OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » V objetí zrůdy 9



V objetí zrůdy 9Bella odchází ze sídla. Loučí se s ostatními, zatím co Zsadist se ani neukáže.
Pak se to ale vše najednou zvrtne a ona má možnost pochopit, proč se ji od něj všichni snažili držet dál...

9. kapitola

Když pro ni Rehve přijel, ovládala ji už jen odevzdanost. Netušila co víc mohla udělat. Nestál o ni, zatím co ona si úzkostlivě chránila každičký kousíček, který ji s ním spojoval. Vzpomínky i jeho pach, který ze sebe ještě cítila.

Rehve se tvářil napjatě. V momentě, kdy ji však uviděl, bylo na něm poznat, jak si oddechl. Pokusila se vybojovat na tváři úsměv, ale moc jí to nešlo. Naštěstí to jeho pevné obejít skrylo.

„Půjdu se ještě rozloučit s Mary a Beth,“ hlesla.

„Počkám tady,“ pokývl. Byl na něj zvláštní pohled. Byl o hlavu vyšší jak ona a nikdy jí nepřipadal malý, vedle členů bratrstva však vypadal neduživě a pohuble.

 

„Takže už nás opouštíš?“ popotáhla Mary. Měla ji opravdu ráda a v tomhle světě mužů byla vděčná za každou ženskou posilu.

Přikývla a usmála se přes její rameno i na Beth.

„Myslím, že jsem tu toho natropila víc jak dost. Je na čase dopřát vám zase chvíli klidu.“

„Klidu? Tady?“ vykulila na ni Mary oči. „Dej o sobě co nejdříve zase vědět, ano?“

„Pokusím se, ale bojím se, že Rehve mě po tom všem bude hlídat jako ostříž.“

Přikývla, že to chápe a ještě naposledy ji pevně objala.

„Opatruj se.“

Zatím co se vracela znovu do haly, snažila se dát dohromady. Psychicky byla na dně, ale byla odhodlaná to na sobě nedat znát. Uprostřed kroku ji ale něco zarazilo. Vylekaně se otočila za vrčením, které jí ježilo chloupky po těle.

Zsadist stál kus od ní a spaloval ji pohledem. Šlachy po těle měl napnuté a záda nahrbená. V podobném nepříčetném stavu ho viděla jen jedinkrát, tentokrát to bylo ale naměřeno přímo proti ní. Nebýt toho, že ztuhla na místě, začala by couvat. Vůbec se neovládal. V očích měl nepříčetný pohled putující po ní až se zastavil na jejím krku.

„Zsadi...“

Nestihla to doříct a do krku se jí zabodly jeho zuby. Bolelo to. Příšerně. Tělo měla sevřené v jeho ocelovém stisku a zatím co on hltavě polykal, další pramínky krve jí stékaly po krku dolů.

Za zády zaslechla vyděšené vyjeknutí.

„Wrathe!“

Možná to celé trvalo jen pár vteřin, než ucítila náraz a skácela se na kolena. Dělaly se jí mžitky před očima, ale i tak viděla, jak Wrath s Phurym vlečou Zsadista pryč. Byl celý od krve a v očích měl šílený výraz, který se upíral přímo na ni. Už se jim ale nesnažil vytrhnout.

„Ty vyšinutej hajzle!“

Nadávky a zápas donutili Bellu ohlédnout se. Její bratr se snažil vysmeknout z Rhagova stisku. Ten ho ale pustil, až když byli ostatní dost daleko a on se začal zklidňovat. Tedy v rámci možností.

Odstrčil Rhaga od sebe a vrhl se k Belle.

„Tomuhle říkáte bezpečí?!“ Krk a rameno měla celé od krve a přes hrdlo měla rozšklebenou ránu, jako by se jí něco pokusilo vyrvat kus masa. Pomohl jí postavit se a aniž by se po ostatních byť podíval, vlekl ji Rehve pryč.

Slyšela jak zatíná zuby, až mu o sebe skřípou. Vysadil ji do auta a během pár vteřin už startoval. Teprve až byli kus za bránou, podíval se na ni.

„Jsi v pořádku?“ Při pohledu na Bellu zbrocenou krví měl chuť se obrátit a tomu šmejdovi vpálit kulku mezi oči.

Unaveně k němu otočila hlavu.

„Je mi fajn,“ pousmála se.

Nechápavě se na ni zahleděl. Nenašel ale ani známku toho, že by lhala.

 

Wrath měl chuť ho zmlátit do bezvědomí a okamžitě vyrazit. Jediné co mu v tom zabránilo, byl Phury. Ten se na něj neodvážil ani podívat, ale přesto věděl, že by se pokoušel za bratra orodovat. Ušetřil ho toho a sebe taky. Práskl za sebou dveřmi a šel zjistit, jak moc zlé to je.

„Tak tohle jsi přehnal,“ obrátil se k Zsadistovi, který za celou tu dobu ani nehlesl a nechal se bez protestů odvléct.

„To jsi se nemohl, ksakru, ovládnout?!“ zavil Phury. „A navíc přímo před jejím bratrem!“

Zsadist ho ignoroval a vstal.

„Zsadiste!“

„Jestli tě to uklidní, tak ti můžu slíbit, že nic takovýho už neudělám. Stačí?“

Nečekal na jeho reakci a vyřítil se ze dveří.

To co právě řekl, ale myslel naprosto vážně. Nedokázal by se dotknout jakékoliv jiné. Dokonce začal pochybovat, jestli dokáže dál pít i z lidských žen. Využíval je, když už opravdu neměl na výběr a nebral na ně žádné ohledy.

Jenže teď mu jejich krev připadala jako břečka. Stále ještě cítil v ústech tu Bellinu. Sladká a hustá. Původně ji chtěl jen kousnout a trochu se napít. Nic víc. Jenže, když mu první doušek stekl do krku, jako by polykal silné víno. Točila se mu hlava a nedokázal ji pustit.

Stejně tak ostře jako její chuť se mu však vybavoval i pohled na ni. Jak dopadla na podlahu a byla zbrocená vlastní krví. Věděl moc dobře, že se choval jako zvíře, jenže tím také vlastně byl. Konečně to měla možnost poznat i ona.

 

Když se další večer sešli, aby vyrazili na obchůzku. Vnímal váhavé pohledy ostatních.

„Klid, můžu jít sám.“

„To není nutný, jen prostě už nevíme co od tebe čekat,“ odbyl ho Phury.

„Jako bysme to předtím věděli,“ ušklíbl se Rhage.

„Ok, tak jdeme.“ Všichni Wratha okamžitě následovali. Tahle noc byla k Zsadistovu zklámání ale docela klidná. Potřeboval se nějak zaměstnat, jenže ti dva bezduší jim zabrali sotva pár minut.

I přesto se vraceli až nad ránem. Zsadist se rovnou zdekoval nahoru, aby nedráždil svojí náladou ostatní. Moc dobře si byl vědom, že stačí kravina a Wrathovi dojde trpělivost.

Vešel do své ložnice a zabouchl za sebou dveře. Okamžitě ho obklopila vůně, kterou zbožňoval a zároveň nenáviděl. Byla její.

Bál se že pomalu vymizí, ale byla tu pořád. Odložil si zbraně a pak i kabát a tričko. Teprve pak mu to došlo. Zůstal zírat na parapet okna. Bylo tam zelené jablko. Došel až k oknu a vzal ho do dlaně. Ta Belina vůně byla čerstvá. Byla tady.

„Zatraceně,“ zavrčel a opřel se druhou rukou o zeď u okna. Celé ty dva dny se snažil si namluvit, že po tom všem už ji to přešlo. Poznala, co je zač a bude se ho bát. Všechno by to vyřešilo...

Jenže ona za ním přišla i přesto všechno. Splnila slovo, že už ji nikdy nemusí vidět, tedy pokud sám nebude chtít. A on věděl, že je schopný ji teď najít kdykoliv a kdekoliv.

 

>>>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek V objetí zrůdy 9:

7. NaJ
11.08.2011 [9:47]

Super povidka, Z je tak moje nejoblibenejsi postava a prislo mi, ze to Ward trochu odbyla. Moc se tesim na dalsi dily.

6. Texie admin
10.08.2011 [0:28]

TexieLenka:
On si na ni počkal, hezky osamotě, v klídku, v šeru chodby...
To že ale lemtá jako pašík a jeho svačinky mají proti jeho způsobu stolování jisté výhrady, to už je jiná věc. Emoticon

5. Lenka
09.08.2011 [22:44]

Z je fakt pako. On se od ní nemůže napít nekde v klídku a soukromí, on na ní musí hópnout před všema a jako magor. Emoticon Emoticon
Ale Bella dosáhla svého, sice poněkud drasticky, ale teď
to už má Z spočítaný. Emoticon Emoticon Emoticon
Moc krásná kapča. Těší se na další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. corneille přispěvatel
09.08.2011 [19:58]

corneilleDesítku, desítku... My chceme desítku... Doufám, že bude už zítra, jsem totiž zvědavá, jak se s tím pan Mám-hodně-svalů popere. A opět to bylo nějaké krátké, vyrovnáváš to jen užasným psaním a dějem... Tak rychle další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. witmy
09.08.2011 [12:59]

ta mu ale dává Emoticon Emoticon Emoticon
ta scéna s kousnutim byla fakt něco Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. annaliesen
09.08.2011 [11:06]

to jo už aby to bilo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Lucie
09.08.2011 [9:57]

Fííha to- že se rozhoupá a pude??!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!