OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Voda, topení a plyn - Prolog + 1. kapitola



Voda, topení a plyn - Prolog + 1. kapitolaGandalf uvízl na vrcholku Orthanku. Co by se stalo, kdyby se ho Galadriel a Elrond vydali zachránit? A kdyby se jim to tak trochu nepovedlo? Tento příběh začíná právě ve chvíli, kdy na Orthanku trčí všichni tři. Jedno nepovedené kouzlo, jeden člověk a tři prsteny. V první kapitole se trochu podíváme, jak se naše postavy změnily po pár letech, a to vše z pohledu Galadriel. Protože píši krátké kapitoly, tak je budu možná muset dávat po dvou. Doufám, že se bude líbit, Lůca.

Prolog

Středozem - Železný pas

Na vrcholku Orthanku seděly tři postavy. Jedna bílá, druhá tmavě modrá a třetí šedá. Postavě v šedém hávu trůnil na šedivých vlasech velký špičatý klobouk. Oblečení druhých dvou byla krásná elfská práce, nyní zašpiněná od špíny, potu a krve. Obličej postavy v bílých lehkých šatech lemovaly dlouhé světlé vlasy.

Ano, tyto osoby nemohly být nikdo jiný než Gandalf, Elrond a Galadriel. Gandalf se tvářil naštvaně, Elrond otráveně a Galadriel odevzdaně, setrvávali v mlčení.

„Neměli jste mě chodit zachraňovat!“ přerušil nakonec mlčení Gandalf. Elrond s Galadriel se jen dívali do země.

„To už víme,“ nevrle zabručel Elrond, Gandalf se k němu posunul a přešel do šepotu.

„Především jsi do toho neměl tahat Galadriel.“

„Nešlo to, ona do toho zatáhla mě. Říkala, že když jí nepomůžu, tak sem půjde sama,“ také ztišil hlas Elrond. Gandalf si povzdechl.

„Nemáš v kapse lano?“ začal zase nahlas.

„Myslíš lano jako provaz, nebo lano jako možnost zdrhnout?“ otázal se Elrond. „Provaz ne, ale možnost dostat se odsud ano.“

„Ať tě to ani nenapadne!“ rázně vstoupila do jejich debaty Galadriel. „Je to moc riskantní!“

„Není, je to jen-“ začal Elrond, ale byl přerušen.

„Je to jen nebezpečné, nevyzkoušené, nezodpovědné a skoro spadající do zakázané magie!“

„Můžete mi konečně vysvětlit, o co tady jde?“ s mírně pobaveným úsměvem se optal Gandalf, nestávalo se často, že by Elronda někdo peskoval jako malého kluka.

„Objevil jsem možnost, jak využít naše prsteny jako přenášedlo.“

„Blbej nápad, může jít o Sauronovu past,“ zabručela Galadriel, Elrond po ní šlehl pohledem.

„Zkrátka když je dáme k sobě a jeden řekne povel, tak by nás to mělo odnést tam, kam budeme chtít.“

„Možná by to šlo,“ uvažoval Gandalf. „No tak, Galadriel…“

„Ne, v žádném případě do toho nejdu!“ Pokoušeli se ji přemluvit, ale marně. Nedala si říct, Gandalf navrhl, aby se všichni prospali, ráno prý uvidí. Galadriel v noci probudila tlumená záře, zjistila, že tu záři vydává prsten na její ruce, ta ležela na Gandalfově a Gandalfova zas na Elrondově. Pak Elrond vyslovil to osudné slovo.

„Rúma!“ Zablesklo se a vtáhlo je to do víru. Galadriel nevěděla, jak dlouho to trvalo, ale po chvíli je to vyplivlo v lese. Stáli na lesní cestě, proti nim šel muž. Nevěřícně se dívali na jeho oblečení, mezitím muž přišel až k nim, prohlížel si je stejně nevěřícně jako oni jeho.

„Dobrý den, to je tu nějaký festival? Nebo jdete z maškarní? Co to máte za divné uši?“ Odmlčel se. „Pardon, ani jsem se nepředstavil, jsem pan Tolkien…“

 

1. kapitola

 

O pár let později, Česká republika

Galadriel znaveně dosedla na židli, měla za sebou perný den. Předklonila se a povzdechla si. Dlouhé světlé vlasy jí spadly do obličeje, sundala si plastové náhražky lidských uší. Byly mistrně vyrobené, nikdo nemohl poznat, že jsou falešné.

„Au,“ mnula si bolavé špičky uší. „Mě to jednou zabije!“ Vyhlédla z okna, pod sebou spatřila dálnici, zoufale se podívala k lesům, které byly vidět v dálce na obzoru. Mohla bych tam jet, ale to bych musela poprosit jednoho z těch dvou pakoňů, aby mě tam odvezl. A to rozhodně neudělám! pomyslela si.

„Asi si ten řidičák budu muset udělat taky,“ řekla a vtom její pozornost upoutalo něco jiného.  Na příjezdové cestě k domu se objevilo otřískané růžové auto, které vypadalo, jako kdyby do něčeho nabouralo, a to ne jednou. Auto jelo takovým tím zvláštním způsobem, z kterého jste hned poznali, že ho řídí buďto blondýna, anebo blázen. Vlastně obojí.

Vzpomněla si na jeden z Gandalfových záchvatů blbosti, při kterém se rozhodl obarvit, protože šediny prý nebyly „in“.  A… trochu se mu to vymklo z rukou. Galadriel spěchala ke skříni, aby se převlékla a upravila, nehodlala dopustit, aby ji ti dva zastihli v takovém stavu. Ještě jednou se podívala z okna, řidič auta se právě pokoušel zaparkovat, popojel dopředu a sejmul květináče vyrovnané na zápraží. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Voda, topení a plyn - Prolog + 1. kapitola:

4. .:,
14.01.2015 [18:20]

Oujejejé! Tolkienisti! Som veľmi rada, že sa tu vyskytla poviedka na túto tému. Páči sa mi ten AU nápad a humorné naladenie. Taktiež sa mi páčil meeting s Tolkienom. Som zvedavá, čo ich čaká. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Mariele přispěvatel
23.12.2014 [17:12]

MarieleSúhlasím s Henley, Tolkien je mojou vášňou a veľmi rada si prečítam niečo na tému Hobbita či Pána prsteňov...
Podarená kapitola! Emoticon

2. LulikLuca
23.12.2014 [16:15]

Díky :D

1. Henley přispěvatel
23.12.2014 [14:15]

HenleyTak na tohle jsem zvědavá, jsem ohromný milovník Tolkiena. Budu se těšit ha pokračování. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!