OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Second Chance - Prológ a 1. kapitola



Second Chance - Prológ a 1.  kapitolaPoviedka zo sveta The Vampire Diaries. Isobel porodila dvojičky. Jedna z nich je Elena, ktorú adoptovali manželia Gilbertovci, a druhá je Chloe. Ju si však Isobel zobrala a vychovala ju. Teraz žijú v Paríži a Chloe má sedemnásť. O svojej sestre vôbec nevie. No náhoda v podobe Katherine privedie Chloe a Isobel do Mystic Falls. Tam Chloe spozná svoju sestru, priateľov a lásku. No nič nie je jednoduché, ako sa zdá. Objaví sa Klaus, Isobel zomrie a s Chloe sa stane upírka. Musí sa vyrovnať s tým, čo sa z nej stalo a taktiež s tým, že muž, ktorého miluje z celého srdca, miluje jej sestru... Viac sa dozviete v prológu a prvej kapitole. Prajem príjemné čítanie. Vaša VampireMiss

 

 

Pozn. autora: Táto poviedka je spoluautorská. Píšem ju s kamarátkou, ktorá však nie je zaregistrovaná na tejto stránke. Ja píšem pohľady Chloe a ona Eleny. Dúfame, že sa vám to bude páčiť.

 

Trailer k poviedke:

 

Prológ

Obyčajný život teenegerky? To pre mňa neexistuje. Môj doterajší život bol samé nadprirodzené veci. Veci, ktoré by v normálnom svete nemali existovať, no predsa existujú. A v jednom takom svete žijem aj ja. Však, ale čo čakáte, keď vaša matka je upírka a žijete s ňou už sedemnásť rokov? Nič normálne! S mojou matkou je ťažké žiť. Mám ju rada, no niekedy neviem, čo od nej čakať. Vždy si ide za tým, čo chce a nikto jej nezabráni. To, že je upírka mi vôbec nevadí. Je to moja matka a mňa porodila, keď bola ešte človek. Ak sa pýtate kto je môj otec, tak to vám povedať neviem. Mama mi o ňom nikdy nerozprávala a ja som sa jej ani nepýtala. Koho by už len zaujímal niekto, kto vás ani nepozná a nikdy vás nevidela? Teda aspoň myslím, že otec ma nepozná. Väčšinu času trávim buď doma alebo v škole. Chodím na strednú, no nie som veľmi obľúbená. A mne je to aj tak jedno. Baby na škole sú len povrchné šľapky, ktoré zaujíma aký si dajú lak na nechty a čo si oblečú a chalani? Nadržaný kreténi, ktorý nemyslia mozgom, ale nohavicami. Niežeby som chodila oblečená ako bezdomovec, to by mi mama ani nedovolila, no niekedy mi je úplne fuk, čo mám na sebe. Bože! Som to, ale ťava Ani som sa nepredstavila. Moje meno je Chloe Flemming. Mám sedemnásť a žijem zo svojou matkou v Paríži. No, čoskoro sa to zmení. Pretože sa začne niečo, v čo som nikdy nedúfala. A aby som nezabudla, moja matka je Isobel Flemming...

 

1.kapitola


Pohľad Chloe:

Sedela som vo svojej izbe a v ruke držala denník. Jedine tam som mohla napísať, čo ma trápi alebo sužuje. Mama je teraz preč. Vraj je z nejakou kamarátkou. Ale, čo... aspoň mám trocha pokoja. Písala som ešte chvíľu a potom som denník schovala. Dala som si rýchlu a osviežujúcu sprchu a obliekla si tepláky, tričko a ponožky. Vtom som však počula ako dole buchli dvere. Počula som hlasy, takže mama prišla ešte s niekým. Podľa hlasu som spoznala ženu. Zrazu sa však ozval mamin krik.

„Chloe, poď sem! Prosím!" Neváhala som a išla dole. Zišla som schody a išla do obývačky. To, čo som však uvidela ma úplne dostalo. Vedľa mami sedela žena. No vlastne dievča. Mohla byť tak v mojom veku, no bola úplne rovnaká ako ja. Akoby som sa pozerala do zrkadla. Ale to predsa nemôže byť možné. Aby sa dvaja ľudia takto podobali. To dievča sa postavilo a podišlo ku mne. Dotkla sa mi vlasov. Potom ruku odtiahla.

„Je to neskutočné," usmiala sa.


„Chloe, viem, že sa bojíš, no nemusíš," povedala mama.


„Ako je to možné?" vydýchla som.

 

„To je dlhý príbeh, no teraz poď sem a posaď sa," ukázala mi mama miesto vedľa seba.

 

„Povedz, Chloe, premýšľala si nad tým, že by si sa stala upírkou?" opýtalo sa ma to dievča.

 

„Áno, veľakrát," povedala som pravdivo.

 

„Myslím, že si potom budeme rozumieť. Som Katherine..."

 

 

Pohľad Eleny:

Tak ako každý deň som vstala a išla som do školy. Nič to nebolo pre mňa nové. Zobrala som mobil a vytočila som Stefanove číslo. On mi však nezdvihol.

„Mám pomôcť postaviť alegorický voz pre Miss Mystic Falls na slávnostný sprievod na Deň Zakladateľov. Ak to neurobím, Caroline vybuchne. Ale najprv som chcela hovoriť so Stefanom," vysvetľovala som situáciu.

„Mám sa skvele. Ďakujem za opýtanie."

„Kontrolujem Stefana."

„Jeho? Ten je na tom hrozne." Čože?

„Čo sa deje?"

„Už je zase nudný, moralistický abstinent. Úspešne si ho vyliečila zo všetkého, čo na ňom bolo zaujímavé."

„Nezabudni, že si mal v tom prsty aj ty."

„Nenávidím sa za to." Normálne som si ho vedela predstaviť, ako sa uškrnul.

„Hej, nespomínal strýko John o mojom výlete s učiteľom dejepisu?"

„Nie, stále sa mu vyhýbam. Prečo? Čo chystáš?" Balila som si veci do školy.

„Netuším,, no bol by som veľmi rád, keby si mi to zistila."

„Musím ísť. Už teraz meškám."

„Uži si to s kráľovnou Mystic Falls. Viem, že ja by som si to veľmi užil." Zložila som. Čistý Damon. Čudujem sa? Nie. Jasné ,že nie. Zobrala som si tašku a išla som do školy. V škole ma však Alaric odchytil a viedol ma do učebne. Tam už bol Stefan. Sadla som si na stoličku a počúvala som, čo sa bude diať. Samozrejme sme čakali na Damona. Alaric mi zatiaľ všetko povedal. Videl moju mamu. Moju biologickú mamu. Ale ako je to možné? Čo tu robí? Vtedy vošiel dnu Damon a vyhováral sa. Ani som ho nepočula. Stále som spracovala informáciu o tom, že moja mama je v meste. Damon sa na mňa pozrel a vtedy mi už mozog pracoval na plné obrátky. To bude ťažké. Bolo vidno že tlak Damonovi stúpol. Pýtal sa Alarica veľmi veľa vecí naraz. Počula som poslednú vetu a tak som zareagovala.

„Čo chce?"

„Chce sa so mnou stretnúť, Damon." Pozrel sa na mňa a tváril sa veľmi zvláštne.

„Alaric im má dohodnúť stretnutie. Neviem prečo alebo čo chce," ozval sa Stefan.

„Nemusíš sa s ňou stretnúť ak nechceš." Túto vetu narážal na mňa.

„Nemám veľmi na výber." Pokrútila som hlavou.

 

„Vyhráža sa, že chce zabíjať ľudí."


„Ou. Beriem to tak, že vám to vadí." Toto nemienim počúvať.

„Chcem to spraviť. Chcem sa s ňou stretnúť. Keď to neurobím, viem že to budem ľutovať." Bola som rozhodnutá. Už mi v tom nikto nezabráni. Po škole som išla do Grillu. Objednala som si kávu a sadla som si za stôl. Stefan stál pri biliarde. Bola som veľmi nervózna. Nevedela som čo môžem očakávať. Bola som za to Stefanovi veľmi vďačná, že tu bol so mnou.

„Milujem ťa," povedala som potichu. On mi odpovedal, no ja som videla len, ako sa mu hýbu pery. Odpila som si z kávy a predo mnou sa postavila nejaká žena. Stuhla som. Položila si kabát a sadla si na stoličku oproti mne. Usmiala sa.


„Ahoj Elena." Takže je to ona? Ona je moja matka?

„Vyzeráš presne ako ona. To je desivé," začala.

„Ty poznáš Katherine?"

„Áno. Stretli sme sa."

„Kto je môj otec?" neváhala som a hneď som sa opýtala to, čo ma najviac trápilo.

„To nie je dôležité."

„Meno by postačilo."

„Tak to hej čo? Máš veľa otázok." Prečo mi to robí? Stále som sa jej vypytovala veci a ona mi nechcela odpovedať priamo. Ale prečo?

„Poznám upírov, ktorýísú aj dobrí."

„Myslíš tvojho priateľa Stefana Salvatoreho, čo je pri biliarde? Prečo si si vybrala Stefana? Prečo nie Damona?" To čo sú za otázky? Nechápala som.

„Alebo si užívaš s obidvoma? Tak ako Katherine?" Tak týmto ma prekvapila. Pozrela som sa na Stefana. On len sklonil hlavu.

„Prečo si sa chcela so mnou stretnúť?" Už ma to nebavilo. Čo chce?

„Pravým dôvodom prečo som tu, je, že chcem presne to čo tvoj strýko. Vynález Johnathana Gilberta." Tak tým ma fakt pobavila. Potom mi hovorila že klamem. Že ja zostarnem a Stefan nie. Že večnosť netrvá veľmi dlho, keď si človek.

„Prepáč, no nemám to čo hľadáš." Postavila som sa na odchod no ona ma chytila za ruku.

„Sadni si a povedz svojmu priateľovi nech si dá odchod." Sadla som si a prikývla som. Ona sa usmiala a pokračovala.

„Chcem ten vynález."

„Nemám ho."

„To ja viem. Ale má ho Damon. A ty ho pre mňa získaš." To nie je možné.

„Nedá mi ho."

„Potom všetkých čo zabijem, všetko bude na teba." Postavila sa a zobrala si kabát.

„Rada som ťa spoznala Elena," povedala a odišla. Čo mám robiť? On mi ho nedá. Dnu vošla Bonnie. Postavila som sa a cítila som ako ma v očiach štípu slzy. Stefan prišiel ku mne zozadu. Ja som sa otočila jeho smerom a potom naspäť na Bonnie. Ona sa zvrtla a odišla.

XXX


Zišla som dole a balila som si veci, keď niekto zaklopal na dvere. Bola to Bonnie. Prišla sa ospravedlniť. Všetko som jej povedala. Cítila som sa hrozne. Objala ma. Potom sme išli na slávnosť kde sa pripravovali veci na Miss Mystic Falls. Tam som ju stretla. Ublížila Mattovi a vyhrážala sa mi, že zabije Jeremyho ak jej ten vynález nedám. Potom odišla. Uniesla Jeremyho a ja neviem, čo mám robiť. Musím získať ten vynález inač mu ublíži, ale ako?

„V žiadnom prípade."

„Aspoň ma vypočuj," prosila som ho.

„Nedám ho Isobel, ktorá ho dá Johnovi a on ma zabije."

„Ale bude to neškodné. Bonnie tomu môže odobrať moc," Prosíkala som, ako som len vedela.

„Neverím jej."

„Prosím." Potom sa presvedčoval, či má Bonnie dostatočnú moc a ona mu to ukázala.

„Teraz mi daj ten vynález." Ani sa nepohol.

 

„Strácame čas."

„Nemôžem jej veriť. Skoro som ju zabil."

„Ale mne áno. Prosím." Najprv sa na mňa pozeral. Odvrátil pohľad a vybral vynález z vrecka. Podal mi ho do ruky.

„Ďakujem," pošepla som. Otočil sa a  podala som vynález Bonnie. Ona niečo spravila a ten vynález už nemal fungovať. Podala mi ho a mohli sme ísť za Isobel. Išla som do parku, kde sme sa mali stretnúť. Postavila som sa a pozerala som sa či ju niekde neuvidím. Otočila som sa a uvidela som ju. Stála za mnou.

„Kde je vynález?" spýtala sa na rovinu.

„Kde je môj brat?"

„Toto nie je vyjednávanie. Kde je ten vynález?" spýtala sa znova. Ja sa však nedám.

„Kde je môj brat?"

„Vážne si myslíš, že som sem prišla sama?" Otočila som sa a uvidela som tam nejaké dievča a chalana. To dievča stálo v tieni a tak som jej veľmi nevidela do tváre. Otočila som sa naspäť na Isobel.

„A ty si myslíš, že ja áno?" Tentoraz sa otočila ona. Za ňou stáli Stefan a Damon. Moji hrdinovia. Usmiala sa.

„Pane bože. Zavolaj domov."

„Čo?"

„Zavolaj domov a opýtaj sa na Jeremyho." Vytiahla som mobil a vytočila som číslo.

„Jeremy? Si v poriadku?"

„Áno. Som v pohode."

„O chvíľu som doma, ok?"

„Ok." Zložila som.

„Nikdy by si mu neublížila."

„Nie. Zabila by som ho. Nehľadaj na mne žiadne pozitívne vlastnosti Elena. Už tu nie sú."

„Ale zariskovala si s Damonom. Ako si vedela, že mi ten vynález dá?"

„Pretože ťa miluje." Čo? To nie je pravda. Pozrela som sa na neho a on uhol pohľadom. Stefan bol celý utrápený. Isobel nastavila ruku a ja som jej podala vynález.

„Ďakujem," povedala som.

„Za čo?"

„Že si tak veľkolepé sklamanie. Udržuje to spomienky na moju skutočnú matku dokonale neporušené." Ona sa usmiala.

„Zbohom Elena."

„Ak budeš s Salvatorovcami, si odsúdená k záhube. Katherine vycúvala. Bola rozumná. Ale všetci vieme, že ty nie si Katherine." Obišla ma. Ja som sa otočila a pozrela som sa na to dievča čo bolo v tieni. Teraz však bolo na svetle. To nie možné. To nemôže byť pravda.

„Katherine?"




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Second Chance - Prológ a 1. kapitola:

5. Killy přispěvatel
23.09.2011 [21:32]

KillyIlly: Cus, Illy. Som si myslela, že máme podobný vkus Emoticon No, k poviedke.. Aj mne sa to ohromne páčilo. Sem tam tých štilistických chýb, ale inak v pohode. Páči sa mi námet. Hneď idem na ďalšiu!"! Emoticon

4. Illy přispěvatel
18.09.2011 [0:25]

IllySom rada, že som natrafila na túto poviedku Emoticon ja milujem upírske denníky, bolo to pekné, dobrý nápad a proste super Emoticon Ako napísala LiliDarknight... myslím si to isté, pohľad Chloe bol supe ale Elenin pohľad bol čudný.. niektoré veci nesúviseli. Som zvedavá na pokračovanie a hneď ho idem čítať Emoticon Emoticon teším saa Emoticon

3. Hejly
09.09.2011 [17:15]

Emoticon Emoticon Emoticon

2. LynVonNightlight přispěvatel
08.09.2011 [8:30]

LynVonNightlight*Pozor na čiarky
*Taktiež aj na priamu reč. Prosím, pozri si ju na tomto linku: http://ourstories.stmivani.eu/21-pomoc-autorum/najcastejsie-chyby-ceskych-a-slovenskych-autorov-dolezite/
Alebo tvoja kamarátka.

Teraz ešte k príbehu. Nie som fanúšikom FF. A táto poviedka sa mi nepáčila, lebo to bolo presne ako posledná časť s VD -Founders day. Ešte aj dialógy ako keby boli skopírované. Emoticon Emoticon

1. LiliDarknight webmaster
07.09.2011 [18:06]

LiliDarknightNuž... Je to zaujímavé, vyvolá to zvedavosť, hoci je to taký typický príbeh, aspoň mne sa tak zdá. Pohľad Chloe bol podľa mňa super, ale pohľad Eleny... Nemôžem si pomôcť, ale mala som úplný pocit, že sú myšlienky sekané, akoby spolu vôbec nesúviseli. No, dúfam, že Elenine myšlienky budú na budúce viac zaujímavejšie. Chloe to zvládla, uvidíme, či aj jej sestra. Emoticon
Som zvedavá na pokračovanie. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!