OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Zamilovaný do dračice Kapitola 2



Zamilovaný do dračice Kapitola 2Tak, vypatlaného blázna bychom měli. :D Povídka je se souhlasem přeložena od taekwongirl360. Prosím, komentujte. :)

Část 2
 
Matt a Tyler seděli v Mystic Grillu a smutnili nad Katherine. Nebyla možnost, že by Grayson změnil názor o té hloupé věci se svatbou. Katherine byla něžnější, každý svobodný muž ve městě ji chtěl, možná i pár ženatých.

„Tak si to srovnáme, Ty, nikdo na Zemi si nevezme Elenu Gilbertovou. Je to totální mrcha, a když jsem poblíž ní, tak se bojím, že ztratím jednu velice důležitou část těla."


Někdo si ji vezme, jenom musíme najít-"
 
Přerušili ho. Dveře do grilu se otevřely a vešel muž bez trika a stoupl si k baru. Měl hnědé míchané vlasy se zelenýma očima. Usmíval se a lapal po dechu, jako kdyby čekal na svého protivníka. Všichni v Grillu zírali na ten směšný pohled.

Co to, sakra-" říkal Tyler před tím, než ho přerušil řev a vešel další muž bez trika. Měl krátké tmavé vlasy, svalnaté tělo a světle modré oči. Jeho úšklebek bylo to, co si Tyler perfektně pamatoval.

Tohle kolo jsi skoro vyhrál, chlape! Snaž se víc!" zakřičel ten modrooký muž na zelenookého. Obešli bar, a to se barmanovi moc nelíbilo. Pronásledovali se, dokud nedorazili ke kulečníkům. Jeden z nich předstíral, že toho druhého praštil, a před tím, než si kdokoliv všiml, co se děje, wrestlovali na kulečníku. Každý jenom zíral, tohle se nevidí denně.

Tyler to všechno údivně sledoval, když si uvědomil, kdo je ten modrooký muž.

Modrooký držel toho zelenookého za krk, ale pak ho pustil a začali se smát jak idioti.

Poplácal toho zelenookého na záda, a řekl: Příště budeš mít lepší štěstí, vole!" Ten zelenooký se jenom zasmál a zvláštně si zatřásli rukama. Vítěz bitky šel k baru, stále bez trika, a Tyler využil situace.

Damon Salvatore, bylo to už moc dlouho," ušklíbl se na toho muže. Ten muž, Damon, se otočil a usmál se na Tylera.

Lockwoode! Kde jsi, sakra, byl, chlape?" Damon se usmál a chlapsky se objali.

Matt to sledoval se širokýma očima. Tenhle Damon mu přišel divný.

Tyler odvedl Damona od baru tam, kde seděli, a Damon si objednal několik panáků Bourbonu.

Kdo byl ten chlap se kterým jsi wrestloval, Salvatore?" zasmál se Tyler. Byl to docela efektivní příchod, ale ty jsi byl vždycky známý!"

To byl můj kámoš Alaric Saltzman. A on si začal, ne já." Damon předstíral nevinnost, ale nikdo s psychickým zdravím by mu nevěřil s tím úšklebkem na tváři.

Tak co tě přivádí, Damone? Mystic Falls není zrovna místo na večírky. Ani já si tady nemůžu zašukat!"

Vlastně jsem tady kvůli něčemu vážnějšímu. Hledám něco jiného do života." Damon se ušklíbl a zíral do prázdna.

Co by to tak mohlo být?" zeptal se Matt skepticky.

Manželka."

Tyler vyplivl svůj drink a podíval se na něj. Manželka? Damone, to myslíš vážně? Za celou dobu, co tě znám, jsi byl ´osamělý vlk´. Proč chceš manželku?" Tyler nemohl uvěřit, že to myslí vážně.

Potřebuju společnici, chlape. Jednorázovky už mě nebaví. Je čas se usadit, šukat jenom jednu ženu, a pár dětí, to je všechno. Hádám, že chci od života něco víc," vysvětlil Damon a pokrčil rameny, jako kdyby to nic nebylo.

Tyler a Matt se na sebe podívali. Na jejich tváři se objevily úsměvy, když je napadlo to samé.

Máme pro tebe perfektní ženu, Salvatore."
 

Poznámka: Přeloženo se souhlasem od taekwongirl360 z http://www.fanfiction.net/s/7270762/2/Love-in-the-Shrew

Budu ráda za komentáře :)


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zamilovaný do dračice Kapitola 2:

2. AnnabelleSage
10.08.2013 [14:28]

Bomba. Určitě budu číst dál. <3<3<3;):) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. :)
09.08.2013 [15:26]

tak tenhle díl se povedl Emoticon Emoticon už se nemůžu dočkat dalšího Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!