OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Potomok Dračích jazdcov - 6. kapitola



Potomok Dračích jazdcov - 6. kapitolaDo školy príde nová učiteľka. Nath si ju hneď obľúbi...
Toto je posledný diel pred prázdninami, ktoré budem tráviť bez počítača a internetu, takže budete musieť ten týždeň a niečo vydržať :))

6. kapitola - Zoznámenie

 

Konečne prespala nerušene celú noc a zobudila sa až na zvonenie hodín na stolíku vedľa postele s nebesami.

 

Ako obvykle – vstala, nachystala sa do školy, rozlúčila sa s mamou a vyšla von. Zamkla dvere, prebehla po cestičke a cez bránu, zamkla bránu a svižným krokom sa pustila do cvokárne. Kvitnúce stromy pri ceste jej zdvihli náladu a vyčarili úsmev na tvári. Pred školu dorazila dokonca dvadsať minút pred začiatkom vyučovania. Šla teda do triedy,  sadla si do lavice a začala si kresliť.

 

O päť minút vošiel do miestnosti Ian Stewart – najkrajší chalan na škole, ktorého vždy obletovali húfy dievčat a vzdychali, aký je úžasný – pozrel na Nathalie a pozdravil ju. Ian bol jedným z veľmi mála ľudí, čo sa s Nath rozprávajú normálne a bez posmeškov. Ale bavili sa, len keď boli sami – len čo sa objavili jeho kamaráti, znova sa ignorovali.

 

Nath sa vrátila k svojej kresbe a počula, ako si Ian v lavici za ňou vyberá veci na prvú hodinu – dejepis. Pomaly sa do triedy trúsili ďalší študenti a okolo Iana sa začal vytvárať hlúčik zmaľovaných a presladene voňajúcich dievčat.

 

Nathalie sa len zavŕtala hlbšie do stoličky a snažila sa nevšímať si ich. Štvalo ju, že za chrbtom stále počuje chichotanie a hrkútanie, ale čo mala robiť – Ian bol magnet na hlupane.

 

Tesne pred zvonením nečujne vošla do triedy nová učiteľka – vysoká, štíhla mladá žena s rovnými zlatými vlasmi splývajúcimi na pleciach v bielom svetri s kapucňou. Zvuk jej krokov v semišových čižmách bez opätku zanikal v hluku triedy. Pomôcky na dejepis, ktoré niesla v náručí, položila na katedru, vzala si z tabule dlhé ukazovátko a jemne ním poklopala po stole.

 

Utíšte sa, študenti,“ vyzvala triedu síce potichu, no ihneď prestali lietať papiere, hlúčik okolo Iana sa stratil na svoje miesta, každý sa otočil k tabuli a zvrel ústa.

 

Zaujímavé,“ pomyslela si Nath, „ešte som nezažila, aby sa upokojili tak rýchlo. Na tej novej učiteľke niečo bude.“

 

Učiteľka sa rozhliadla po triede svojimi mandľovými očami vzácneho odtieňa zelenej, v ktorých sa skrývali sila a múdrosť. Nathalie si uvedomila, že podobnú ženu ešte nikdy nevidela. Hoci takmer nehybne stála a držala ukazovátko v rukách s dokonalou francúzskou manikúrou, Nath podvedome tušila, že by sa v sekunde mohla rozbehnúť rýchlejšie než šíp vystrelený z luku.

 

Keď bolo v triede také ticho, že by človek počul padnúť aj špendlík vo vedľajšej miestnosti, mladá žena sa pousmiala a spustila:

 

Prajem vám dobré ráno. My sa ešte nepoznáme – volám sa Leona Summersová a po zvyšok roka vás budem učiť dejepis, pretože profesor Temple, bohužiaľ, musel zo zdravotných dôvodov odísť do dôchodku.“ Nikoho to neprekvapilo – Douglas Temple bol už starý a mal problémy so srdcom. Bol prísny a žiaci ho príliš nemuseli, takže slečna Summersová sa stala vítanou zmenou.

 

Sadla si za stôl a podľa mena v klasáku každého vyvolala. Dotyčný sa ozval, učiteľka naňho krátko uprela podmanivé oči a prečítala ďalšieho. Keď skončila, pozrela do učebnice a opýtala sa:

 

Pán Stewart, mohli by ste nám povedať, čo ste naposledy preberali?“

 

Ian hneď zareagoval: „Keltskú a germánsku kultúru, slečna Summersová.“

 

Správne. Chcel by nám niekto o nich prísť porozprávať?“ Nath sa prihlásila. Staroveké kultúry ju zaujímali a Kelti obzvlášť.

 

Slečna Greenleafová?“ Nathalie vstala a pri tabuli asi pätnásť minút zaujato prednášala, čo o Keltoch vedela – nestihla povedať ani polovicu svojich rozsiahlych vedomostí, keď ju tesne pred zvonením učiteľka zastavila.

 

Ďakujem, Nathalie, môžeš si sadnúť na miesto.“ Potom v krátkosti zhrnula, čo sa bude preberať nabudúce. Po zvonení si posunkom Nath privolala k sebe.

 

Ozaj excelentná prednáška, niektoré veci som nevedela ani ja,“ prikývla s uznaním. Nath zahanbene mykla plecom a pozrela do zeme.

 

No, Kelti a Vikingovia sú moja srdcová záležitosť,“ priznala.

 

Áno, je to vidieť. Mám taký malý návrh,“ povedala a poskladala svoje veci na kôpku, „čo keby si mi o nich spravila projekt? Rada by som sa dozvedela, čo všetko vieš a možno sa aj naučím niečo nové.“ Nathalie to veľmi potešilo.

 

Isteže, s radosťou – hneď sa do toho pustím,“ bľabotala celá šťastná, že sa našla osoba zdieľajúca jej nadšenie a záujem.

 

Bude ti na to stačiť týždeň?“ chcela vedieť učiteľka. Nath sa zamyslela a potom odvetila:

 

Myslím, že by mal.“ Prikývla. „Áno, posnažím sa ho za týždeň dokončiť.“

 

Dobre, už sa teším až si tvoju prácu prečítam,“ zhrnula to slečna Summersová, vstala, rozlúčila sa a odišla z triedy.

 

Nath sa na ďalších hodinách vôbec nesústredila a stále premýšľala, čo všetko do projektu dá a ako ho spraví. Po francúzštine šla na obed, hoci nebola hladná. Práve si na tácku nakladala kurací šalát s dresingom a džús, keď okolo nej prešiel Ian a za ním neodmysliteľný hlúčik chichotajúcich sa pubertiačok. Pokrútila hlavou a prevrátila očami.

 

Šla zaplatiť, ale keď zamierila ku stolu v rohu miestnosti - jej obvyklému miestu, stalo sa niekoľko vecí naraz: Nathalie si všimla dve dievčatá úplne zabrané do nejakého veľmi vážneho rozhovoru; tie dievčatá si ju nevšimli a narazili do nej; Nathalin obed v dôsledku skončil aj s džúsom na jej mikine a vytvoril tam nepeknú škvrnu.

 

Nath potichu zanadávala a povzdychla si, aby sa upokojila.

 


Ospravedlňujem sa, že mi písanie potrvá tak dlho (stihla by som prepísať aj ďalšie diely), ale musím si cez prázdniny oddýchnuť a upokojiť sa. A okrem toho, naozaj nemám na nič náladu, pretože moja obľúbená kobylka na ranči, bohužiaľ po pôrode odišla na nebeské pastviny aj so žriebätkom, na ktoré som sa veľmi tešila a som z toho mimo...


5. kapitola > 7. kapitola

Zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Potomok Dračích jazdcov - 6. kapitola:

8.
Smazat | Upravit | 04.04.2011 [20:19]

Bianka: Zámer bol, snáď sa podaril Emoticon

7. Bianka
04.04.2011 [16:12]

Táto kapitola by mohla byť spojená s dalšiou, teda ak to nebol zámer toho, aby si upútala pozornosť na tú učitelku xD. Veľmi zaujímavé tú prácu o keltoch potom skopni a daj ju sem keď domyslíš čo všetko tam chceš dať xD Inak skvelá práca

6. KiaraS
06.03.2011 [20:04]

kedy bude dalsia kapitola????

21.02.2011 [14:19]

FaireUpřímnou soustrast.
Jinak k povídce: Těším se až tam konečně bude děj týkající se dračích jezdců. Mě totiž, zatím, připadají tyhle díly takové nezáživné.
Prostě mi to připadá jako, když se tam neděje nic zvlášť zajímavého. Emoticon Emoticon

4. KiaraS
20.02.2011 [20:49]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 19.02.2011 [15:07]

lied: Ďakujem

2. lied
19.02.2011 [15:01]

dílek byl moc hezký. s tou kobylkou je mi to líto mám podobnou zkušenost já se z toho vzpamatovávala 2 měsíce protože jí před mima očima zastřelily ale hříbě žilo teda jen chvilku a to bylo ještě horší. Tak hlavu vzhůru Emoticon Emoticon Emoticon

1. Ai
18.02.2011 [15:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!