OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Miluji tě! 24. kapitola (Konec první části)



Miluji tě! 24. kapitola (Konec první části)Tak tady je první konec. :)
Jak se to vyřeší s Jeremym? Nechá to Bonnie tak?
Jak bude probíhat začátek plesu Zakladatelů?
Prosím o komentáře, děkuji moc...
TerryBells...

Edit: Článek neprošel korekcí!


Mirror:

24. kapitola – Předzvěst:

Pohled Eleny:

„Katherine, já si vlasy kulmovat nebudu!“ křičela jsem přes celý dům. Damon, ten zbabělec raději utekl, než aby byl v tomto domě. A Stefan se taky podezřele ztratil.

„Já jsem řekla, že si ty vlasy natočíš,“ křičela i ona na mě.

Někdo zazvonil. Jako hurikán jsem se dostala ke dveřím a otevřela. Ve dveřích stála Caroline s Bonnie, obě měly velké pytle, ve kterých podle mě byly šaty.

„Překvapení!“ zakvílela Car.

„To navrhla ona,“ řekla Bonnie a šla mě obejmout.

„Chyběla si nám,“ řekla rychle Caroline.

„Vy mě taky,“ řekla jsem jasně.

„Ještě stále tu u vás přebývá Tatia?“ zeptala se už cestou do obýváku Bonnie.

„Ne!“ řekla jsem ostře.

„Co se stalo?“ Caroline si všimla, že jsem na Ne dala velký důraz.

„Byla tak trochu špeh,“ řekla jasně Katherine.

„Jak to myslíš? Tak trochu,“ zeptala se Bonnie.

„Jak asi… Byla tu, poznala nás blíž, a potom podala zprávu Klausovi,“ řekla s klidem Katherine.

„Bonnie,“ promluvila jsem pomalu.

„Co se děje?“ Zírala na mě nedůvěryhodně.

„Jeremy,“ řekla jsem prostě.

„Co?“ řekla roztřeseně. Nevím, jak ji tu zprávu mám podat. Jeremyho asi v životě neuvidíš? To by bylo hodně tvrdé, já sama se s tím musím srovnat, a teď vážně nemám náladu pozorovat Bonnie, jak se trápí…

„Tak řekneš už něco?“ zeptala se ostře.

„Bonnie, Tatia vymazala Jeremymu paměť a nadopovala ho sporýšem,“ řekla jsem prostě.

„A v čem je problém? Tu paměť mu zase vrátíte zpátky,“ řekla se samozřejmostí.

„Já nechci, aby si vzpomněl,“ řekla jsem a očekávala jsem její reakci.

„Děláš si legraci?“ zeptala se nevěřícně.

„Nepamatuje si na upíry, na mě. Pamatuje si, že mu umřeli rodiče, poté Jenna. To, že měl sestru, neví. A já chci, aby to tak zůstalo! Bude v nebezpečí. Pojede pryč z tohoto města. Pryč od upírů.“ Bonnie mě přerušila.

„To nemyslíš vážně. On musí vědět, že existuješ, kdyby se to dozvěděl, tak…“

„On se to nedozví! Rozumíš?“

„Dozví! To nemůžeš… To nejde, je to tvůj bratr!“ Začaly mi po tváři téct horké slzy naštvání.

„Pochop to! Není to tvoje věc! On bude v bezpečí…“ Najednou do mě narazila tupá bolest, bolesti nebylo dost. Nemohla jsem popadnout dech. Svalila jsem se na zem. Tupá bolest ustala. Bonnie, měla plnou tvář slz a nelítostně se na mě dívala. Věděla jsem, odkud ta bolest pocházela. Pocházela z její magie. Nikdy předtím jsem si nemyslela, že by na mě svojí moc mohla použít. Zmýlila jsem se! Vím, že teď toho schopna je.

Caroline ke mně rychle přiběhla a třásla se mnou.

„Eleno, není ti nic?“ zeptala se opatrně. Mezitím Bonnie zmizla ze dveří.

„Já, já… Myslím, že ano,“ odpověděla jsem rychle.

Pomohla mi vstát. Katherine někde zmizela, ale za chvíli se objevila. Nesla v ruce sáček s krví.

„Tvůj první čarodějnický boj. Na to tě uklidní,“ řekla a podala mi krev.

„Díky,“ poděkovala jsem. A z plného hrdla jsem se napila.

„Caroline, myslíš, že jsem udělala špatně?“ zeptala jsem se.

„Já nevím,“ přiznala a sklopila pohled.

„Já už jsem taky na vážkách,“ přitakala jsem.

„Eleno, ale vezmi to tak, že ho ochraňuješ. Nechej to tak, bude šťastný,“ řekla po chvíli odhodlaně, Caroline.

Na to jsem jenom přikývla.

„No fajn, a teď abych tě malovala znovu,“ řekla s povzdechem Katherine.

„To je rána,“ řekla jsem ironicky.

„Kdys přestala být mrcha, Katherine?“ zeptala se zamyšleně Caroline.

„Já jsem pořád mrcha, ale na tak velká. Od doby co mám, co chci, je vše v pořádku. Člověka už jsem nezabila přes měsíc,“ chválila se Katherine.

Najednou k nám vlítl Damona a v závěsu za ním Stefan.

„Tak co? Jste připravené? Ahoj, Barbie, kde máš vlčího muže? Nebo jdeš s číšníkem?“ zeptal se medovým hlasem Damon.

Caroline, neodpověděla, jen protočila panenky.

„A kde máte Taranee?“ zeptal se po chvíli.

„Taranee?“ zeptala jsem se.

„Čarodějku, nikdy jsi nekoukala na W. I. T. C. H.?“ zeptal se udiveně.

„Jo, dívala, kdež mi bylo šest,“ řekla jsem vážně.

Z Caroline uniklo lehké zachichotání.

Damon se ohlédl, ale nechal to plavat.

„Fajn, takže jdeme?“ zeptal se.

„A kde máš masku?“ zeptala jsem se povýšeně.

„V autě, zlato,“ řekl. Zase mě dostal.

Katherine mi nasadila masku, aby mi dobře seděla, já jsem ji zase pomohla s tou její. Když jsme se podívaly do zrcadla, vypadaly jsme k nerozeznání. Jako dvojčata, až na některé detaily na našich šatech a maskách.

„Jak vás rozeznáme?“ zeptal se náhle Stefan.

„Tip?“ ozvala se Katherine.

„No, abych řekl pravdu, nerad bych vyznával lásku Katherine,“ přiznal Damon.

„Když si nebudeš jistý, tak se mě na něco zeptáš, něco co vím jenom já,“ řekla jsem jasně.

„A Barbie? Přijede si pro tebe pejsek?“ zeptal se se zájmem Damon. Caroline se zatvářila uraženě.

„Mám tady auto,“ odsekla.

„Fajn, tak jdeme všichni,“ řekl a všichni jsme se vynořili do večerního prostřední v Mystic Falls. Už když jsme jeli autem, všude po stromech byly rozvěšeny lampióny.  Nedokázala jsem si představit, jak to tedy bude vypadat vevnitř, nevěděla jsem, jestli tam bude Jeremy. Jestli ho uvidím, jak se bude chovat Bonnie. Jestli narazíme na Klause a zbytek Původních.

Měla jsem hlavu jako střep, Damon si toho zřejmě všiml.

„Všechno bude v pořádku,“ zašeptal mi sladce.

„Kéž by,“ řekla jsem jasně.

Neuplynulo ani pět minut a Damon už parkoval u honosného sídla Lockwoodů. Vystoupili jsme. Už jsem cítila, jak těžké mé nohy jsou, že ani ony nechtějí jít na to místo.

Damon mě chytil za ruku a už jsme překračovali práh domu.

„Zdravím,“ pozdravila mile paní Lockwoodová.

„Dobrý večer,“ pozdravil Damon a já následně taky. S Katherine jsme se domluvily, že ti dva přijdou zadem.

Nemusela jsem očima hledat dlouho a našla jsem Klause, který už mluvil s Caroline. Bylo vidět, že jí nijak nevadí, že se s ní baví. Ale Tylerovi to rozhodně vadilo. Už kolikrát pro ni šel, že si s ní zatančí, ale Klaus pokaždé použil svou moc na to, aby si šel po svém. Caroline měla strach, to bylo celé. Pro to, nijak nereagovala.

KONEC PRVNÍ ČÁSTI!


Tak tady je konec první části! Doufám, že se vám povídka doposud líbila. :)

Už brzy čekejte povídku: Miluji Tě! II. - Love game

Všem vám moc děkuji, za krásné komentáře a podporu... :)

TerryBells...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Miluji tě! 24. kapitola (Konec první části):

8. TeresaK
23.09.2012 [19:49]

Pefektné jako vždy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Těším se na pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. TerryBells přispěvatel
16.09.2012 [22:08]

TerryBellsmartinexa: Věř mi, že to nakonec stejně dopadne úplně jinak. Emoticon

6. martinexa přispěvatel
16.09.2012 [21:11]

martinexaNo chudák Tyler jsem zvědavá na další sérku:)

5. Girl přispěvatel
16.09.2012 [16:42]

GirlJá tě asi zabiju! Nebo vlastně ne, kdo by potom pokračoval v tak dobré práci. :) Pořád mě napínáš! Já už chci další serii!!! Emoticon

16.09.2012 [16:06]

Upir007Tak takové zakončení jsem nečekala. Emoticon Vážně se ti povedl, prosím rychle odstartuj novou sérii! Emoticon

3. TerryBells přispěvatel
16.09.2012 [15:11]

TerryBellsPerla: Děkuji, že se ti líbí. :)
Já budu psát obě povídky najednou, takže se neboj, stíhám vše. :)
Trailer už je hotový, takže ti odkaz pošlu na FB. :)

2. Perla přispěvatel
16.09.2012 [11:57]

PerlaToľká radosť!! Emoticon Emoticon Emoticon Ale nie nie. Ja som čítala každú kapču, len koment na fb. Emoticon Ako to povedať, podľa mňa to bolo super zakončenie. Samozrejme, som zvedavá na druhú sériu. Len mám otázočku. Čo bude skôr? Druhá séria alebo Hunted? Aby som v tom mala jasno. Emoticon
A ináč, dúfam že si jeremy spomenie. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. ElenaG přispěvatel
16.09.2012 [11:52]

ElenaGSuper! Zase jsem napjatá, jak mi to můžeš dělat! Prosím, rozjeť rychle novou sérii!!! Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!