OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Our Little Sister 7. kapitola



Our Little Sister 7. kapitola Aký má Damon plán na záchranu svojej sestry z Klausovho väzenia? Čítajte ďalej, prajem príjemné čítanie a ďakujem každému, kto si dá námahu a napíše komentár. :)

EDIT: Článok neprešiel korekciou!


Mystic Falls, súčasnosť 

„To nebude fungovať,“ krútila som hlavou.
 „Budeš  ho brať, každý deň po troške nebuď zbabelá,“ prikazoval mi Damon nahnevane a dával mi sporýš do zásuvky. Začuli sme Klausove kroky na chodbe.
„Zruš tú kúzlo,“ zasyčala som na Damona a spoločne sme začali odpratávať kamene. Rýchlo sme sa obaja presunuli na posteľ ja som vytiahla nejakú knihu a tvárili sme sa, že čítame.
„Čo tu robíte?“ spýtal sa nás Klaus agresívne „je tu veľké ticho.“
 „Čítame,“ povedal Damon akokeby to bola ta najbežnejšia vec. Veď čo môžu robiť dvaja upírský súrodenci, ktorí sa takmer storočie nevideli? Čítať.  
 „Mal by si už odísť,“ prikázal mu Klaus.
 „Chcem sa s tebou dohodnúť Klaus,“ ozval sa Damon. „Chcem svoju sestru späť, nie je to tvoja partnerka ani sestra, nemáš právo ju tu držať.“ Klaus si ho pobavene premeral.
 „Nedám ti ju,“ zasyčal.
„ Prečo?“ skríkla som. „Čo zo mňa máš.“
„Ako som veľa krát povedal si výborná spoločníčka,“ povedal zlostne potom schmatol Damona za rameno a posunul ho k dverám.
„ Dovoľ mi vyviesť ťa,“ precedil pomedzi zuby.
„Ja ho vyvediem,“ povedala som sebavedomo. Klaus sa na mňa pobavene pozrel.
„Prosím,“ povedal veľkoryso. Usmiala som sa na Damona a vzala ho za ruku a spoločne sme šli do haly. Otvorila som dvere a vyšla s ním. Klaus ma schmatol za rameno.
 „Pred dom vyjsť môžem,“ povedala som agresívne a striasla jeho ruku. Klaus sa len uškrnul a nechal ma odísť. Spoločne s Damonom sme vyšli von. Po chvíli som musela zastať. Debilné ovplyvnenie. Damon však pokračoval ďalej. Prekrútila som očami vzala kameň a hodila mu ho do hlavy.
„Au,“ skríkol agresívne Damon a zlostne pozrel na mňa. Premeriaval si ma a potom pochopil, že nemôžem ísť ďalej. „Prepáč,“ povedala som, keď sa vrátil ku mne.
 „Vieš normálny ľudia zakričia, ale ty musíš hneď hádzať kamene,“ zlostil sa Damon. Ja som sa len usmievala, úsmev mi opätoval. „Ty si nikdy nebola normálna,“ zhodnotil. Smutne som prikývla.
 „Ako sa to stalo? Ako ťa uniesol?“ zaujímal sa Damon. Vzdychla som si. Máme si toho toľko povedať ale máme tak málo času.
 „Stalo sa to tú noc keď som odmietla všetkých snúbencov ty si vtedy bol na ďalšej misii,“ začala som.
 „Viem došiel mi list o tvojej smrti,“ prerušil ma Damon.

Mystic Falls, 1863 

„Neviem ako si to predstavuješ, nechceš ani jedného, vieš čo moja krásna vydáš sa za prvého, ktorého ráno uvidím v meste,“ kričal na mňa otec. Nahnevane som si nadvihla objemnú sukňu oranžových šiat.
 „Ťažko ma za niekoho vydáš, keď ma nenájdeš,“ kričala som ako odušu a vybehla z domu.
„Stefan, tvoja sestra uteká chyť ju,“  počula som kričať otca. Pridala som do behu. V šatách sa mi utekalo veľmi problematicky. Zadýchaná som zastavala v stajni a odviazala svojho koňa.
„Sophie, stoj,“ zastavil ma Stefan.
„Prosím ťa  nechaj ma odísť, klam otcovi, že som ti utiekla prosím,“ prosila som ho so slzami v očiach.
„V žiadnom prípade,“ kričal na mňa.
„Vrátim sa Stefan, prisahám,“ povedala som presvedčivo. Stefan si ma neveriacky obzrel, nakoniec prikývol.
„Nechoď ďaleko,“ kričal za mnou a ja som cválala a plakala. Oklamala som vlastného brata. Vedela som, že sa už vrátim nechcem.
Išla som rýchlo asi hodinu. Keď sa úplne zotmelo zastavila som na čistinke a zosadla som z Diabla. Skormútene som padla na kolená a rozplakala som sa. Nevedela som kde som. Nevedela som prečo som to urobila bola som taká sama. Nakoniec ma premohla únava a zaspala som.
„Dobré ráno osamele dievčatko,“ prebral ma zo snívania cudzí mužský hlas. Okamžite som sa postavila a hľadela na neznámeho.
„Čo tu robíš takto sama, opustená?“ spýtal sa ma milo.
„Nie som sama,“ klamala som. Neznámy sa len usmial.
„Ale áno si,“ prekukol ma. Vzdychla som si. Znova som sa zložila na zem a plakala som. Rozprávala som mu svoj príbeh. O otcovi o vydaji a o mojom úteku. Tiež som mu spomenula ako som oklamala svojho brata a ako strašne sa chcem vrátiť domov.
„Môžem ťa zbaviť všetkého trápenia,“ povedal milo.
„Vážne?“ spýtala som sa ho s nádejou.
„ Vážne,“ povedal a v tom mi priložil k perám svoje zápästie. Cítila som ako mi prúdi do úst jeho krv. Automaticky som ju chcela vypľuť ale nešlo to. Neznámy pridržiaval zápästie príliš silno. Po chvíli ho odtiahol. Pusu som mala od krvi.
„Daj mi pokoj vypadni odo mňa,“ kričala som.
 „Na to je už neskoro, drahá. Bude nám spolu dobre,“ usmieval sa. Podišiel ku mne a usmial sa na mňa.
 „Uvidíme sa v novom živote Sophie,“ zamrmlal a zlomil mi väz.

 

Mystic Falls, súčasnosť 

Damon na mňa fascinovane hľadel.
 „Sophie pod do vnútra,“ kričal na mňa Kol.
„ Vydrž,“ zakričala som mu späť.
„Dobre Sophie vieš čo máš robiť, a skús nejako zistiť prečo ti to vlastne Klaus urobil. Zdá sa mi divné, že ťa nezabil,“ zašepkal mi Damon do ucha a zmizol.
 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Our Little Sister 7. kapitola :

6. aisha přispěvatel
12.09.2012 [21:36]

aishaasi zajtra :)

5. Ronie
11.09.2012 [18:16]

Krásne, kedy bude ďalšia??? Emoticon Emoticon

4. Lulu
08.09.2012 [20:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Kpop
07.09.2012 [21:48]

Tak toto sa mi páči. Dávaš čitateľom dosť zabrať, keď si to ešte neprezradila a to je dobre. Dobre píšeš, len tak pokračuj a neuspechaj to. Emoticon

2. Nika248
07.09.2012 [21:48]

Ani ja ho stále nechápem. Teším sa keď nám začneš konečne objasňovať. Teším sa na ďalšiu, a ako obyčajne aj táto kapitola bola veľmi vydarená. Emoticon Emoticon

07.09.2012 [20:20]

malepraseProroctví? Drží ji kvůli nějakému proroctví? Proboha, sedmá kapitola a já pořád nic nevím Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!