OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » V objetí zrůdy 24



V objetí zrůdy 24Bella už se naštěstí uklidnila. Možná i proto, že se v její hlavičce zrodil velmi zákeřný plán... Snad i proto ji její bratr našel večer v tak dobré náladě.

24. kapitola

 

Rehve se zhmotnil na konci chodby. Prvních pár vteřin se ani nehnul a jen poslouchal. Všude bylo ticho a Zsadistův pach nebyl tak silný, aby byl v domě. Teprve s tímto vědomím se pohnul a vykročil domem.

„Bello?“ Nenáviděl se za ten opatrný tón hlasu. Ne, vlastně za něj nestášel tu kreaturu! Zsadist ho donutil s obavou vcházet do domu jeho vlastní rodiny. Pud sebezáchovy však dokázal zastínit vše ostatní, dokonce i jeho hrdost.

Nakrčil nos. Okolo se vznášela těžká vůně. Lechtala ho na jazyku a zároveň způsobovala mrazení. Táhla jeho pohled dolů na koberec, kde se táhly tmavé šmouhy. Ještě než si úplně uvědomil, od čeho ty šmouhy jsou, otevřel dveře, odkud vedly.

Neschopný pohybu zůstal stát s rukou stále položenou na dveřích. Celý pokoj byl rozmlácený. Všude se povalovaly střepy, poházené polštáře, knihy s uvolněnými listy a natrhýli vazbymi. A nad tímto vším se vznášel pach krve. Slabý, ale jasně zřetelný.

„Ahoj, Rehve.“

Nadskočil, že se ramenem praštil do dveří.

„Do pr... Bello?“ vyděšeně se k ní otočil. Stála přímo za ním na chodbě a v obou dlaních držela šálek s kávou. Spokojeně uskrkla a dál se kochala jeho naprosto vytočeným výrazem.

„Co se...“ zaskřehotal. Raději polkl, aby znovu našel hlas. Stále ji přitom přejížděl pohledem a hledal modřiny a rány. Nenašel vůbec nic.

„Co se stalo?“ zeptal se, když konečně mohl znovu mluvit.

„Trochu mi ujely hormony,“ pokrčila rameny.

„Tos udělala ty?!“ zašermoval rukou do pokoje k té spoušti.

Nevzrušeně přikývla. „Dáš si kafe?“

Měl pocit, že se zbláznil. Buď on, nebo jeho milovaná sestřička. Vůbec ji nepoznával. Její klidnou mírumilovnou povahu...

„Raději něco silnějšího,“ hlesl.

Usmála se na něj a vykročila znovu ke kuchyni. Následoval ji a stále to nedokázal pochopit.

Nalila mu do sklenky whisky, zatím co se Rehve ztěžka posadil ke stolu. Položila ji před něj a sama si sedla naproti němu.

Schovala pobavený úsměv za okrajem hrnku, když do sebe celou sklenku obrátil. Jen pokývla k lince, kde nechala stát láhev. Rehve se pro ni natáhl. Na tohle mu rozhodně jedna sklenka nestačila. Spíše jen polechtala stažené hrdlo. Teprve po dalším doušku se trochu uvolnil.

„Takže tys prostě jen tak rozmlátila celý salón,“ ujasňoval si to.

Přikývla.

„Vlastně jsem se snažila strefit Zsadista a párkrát se mi to i povedlo...“

Přerušilo ji hlasité polknutí, jak do sebe obrátil raději i zbytek sklenky. Pak hlasitě břinkla o stůl. Zahleděl se na ni, jestli to myslí opravdu vážně. Představa, jak tam jeho drobná sestra stojí a háže vybavení celého pokoje tomu přerostlýmu zmetkovi přímo na hlavu.

Cítil trochu zadostiučinění. Zasloužil si, aby mu tu kebuli rozmlátila na maděru.

Chvíli přemýšlel, jestli je vůbec dobrý nápad se ptát.

„Čím tě tak vytočil?“

Zkrabatila čelo a zahleděla se do hrnku.

„Odmítl se mnou spát, dokud jsem těhotná.“

Neměl se ptát. Rozhodně!

Vytřeštil na ni oči.

„Díky za to Stvořitelce,“ hlesl s takovou úlevou, že ho probodla zlostným pohledem.

Nahlas by to asi nepřiznal, ale byl za to Zsadistovi vděčný.

„Když si představím tebe a toho... toho...“

„Tak si to nepředstavuj,“ navrhla mu. S touhle radou se zvedla a zabavila i láhev, která před jejím bratrem stála v pohotovosti. „Já si to nějak vyřeším.“

 

Říkala Rehvovi naprostou pravdu. Neměla v úmyslu se jen tak vzdát.

 

° ° ° ° °

 

Wrat se zahleděl na Zsadista, kterému se na holém temeni táhla ještě hojící se rána.

„Zsadist nebyl přes den v sídle?“

Pokud by se něco stalo v domě, musel by o tom vědět.

Phury jen zvedl hlavu. Nikomu neřekl, že Zsadist se zřejmě každé ráno ze sídla vytrácí neznámo kam. Jeho bratr to nikomu neřekl a tak ani on neměl právo to šířit dál.

„Ne, zřejmě ne.“

Sám už si zvykl, že jeho dvojče se vrací až večer a nikdy dopředu nedokázal odhadnout, v jaké bude náladě. Střídaly se u něj, kdo ví proč, naprosto nepředvídatelně. Ze začátku o něj měl strach, ale postupně si na to začal zvykat. Většinou tyto výley neměly na Zsadista negativní dopad. Někdy dokonce vypadal téměř spokojeně a jeho nálada byla pochmurná, ale ne výbušná.

Dnes to však nebyl ten případ. Zsadist byl podivně skleslý. Dokonce ani stopování bezduchých ho nedokázalo povzbudit. Jako by ho to ani nebavilo a chybělo mu to krvelačné nadšení, když je konečně dostihli. Žádné hraní s noži. Rovnou jim ostří zabořil do středu hrudi s výrazem, jako by ho to snad otravovalo a zdržovalo.

 

Phury se tentokrát musel hodně držet, aby se na to Zsadista nezeptal. Měl ale takový nepříjemný pocit, že by to nebyl právě nejlepší nápad.

 

 >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek V objetí zrůdy 24:

7. bb119
22.09.2011 [20:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6.
Smazat | Upravit | 16.09.2011 [1:42]

Ohou... Ačkoli je mi jasný, jak to bude daál, Mého milovaného sďoura si přečtu dál!!! Emoticon

5. annaliesen přispěvatel
15.09.2011 [20:09]

annaliesento jsem zvědavá co ne něj bella udělá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. witmy
15.09.2011 [18:12]

rhev byl dukononalej sem moc zvědavá jak to s nim bela skoulí mi ženský to s chlapama přeci umíme Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. NaJ
15.09.2011 [15:46]

uz se tesim, at to stoji za to.

2. Texie admin
15.09.2011 [12:01]

TexieTo spíše Zsadistovi Emoticon.
A omlouvám se za délku, příště vynahradím - čestný světluščí.

1. mary
15.09.2011 [9:54]

Rehvova reakce je docela úsměvná Emoticon, držím Belle palce Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!