OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Nice dream 3. kapitola



Nice dream 3. kapitolaPrvní den natáčení je tady! To by nikdo nevěřil, že si Vendy odnese monokla hned po prvním záběru. Nu což, stává se. Enjoy. ;)

Jenom taková poznámka na začátek pro ty, kteří neznají, kdo koho hraje :)

Jeremy Renner - Hawkeye \ Agent Clint Burton

Tom Hiddleston - Loki

Robert Downey - Iron(y) man \ Anthony Stark

Chris Evans - Steve Rogers \ Capt. America

Mark Ruffalo - Bruce Banner \ Hulk

Chris Hemsforth -Thor

Cobie Smulders - Agentka Hill

Samuel L. Jackson - Nick Fury

Paul Bettany - Jarvis (:3)

Scarlett Johansson - Natasha Romanoff

Luke Walmart - navrhněte někdo, jak by se mohl ve filmu jmenovat. :D

Jane Walker - Agentka v SHIELDu alias kosatka

Vendy Matthews - Nemesis


Ráno se karavanovým městečkem rozlehl dívčí vyděšený výkřik. Do karavanu s černým pruhem na boku vrthli dva lidé - Jeremy a Tom -, aby pomohli dívce v nesnázích. TA dívka stála na posteli v tričku a minikraťáskách a třeštila oči na zem, na které si lebedil krásně chlupatý pavouk. Ti dva hrdinové nejdřív civěli na Vendy, pak na pavouka, pak se podívali na sebe a pak se propadli dveřma dovnitř v záchvatu smíchu.

„To není vtipný!" ječela Vendy hystericky a poskočila na posteli. „Vyndejte to, prosím, někdo," dodala se slzami na krajíčku.

Samozřejmě, Tom se galantně přestal tak hlasitě smát a přiblížil s k chlupatému stvoření. Pavouk na něj zamrkal očima a sám vypochodoval dveřmi kamsi pryč. Teď se pohledy obou zachránců zaměřily na Vendy. Ta si rychle sedla a zakryla si aspoň nohy dekou. Pohled jim opětovala.

„Bojíš se pavouků?" prolomil ticho Tom.

„Ano, bojím se pavouků. Mám arachnofobii. A taky se bojím jehel, nemám ráda krev a utíkám před vosama a včelama," vydechla Vendy. Oba na ni koukali jak spadlí z višně a pak se začali všichni tři smát.

...

Všichni společně vyšli na snídani do černého stanu. Tam před ně hodila jakási osoba štosy papírů. Po chvilkovém prozkoumání zjistili, že je to scénář.

Skvělé.

Vendy ho se zaujetím začala pročítat a k tomu přikusovala rohlík.

„Ahoj!" vecpal se k nim ještě Luke a podíval se jí přes rameno. „Budeš to mít docela hustý. A hlavně budeš docela často viset na laně a je tam scéna, kdy uháníme po pláži na koních."

„Jupí," řekla Vendy a dál pročítala scénář. Narazila při tom na jednu scénu, která se jí moc nelíbila. Byla až skoro úplně ke konci.

„Né! Proč mi máš umírat v náručí?" vyjekla hlasitě až se po ní otočili učinkující snídající u ostatních stolů. Luke po ní hodil pohled říkajíc ,já to nevymyslel, ale bude to sranda'.

Asi budu dělat tak, jako by mi opravdu umíral bratr. Jo jo, to bych asi měla.

„Malá otázečka: Jak se mám odrazit od Chrisova štítu, udělat salto, zapíchnout skřeta a elegantně dopadnout na zem?" Efektně nadzvedla obočí.

„To tě zvednou na takovejch hustejch provazech. Je to sranda, ale často se zasekávaj. Mně to jednou spustili, když jsem nedával pozor. To docela bolelo," odpověděl jí Tom. Vendy se zatvářila zděšeně.

„To se mám nechat různě obmotat lanem a věřit, že se to nezasekne, nebo že si nerozbiju hubu o nejbližší kámen?" řekla nepřirozeně vysokým hlasem. Všichni, kdo zrovna poslouchali, dostali záchvat smíchu.

Zase.

...

„Scéna číslo šest po čvrté! Jedeme! Pre-akce, áááá AKCE!" ozývaly se povely. Tedy tentokrát to by povel pro Vendy, že má vyběhnout, přeskočit ležícího skřeta a podrazit Furymu nohy. Nebylo to ale tak lehké, jak se zdálo. Vendy totiž na sobě měla plášť a velmi jí to klouzalo. Na poprvé spadla přes skřeta, protože nadzvedl ruku, protože si lehl do mraveniště. Po druhé se jí nepodařilo podrazit Samovi nohy a po třetí Tom nějak trhl řetězy", kterými byl jako Loki spoután, a ty se rozpadly. Dostali desetiminutovou přestávku, aby se mohli znovu uklidnit. Teď už to snad vyjde. Režisér mávl rukou a Nemesis se rozběhla přes trávu. Skočila přes skřeta a upřela na Furyho zlý pohled. Pokrčila kolena, sehnula se k zemi, natáhla nohu a silně s ní trhla do strany. A sláva! Fury ležel na zemi! Nemesis se ďábelsky usmála, postavila se, hrdě zvedla hlavu a následně byla sražena k zemi agenty.

„Konec! Všem děkuji, s některými z vás se uvidím večer na tréninku. Máte volno!" zakřičel režisér ze svého místa a na place" se začalo balit. Měla to za sebou!

„Hele, dobrý, mám takový pocit, že tady budeš mít monokl," řekl Jeremy, který mezitím došel až k ní. Pod vrstvou make-upu, který na ni naplácali, se začínala rýsovat modrofialovočervená modřina.

„Z toho asi maskéři nebudou mít radost, co? Jo, a co to říkal o tréninku? Jakej trénink?" optala se Vendy.

„No, všichni, co mají scénu na koních, se sejdou a projedou si je. A hlavně se seznámí s těmi koňmi, na kterých pojedou. Dneska tam bude Chris, Tom, ty, Luke, Jane a ještě nějací lidé, kteří budou hrát jezdce. Jo, já tam budu taky, vezu kameru. Co kdyby náhodou někdo spadl?" Jeremymu se zablýsklo v očích a nasadil svůj ďábelský úsměv.

Tohle bude ještě velmi, velmi vtipné. Fajn, asi bych si měla dát led na oko.

Celý oběd strávila Vendy s mraženým hráškem na oku doprovázena všemožným okukováním. Během toho se jí také přišel omluvit skřet".

Nastal čas vyrazit do sedel. Před karavanem potkala Toma, a tak s ním došla do stáje. Cestou kolem nich proběhl Luke za pokřiku: „Vzhůru do sedel!"

Dorazili do stáje a tam Vendy čekalo překvapení. Dostala přiděleného obrovského andaluského koně s velmi dlouhou hřívou a šibalským pohledem. Jmenoval se Trickster. A to jméno mu někdo nedal neprávem...

 


Tato povídka již nebude dále zveřejňována na této stránce. Přečíst si ji můžete na mém blogu :)




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nice dream 3. kapitola:

5. Destiney
03.06.2014 [20:48]

Kapitoly již dále nebudou zveřejňovány zde :) Můžete si povídku přečíst u mě na blogu, kde zůstane :)

4. leen
07.05.2014 [22:28]

rychle další kapitolu, prosiiiiiim :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. KORKI přispěvatel
02.05.2014 [23:52]

KORKIZrovna předevčírem jsem na tuhle story myslela a říkala si, kdy bude další díl a voila...je tady :D Paráda. Líbí se mi ten nápad. Těším se na další :)

2. Chane
01.05.2014 [13:31]

Tuhle povídku jsem si zamilovala a nemohu se dočkat další kapitoly. Je to prostě boží ale prosím nenech mě umřít smíchy děkuju Emoticon

1. Fluffy admin
01.05.2014 [12:57]

FluffyAhoj,
článek jsem ti opravila, ale příště si dej pozor na následující:
* pokud používáš pomlčku „-", před i za ni vždy patří mezera.

A bylo by dobré, kdybys před každou přímou řeč a odstavec nedávala dvě mezery, ale zarovnala je do bloku, lépe se to pak čte a lépe to tak vypadá. Emoticon

Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!