OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Miluji Tě! II. Love game 5. kapitola



Miluji Tě! II. Love game 5. kapitolaTakže tady je další kapitola!
Nečekaný zvrat... Co udělal Damon?
Prosím o komentáře. :)
Děkuji TerryBells...

5. kapitola Plán

Pohled Eleny:

„Prostě Caroline,“ vydechla jsem.

Damon si sedl zpátky na postel.

„Já vím, proč je tady,“ řekl jasně.

„Mě je to taky jasné,“ řekla jsem rychle a zvedla jsem se z postele.

„Jdu za ní.“

Otevřela jsem dveře. A za nimi stála překvapená Caroline.

„Moc, moc se omlouvám, nechtěla jsem rušit,“ omlouvala se.

„To je dobrý, Car. Ale jeden by řekl, že když jsi upír máš lepší sluch.“ Uchechtla jsem se.

„Nějak, jsem nevnímala okolní svět, přemýšlela jsem, co je s Bon,“ řekla vážně.

„Stefan s Katherine jí odtáhly do sklepa. Chodím jí tam kontrolovat, ale je stále mimo,“ vysvětlovala jsem.

„Aha, a kde je vůbec Kath? Nějak jsem jí tu neviděla,“ zeptala se nevině.

„Neříkej jí Kath! Mrše zrádné!“ rozčílila jsem se.

„Sorry, co se stalo?“ zeptala se znovu tak nevině.

„Tak nějak si zahrávala jako v roce 1864,“ oznámila jsem nevrle.

„Říkala jsem, že je to svině,“ řekla náhle. Povídaly jsme si o tom jak je Katherine svině, když jsme scházely po schodech dolů za Bonnie.

Došly jsme do sklepa, otevřely jsme dveře a zahlédly jsme jak Bonnie sedí a kouká do blba.

„Bonnie?“ oslovila jí Caroline.

„Hmmm,“ zamumlala.

„Co tě to napadlo? Vždyť Damon za to nemohl,“ řekla Caroline.

„Za všechno může! To co se stalo Vicky, Eleně, Tobě! Nechápeš to? On je celé to prvotní zlo! Vždyť Elena je s ním těhotná! Co to bude určitě nějaká kreatura, která nás všechny zabije! A Jeremy? Vždyť Elenu úplně zmanipuloval! To určitě nebylo z její hlavy,“ křičela přes celý sklep.

„Ale bylo, Bonnie! Damon za to nemůže. Netvrdím, že úplné neviňátko s Vicky, ale to ostatní byla pouze shoda náhod!“ křikla jsem. „A to s mým a Damonovým dítětem není tvoje věc,“ dodala jsem a s uslzenýma očima jsem vyběhla do obýváku. Tam jsem si sedla na křeslo a přemýšlela jsem, jak to bude dál.

O pět minut později se ke mně vrátila Caroline.

„Víš, ona je vážně raněna tím, co se stalo s Jeremym,“ řekla Caroline.

Najednou jsem v sobě ucítila tlak, jakoby mi někdo kopl zevnitř břicha. Bylo to takové lechtání.

„Caroline, kopl mě! Něco se ve mně pohlo!“ řekla jsem radostně.

„Pane bože! Damone,“ zařvala přes celý dům.

Damon tu byl hned.

„Co potřebuješ barbie?“ zeptal se s úsměvem.

„Nic, jen tvůj syn zrovna kope,“ řekla s úsměvem.

„Děláš si legraci?“ Damon okamžitě přiběhl ke mně a položil svou ruku na mé břicho.

Jakoby ten malý človíček ve mně věděl, že jeho táta zrovna zjišťuje, jestli opravdu kope. Jako na povel začal kopat.

„Asi bude fotbalista,“ řekla jsem s úsměvem.

To už byl u nás i Stefan.

„Co se děje? Eleně je špatně?“ ptal se až příliš ustaraně.

„Ne, jen mimčo právě kope,“ řekla radostně Caroline.

„Vážně?“ Stefan se přiblížil k nám.

„Můžu taky?“ zeptal se.

Trochu jsem na něj zírala jako na zahradního trola, ale dovolila jsem mu to.

„Já budu strejda!“ zavýskl.

„A jak se vůbec bude jmenovat?“ zeptala se Caroline.

„Vybrali jsme Daniela,“ řekla jsem radostně.

„Ty jsi vybrala, lásko,“ opravil mne Damon.

„Ale ty jsi souhlasil,“ nedala jsem se.

„Mohl bych si s tebou promluvit?“ zeptal se vážně.

„Pokud jde o to jméno, tak ne!“ řekla jsem jasně. Na Damonovi byl vidět úšklebek.

„Ne, na jménu ne…“ Zvedla jsem se z křesla a následovala jsem ho do našeho pokoje.

„Víš, napadlo mě, že když čekáš moje dítě a asi mě miluješ,“ začal.

„Miluju,“ opravila jsem ho.

„Tak by bylo fajn, kdybychom no… K sobě patřili i víc…“

Koukala jsem na Damona, a pokoušela jsem z jeho řeči vyvodit závěr.

„Eleno Gilbertová, vezmeš si mne?“ zeptal se roztřeseně.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Miluji Tě! II. Love game 5. kapitola:

2. Girl
20.10.2012 [17:23]

Ten konec! Málem jsem plakala :)

1. TeresaK
20.10.2012 [15:46]

Úžasné, Perfektné ,neskutečné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!