OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Zázraky sa dejú - Kapitola 3. - Väzenie



Zázraky sa dejú - Kapitola 3. - VäzenieElene už dochádzajú nervy a cíti sa ako vo väzení.

Ráno som sa zobudila s príšernou bolesťou tela.

Chvíľu som sa rozpamätávala čo sa vlastne stalo.

Prišiel Stefan, zobral ma ku Klausovi, ten mi zobral krv a potom prikázal Stefanovi, aby mi ukázal izbu, ale čo bolo po tom? Netuším.

Stefan mi má čo vysvetľovať.

Niekto zaklopal.

„Čo chcete?" spýtala som sa.

„To som ja. Priniesol som ti raňajky," povedal Stefan. Nepýtal si povolenie, proste vošiel. Čudujem sa, že vôbec klopal.

„Dobré ráno," povedal. Položil tácku s jedlom na nočný stolík a sadol si vedľa mňa na posteľ.

„Čo tu chceš?" spýtala som sa ho.

„Priniesol som ti raňajky."

„Nerob, že si dobrý. Vieš, Damon je síce zlý, ale aspoň nehrá, že je dobrý," povedala som a zhnusene sa na neho pozrela.

„V Damonovi nie je nič dobré preto sa ani neunúva niečo hrať," komentoval Stefan.

„Damon je zlý preto, lebo v minulosti trpel a nechce to zažiť znova, za to ty si zlý preto, lebo chceš," oponovala som mu.

„Keď myslíš. Daj si radšej tie raňajky, dobre?" navrhol.

„Nie, ďakujem, nechcem. Nie som hladná."

„Obaja vieme, že si hladná tak sa najedz."

„Nechcem jesť, Stefan, a viackrát ti to opakovať nebudem."

Ale keď už si tu mohol by si mi povedať, čo sa stalo v noci?" spýtala som sa ho a zadívala sa mu do očí. Nie preto, že by ma fascinovali, ako keď som s ním chodila, ale preto, že chcem vedieť, či hovorí pravdu.

„Ty si nič nepamätáš?" spýtal sa a vyzeral prekvapene. Poznám ho však dlho a viem, že je to len maska, pod ktorou je ukrytá pravda.

„Pamätám si po to, ako si ma priviedol do izby no potom... nič... len útržky," povedala som mu a snažila sa rozpamätať.

„A čo ti tie útržky hovoria?" spýtal sa.

„Tie útržky mi hovoria, že za moju záhadnú stratu pamäte si zodpovedný ty!" oznámila som mu.

„Čo ti šibe? Včera som ti ukázal izbu, a potom si zaspala," povedal Stefan. No ja som mu neverila ani slovo.

„Neverím ti."

„To ale nie je môj problém."

Odišiel z mojej izby. Vzdychla som si, zakryla sa perinou a znova zaspala.


Damon:

Ani neviem ako, ale ráno som sa zobudil vedľa sexi blondínky. Myslím, že jej meno je Sarah.

Na krku mala dve červené ranky a vankúš bol presiaknutý jej sladkou krvou. Povystieral som sa, vyšiel z postele a rozostrel závesy. Chvíľu som sa vyhrieval na slniečku a potom šiel do vane. Teplá voda hneď za rána ma vždy dobre naladí na celý deň.

„Damon? Kde si?"

„Som v kúpeľni, ak chceš, môžeš sa pridať," oznámil som jej a vyčaril svoj koketný úsmev. Tiež sa na mňa usmiala. Jej úsmev mi na zlomok sekundy niekoho pripomenul. Elena. Úsmev mi zmizol z tváre a nahradilo ho sklamanie.

Elena by už mala biť hore.

Čo je s ňou? spýtal som sa sám seba. Potom sa mi v hlave zjavil obraz zo včerajšej noci.

Stefan drží Elenu v náručí, zamilovane sa na seba usmievajú a potom spolu odchádzajú.

„Damon!" volala na mňa Sarah.

„Pozri, moja, teraz si musím niečo vybaviť, dobre?" povedal som a do mysle jej vložil: „Choď domov, zabudni na to, čo sa stalo a čakaj na môj telefonát."

„Vieš čo, ja idem domov a budem čakať, kým sa mi neozveš," povedala a poslušne odišla domov. Ja som sa utrel, obliekol a šiel hľadať Elenu.

„Elena! No tak, ešte stále sa hneváš alebo čo?" spýtal som sa, kričiac po celom dome.

Zaklopal som na dvere jej izby, ale neotvárala. Vošiel som. Elena tam nebola, ale to nebolo to, čo ma prekvapilo najviac. Jej posteľ bola postlaná, akoby na nej nik nespal. Šiel som ešte do Stefanovej izby, tá bola však rovnaká. Nik tu nespal. Zobral som mobil a vyťukal Elenino číslo. Mobil zvonil doma. Našiel som ho v jej izbe.

Elena bez mobilu nevystrčí päty s domu, pomyslel som si. Niečo nie je v poriadku a ja musím zistiť čo. Prvý, kto mi napadol, bol Stefan. Zavolal som mu a čakal.

„Čo chceš, Damon?" ozval sa konečne môj braček.

„Kde je Elena?" spýtal som sa na rovinu.

„Je v bezpečí. Žije si tu ako kráľovná," povedal Stefan a prisahal by som, že sa pri tom zákerne usmieva.

„Kde je?" spýtal som sa už naozaj zvýšeným hlasom.

„Pozri, Damon, je so mnou, je spokojná a netúži po tom sa vrátiť. Tak ju neotravuj," oznámil mi a zložil.

Elena s ním nešla dobrovoľne, nie, proste tomu neverím, pomyslel som si. Alebo si to nechcem priznať. Išiel som znova do jej izby. Zobral som denník z miesta, kde som ho naposledy položil, a na zadnú stranu napísal:

Elena, prosím, daj mi vedieť, čo je s tebou. Neverím tomu, že by si šla so Stefanom dobrovoľne. Ak si s ním šla, v poriadku, ale viem, že miluješ mňa a to, čo si robila v posledných dňoch, bolo hnusné. Správala si sa ako Katherin. Namotávala si ma a dávala mi nádej, že by medzi nami mohlo niečo byť.

Damon.

Podpísal som sa a zavrel denník.

Elena si pre denník a mobil určite príde, pomyslel som si s nádejou.


Elena:

Raňajok som sa ešte doteraz ani nedotkla.

Keď Stefan odišiel, išla som sa poprechádzať (bohužiaľ) len po dome.

„Kam ideš?" Stefan ma zastavil hneď na chodbe, keď som vyšla s izby.

„Chcem sa ísť prejsť. A ešte chcem mobil a denník," oznámila som mu a založila si ruky na prsiach.

„Elena, keď pôjdem pre tvoj denník a mobil, tak narazím na Damona a budem to musieť vysvetľovať," oponoval mi.

„Tak mu povedz, že som s tebou išla dobrovoľne," navrhla som.

„Dobre, tvoj milovaný denníček ti donesiem, spokojná?" spýtal sa ironicky.

„Áno, som spokojná. Môžem ísť teraz niekam von?" spýtala som sa.

„Nie. Musíš byť len tu v dome," oznámil mi.

„Ale prečo? Cítim sa tu ako vo väzení," oponovala som.

„Proste musíš byť iba tu. Ak chceš, aby som ti šiel po ten mobil a denník, tak ostaň tu a nerob problémy," upozornil ma a potom odišiel. Vážne som nechcela riskovať, tak som sa vrátila do izby a čakala na Stefana.

Denník mi priniesol za hodinu a ja som hneď začala písať:

Milý denníček, ani neuveríš čo sa mi stalo. Uniesli ma, a vieš kto? Stefan! Stalo sa to včera po raňajkách. Prišli sme do nejakého divného domu, Klaus mi zobral krv a hneď na to mi oznámil, že tu musím ostať. Najhoršie na tom je, že iba dnes mi Stefan priniesol mobil a teba, milý denníček. Mobil mi Stefan hneď zobral, aby som, citujem: Neurobila žiadnu hlúposť". Áno, presne takto to povedal. Stefana už riešiť nechcem. Nechám to tak, prečo sa kvôli tomu trápiť. Tak ja už idem. Idem zistiť, dokedy tu musím ostať a hneď ti to sem aj prídem napísať.

Dopísala som a chvíľu si ešte prezerala denník.

Myslím, že Damon s ním niečo robil. Mal na to predsa dosť veľa času. Nič zvláštne som však nenašla. Znova som ho otvorila, ale z opačnej strany. Myslela som si, že bude prázdna, keďže bola posledná, ale niečo tam bolo napísané. Keď som si to prečítala, zistila som, že je to odkaz od Damona.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zázraky sa dejú - Kapitola 3. - Väzenie:

5. martinexa přispěvatel
21.08.2012 [11:26]

martinexaJdu hned na další:)

4. Maxi přispěvatel
19.08.2012 [13:48]

Maxidalší super část... moc se mi to líbilo a jsem zvědavá, či ji Damon objeví. Takže prosím další. :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.08.2012 [11:52]

mackopuzaujímavá časť... počkám si na ďalšiu . A dala som hlas Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 19.08.2012 [0:24]

Podle mně hezká kapitolovka :)) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Zatím to vypadá zajmavě uvidíme co se stane dál ;) tak rychle další kapitolku :)) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. LiliDarknight webmaster
17.08.2012 [21:39]

LiliDarknight*Je nejakého, nie niakeho.
*Za interpunkčné znamienka, aj za druhé (horné) úvodzovky sa píše medzera.
*Dolné úvodzovky sa nikdy a v žiadnom prípade nesmú písať ako dve čiarky!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!