OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní » Betrayed love



Betrayed loveIde o časť k Lie for win.
Dostávame sa do doby, keď žili Pôvodní. A Rebekah vtedy prežívala svoju prvú skutočnú lásku.
No on ju zradil. Kto bol ten muž, ktorému dodnes nemôže odpustiť? A kvôli komu ju vlastne opustil?

 

Časť prvá - Niekto nový

Rebekah pomaly otvorila oči. Slnko prenikalo dovnútra jej izby cez jemné závesy. Bol už najvyšší čas vstávať.

Otočila sa a nahmatala vedľa seba teplé, ľudské telo. Pozrela sa na jeho tvár a usmiala sa. Mladý muž vedľa nej na posteli otvoril oči. Jemne si ich pretrel a keď sa jeho pohľad stretol s jej, okamžite sa usmial.

„Dobré ránko, ty moja princezná,“ pozdravil a chytil jej bradu.

Nežne si ju pritiahol k sebe a spojil ich pery v krásnom a jemnom bozku. Cítil, ako mu telom prešla vlna túžby, no zároveň vedel, že jej musí odolať. Vonku ho určite čaká práca.

Rebekah sa pomaly odtiahla.

„Ah, Philip, milujem ťa,“ šepla rozochvene.

Pozreli si znova do očí. Obaja boli šťastný prítomnosťou toho druhého. Nedokázali sa jej nabažiť.

„Ja teba viac,“ oponoval statný muž a už vstával z postele.

Rebekah sa dívala, ako sa oblieka. Nechcela, aby od nej odišiel. Chcela ho cítiť vo svojom objatí, túliť sa k jeho teplému telu a cítiť tú krásnu vôňu pižma.

Philip si zapol opasok a zobral do ruky meč. Dievčina sa postavila z postele a podišla k svojmu milému. Postavila sa na špičky a hľadala jeho pery. Venovala mu krátky bozk a ešte raz ho objala.

„Dúfam, že sa vrátiš skoro. Budem ťa tu čakať,“ Usmiala sa a nechala ho odísť pracovať.

Ostala v dome sama.

***

Rebekah kráčala po dedine a rozmýšľala o Philipovi. Mladík, ktorý si získal jej srdce, ju nikdy nenechal na pokoji. Aj keď ho nevidela, stále ho mala na mysli. Už teraz sa nevedela dočkať, kedy slnko zapadne a on sa vráti domov k nej.

„Sestra!“ zakričal za ňou niekto.

Otočila sa a svojmu bratovi venovala úsmev.

„Ah... Elijah... deje sa niečo?“ zaujímalo ju, keď si všimla jeho tvár.

Jej brat sa naširoko usmieval. „Do dediny k nám prišla mladá deva. Nepozná tu nikoho. A tak mamu napadlo, aby si sa šla predstaviť.“

Rebekah nadvihla obočie a premerala si brata. Jeho tvár niečo skrývala. Niečo podstatné.

„A prečo mi to neprišla oznámiť mama?“

Do líc mu zrazu stúpla červeň. „Vieš... rozmýšľal som, že by som ťa sprevádzal. Čo ty na to, sestrička?“

Dievčina hneď vedela, koľko bije. Z vlastnej skúsenosti.

„Bude mi potešením, ak to budeš ty, s kým k nej pôjdem.“ Chytila ho za ruku a nechala sa ním viesť do domu novej osoby v ich životoch.

Jemne zaklopala. Nemusela dlho čakať a niekto im otvoril. Žena, ktorá pred ňou stála bola nádherná. Vlasy, ktoré jej padali až po pás boli tmavo gaštanovej farby a oči ako karamel si ju skúmavo premeriavali.

„Dobrý deň, volám sa Rebekah a toto je môj brat, Elijah Mikelson,“ predstavila ich Rebekah a snažila sa o prívetivý úsmev.

„Teší ma. Ja som Charlotte. Charlotte Tatia Rolenová.“

Elijah si ju prezrel a potom jej jemne pobozkal ruku. „Som rád, že vás spoznávam Tatia.“

Potom si dievčatá potriasli rukami. „Keďže ste tu nová, mohla by som vás večer pozvať na takú menšiu oslavu?“ spýtala sa po chvíli Rebekah, ktorá dostala nápad. Zoznámi Tatiu s niektorými inými ľuďmi.

„No... ehm... veľmi rada pôjdem. Kde sa bude konať?“ zaujímalo ju.

„Pri našom dome. Večer bude celú dedinu osvetľovať mesiac, ktorý už nie je v splne a budeme to oslavovať. Budeme radi, ak sa k nám pridáte. Príde tam celá dedina,“ vysvetlil Elijah namiesto sestry.

Celý čas z nej ani oka nespustil. Rebekah si to všimla a nepozorovane sa tomu usmiala.

„Ja by som už mala ísť. Musím ísť za Niklausom. Ospravedlňte ma.“ Dievčina jasne vedela, že najlepšie je, ak im nechá súkromie.

Možno medzi nimi preskočí iskra. Ako kedysi medzi ňou a Philipom.

Pri spomienke na to sa usmiala. S Philipom sa poznali od detstva. Vyrastali v susedných domoch. Vždy sa spolu hrali a ich kamarátstvo bolo silné. Také silné, až jedného dňa prerástli na niečo väčšie.

„Sestrička,“ zvolal známi hlas a už ju mocné ruky chytili okolo pása a jemne ju nadvihli zo zeme.

Zatočili sa s ňou a ona videla, komu vďačí za spríjemnenie dňa.

„Nick,“ zasmiala sa a brat ju pustil dole. „Čože nám to máš takú dobrú náladu?“

„Otec odišiel s niekoľkými mužmi na prieskum susednej dediny. Vrátia sa až o pár dní,“ objasnil.

Jeho sestra náhle zvážnela. „Kedy?“

„Dnes ráno.“

Rebekah preglgla. Čo ak so sebou zobral aj Philipa? Čo potom? Veď je to nebezpečné. Nemusia sa už vrátiť.

„Išiel s ním aj Philip?“ spýtala sa vystrašene.

Niklaus si len odfrkol. Toho chlapa nemal rád. Zobral mu jeho malú sestričku.

„Nie, on s nimi nešiel. Je to smutné, ale nie.“

Sestra si vydýchla. Tá ich obojstranná nenávisť jej prekážala, no nemohla s tým nič urobiť. Alebo vlastne... nevedela, čo by mohla.

***

„Konečne si prišiel,“ usmiala sa a hodila sa svojmu milému okolo krku. Pritisla si jeho pery na svoje a on jej bozk opätoval. Bolo to plné vášne a lásky. Philipove pery boli mäkké a hrejivé a Rebekah si to užívala. Po chvíli sa ale odtiahla. Na myseľ jej prišlo niečo iné.

„Pomaly by sme už mali ísť,“ začala. „O chvíľu začne hostina. A príde na ňu niekto nový.“

„Kto?“ zaujímalo mládenca. Do ich dediny často nikto nechodil. Reči o tom, že tu ľudia často zomierajú sa rozširovali do okolia a mnohý z dediny poutekali. Ostali len tí statoční.

„Mladá žena menom Tatia.“

„Aha. Tak dobre teda. Poďme, princezná moja.“ Ešte jej vlepil letmý bozk a spoločne vyšli do noci plnej hviezd.

***

„Som veľmi rada, že ste prijali pozvanie mojej dcéry,“ hovorila Esther a usmievala sa na Tatiu. „Verím, že sem čoskoro dôjde.“ Ako to povedala, tak na obzore ju už aj našla.

Kráčala ruka v ruke s Philipom. Opierala sa oňho a úsmev zdobil jej aj tak krásnu tvár. Vlasy jej strapatil príjemný nočný vetrík.

„Tak konečne, že ste tu,“ začala hneď na úvod Esther a objala svoju dcéru.

„Ospravedlňujem sa za naše meškanie, ale nemali sme sa kam ponáhľať. Noc je predsa mladá.“

Žena len chápavo prikývla a pozrela na Philipa.

„Dovoľ, aby som ti predstavila našu novú obyvateľku. Charlotte Tatia.“

Philip sa konečne pozrel na dievča a ostal zarazene stáť. Jej krása mu vybila dych. Bol očarený. Jemne sa dotkol jej ruky a pobozkal ju.

„Som veľmi šťastný, že vás spoznávam, Charlotte.“


rebekah mikelson

Priniesla som vám taký malý dodatok k Lie for win a to z toho dôvodu, že Philipova minulosť je komplikovaná a prepletená s mnohými. Dúfam, že sa vám to páčilo. Časom, ako pribudne ďalšia kapitola k poviedke Lie for win III., tak napíšem aj ďalšiu jednorázovku. Spolu by ich mohlo byť tak najviac 5. Máte o tie jednorázovky záujem?

Budem vďačná za hocaký komentár.

Vaša Perlička :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Betrayed love:

4. Kathleen přispěvatel
01.02.2013 [13:59]

KathleenTo je jasné že máme zájem Emoticon Těšíím se na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Perla přispěvatel
31.01.2013 [22:08]

PerlaellieDavis: veľmi pekne ďakujem. Ani nevieš, ako ma teší, že si táto moja poviedka ešte teraz našla čitateľov.
Ajka: vďaka. Určite dám aj ďalšiu. Emoticon Emoticon

2. ajka
31.01.2013 [16:19]

Perlička určite pokračuj aj v týchto úžasných jednorázovkách. Inak táto prvá sa mi rozhodne moc páčila. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 31.01.2013 [11:50]

No jasně, že máme Emoticon ..jinak asi předevčírem jsem na trefila na tvou povídku a za dva dny jsem přečetla obě série Lie for win a něco z té třetí a teď zvědavé očekávám další kapitolku, na kterou se moc těším...velmi mě zaujala tvoje povídka a také tenhle dodatek z minulosti, určitě se budu těšit i na tohle... Emoticon Emoticon Emoticon ..velmi podařená povídka... Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!