OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Our Little Sister 18. kapitola



Our Little Sister 18. kapitolaČo sa stalo so Sophie po jej hádke s Klausom?

Mystic Falls, súčasnosť

     Cítila som, že ležím na niečom tvrdom a studenom. Zmätene som sa obzrela okolo seba. Všade bola tma a chladno. Cítila som stuchlinu a bola som smädná. Vystrašene som sa obzrela okolo seba.
 „Vieš, Sophie naozaj by sme mohli mať spolu krásny život,“ ozval sa Klaus. „Ale ty všetko kazíš.“
 „Klaus?“ zachrapčala som. Potrebovala som krv. „Kde som?“
 „V jaskyni, ale neboj, moja čarodejnica ťa pustí von, keď uznám za vhodné a keď bude ešte živá, vieš, nie som si istý tým, že ťa niekedy pustím.“ Zmätene som sa chytila za hlavu.
 „Potrebujem krv, Klaus, prosím,“ zamrmlala som. Klausova tvár ostávala stále chladná.
 „Ja viem, Sophie, ležíš tu už týždeň,“ oznámil mi Klaus.
 „Čo moji bratia?“ zaujímala som sa vyčerpane.
 „Je naozaj obdivuhodné, že aj v takejto situácii myslíš na rodinu,“ prehodil Klaus. „Vedia o tom, kde si, ale zatiaľ sem neprišli, chránia to tu moji hybridi,“ objasnil.
 „Klaus, už to nejako ukonči, buď ma pusti a nechaj žiť, alebo zabi,“ prosila som ho.
 „Ja ťa milujem, Sophie,“ povedal z ničoho-nič. Bolestne som sa zasmiala.
 „Ty nevieš, čo je láska, Klaus,“ povedala som s úsmevom. Klaus nič nepovedal. Počula som ho odchádzať. Rozplakala som sa. Nevedela, či od smiechu, alebo od irónie.

 

Niekde v Londýne 1906

     Sedeli sme s Klausom na hojdačke a pozorovali noc.
 „Uvažovala som, Klaus,“ ozvala som sa.
 „No tak to je vážne,“ zasmial sa.
 „Vieš,“ začala som a cítila som sa tak trochu trápne. Pozorovala som jeho tvár v tme a páčila sa mi. Bola taká tvrdá a zároveň taká chladná. Zahryzla som si do pery a pritúlila sa k nemu. Posledné dni som si ho celkom obľúbila a páčila sa mi jeho nestála povaha a to aký vedel byť tvrdý a milý zároveň.
 „Napadlo mi, že možno ma tu väzníš preto, že ku mne niečo cítiš,“ povedala som a pri posledných slovách mi takmer zlyhal hlas. Videla som, ako sa Klaus v tme pousmial. Pritisol si ma k sebe a vzal ma za bradu. Dlho sa mi pozeral do očí a sklonil sa ku mne. Naše pery sa spojili a začali sme sa bozkávať. Bozk nabral na intenzite a Klaus sa na mňa pritisol celý. Jemne mi bozkával krv a ja som privrela oči. Bolo to nezvyčajne príjemné a ja som si to užívala. Klaus sa po chvíli odo mňa odtiahol a pozeral sa do tmy.
 „Ach, Sophie,“ zamrmlal, „moja malá, maličká Sophie,“ krútil hlavou a prehrabol si rukami vlasy.
 „Odhalila som ťa?“ spýtala som sa nadšene. Klaus sa znova usmial a v tme sa mu zaleskli zuby.
 „Nie, Sophie,“ povedal chladne a pozrel sa na mňa prenikavým pohľadom. „Ja nie som schopný lásky a už vôbec by som nevedel milovať teba,“ hovoril chladne, „veď ty si taká naivná a hlúpa,“ dokončil Klaus rukou mi pohladil líce a odišiel domu. Ostala som tam sama v tme a plakala som. Od tej chvíle som sa rozhodla Klausa nenávidieť. Navždy a stále. Potláčala som svoje čerstvé city k nemu. Jednoducho som ich vypla - ako ma naučil.


Mystic Falls, súčasnosť 

     „Sophie,“ začula som pri uchu hlas. Bol to Tyler. Nereagovala som jednoducho som sa odvrátila. Zrazu som pocítila na perách krv. Srdce mi začalo biť rýchlejšie. Tyler mi prikladal k perám krv. Začala som hltavo piť a bolo mi jedno, že sa celá zašpiním. Dopila som a cítila som sa oveľa lepšie. Čerstvý prísun krvi mi umožnil uvedomiť si, že som v poriadnej kaši.
 „Tyler, čo tu robíš? Ako sa dostaneš von?“ zaujímala som sa.
 „Mňa jaskyňa pustí, som hybrid,“ vysvetlil.
 „Otázka je, ako sa dostaneš von ty,“ ozval sa Damon. Pomaly som sa postavila k východu jaskyne a pozrela sa do očí mojich bratov.
 „Možno by ste to mali nechať tak,“ povedala som, „nad Klausom nevyhráme,“ zalomila som rukami.
 „Vyhráme,“ povedal Stefan. „Bonnie prišla na spôsob, ako mu zastaviť srdce, spravíme to zajtra večer a potom ťa pustíme,“ šepkal. Nechápavo som sa na nich pozrela.
 „Neboj sa, Sophie, znova budeme spolu,“ povedal Damon a žmurkol. Neviem z akého dôvodu som mala z toho celého zlý pocit.
 „Dobre, teraz ideme za Elenou a ty si tu pokojne užívaj s týmto hybridom,“ mávol rukou Damon a ja som sledovala ako odchádzajú. Necítila som sa dobre.
 „Sophie, si v poriadku?“ ozval sa pošepky Tyler. Smutne som prikývla.
 „Oni chcú Klausa zabiť?“ zaujímala som sa.
 „Keby sme ho zabili, zomrú a zomrieš aj ty, Caroline a veľa ďalších,“ vysvetľoval a ja som pozorne počúvala. „Jednoducho ho vysušia, to je celé,“ uzavrel.
 „Tyler necháš ma samú, prosím ťa?“ poprosila som ho. Tyler na mňa prekvapene pozrel.
 „Iste,“ povedal bez zbytočných otázok. Zúfalo som sa oprela o stenu jaskyne. Čo to so mnou je? Priala som si Klausovu smrť, priala som si, aby Klaus zmizol z môjho života. Tak prečo sa cítim tak mizerne.

 „Sophie?“ začula som Klausov hlas pri svojom uchu. Vyjavene som otvorila oči. Zaspala som.
 „Vyzeráš lepšie,“ povedal. „Nepamätám si, žeby som ti doniesol krv.“
 „Tyler mi ju doniesol,“ povedala som po pravde.
 „Vieš, Sophie, rozmýšľal som,“ začal Klaus.
 „Ale nie,“ zamrmlala som.
 „Zamyslel som sa nad tým, čo si mi povedala, povedala si mi, že nie som schopný lásky,“ začal a ja som nechcela, aby pokračoval, „chcem ti dokázať, že toho som schopný,“ povedal.
 „Klaus, nie,“ zašepkala som.
 „Neprerušuj ma, prosím,“ povedal výhražne. „Zajtra ťa pustím, môžeš ísť kamkoľvek, môžeš odísť, môžeš žiť s bratmi, môžeš na mňa zabudnúť. To všetko ti dám len preto, lebo ťa naozaj milujem,“ povedal vážne. Mlčala som.
 „Vieš, nevedel som, že je to možné, ale rokmi som si ťa obľúbil a zistil som, že je v tom niečo viac a teraz ti chcem dopriať slobodu. Pokiaľ sa ku mne vrátiš, tak budem šťastný a pokiaľ nie, tak nie,“ dokončil, pobozkal ma na čelo a odišiel. Ja som sa cítila ako zradca. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Our Little Sister 18. kapitola:

11. Majka
25.01.2014 [21:57]

Och, práve som to tu objavila a táto poviekda je úžasná... prosííím skús ju dokončiť Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. lucia
07.08.2013 [15:54]

Prosím prosím pekne prosímm,pridaj nový diel tejto poviedky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. ValentinaVolturri
14.03.2013 [20:09]

Nádhera! Celá tahle povídka je skvěle napsaná, moc se mi líbí. Strašně se těším na další...

8. Lil
19.01.2013 [20:24]

Dokonalé jako vždy Emoticon Emoticon už aby byla další Emoticon

7. lala19941
06.01.2013 [19:55]

Wow uzasna kapitola, som velmi zvedava na pokracovanie,tak pis prosim rychlo dalsiu kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon

6. aisha přispěvatel
03.01.2013 [19:49]

aishanebola som doma zajtra ju skúsim pridať

03.01.2013 [15:36]

neznamano tak prosím pridaj ďalšiu Emoticon Emoticon

4. nika248
28.12.2012 [19:03]

Je to zaujimave, ale neviem ci by som ju videla rdsej s klausom alebo s tylerom. Tesim sa vsak na chvilky oboch parov. Prosim rychlo dalsiu Emoticon Emoticon Emoticon

3. aisha přispěvatel
26.12.2012 [14:04]

aishaposnažím sa a dakujem za komentáre Emoticon

2. didi
26.12.2012 [11:09]

prosim rychlo dalsiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!