OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Streams of blood - 7. kapitola



Těžká kapitola. Zabrečela jsem si u jejího psaní. Láska, dítě, smrt.

„Miláčku, jsem těhotná." Bylo jedno pozdní odpoledne v Peterovém bytě. Tři měsíce od ukončení mého výcviku. Peter byl nejen můj parťák, ale i snoubenec. No a teď i budoucí otec mého dítěte...

„Těhotná?" zeptal se. Jak jsem mohla přdpokládat, byl překvapený. Kulil na mě oči, že jsem si myslela, že to snad není možné. Taková romantika v podobě počítání zlaťáků doplněná oznámením o těhotenství... No. Mohla jsem si vybrat lepší chvíli, ale já už to prostě nemohla vydržet a tohle byla poslední možnost. Přece nepůjdu těhotná do akce? Mohlo by se mi něco stát!

„Těhotná..." řekl stále naprosto překvapeně.

„No... Budeme mít miminko."

„Miminko." Teprve teď na tváři vyčaroval úsměv. Ještě jednou zopakoval miminko a potom se usmál ještě víc.

„My budeme mít miminko," zformulovat větu, jako dítě, co se učí mluvit.

„Ano." Už to bylo trochu divné, ale chápala jsem jeho překvapení. Potom přeskočil koberec s mincemi a objal mě. Rozchechtala jsem se.

„Tak to nemůžeš do akce, to ne," řekl. „Půjdu sám!" rozhodl a začal se oblékat.

„Ale dávej si pozor. Sice jsme dostali pět zlatých, ale ten hromotluk je nebezpečnej," varovala jsem ho.

„Jo, jo. Večer to oslavíme. Chci to rychle vyřídit, aby jsme potom měli klid," řekl. Byl jak vyměněný. Chvíli jsem tam jen tak seděla a uvažovala, co bude dál. Svatba. Dítě. To už potom nemůžu dělat nájemného vraha. To ne. Co budu dělat?

***

Ten samý den. Ten samý den, co jsem mu oznámila, že jsem těhotná. Ten samý den, co sám odešel do akce. Ten samý den večer přišel muž v černém. Muž z OO. Zrovna jsem strouhala brambory na večeři a připravovala polívku. Chtěla jsem to s Peterem oslavit. Přišel muž a řekl mi, že Petera našli s kudlou v břiše před domem Thomase Feelese. Toho, kterého šel zabít. Nechal mě tu. Nechal mě tu těhotnou, samotnou. Nechal mě tu! Upustila jsem misku, klepaly se mi ruce, lapala jsem po dechu... Potom jsem spadla na kolena. Nekřičela jsem. Muselo být ticho. Musel mít ticho. Plakala jsem, ale byla jsem potichu. Muselo být ticho. Musel mít ticho. Přišla jsme o něj. Přišli jsme o něj. Chytila jsem se za břicho. Bolelo to. Muž mě držel kolem ramen, ale já si ho nevšímala. My jsme si ho nevšímali. Muselo být ticho. Musel mít ticho. Zabila jsem tolik lidí. Žádná smrt mě nevadila. Žádná mě nebolela. Jenom ta jeho. Hrozně...

„Jděte..." řekla jsem potichoučku. Muselo být ticho. Musel mít ticho. Muž chvíli váhal, ale potom kývl a odešel.

***

Nevím, co se dělo potom. Pamatuji si, že jsem několik dní nevyšla ven a že jsem hodně plakala. Nechtěla jsem jíst, ale jedla jsem. Dítě potřebovalo jíst. Pořád to bolelo. Pořád. A potom to v jednu chvíli přestalo. V jedné vteřině jsem se znovu mohla pořádně nadechnout. Vstát a jít na jeho pohřeb. A potom se netrápit. Netrápit tak, jako doposud. Vždy bude v mém srdci. Byly to tři měsíce. Někdo by řekl jen tři měsíce. Ten, kdo by to řekl nikdy nemiloval. Byla to celá věčnost s ním. A ta věčnost měla pokračovat. Někdo ji utnul. Utnul náš společný, krásný život. Nikdy jsem nikoho tak nemilovala. Nikdy a nikdy nebudu.

Vzala jsem ze stolu jeho medailonek a pověsila si ho na krk. Vždycky mi bude viset na krku. Do mé smrti a vezmu si ho i do hrobu...

A teď jdu zabít Thomase Feelese.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Streams of blood - 7. kapitola:

2. Aliska přispěvatel
14.07.2012 [22:11]

AliskaNo jo, já svoje hrdiny vždycky drtim... V příští a popříští kapitole jí nasadím ještě větší kapky .... :-D

1. martinexa přispěvatel
14.07.2012 [21:58]

martinexaChudak holka co ji to delas. Ach jo proc jsi vzdycky tak zla na ty svy hrdiny. NO fakt jsem zvedava jak to pujde dal

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!