OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Miluji Tě! II. Love game 10. kapitola



Miluji Tě! II. Love game 10. kapitolaTak tady je další kapitola.
Jak bude probíhat oslava? Pojede Elena a Damon někde na líbánky (medové týždne)?
Prosím o komentáře, vždycky potěší.
Tuto kapitolu věnuji: TeresaK a nezname.
Terry...

10. kapitola

„Konečně vyšla řada i na mne,“ řekl Damon s úsměvem.

„Pro tebe jsem si schovávala ten poslední… Kolik je vůbec hodin?“ zeptala jsem se rychle.

„Budou tři ráno,“ řekl a my dále pokračovali v tanci.

Na oslavě už zbylo jen málo hostů, ale byli to zrovna ti, kteří tam být nemuseli.

„Damone, mohl bych si zatančit s tvojí ženou?“ zeptal se Klaus, když k nám došel.

„Já myslím, že ne,“ řekl Damon a pokračoval dál v tanci.

Klaus se usmál.

„Damone, teď si zatančím s tvojí ženou,“ nařídil mu Klaus. A Damon poslušně jako beránek odešel.

„Musím říct, že ti ovlivňování doopravdy jde,“ řekla jsem v průběhu tance.

„Děkuji, já zase musím uznat, že máš opravdu dobré sebeovládání. Kolik lidí jsi zabila? Dva? Tři?“ zeptal se.

„Ani jednoho,“ pochlubila jsem se.

„Jak to, že jsi upír?“ podivil se.

„Krevní konzerva,“ přiznala jsem.

„Taková fraška,“ řekl a usmál se.

„Proč jsi se mnou vlastně chtěl tančit?“ zeptala jsem se.

„Chtěl jsem se zeptat, jak se vede miminku a tak. To se nesmím ptát?“ zeptal se.

„Jak bys reagoval na to, že nejsem těhotná? Už…“ zakoktala jsem se.

„Co tím myslíš, že nejsi těhotná?“ křičel.

Kolem nás už stáli všichni v kroužku. Damon vystoupil a šel za mnou.

„Co tím myslí, že není těhotná?“ zeptal se naštvaně Klaus Damona.

„Čarodějky to zrušily,“ vykřikla Bonnie.

„Tak s tím něco udělej!“ křičel po ní.

„Nic s tím nesvede!“ řekla jsem rychle.

„Fajn, když s tím nic nesvede ona, tak já.“ Klaus se rychle dostal za Bonnie a chytil ji pod krkem.

„Já vím, že mne slyšíte! Tak něco udělejte! Rozumíte? Nebo ji zabiju a potom všechny, co jsou tady! Takže s tím něco udělejte!“ křičel jak na lesy.

„Klausi, prosím. Nechej toho,“ křikla Rebekah.

„Já potřebuji to dítě,“ vyjel na ni.

„Klausi, nepovede to nikam, ony to nedovolí a zbytečně tady všechny zabiješ,“ šeptla ustrašeně.

„Proč ti záleží na nich? Nenávidíš je!“ štěkal po ní.

„Poprvé v mém životě se někde cítím jako doma a nechci jet pryč,“ naléhala.

„Fajn.“ Klaus pustil Bonnie a přidal se k Rebekah.

„Věřte mi, že najdu způsob, jak bude mít Elena dítě!“ zařval.

Damon se ke mně přiběhl.

„Jsi v pořádku?“ zeptal se rychle.

„Já ano, ale nevím, jestli Bonnie…“ řekla jsem rychle.

U Bonnie už byl Jeremy. Vypadalo to všechno v pořádku, Bonnie seděla u stolu a pila vodu.

„Myslím, že bych si s ní měla promluvit,“ řekla jsem a opustila jsem Damona.

Rychle jsem se posadila vedle Bonnie.

„Jsi v pořádku?“ zeptala jsem se ustaraně.

„Ano, myslím, že ano. Mám o tebe strach, Eleno, on to jenom tak nenechá,“ řekla rychle.

„Já vím, myslím, že to bude dobré. Doufám v to,“ uklidňovala jsem jí.

„Napadlo mě, že bych odjela s Jeremym do Evropy, tak na měsíc. Nevím, jestli ti to nebude vadit,“ ptala se rychle.

„Ne, nebude. Potřebujete oba dva relax,“ řekla jsem mile.

„Ty, taky, takže byste měli rychle odjet. Než se ten pošahanec vrátí a vrazí vám kolík do zad.“ Usmála se.

„To máš pravdu.“ Zvedla jsem se a měla jsem se k odchodu.

„Eleno, Damon je dobrý chlap. Myslím, že sis vybrala dobře,“ řekla a zamávala.

 „Já vím, že je dobrý. Bonnie, já ho miluju,“ řekla jsem rychle.

„Já vím, Eleno. Užijte si to na líbánkách,“ řekla a odešla za Jeremym.

Ještě jsem musela Caroline poděkovat za krásnou oslavu.

„Nemáš zač,“ řekla a přimáčkla si mne blíž.

„Dávejte na sebe pozor,“ řekla jsem.

„Vy taky,“ řekla a společně s Tylerem byla na odchodu.

„Užijte si to,“ řekl Tyler a začal se smát.

***

„Damone, proč jedeme tak brzo?“ zeptala jsem se o půl páté ráno.

„Protože jinak nám neletí letadlo, lásko,“ řekl mile.

„Takže letíme někam daleko,“ řekla jsem.

„Chytrá,“ řekl s úsměvem.

Naložil naše kufry do auta.

„Můžu řídit na letiště?“ zeptala jsem se.

„Nechej mě přemýšlet… Myslím, že je to špatný nápad,“ řek s úsměvem.

„Dost jsi toho vypil,“ řekla jsem jasně.

„Jsem upír, Eleno,“ řekl jasně.

„Jistě, tím chceš říct, že se upír nemůže ožrat,“ řekla jsem rychle.

„To netvrdím, ale jsem skoro střízlivý,“ řekl a ukázal na stranu spolujezdce.

„Fajn, ale pokud se vybouráme, tak…“

„Nevybouráme, protože jsem úžasný řidič,“ řekl a usmál se.

Nasedla jsem do auta a vyjeli jsme.

„Řekneš mi, kam jedeme?“ zeptala jsem se po pěti minutách cesty.

„Na letiště,“ řekl.

„A kam letíme?“ zdokonalila jsem svojí otázku.

„Teď už ti to můžu říct, letíme na můj, teď už na náš, ostrov,“ řekl a čekal na moji reakci.

„Ty máš ostrov?“ řekla jsem rychle.

„Ne, zlato, my máme ostrov!“ řekl s tím stálým úsměvem.

„A–a kde, kdy?“ zakoktala jsem se.

„Ten ostrov mám už pár hodně let. Řekněme, že mi ho někdo dal. Je v Itálii,“ řekl a upřel se na cestu.

„Tak tobě ho někdo dal, jo?“ řekla jsem s úsměvem.

„Tak nějak,“ chtěl se vykroutit.

„Miluji tě,“ řekla jsem náhle.

„To kvůli tomu ostrovu?“ zeptal se uštěpačně.

„Ne, protože jsi vášnivý, nebezpečný… Jsi pro mne výzva,“ řekla jsem bez přemýšlení.

„Tak toto mi ještě nikdo nikdy neřekl.“ Usmál se.

Nečekala jsem ani chvíli, rychle jsem ho políbila, fajn, tak to nebylo tak rychle. Líbali jsme se hodně dlouho a pozor, nenabourali jsme, i když Damon řídil od kraje ke kraji.

Po půl hodině jsme byli na letišti.

„Tak co, připravena k odletu?“ zeptal se šibalsky.

„Nikdy jsem nebyla víc,“ řekla jsem a pomáhala jsem mu vyložit naše tašky z kufru.

„Kdy nám to letí?“ zeptala jsem se po chvíli.

„Asi za hodinu,“ odpověděl rychle.

„Nemáš u sebe trošičku krve?“ zeptala jsem se.

„Pojď se mnou na záchod,“ řekl a zvedl se ze židle, která byla v hale letiště.

Odvedl mě na záchod a zamknul dveře.

„Pokud spolu máme být navždy, tak ti dám svoji krev,“ řekl a rozkousl si ruku.

„Ne, pokud ti nedám tu svou,“ řekla jsem a napodobila jsem ho.

Přitiskla jsem své ústa na jeho ruku a vtáhla jsem do sebe tu tekutinu, on udělal to samé. V mém těle vybuchl ohňostroj, ještě jsem nikdy nic takového necítila. Nefungoval mi mozek, nemohla jsem přemýšlet, jen jsem si vychutnávala ten moment a doufala, že nikdy neskončí…


Pozn.: Tato kapitola byla napsaná dřív, než začala čtrvtá série.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Miluji Tě! II. Love game 10. kapitola:

4. Tinka
23.04.2013 [19:33]

bude aj dalsia cast prosim?? Emoticon

3. Sííma :)
16.01.2013 [8:40]

Boomba Emoticon ..a další budou.? Emoticon Emoticon

2. mima33 admin
04.01.2013 [10:48]

mima33Ten ostrov mi pripomenul Twilight Emoticon nemôžem si pomôcť, ale musela sa nad tým pozastaviť. Ale zaujímavý nápad. Ale teraz ma skôr zaujíma čo vymyslí Klaus Emoticon

1. TeresaK přispěvatel
04.01.2013 [7:07]

TeresaKPerfektní díl Emoticon Emoticon rychle další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!