OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » V objetí zrůdy 45



V objetí zrůdy 45Vím, dala jsem si načas, ale konečně je tu - poslední kapitola s epilogem. Budu doufat, že vás nezklame.

45. kapitola

 

Wrath do sebe hodil zbytek čisté vodky a třískl sklenkou o stolek. Nejraději by o ten stůl fláknul Zsadistovou hlavou, ale bylo mu jasný, že by to nebyl nejlepší nápad. Ale setsakramentsky by se mu ulevilo.

Mrknul se na Phuryho, který opřený u okna hleděl na obsah svý skleničky. Ani se nenapil. Jako by zapomněl, že v tý ruce něco má. Nepřítomně hleděl před sebe a chvílema se uculoval a chvílema zase kroutil hlavou. Wrath mu ani nemusel vidět do té jeho kebule, aby mu bylo jasný, že mnohem více než vztek na svý povedený dvojče, cítí hrdost novopečenýho strýčka.

To Rhage už se s touhle novinkou docela srovnal, jen nedokázal pochopit jednu jedinou věc. Nenápadně se přikradl do kuchyně.

„Nevidět to mrně, tak bych tomu pořád nevěřil.“

Bella se prudce otočila. Chystala Thormovi zrovna svačinu a lekla se tak, že misku skoro shodila z kuchyňské linky. Už si odvykla na přítomnost jiných lidí.

„Nevěřil čemu?“ pozvedla jen obočí.

„No... ty a Zet. Vy dva spolu. Jako vážně spolu...“

Belle zacukalo v koutcích.

„Zkouším si to představit, ale...“

„To bych ti neradil.“

Bella se teď už uculila naplno. Bylo zvláštní vidět sto dvacetikilového upíra leknutím nadskočit. Při pohledu na Zsadista, který mu ta slůvka skrz vyceněný zuby zašeptal hned u ucha, se mu ale ani nedivila.

Raději vzala misku a vydala se k nim. Položila Zsadistovi dlaň na břicho a zatlačila. Kdyby nechtěl, nehnul by se ani o milimetr, ale jí se podvolil. Ustoupil a nechal se odvést do haly, kde Mary hlídala malého Thorma.

Ten ale na jídlo neměl ani pomyšlení. Bylo okolo něj tolik nových lidí, že měl až moc práce s jejich pozorováním. Naklonil se a podíval ke dveřím. Phury si to k nim šinul a Zsadist si ke své nelibosti všiml dýky, co měl pořád u kotníku.

„Děj to pryč,“ zavrčel.

„Proč?“ zarazil se Phury. Stejně jako ostatní byl zvyklý mít při sobě nějakou zbraň. I tady v sídle.

„Je to nebezpečný.“

Ti dva se tak zarytě dohadovali, že si ani nevšimli malého Thorma, který se vztyčil na vratkých nohách. Cizí lidi neměl rád, ale lesklé věci ho přitahovaly. Než ho stačil Zet opatrně zabrzdit, ucítil Phury jemný tlak na noze. Drobné ručky se mu opřely o lýtko. Byl tím tak konsternován, že si nejprve ani neuvědomil, co donutilo jeho synovce na něj změnit názor.

Během chvilky mu ale došlo, že to nebyl jeho osobitý šarm, ale lesklá rukojeť dýky. Ten malý už ji šikovně táhl z pouzdra.

Rychle po ní šmátl.

Halou se roznesla vůně krve. Phury měl co dělat, aby nenadával nahlas, ale jen v duchu. Chytil dýku přímo za ostří a to se mu zařízlo do dlaně. Začínalo mu docházet, proč děti do sídla bratrstva nikdy nesměly.

 

 

 

EPILOG

 

Zet měl špatnou náladu, hodně špatnou. Bella s Mary a Beth byly pryč. Nesnášel, když byla někde venku a on neměl přehled o tom co dělá. Po dnešním odpolední si mohl být sice jistý, že se od ní budou ostatní držet dál, protože z ní šel cítit jeho vázací pach na metry daleko, ale jestli se vrátí a ucítí z ní byť jen náznak někoho cizího, že se okolo ní jen ve frontě těsně prosmýkl... Najde si ho a zarazí do něj vlastní pěst tak, až ji ucítí i ve střevech.

Vishous vešel do pokoje a přelétl všechny přítomné pohledem. Byl to spíše jen reflex. Nečekal, že by se za dobu, co tu nebyl, něco změnilo. Jeho pohled i pohyb ustrnuly naprosto stejném okamžiku. Zíral na malý mrně na podlaze.

Zatřepal hlavou a násilím musel odtrhnou pohled. Zabodl ho raději do Wratha a dalo mu to setsakramentskou práci, aby ho tam nechal.

„To bylo dítě?“

„Jo,“ hlesl Wrath.

Vishous mávnul rukou zpátky a ztrnule se stále odmítl otočit znovu tím směrem.

„Klid viděls dobře,“ ubezpečil ho pro změnu Phury.

Vishous se znovu otočil a to škvrně jeho pohled přitáhlo jako magnet. V hlavě mu to šrotovalo a velmi rychle mu docházelo, že cizí škvrně by tu rozhodně neměli. Musel být jejich. Nikdy dítě neviděl. Ne takhle z blízka. Navíc to byl kluk. Syn. To prtě bude jednou jedním z nich...

Zvláštní pocit, dívat se na to škvrně jako na někoho, s kým si bude rovný s rovným...

Ani si to neuvědomil a vykročil k němu. Stačil ale udělat jen několik kroků.

„To bych radši nedělal.“

Vishous se zmateně ohlídl po Phurym, jak to myslí. Ten ale jen pokývl hlavou zpátky. Podíval se znovu na toho prcka a pak měl neodbytný pocit, který ho nutil vzhlédnout nahoru. Ten malý seděl na dečce kousek před křeslem, kde se rozvaloval Zsadist, věčně nasraný a nejzvrhlejší člen bratrstva, a všechno tohle se najednou zaměřilo přímo na Vishouse.

Upíral se na něj varovný pohled a doprovázel ho občasný tik u čelisti. Pod pevně semknutými rty se dala tušit pevně sevřená čelist. Teprve až v tom okamžiku si všiml, že okolo těch dvou panuje asi třímetrová zóna a ostatní se rozvalují pěkně v povzdálí.

„A raději dej pryč ten nůž,“ hlesl k němu Rhage a kývl k jeho nohavici, kde se rýsovala rukojeť pod látkou.

Vishous se po nich překvapeně ohlídl. Neuniklo mu, že nikdo z nich nemá pouzdro u kotníků, jak u některých bývalo zvykem.

„Proč?“

„Je to nebezpečný,“ zahučelo trojhlasně.

Vishous neměl možnost zjistit více. Pokojem se ozvalo tříštění skla. Všichni se ohlídli na Rhage, který nevěřícně a notně vyděšeně hleděl přímo na Zsadista.

Jeho rty se zacukaly a levý koutek se zvedl vzhůru. Díky jizvě přes ret se skulinou blýskly zuby a jeho oči se trochu přivřely.

Nevěřícně a docela taky vyděšeně hleděli na ten prapodivný škleb v Zsadistově zjizveným ksichtě. Nikdo z nich nic takovýho ještě neviděl a měli neodbytný pocit, že už to ani nikdy vidět nechtějí.

 

Venku před domem se ozvalo zaskřípění štěrku pod koly auta.

 

K O N E C



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek V objetí zrůdy 45:

20. Jerry
13.10.2016 [22:52]

Wow. V některých ohledech je to lepší než knížka. A tu jsem četla už s šestkrát. Chci takhle umět psát. Dokonale jsi vystihla Zsadistovu povahu. PS: jakou hudbu asi Z poslouchá?

19. Bibi
30.07.2016 [20:46]

Bylo to tak booožžžžíííí!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. Judys
03.02.2013 [16:54]

Bombastická povídka, ale opravdu! Dlouho jsem se tak nepobavila a to jsem se ze začátku obávala, jak moc se to bude podobat knížce.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. Ivana
25.12.2012 [20:12]

Perfektná poviedka. Ďakujem pekne za možnosť prečítať si ju. Emoticon Emoticon Emoticon

16. TheKatherine přispěvatel
07.11.2012 [22:39]

TheKatherine Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Klaním se a to nejhlouběji jak dovedu miluju povídky o bratrstvu. Mým oblíbencem je sice Rhage, ale Zsadist byl jako taťulda božííí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Barča
10.06.2012 [2:47]

Naprosto nádherný jako vždy :)

14. twigirl
29.05.2012 [19:50]

Baví mě bratrstvo a Zsadist je prostě dokonalej. Bella a Zsadist jsou úžasný pár. Věděla přesně jak na něj. Kdy mlčet, kdy se usmát a dělat že nic. A nejúžasnější byla scéna s jejím bratrem. Bomba. Díky za další tvé dílko. Emoticon Emoticon

13. Lili
15.05.2012 [0:34]

Moc pěkné zakončení! Líbí se mi, jak jsou všichni hotový z toho, že má Z nejen ženu, ale i dítě. Už se těším na nějaký tvůj další výtvor a jdu si tuhle povídku přečíst hezky od začátku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. kamčí
14.05.2012 [18:19]

krásná povídka, skvělé zakončení. Zsadist je super

11. witmy
12.05.2012 [21:55]

nádhera sem moc ráda že jsi ji dokoncila ůžasná kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!