OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Upíří deníky - Začátek - 24. kapitola



Upíří deníky - Začátek - 24. kapitola„Jako první jsme zavrhli Damona,“ řekla rychle. Nevím, proč, ale myslím, že jsi ho zavrhla ty. To jsem bohužel nemohla říct nahlas.
Tak, tady je další kapitolka! Moc děkuju za úžasné komentáře!
TerryBells...

                                                          24. kapitola – Miss Mystic Falls 1. část

Po tom, co jsem se neozvala Jenně, jsem dostala zaracha na měsíc. Damon z toho měl Vánoce, ale já se moc nebavila. Jelikož každý den oxidoval v mém pokoji.

Konečně konec, konečně si můžu chodit ven, jak chci. Jenna už překousla to, že jsem zničila své auto, ale když jsem jí to řekla, tak moc šťastně nevypadala. Každý má své chyby, ne?

„Ahoj, holky,“ pozdravila mě a Elenu Caroline.

„Ahoj,“ řekly jsme unisono.

„Tak co? Už se chystáte na Miss Mystic Falls?“ zeptala se nadšeně.

„Jasně, ta soutěž,“ dostala jsem ze sebe.

„Vy jste na to zapomněly?“ zhrozila se.

„Ne, ne, jistě, že ne,“ zachraňovala situaci Elena.

Úplně jsem na tu soutěž zapomněla. Já a Elena jsme se tam přihlásily jen kvůli mámě, která se radovala, že nám koupí šaty, učeše nás… Znovu jsem si zavzpomínala.

„No, já už mám koupené šaty… Už i vím, s kým půjdu!... Nácviky začínají už zítra, že?“ říkala nadšeně. Polovinu věcí jsem ani neposlouchala.

„Caroline, tak se uvidíme zítra, jo?“ řekla Elena rychle a společně už jsme nastupovaly do auta.

„Taky jsi na to zapomněla?“ zeptala se smutně.

„Jo, vlastně, ani jsem nemyslela, že bych se zúčastnila,“ řekla jsem jasně.

Elena se na mě podívala.

„Terry, slíbily jsme to mámě. Musíme to udělat,“ řekla jasně.

„Fajn, ale s kým půjdu?“ zeptala jsem se s nadzvednutým obočím.

„Vím, s kým nepůjdeš,“ řekla rychle.

„Dobře, a s kým půjdu?“ zeptala jsem se znovu.

„Matt…“

„Jde s Caroline,“ doplnila jsem jí.

„Tyler?“

„Děláš si legraci? S takovým hlupákem, který šikanoval našeho bráchu?“ řekla jsem jasně.

„Nebo můžeš pozvat toho nového dějepisáře,“ řekla s úsměvem.

„Pana Saltzmana? Ty jsi vážně blbá,“ řekla jsem se smíchem.

„No jo, to bys přece neudělala Jenně, že?“ řekla s jiskřičkami v očích.

„Taky sis toho všimla?“ zeptala jsem se nevěřícně.

„Musela bych být: slepá, hluchá a pitomá, abych si něčeho nevšimla,“ uzavřela debetu na téma Jenna a její milostný život.

„Musíme vyřešit, s kým půjdeš,“ řekla odhodlaně.

„To bude oříšek. Eleno, se mnou nikdy nikdo nebude chtít jít,“ řekla jsem.

„Máš pravdu, jenom všichni kluci, co chodí na naši školu,“ řekla jasně.

„Určitě…“

„Už vím, s kým půjdeš!“ vyjekla.

Tak teď jsem zvědavá, co z ní vyleze.

„Půjdeš s Tylerem Loockwoodem,“ řekla nakonec.

„Toho jsme zavrhly hned jako druhého…“

„Třetího,“ přerušila mne. „Navíc, teď je lepší, je s ním zábava…“

„Tak s ním běž ty,“ řekla jsem jasně. „A mimochodem, kdo byli ti první dva? Mluvily jsme jenom o Mattovi,“ řekla jsem udiveně.

„Jako první jsme zavrhli Damona,“ řekla rychle.

Nevím proč, ale myslím, že jsi ho zavrhla ty. To jsem bohužel nemohla říct nahlas.

„Nevím, jestli je dobré jít s Tylerem,“ řekla jsem jasně.

„Je, určitě je,“ řekla a usmála se. To už Elena parkovala u nás doma.

„Máš nějaké plány na dnešek?“ zeptala jsem se rychle.

„Uvažovala jsem, že pojedu za Stefanem, zeptat se, jestli by se mnou nešel na Miss Mystic Falls. Proč, chtěla jsi něco podniknout?“ zeptala se rychle.

„Ne, jenom jsem se ptala. Víš, měla bys jet hned,“ řekla jsem a zamířila jsem domů. Elena mě poslechla a už jsem slyšela, jak se auto rozjelo.

„Ahoj, Jenno,“ řekla jsem, když jsem vrazila domů.

„Ahoj, myslela jsem, že dneska nepřijdeš, když už nemáš zaracha,“ řekla s úsměvem.

„Nevím, nějak nemám nic v plánu,“ řekla jsem jasně.

Už jsem šla po schodech, když…

„Jenno, ty víš o té akci Miss Mystic Falls, že?“ zeptala jsem se rychle.

„Úplně jsem na ni zapomněla. Musíme toho tolik zařídit, šaty, účesy… Kdy je nácvik?“ zeptala se rychle.

„Zítra,“ řekla jsem prostě.

„Zítra? Panebože! Takže jedeme do obchodu pro šaty,“ řekla rázně.

„Jenno, je jenom nácvik,“ řekla jsem jasně.

„Máš pravdu, tak pojedeme o víkendu,“ řekla s jistotou.

„Fajn,“ řekla jsem a už jsem šla po schodech nahoru.

„Mimochodem, s kým jdete?“ zeptala se rychle.

„Elena jde se Stefanem a já vlastně nevím. Elena chce, abych šla s Tylerem,“ řekla jsem jasně.

„Proč neřekneš Damonovi?“ zeptala se udiveně.

„Jelikož mi ho Elena zatrhla,“ řekla jsem naštvaně.

„A to proč?“ podivila se.

„Na to se zeptej jí,“ řekla jsem a mířila jsem si to do pokoje.

Hned jak jsem otevřela dveře, k mému „údivu“ stál uvnitř Damon.

„Ahoj,“ řekla jsem suše.

„Tak já tě nesmím doprovodit na Miss Mystic Falls?“ zeptal se Damon s úsměvem.

„Elena zakázala,“ řekla jsem naštvaně.

„Víš proč? Protože by se Stefanem nemohla vyhrát, kdybych tam byl já,“ řekl nadšeně.

„Kápl jsi na to,“ řekl jsem rychle. „Nebo ví, že jsi parchant,“ dodala jsem.

„To je varianta B,“ řekl jasně.

„Takže tam půjdu s Velkým Egem Tylerem Loockwoodem,“ řekla jsem naštvaně a uraženě jsem si sedla na postel.

„Není to ten, co dělá, že umí hrát fotbal?“ zeptal se rychle.

„Přesně ten,“ přitakala jsem.

„Víš co? Půjdeme tam spolu, alespoň mám šanci naštvat Stefana,“ řekl jasně.

„A já mám možnost, že se mnou už Elena nikdy nepromluví,“ řekla jsem rychle.

„To by asi vadilo, že?“ zeptal se s úsměvem.

„Co myslíš? Anebo víš co? Nebude mi řídit můj život, půjdu tam s tebou,“ řekla jsem rychle a vytáhla jsem si mobil z kapsy.

„Ahoj, Eleno,“ řekla jsem mile.

„Proč mám takový pocit, že mi chceš něco nemilého říct?“ zeptala se se zájmem.

„Rozhodla jsem se, že tam půjdu s Damonem,“ řekla jsem s jistotou.

„Děláš si legraci? Tereso, on tě jenom využívá…“

„I kdyby, tak tam mám jít s panem Velké ego? Eleno, já s ním nemůžu jít. Nemůžu jít s Tylerem. A proč to tak řešíš? Vždyť jde jenom o tanec,“ řekla jsem jasně.

„Fajn, máš pravdu, jestli chceš, tak s ním běž,“ řekla povolně, ale trochu naštvaně.

„Tak fajn, měj se,“ řekla jsem a ona zavěsila.

„Takže si sežeň smoking,“ řekla jsem s úsměvem.

„Už jsem říkal, jak mi to v něm sluší?“ zeptal se s úsměvem.

„A v čem ti to nesluší?“ řekla jsem dřív, než jsem se stačila zarazit.

„Chtěla jsem říct, že tomu věřím.“ Tak to byl trapas…

„Zítra je ten nácvik, že?“ zeptal se s úsměvem ještě větším, než předtím. Super, teď jsem mu zvětšila jeho super ego o dalších sto procent.

„Jo, ve tři,“ řekla jsem rychle.

Milý deníčku, Miss Mystic Falls mi dnes otevřel staré rány! Připomněl mi mámu, připomněl mi, jak nám slibovala, že s námi půjde koupit šaty, učeše nás…

Jedna ze slz spadla na stánky deníčku a způsobila kaňku.


diary


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří deníky - Začátek - 24. kapitola:

6. TerryBells přispěvatel
28.11.2012 [19:10]

TerryBellsTereza: Neboj, plánuju hodně sérii, pokud bude zájem. :))

5. Tereza
28.11.2012 [18:56]

Prostě je to čím dál lepší, moc mě baví číst Tvoji povídku. Teď už zase čekám, jen na to než schválí další kapitolu a nejradši bych kdyby tu byly další, abych mohla číst kapitolu za kapitolou, protože jak se začtu tak nemůžu přestat.. pak, ale přijde konec a mě to tak štve :D:D

4. TerryBells přispěvatel
28.11.2012 [18:26]

TerryBellsneznáma: Moc děkuji za tak krásný komentář. :)
Přiznám se vám, že zezačátku jsem vůbec nedoufala, že by se tato povídka mohla chytit. Jenom jsem prostě měla nápad, který jsem chtěla přenést na papír - do počítače. Moc mě to bavilo, tak jsem se třetí napsané kapitole rozhodla, že to tady "vydám" a teď jsem nejšťastnější člověk na světě, díky vám! Emoticon

3. neznáma
28.11.2012 [17:57]

kks chod s tým do vydavateľstva či ti to nevydajú .......... gratulujem pretože byť vydavateľom vydám ti to hneť Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. TerryBells přispěvatel
28.11.2012 [17:14]

TerryBellsDěkuji, bude se snažit přidávat každý den. :)

1. TeresaK
28.11.2012 [17:07]

MIluju povídky o TVD. A tohle je božské. Několikrát denně chodím sem na tuto stránku, jen abych zjistila jestli už je nová kapitola. Tvoje povídka je moje droga Emoticon Jsem na ní závislá. Emoticon Emoticon Takže prosím pokračuj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!