OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Tajomný svet - 4. kapitola



Tajomný svet - 4. kapitolaTáto kapitola nesie názov anielky. Ide o výcvik dievčat a trochu odokryjeme minulosť našej anielky Loony. Ďalej zistíte čo sa bude diať po výcviku. Prosím, dajte mi aj komentáre. Ďakujem.

4. kapitola - Anielky

 

 

„Cheril, už prešlo osem hodín. Som na rade ja,“ povedala Loona.

„Dobre, nešetri ich. Sú vyvolené,“ odpovedala jej Cheril.

„Takže vyvolené? Má ich byť šesť a nie tri!“

„Áno, ale k nim patria ešte dve dievčatá, sú z rodiny. Tá posledná je neviem kde  a oni nevedia, kto to je,“ uisťovala ju Cheril.

„Takže sú vyvolené, dobre,“ povedala s úsmevom.

Ja sa jej začínam báť.

„Tak, dievčatá, naučíme sa obranu, útok, let a liečenie. Dajte si dole náramok... máte krídla... skrčte sa a vyskočte,“ povedala Loona, ktorá bola už vo vzduchu.

Lietali sme okolo celého ostrova. Je to úžasné. Cítila som sa taká voľná, toto je ako sen.

„Dobre, dievčatá, dajte si náramok. Ide liečenie.“

Tak sme ju poslúchli. Zavolala Zacha a Cheril. Ona bodla nožom Zacha a Cheril? Zbláznila sa? Ja som pribehla k Zachovi a dievčatá k Cheril.

„Loona, čo si to spravila? Veď krvácajú!“ kričala som na ňu.

„Nekrič na mňa a uzdravte ich!

„Ale ako?“ spýtala sa Ester.

„Rozmýšľajte a máte na to ruky . Viac vám povedať nemôžem.“

Máme ruky a myseľ. Ako prvá som natiahla ruky na Zachovu ranu a ono to fungovalo. Zrazu vstal bez jedného škrabanca. Znovu ho bodla a teraz išla k nemu Angie. Prečo som cítila bolesť v ramene, kde Loona bodla Zacha? Čo sa to so mnou deje? Prečo cítim Zachovu bolesť? Prečo cítim niečo viac ako priateľstvo k Zachovi? Sofi, spamätaj sa! Zach nie je pre mňa, nemôžem sa do neho zaľúbiť. Nemôžem spraviť to iste ako Cheriline kamarátky! Prebral sa Zach a Cheril. Netreba myslieť na to, že chcem... teda ja ho nechcem, proste netreba myslieť na Zacha. Loona nás naučila aj obranu a útok aniela. Keď prešlo sedem hodín, som sa rozhodla, že sa jej spýtam jednu otázka, čo sa predtým Ester spýtala Cheril.

„Loona, ako si sa stala anjelom?“

„No popravde ani sama neviem. Chcela som skočiť z mosta, pred vyše sedemdesiatimi rokmi, kvôli nenaplnenej láska k jednému chlapcovi. Volal sa Elo a začal chodiť s mojou sestrou Luyzou, ktorá vedela, že Ela chcem. No teda oni sa len spolu vyspali a ja som sa to dozvedela od Luyzi a Ela, keď som ich videla v posteli na videu, ktoré spolu pozerali,“ povedala Loona.

„To nám je ľúto,“ povedala Ester.

„Koľko rokov máš teraz?“ spýtala sa Angie.

„Mám sto štyri rokov,“ odpovedala.

Ešte raz sme si zalietali a mohli sme ísť spať. Ľahla som si do postele a v momente som zaspala.

Stojím s Brooke, Mary, Angie, Ester a s jednou blondínou pri vode. Je spln a voda tak nádherná. Zrazu sa objavili šiesti chalani. Jeden z nich vravel niečo ako, že je čas. Roztvorili ruky a z nich vyšiel blesk, hodili nás do vody.“

„Cheril!“ vykríkla som.

Všetci ku mne pribehli.

„Sofi, čo sa ti stalo? A prečo si celá mokrá a máš plutvu?“ spýtal sa ma Zach.

„Snívalo sa mi, že som bola aj s Ester, Angie, Mary, Brooke a s jednou blondínou, asi to bola Ingrid, pri vode za splnu. Prišli tam šiesti chalani. Jeden z nich povedal, že je čas. Roztvorili ruky a z nich šľahali blesky s sme skončili vo vode. V tom som už vykríkla.“

Zach mňa objal.

„Neboj sa, bol to len zlý sen, ale teraz už vstávaj. Je šesť hodín. Zabudni na ten zlý sen. Necháme ťa teraz samú, aby si uschla a počkáme vás vonku, dievčatá,“ povedal Zach a odišli.

„Sofi, nebol to len sen. Aj nám sa to snívalo, ale my sme sa prebudili skôr,“ povedala Ester.

„Všimla som si, že keď ťa Zach objal, pozrel sa na Tea, Cheril a Loonu. Niečo nám nepovedali, ale ja na to prídem,“ rozhodnuto povedala Angie.

„Ale keby nás chceli zabiť, tak by to spravili dávno a nečakali by na to, aby sa nám pripojili aj Mary, Brooke a Ingrid.“

„To je pravda, ja to zistím. Dotknem sa každého z nich, aby sme vedeli, čo nám nepovedali. S kým máme teraz tréning?“ spýtala sa Angie.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tajomný svet - 4. kapitola:

2. LynVonNightlight přispěvatel
22.02.2011 [13:29]

LynVonNightlight*Anielky??? Myslím, že aj na anjelov ženského rodu sa používa "anjel". Napríklad Loona je anjel. Lebo v perexe máš, že sú anielky (keď už tak anjelky) no potom v texte si už použila mužský rod.
"Loona, ako si sa stala anjelom?"

*Pozor na slovosled. V niektorých vetách si mala úplne poprehadzované slová, a to spomaľuje čítanie a brzdí ťa to. Text tak pôsobí príliš kostrbato.
*Takisto by som si dala pozor na nesprávne písanie niektorých výrazov. (Spýtal sa mňa Zach - spýtal sa ma Zach; Mali byť šesť a nie tri - Malo ich byť šesť a nie tri)

1. LynVonNightlight přispěvatel
20.02.2011 [13:33]

LynVonNightlight*Prosím nezakladaj články, ak s nimi nie si hotová. Potom sa nám to tu zbytočne hromadí a máme v tom chaos. Alebo nezabudni zaškrtnúť "článek je hotov". Diki.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!