dává," promluvila nakonec Nataša. Sigyn nepřestávala přecházet, takže Nataša pokračovala. „Když jste spolu mluvili, řekl, že není bezpečné, abyste tady byla, pravda?" Sigyn se zastavila a podívala se Romanovové přímo do očí. Děsil ji ten pohled, Nataša měla pocit, že se jí vpaluje až do duše.

„Myslela jsem," řekla tiše Sigyn, „že za ty stovky let, co ho znám, jsem ho poznala dokonale... Ale on mě stále nepřestává překvapovat."

„To je sice pěkné," odfrkl Stark, „ale hlavní teď je toho parchanta zastavit."

„Pomohu vám, jak jen budu moci," pokývla Sigyn.

„Skvěle, můžete rovnou začít," ujala se slova Nataša a vstala.

„Romanovová?" Fury nechápal, co má v plánu. Ona mu to obratem vysvětlila.

„Jde o Clinta, pane. Byl pod Lokiho mocí. Ovládáte magii, ne snad?" Svou otázku otočila Sigyiným směrem.

„Jistě," kývla, na tváři zvláštní výraz. „Uvidím, co pro něj budu moci udělat."

„Tak pojďme," pobídla ji Nataša a společně se vydaly z můstku.

***

Ten muž, Clint, byl svázán na lehátku, vzpíral se. Jeho oči svítily ledovou modří. Nebyl sám sebou. Sigyn spatřila, jak ochranitelsky a s citem se Romanovová na toho muže dívá. Sentiment, pomyslela si a smutně se usmála.

„Tak," začala Nataša, „co pro něj můžete udělat?" Sigyn k němu pomalu přešla, prsty se přitom dotkla jeho čela. Muž vydal zuřivý hrdelní zvuk.

„Dost," vyštěkla Sigyn a zavřela oči. Clint se kupodivu uklidnil. „Ovládá ho mocná magie, ale poznávám ji. Je Lokiho."

„Víte co s tím?" podupávala si Nataša netrpělivě nohou.

„Já... ano, ale dokážu to zvrátit jen z části, zbytku se bude jeho tělo muset zbavit samo."

„Mluvíte o tom jako o droze." Sigyn vpustila do Clintovy hlavy několik zářivých vláken. Slabě se otřásl a Nataša spatřila, že ten ledový chlad opouští jeho oči.

„Je to podobné," pokývala Sigyn. „Jenže to není bez rizika, může se stát, že to ovlivní jeho vzpomínky, sny, jeho mysl zeslábne..."

„Sigyn," zašeptal Clint. Jmenovaná sebou škubla a odskočila od něj. „Znám vás?" pokračoval slabě. „Jak to? V životě jsem vás neviděl... nebo ano?"

„Viděl, v Lokiho myšlenkách," vysvětlila stejně tiše Sigyn.

„Bojí se a hodně na vás myslí," pokračoval Clint.

„Jak to, že to ví?" vmísila se do hovoru překvapená Nataša. Sigyn pokrčila rameny.

„Může to mít několik vysvětlení. Nejpravděpodobnější ale je, že je Loki zesláblý, proto se mu dostatečně nepodařilo zakrýt mysl před jeho... ehm... figurkami."

„Clintova slova podporují to, co řekl Coulson," dala Nataša dvě a dvě dohromady.

„Nevím, jestli mi to lichotí, nebo mě to děsí," zašeptala Sigyn.

***

„Já mám armádu," zahřměl bůh lží. Antony Stark se jeho slovy nenechal znepokojit a upil ze sklenice lahodnou whiskey. Opíral se o bar a střádal svůj plán. Nacházeli se ve Stark tower.

„My máme Hulka," oponoval Stark, „a taky tvou ženu." Loki se na zlomeček vteřiny zarazil.

„Sigyn? Je stále tady?" zeptal se a snažil se znít nezaujatě.

„Jasně, pomůže nám zastavit tu tvoji zkázu. Mimochodem, už víme, že se tohle všechno točí kolem tvé drahé." Stark čekal na bohovu reakci. Ten se uchechtl a pohodil svým žezlem.

„Vaši lidé prostě neumí zemřít ve správnou chvíli. Vždy se musí zdržet, aby dostali šanci vše vyžvanit," pronesl a pomalým krokem se blížil ke Starkovi.

„Zastavíme tě všemi prostředky, ty zkurvysynu, nezáleží na tvých šlechetných láskyplných záměrech," pronesl Stark a postavil se Lokimu. Oproti němu byl až žalostně malý. „Nejsem odborník, ale znám i lepší způsoby, jak si získat srdce ženy."

„Nepoučuj mě o lásce, ubožáku!" štěkl rozzuřený bůh a chytil ho pod krkem...

***

„Zastav to, bratře, prosím!" křikl Thor stojící v bojovém postoji naproti Lokimu.

„Nemohu," pronesl Loki chladně.

„Zastav to pro ni, pokud ti na ní tak moc záleží," snažil se bůh hromu zahrát na city. Loki si nejdříve jen pohrdavě odfrkl, jeho výraz ale vzápětí změknul.

„Už kvůli ní nemohu."

„Ona to ale takhle nechce."

„Já vím, ale je pozdě, již nejde nic zvrátit," zašeptal Loki a bodl svého bratra dýkou do břicha. Někdo ho najednou popadl zezadu a odhodil od Thora. V okamžiku na něj zaútočil. Dlouhý stříbrný cop ho prudce udeřil do tváře.

„Sigyn," zasyčel a začal se bránit. Na společný boj byli zvyklí. Často společně cvičili, se zbraněmi i bez nich, podobně i s magií. Dokonale znali taktiku toho druhého. Loki se po ní ohnal žezlem, ona jeho úder vykryla svým mečem. Jejich souboj připomínal spíše tanec.

„Zastav to!" křikla a znovu udeřila.

„Nemohu!" zvolal nazpět, když úder vykryl. Sigyn mu náhle podrazila nohy, takže ležel jak široký, tak dlouhý na kamenné zemi. Bohyně se usadila na jeho hrudi. Cop jí přepadl ze zad dopředu, drobné ruce položila na jeho hruď.

„Zastav to," zopakovala, tentokrát však nekřičela. Své oči zabodla do jeho.

„Je příliš pozdě," vydechl Loki a své ruce položil na její boky. Netušil proč zrovna v tuto chvíli, ale vzpomněl si na jejich první milování.

„Tak mi pomoz je zastavit. Pro mě, zastav je pro mě." Loki se náhle posadil, byli si blízko, navzájem cítili horký dech toho druhého. Sigyn se líbilo, co přečetla v jeho očích. Možná, že by takhle seděli ještě dlouho, kdyby nebyli vyrušeni.

„Ehm ehm," ozvalo se. Oba se otočili za zvukem. Byl to Stark ve svém obleku, dále Thor, Kapitán Amerika a Černá vdova. Někde v dálce slyšeli i Hulkův hlasitý řev.

„Kolaborace?" zeptala se Romanovová a s podivem na pár hleděla.

„Ano," promluvila Sigyn a vstala, poté podala ruku Lokimu a vytáhla ho na nohy. „Pomůže nám..."


Jsem ráda, že se vám povídka líbí. Jak jste si mohli všimnout, mám v plánu každou lichou kapitolu psát v době s Avengers a sudou v době před. Snad to nebude matoucí. :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jen a jen pro tebe - 3. kapitola:

5. Jane
27.05.2017 [11:26]

Ženská si dokáže omotat každého chlapa, když chce. I Boha Emoticon Ta povídka je super a shodneme se, že hláška o Hulkovi je prostě skvělá Emoticon Emoticon

4. Eilan přispěvatel
25.05.2017 [15:09]

EilanPřesně tak, Tony má skvělé hlášky, jen občas urážejí Boží hrdost :D

3. AndysekAndysek přispěvatel
25.05.2017 [13:29]

AndysekAndysekA ještě se mi líbí ta s tím slabým bohem, ale to vybočuje z mé náklonnosti k Lokimu Emoticon

2. Eilan přispěvatel
25.05.2017 [13:20]

EilanJá tu hlášku taky zbožňuji.Emoticon

1. AndysekAndysek přispěvatel
25.05.2017 [9:23]

AndysekAndysekVelmi mě potěšilo, že jsi použila mou milovanou hlášku. "Já mám armádu." - "My máme Hulka." Emoticon tím jsi mě potěšila. Kapitola fajná a nemyslím si, že by bylo matoucí, že jedna kapitola bude z přítomnosti a druhá z minulosti. Už se těším na pokračování Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!