OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Second chance for everyone - 5. kapitola



Second chance for everyone - 5. kapitola
Stefan je s Klausom už niekoľko mesiacov a Elena s Damonom si nevedia rady. Zavolajú preto Stefanovu starú priateľku Vanessu. Tá má tajomstvo – nie je len tak obyčajná upírka. Damon bol do Vanessy dávnejšie zamilovaný a teraz sa mu jeho láska znova pripomenula. Vydrží ich vzťah? Alebo sa budú musieť rozísť? A čo bude so Stefanom a Elenou?

Taká nie veľmi dôležitá kapitola, ale dúfam, že si ju prečítate... Je poriadne dlhá-cca 1000 slov:)
Budem rada, ak tu bude čo najviac komentov... Čím viac ich bude, tým skôr bude ďalšia kapča:)

„Toto som mal urobiť už dávno. Som rád, že si ma k tomu dokopala," povedal a obidvaja sme sa rozosmiali.

„Ideme dole?" spýtal sa a ponúkol mi rameno. Pousmiala som sa tomu, ale musela som odmietnuť.

„Najskôr zo seba chcem zmyť všetku tú krv a potom prídem dole."

„Tak dobre. Kúpeľňu nájdeš," povedal a vyšiel z mojej izby. Z kufra som vytiahla len letné tielko kvôli ruke a rifľové šortky kvôli kolenám. V kúpeľni som do koša na prádlo hodila tričko, nohavice skončia dole v koši. Kolená som mala zodreté viac, ako som si myslela. Sprcha nepripadala do úvahy, takže som si napustila vaňu s kopou peny. Rany ma trošku zaštípali, ale inak to bolo v pohode. Asi po dvadsiatich minútach som vyšla z vane a pozrela sa na vodu, ktorá bola tmavočervená od mojej krvi. Vypustila som vodu a obliekla som sa. Vlasy som si vysušila fénom, ktorý som našla v skrinke pod umývadlom. Zobrala som nohavice a vyšla z kúpeľne. Keď som zišla po schodoch, v obývačke sedeli Elena a Bonnie a rozprávali sa. Vyšla som pred penzión a nohavice som vyhodila do koša. Našťastie to neboli moje obľúbené. Keď som vošla dnu, v obývačke stál aj Damon a nalieval si pohár whisky. Podišla som bližšie a unavene som sa zvalila do kresla. Elena si všimla môj chrbát a nohy a zhíkla.

„Neboj sa, to nič nie je," upokojovala som ju.

„To nič nie je, jasné. Tak prečo ti krváca koleno?"

„Do kelu!" zanadávala som a prebehla som do kuchyne. Pri umývadle som našla kuchynské utierky, namočila som ich v prúde teplej vody a utrela som si stekajúcu krv. Do kuchyne vošiel Damon.

„Ako ti je?" spýtal sa ustarostene.

„Bolo aj horšie," odpovedala som pravdivo, „A ty?"

„Ujde to. Čo sa stalo vonku, kým som vyháňal môjho brata z penziónu?"

Podrobne som mu opísala, čo sa stalo a zvýraznila som, že dosť silný úder schytal aj Klaus.

„Čudoval som sa, prečo Stefan tak rýchlo ušiel," povedal zamyslene a objal ma zozadu okolo pása. Otočila som sa k nemu a usmiala som sa.

„Čo tak si niekam vyraziť," navrhol.

Chvíľku som rozmýšľala a potom som prišla s návrhom:

„Dobre. Ale program vyberám ja a ide aj Elena a Bonnie."

„Ten program nechám na teba. A tie dve by som bral aj tak. Bojím sa o ne," priznal a pozrel do zeme. Zdvihla som mu bradu a letmo ho pobozkala. Potom som sa vymanila z jeho objatia a odpochodovala som do obývačky oznámiť babám potešujúcu správu.

„Večer ideme do kina," zvolala som a vybehla som hore schodmi, lebo mi zazvonil telefón. Tušila som kto to je.

„Čo chceš Klaus?!"

„Za to zaplatíš. Zomrieš! No najprv zabijem všetkých tvojich blízkych. Budeš sa pozerať na ich pomalú smrť! Budú trpieť. A ty tiež!" sykol hlas v telefóne nenávistne a zložil. Toto nebolo len také obyčajné varovanie. Klaus vždy myslel svoje vyhrážky doslovne. Keď niekomu sľúbil, že zomrie, svoje slovo dodržal. Vo dverách som začula Damonov výdych. Otočila som sa a objala ho. Hladil ma po chrbte a ja som začala vzlykať.

„Nevieš, čoho je schopný," zašepkala som. On ma len zdvihol na ruky a preniesol ma na posteľ. Zakryl ma prikrývkou a sadol si vedľa mňa. Oprela som sa o jeho hruď a zatvorila som oči.

„Takže výlet sa ruší," povedal a oprel si bradu o temeno mojej hlavy. Ja som len pokrútila hlavou.

„Nie. Pôjdeme. Nechcem sklamať Elenu. A aspoň sa odreagujem."

„Si si istá?"

„Samozrejme. Podal by si mi notebook, prosím ťa?"

Obzrel sa po izbe a z bielizníka, pod ktorým ležal môj stále nevybalený kufor, mi podal brašňu s notebookom. Zapla som ho a našla si program kín. Vybrala som štyri filmy, ktoré sa zdali celkom solídne a zavolala na Elenu. Keď prišla do izby, neveriacky sa na nás pozrela. Vedela som, čo vidí. Ja a Damon sedíme na posteli, ja sa opieram o jeho hruď a on ma zľahka objíma.

„Vyber si," povedala som a ukázala som na monitor, kde som mala vybraté najlepšie filmy.

„Neviem. Donny a tí ostatní, som už videla. Som to ja? spolužiačky ohovárajú, ako najhorší film, aký kedy videli. Takže zostáva Niekto ma sleduje a Láska nezomiera. Na romantiku nemám nejako chuť, čiže by som najradšej išla na Niekto ma sleduje, ak ti to nevadí."

„Nie, to je v pohode. Teda ak súhlasí aj Bonnie a Damon," povedala som opatrne a pozrela som na Damona.

„Mne to nevadí," usmial sa Damon, „Tieto  veci mám rád."

„A Bonnie?" Pozrela som na Elenu.

„Idem sa jej spýtať," povedala a vybehla z izby.

Znova sme s Damonom osameli. Pohladil ma po vlasoch a pevnejšie ma objal. Pritlačila som sa na jeho hruď a vzdychla som si.

„Niekto ma sleduje, čo?" zachechtal sa Damon.

„Veď si súhlasil."

„Áno, ale neverím, že ty si na takéto veci."

„Tak ver. Nie každý je na romantiku," odvrkla som zlostne. Cítila som sa trochu urazene, že o mne pochybuje.

„Prepáč, nechcel som ťa uraziť," smutne povedal a pozrel sa do zeme.

„Nie. Ty prepáč. Ušli mi nervy."

„To je v poriadku, máš na to dôvod."

Vtedy do izby prišla Elena s Bonnie.

„Bonnie súhlasí. Takže o koľkej vyrážame?"

„Hmmm. Film sa začína o  ôsmej. Takže by sme mali vyraziť približne o siedmej, aby sme stihli kúpiť lístky."

„Dobre. Ja zatiaľ pôjdem domov," ozvala sa Bonnie.

„Dobre. Okolo sedem desať sa pre teba zastavíme," zvolala som za ňou.

Elena ju šla odprevadiť a ja som si išla dole niečo naliať. Damon na mňa zvedavo pozeral zo schodov, ale ja som len pokrútila hlavou. Zobrala som si zo stola pohár a naliala si trochu whisky. Naraz som ju do seba vyliala a sadla som si na gauč. Elena vyšla na poschodie a Damon prešiel ku mne. Slová boli zbytočné. Zľahka ma chytil za ruku a povzbudivo sa usmial. Ani neviem, ako dlho sme takto nehybne sedeli, ale zrazu niekto zaklopal na dvere. Pozrela som spýtavo na Damona. Iba mykol plecami a vydal sa k dverám. Počula som mrmlavé pozdravy, zatvorenie dverí a kroky dvoch ľudí do obývačky. Teda vlastne len jedného človeka.

___________________________________________________________________________________________________

Dúfam, že sa kapitola páčila... Ak mi to vyjde, ďalšia kapča by mohla byť do konca týždňa.

PS: Každého, kto toto čítal by som poprosila o komentár:) Dokáže to poriadne povzbudiť...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Second chance for everyone - 5. kapitola:

4. Mel
15.07.2013 [12:08]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Lulu
16.03.2012 [16:07]

Super, už sa teším na ďalšiu kapitolu! Emoticon Emoticon

2. Dadusha přispěvatel
14.03.2012 [21:27]

DadushaĎakujem:) Kapitolu už mám napísanú a zverejním ju asi v piatok:) A ten Klaus... Momentálne som už trošku ďalej a ešte nič hrozné neurobil, no nesľubujem, že nič ani v budúcnosti neurobí:D

1. Simonqua přispěvatel
14.03.2012 [20:51]

SimonquaVanessa s Damonom sú spolu takí zlatí! Emoticon. A dúfam, že tá ďaľšia kapča bude vážne čo naskôr. Som zvedavá, či sa Klausovi nejako podarí pomstiť, ale dúfam, že teda nie. Skvelá kapitola Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!