OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Miluji Tě! II. Love game 8. kapitola



Miluji Tě! II. Love game 8. kapitolaTady je další kapitola.
Jak to dopadne mezi Katherine a Elenou?
A co udělala Bonnie - Emily?
Prosím o komentáře! Děkuji...
TerryBells...

                                                                           8. kapitola

Pohled Katherine:

Ona řekla snoubenec? Dělá si legraci? Ještě nikdy mi žádný muž neřekl ne, a to platí i o těch, co mají nějaké závazky.

„Nejsi trochu moc drzá? Myslím, že bych tě dokázala zabít a ještě si udělat vlasy,“ řekla jsem jasně.

„A ty jsi sobecká mrcha!“ Tak teď už jsem se naštvala, došla jsem k ní blíž a jednoduše jsem jí zlomila vaz.

Padla k zemi, ještěže mě nikdo neviděl, čistá práce, jako vždy.

Pohled Stefana:

Arogantní idiot! On ani nemůže být můj bratr. Šel jsem ven, trochu si pročistit hlavu, možná si trochu zalovit.

Běžel jsem lesem, když jsem si všiml pohozeného těla na kraji vozovky a u toho Damonova auto.

„Elena,“ vydechl jsem.

Přiblížil jsem se k ní. Zlomený vaz, čistá práce – hádám Katherine.

Zvedl jsem Elenu ze země a naložil jsem ji do auta.

Jel jsem rychle, ale Elena už se za tu dobu stačila vzbudit.

„Co se stalo?“ zeptala se roztřeseně.

„Někdo tě zabil, a já se tě ptám, kdo!“ řekl jsem ostře.

„Do toho ti nic není,“ řekla uraženě.

„Když jsme si povídali o Katherine, nemyslel jsem si, že za ní hned poletíš!“ křičel jsem.

„Stefane,“ vydechla. Z ničeho nic začala zvracet krev. Ještě, že už jsme byli před penzionem.

Elena byla celá bílá. Už nezvracela, jen plakala.

„Co se to se mnou děje?“ zeptala se roztřeseně.

„Damone,“ zařval jsem ještě venku. Jak jsem čekal, pan Damon neráčil přijít, když ho volal jeho bratr.

„Damone, dělej! Eleně se něco děje.“ Hned co jsem to dořekl, Damon už stepoval před námi.

„Eleno, co se děje?“ zeptal se vystrašeně.

„Já nevím, Damone,“ řekla uplakaně a objala ho.

Elena začala znovu zvracet, už neměla sílu.

Najednou se u nás objevila Bonnie.

„To, co se mělo stát, se stalo. Teď můžu odejít,“ řekla klidně.

Fajn, tak to jsem trochu nepochopil.

„Co jsi udělala!“ zařval na ní Damon.

„Co bych měla dělat? Co se to se mnou stalo?“ zeptala se nevině.

„Co jsi udělala Eleně?“ zeptal se zoufale.

„Já nic, to Emily,“ řekla roztřeseně.

„Tak co je s ní?“ křičel jsem už i já.

„Přišla o dítě!“ řekla jasně, skoro by se dalo říct, že bez žádného soucitu.

Damon se vrhl k Bonnie a nadzvedl ji do vzduchu.

„Jak to myslíš, že přišla o dítě?“ zuřil.

„Pr – ostě, ča – rodějky… se nemohly… dí – vat, že… by Kla - us měl lep - ší a silnější Hybri - dy!“ řekla roztřeseně.

„Prosím, udělej něco!“ křičela na ni Elena.

Damon už pustil Bonnie na zem. Chytla se za krk a snažila se něco říct.

„Já nemůžu, nedovolí mi to. Ta krev, co zvracíš, tak se tělo zbavuje dítěte, až nebudeš zvracet, tak dítě bude pryč,“ řekla ještě stále roztřeseně.

O měsíc později…

Pohled Eleny:

Milý deníčku, dítě je nadobro pryč… Damon se mě snaží utěšovat a musím uznat, že mu to jde skvěle. Ani nevím, proč se tak cítím – tak smutná. Musela jsem s tím počítat, musela jsem vědět, že dítě jako upír nebudu mít…

Podle Caroline už bude svatba za měsíc! Nemůžu se dočkat!

Dnes a tady slibuju, že už nebudu truchlit!

Ale stále máme jeden obrovský problém, a tím je Klaus! Ten to ještě neví…

„Eleno!“ křikla na mě Caroline.

Vstala jsem od stolu a rychle jsem seběhla po schodech dolů.

O měsíc později:

„Ne, ne, ne! Ty květiny patří na zahradu!“ křičela rozčíleně Caroline den před naší svatbou.

„Neboj, hned za dva dny se jí zbavíme,“ zašeptal mi do ucha Damon.

„Já to slyšela,“ vřískla po nás Car.

„Neměla bys to tak přehánět! Poslední dobou úplně zapomínáš na Tylera, ať ti někde nezvlčí,“ řekl s určitou ironii v hlase Damon.

„To by si zkusil!“ řekla podrážděně Car.

„Co kdybychom navštívili náš pokoj?“ zeptal se laškovně Damon.

„To určitě! A já tady jako co? Vy máte zítra svatbu!“ trvala si na svém Caroline.

Damon mě lapl za ruku a odvedl mě do našeho pokoje.

„Řekneš mi, kam jedeme na líbánky?“ zeptala jsem se už po milionté.

„Řeknu to tak, někde daleko od Barbie, Klause, mého bratra, číšníka, tvého bratra, Klause v sukni, čarodějnice, to je tak všechno…“

„Tak to se mi zužuje na místo všude kolem Mystic Falls,“ řekla jsem naštvaně.

„Mimochodem, co Jeremy, už se s tebou baví?“ zeptal se.

„Už není tak nabroušený, ale musím uznat, že mi tě neschvaluje,“ řekla jsem.

„To se mu nedivím, když s jeho sestrou provádím takové věci.“ Políbil mne a vzal mě do náručí. Otevřel dveře…

„Dobré odpoledne,“ přivítal mě Katherinin hlas. Podívala jsem se za sebe a ona seděla na naší posteli.

Damon mě postavil na zem.

„Co tu děláš?“ vyjel na ni.

„Zítra máte svatbu a ani jste mě nepozvali. A teď se divíte, že jsem přišla?“ zeptala se překvapeně.

„No, trochu jo,“ řekl Damon sarkasticky.

„Můj milý, nevinný Damone,“ řekla lačně.

„Ještě jednou řekneš můj a tvá hlava už nebude tam, kde je teď,“ řekla jsem podrážděně.

„Tobě to posledně nestačilo?“ zeptala se naštvaně.

„A mimochodem, ví Klaus, že už nečekáš dítě?“ zeptala se znovu jejím panovačným hlasem.

Oba dva jsme ztuhli na místě. Nikdo z nás nečekal, že položí zrovna takovou otázku.

„Podle vašich tváří hádám, že to neví. Takže žije v domnění, že má na svatbu přinést modré balónky?“ zeptala se ironicky.

„Neví, že máme svatbu!“ řekla jsem jasně.

„Ups, moje chyba… Pozvala jsem je, a sebe notabene taky, takže… Vše nejlepší do nového života. Chtěla jsem být první, co vám pogratuluje,“ řekla sebejistě a vyskočila oknem.

„Řekni to,“ řekla jsem sklesle.

„Jsme v prdeli…“ řekl jasně.

„Kéž by jenom tam,“ dodala jsem.

Milý deníčku, slíbila jsem si, že už nebudu truchlit pro mé nenarozené dítě, ale jak to mám zvládnout, když kolem mě se o tom všichni baví? Dělají mi ze života peklo. Je pravda, že už mám znovu postavu jako proutek, ale klidně bych ji vyměnila za jedno malé krásné děťátko…

„Dobré ráno,“ pošeptal mi do ucha sladce Damon.

„Dobré, tak co? Jsi připraven?“ zeptala jsem se s úsměvem.

„Tak jako nikdy!“ řekl jasně.

V tu ránu se rozletěly dveře.

„Poslala mě Caroline, že tě mám odvést, Damone,“ řekl Tyler se zakrytýma očima.

„Ona už to naučila i tebe? Vtrhnout všude, když je to nejlepší?“ zeptal se uštěpačně Damon.

„Moc se omlouvám, ale pro informaci, nic jsem neviděl! Eleno, musím přiznat, že jsi zase ve formě!“ řekl jasně Tyler.

„Já toho kluka roztrhnu!“ Damon vyletěl ze dveří za Tylerem, který začal utíkat. V tom spěchu si Damon neuvědomil, že má na sobě pouze své spodní prádlo.

Najednou jsem uslyšela veliký řev a jásot.

Najednou ke mně do ložnice vlítla Caroline.

„Tvůj nastávající mi děsí družičky a zároveň v nich vzbuzuje plané naděje!“ křičela na mne Caroline.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Miluji Tě! II. Love game 8. kapitola:

15.12.2012 [16:40]

neznamaprosííím pridaj ďalšiu kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon

3. Girl přispěvatel
06.11.2012 [16:08]

GirlNo konečně! Už jsem myslela, že jsi s tím sekla. Chci ti okomentovat i předchozí kapitolu! Byla naprosto, naprosto super! A Konec u téhle? No nemám slov!!! Prostě úžasné. Emoticon

2. TerryBells přispěvatel
04.11.2012 [22:31]

TerryBellsMoc děkuji! :)

1. Poisson admin
04.11.2012 [20:00]

PoissonSuper! Hlavně ta koncovka mě fakt zabila Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!