OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Lily Potterová mladší - 1. kapitola



Lily Potterová mladší - 1. kapitolaCo by se stalo, kdyby Harry měl sestru, dvojče a jejím kmotrem by nebyl nikdo jiný než Severus Snape?

Vše se kolem mě točilo a po chvilce jsem už stála v krbu sborovny v Bradavicích. Uvnitř byli pouze dva lidé – můj kmotr a profesorka McGonagallová.

„Ach, Lily, ráda tě vidím,“ řekla a pozorně si mě prohlédla.

„Já vás také, paní profesorko,“ řekla jsem.

„Měli bychom už jít. Ostatní přijedou za chvíli,“ řekla a otočila se na mého kmotra, „a vy byste už měl jít také, Severusi.“  Na to šla ke dveřím a já ji následovala. Procházeli jsme chodbami až do vstupní síně, kam zrovna vešli mí noví spolužáci. Všichni na mě koukali, protože na rozdíl od nich jsem nepřijela vlakem.

„Vítejte v Bradavicích," řekla profesorka. „Za chvíli začne slavnostní hostina na zahájení školního roku, ale ještě než zaujmete svá místa ve Velké síni, každého z vás zařadíme do některé koleje. Jedná se o velice důležitý obřad, poněvadž po celou dobu, kterou tu strávíte, vaše kolej v Bradavicích bude něco jako vaše rodina. Budete chodit na vyučování spolu s ostatními ze své koleje, spát v kolejní ložnici a trávit volný čas ve společenské místnosti své koleje.

Čtyři koleje naší školy se jmenují Nebelvír, Mrzimor, Havraspár a Zmijozel. Každá z nich má vlastní slavnou historii a ze všech vyšli vynikající kouzelníci a čarodějky. Dokud budete v Bradavicích, získáte každým svým úspěchem pro svoji kolej body, ale když porušíte školní řád, vaše kolej o body přijde. Kolej, která dosáhne nejvyšší počet bodů, získá na konci roku školní pohár, což je veliká pocta. Doufám, že každý budete dělat své koleji čest, ať už se dostanete do kterékoliv z nich.

Ke slavnostnímu Zařazování dojde už za několik minut, před zraky všech ostatních studentů a profesorů. Doporučuji vám, abyste se do té doby pokud možno upravili."

Hned na to odešla a ostatní se začali upravovat. Sešla jsem k nim ze schodiště, na kterém jsem stála a čekala. Nikdo si mě k mému štěstí nevšímal a bavili se navzájem.

„Všichni sem,“ zavolala po chvilce profesorka a všichni se kolem ní seskupili, „zařazování začne za okamžik. Seřaďte se.“ Postavila jsem se vedle nějaké dívky s kudrnatými vlasy, která vypadala opravdu zaujatě a opravdu chytře.

„Kam myslíš, že tě zařadí?“ zeptala se mě.

„Nevím. Rodiče chodili do nebelvíru, ale můj kmotr je ředitelem zmijozelské koleje,“ řekla jsem, když jsme procházeli kolem stolů ve vstupní síni.

„To musí být bezva mít někoho tady, ne?“ zeptala se.

„Docela jo. Párkrát jsem tu už byla,“ řekla jsem. Mezitím jsme došli před stůl profesorů a profesorka před něj postavila stoličku na němž byl starý klobouk, který začal zpívat nějakou písničku, které jsem nevěnovala pozornost.

„Až přečtu vaše jméno, nasadíte si klobouk posadíte se na stoličku, aby vás zařadil,“ řekla profesorka McGonagallová a postupně začala odříkávat. Ta dívka se kterou jsem se bavila se dostala do Nebelvíru. Postupně došla k písmenu P. Vyjmenovala několik žáků, až se dostala k tomu, které jsem chtěla slyšet.

„Potter, Harry,“ řekla a ze všech koutů síně se ozývalo šuškání. Z našeho hloučku vystoupil drobný chlapec s kulatými brýlemi a jizvou ve tvaru blesku na čele. Klobouk chvíli přemýšlel a pak ho poslal do Nebelvíru. Po tom co se utišil hluk od nebelvírského stolu, se profesorka znovu podívala do listu.

„Potterová, Lily,“ řekla a já došla ke stoličce a klobouk si nasadila na hlavu.

„Hm, tak kam tě poslat?“ ozval se tichý hlásek klobouku. Chvíli přemýšlel a pak se rozhodl.

„Zmijozel!“ vykřikl a od zmijozelského stolu se ozývali výkřiky ještě větší než, když Harryho poslal klobouk do Nebelvíru. Vydala jsem se ke stolu mé nové koleje. Žáci mého ročníku na mě koukali vyděšeně a povrchně, ti starší se kterými jsem se už znala, zase nadšeně. Uvolnili mi místo ve středu stolu a já se posadili mezi ně.

„To je skvělé Lily, že ses dostala sem, ale jak jinak? A díky za ty rady, pomohly mi při NKÚ,“ uvítal mě Marcus z šestého ročníku. Ostatní mě taky vítali, protože jsem jim radila při lektvarech, když mě kmotr bral na jeho hodiny. Mí spolužáci si mě nevšímali, spíše si říkali kdo vlastně jsem. Hostina pak skončila a nás odvedli prefekti do společenské místnosti. Zavedli nás do ložnic, kde už jsme měli kufry a já si zabrala hned jednu postel blízko okna.

„Proč vlastně se s tebou všichni baví?“ zeptala se dívka, která si zabrala postel vedle mě.

„Protože můj kmotr je ředitelem zmijozelské koleje a docela dost často mě bral na svoje hodiny. A já jim radila,“ řekla jsem a podívala se na ni.

„Aha, promiň nevěděla jsem to. Jinak jsem Pansy. A tohle je Milicent a Dafné, nechtěla by ses s náma kamarádit?“ zeptala se. Byla milá a ty ostatní holky vypadaly taky tak.

„Jasně proč bych nechtěla?“ řekla jsem a holky se rozzářili.

„To je bezva. Jinak jak ses sem dostala, ve vlaku jsme tě neviděly,“ zeptala se Milicent.

„Letaxem,“ řekla jsem.

„To musí být bezva mít za kmotra učitele tady, ne?“ zeptala se Dafné.

„Jo to je. Neměli bychom už jít spát? Je docela pozdě,“ řekla jsem a holky se mnou souhlasily. Převlékly jsme se a po chvilce upadly do tvrdého spánku…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lily Potterová mladší - 1. kapitola:

7. Markéta
02.01.2014 [11:15]

Prosím, POKRAČOVÁNÍ Emoticon

6. NicodeJashin přispěvatel
16.01.2012 [5:44]

NicodeJashinHezký nápad a super kapitolka.. Přidáš sem i druhý ( a snad i další) díl?? Prosíííím.. Emoticon Emoticon

5. ZuzunQa
21.12.2011 [19:44]

ahoj, je to super, ale co tak tam dat nieco okolo tej lily aby bola taka slavnejsia ??? Emoticon
je to iba návrh, inak super
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Veubella
26.08.2011 [17:41]

Kdy bude další kapitolka? Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 15.08.2011 [11:29]

*Druhá kapitola byla smazána, protože nesplňovala počet slov na vydání a od šestého srpna jsi se neozvala. Emoticon

2. LittleGii přispěvatel
01.08.2011 [15:23]

LittleGiibudeš pokračovat??

1. RenyNew
29.03.2011 [18:35]

Moc pěkné :) A zajímavý nápad :)
Ale jen mi přijde divné ža Lily není stejná senzace jako Harry, kdyby o ní věděli byla by to přece "ta slavná Potterová" a kdyby ne, tak by to překvapení, údiv a tak bylo ještě větší ne?
Jinak, Lily a Harry o sobě neví? To mi taky přišlo divné, že dělali jako že se neznají... a nebo pokud je tomu tak... nebylo by jim divné že je tam další "Potterovic dítě" ? Tedy Lily asi o Harrym věděla (o tom věděl v kouzelnickém světě každý) spíš ten Harry mě zaráží...
Neber to jako kritiku spíš... no chtěla jsem tě na to upozornit :)
Jinak moc se těším na pokračování, určitě nám to tu časem "vysvětlíš" Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!