OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní » Grell a jeho oblíbená záliba



Grell a jeho oblíbená zálibaUrčitě tady někdo viděl nebo četl Kuroshitsuji. Jestli ano, tak ví, o co půjde. Grell si nechává zařizovat pokoj v krvavé barvě, protože MILUJE!!! červenou barvu. Je to v době, kdy ještě nezná Sebastiana, a v podstatě tam bude jen náš pan Grell. Užijte si to.

„Ahh, úchvatné! Přímo ohromující. Překvapila jste mne,“ řekl mužský hlas sladce, až se z toho ježily vlasy na hlavě. Prohrábl si své dlouhé rudé kadeře skryté ve stínu. „Ta barva stěn je nádherná…

ALE!

Přeci tomu jen něco schází.“ Mladá žena se otočila na muže stojícího v rohu. „Co vám zde schází?“ optala se žena toho rudovlasého muže. Vědoucně se usmál a odhalil tím své špičaté zuby.

„Něco zcela nezbytného…“ odmlčel se a přistoupil blíž. „Něco, co máte jen vy…“ Jeho úsměv se více rozšířil. „Něco, po čem z hloubi duše prahnu…“ Stanul před ní a plynulým pohybem si stáhl své černé rukavičky, které odhodil na zem.

Byla omámena jeho přítomností. Přitiskla se k němu, co nejvíce to šlo, a koukala mu toužebným pohledem do zelených očí, které se na ni dívaly zpoza červených brýlí, posazených na špičce nosu. Zrychlil se jí tlukot srdce a vzduch se jí zadrhl v plicích. 

„P…po čem t…to tak prahnete?“ Pousmál se. Palcem jeho dlaně jí lehce přejel po spodním rtu. Něco si pro sebe nesrozumitelně zašeptal a otočil si ji zády k sobě. Své ruce položil na její pas a jeho rty se přiblížily k jeho krku. Políbil ji na horkou kůži a ona roztouženě vzdychla.

„Prahnu jen po jedné věci,“ zašeptal jí do ucha. „Po vaší rudé krvi!“ zasmál se od srdce a jeho teď už ostré drápy jí protrhly kůži. Vykřikla bolestí a chtěla se vytrhnout z jeho sevření, ale tím se jí drápy zaryly víc do masa. Vyděšeně se koukla na jeho prsty zaryté v jejím těle. Z pusy jí začaly téct pramínky teplé krve a její šaty se zbarvily do ruda.

„Ách! Jsem unešen! To je perfektní odstín, bude skvěle ladit k nábytku. Tee-he,“ zaleskly se mu zuby v nadšeném úsměvu.

Její dokořán vytřeštěné oči hledaly něco, cokoli, aby se vytrhla z jeho sevření. Věděl, o co se marně pokouší, a to ho ještě víc rozesmálo.

„Pusťte mě! P…prosím, pusťte mě!!!“ Trhala sebou jako smyslů zbavená.

„To nepůjde.“

Zasmál se temným smíchem. Následně se přestal smát a jeho výraz se stal znuděný. „Á! Už mě to tu unavuje. Někdo se o ni postarejte a dodělejte to, co jsem rozdělal! Rychle!“ Poté, co domluvil, ji odhodil na zem a nezaujatě kráčel ve svých rudých botách ven z místnosti.

Okolo něj proběhlo potichu jeho služebnictvo a obklíčilo ženu na zemi. Bolestně se na něj podívala. Byl na ni hrozný pohled: roztrhané břicho, zakrvavené šaty a ústa plná její vlastní krve.

„Grelle Sutcliffe! Tohle ti nikdy nemůže projít!“

Zastavil se v polovině pohybu. Otočil se na patě čelem k ní. Posunkem ruky vyhnal své služebníky pryč. Nezajímalo ho kam. Došel až k ní. Klekl si na jedno koleno a rukou ji donutil, aby se mu dívala do očí.

„Promiňte mi to. Mně to projde vždy, drahá, dalo by se říct, že jsem za to placený.“ Soucitně pohlédl do její vyděšené tváře.

„C…co jsi zač?“

„Hm.“

Zvedl se do stoje a začal jí odpovídat na otázku. „Jsem herečka. Lidský svět je mé pódium. Veškeří lidé jsou mí diváci, mé potencionální oběti. Pro dnešek jste to například vy.

Teď vám něco řeknu! Posílat lidi na onen svět je má práce. Vždy, když dodělám předchozí úkol, tak mi dají nový. Jsou to jména lidí, kteří mají v blízké době zemřít. Buď zemřou stářím, nebo se jim něco stane. Nějaká nehoda, může to být i vražda.

A pak přijdu na scénu já! Přetočím si jejich život na filmové pásce a… Počkat! To už jsem trochu víc odbočil. Takže tedy, ptala jste se mne, co jsem zač. Tak tedy dobrá, řeknu vám to.“ Odkašlal si a teatrálně se zvedl.

„Já jsem *Shinigami!“ otočil se na podpatku a bez jediného ohlédnutí odešel…


*shinigami-bůh smrti

Budu ráda za názory, jakékoli.

Arigato



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Grell a jeho oblíbená záliba:

8. Annie
19.09.2013 [22:55]

To je Emoticon Emoticon Emoticon Nemá slov :333

7. Lunabell přispěvatel
28.06.2013 [15:22]

Lunabellno tak mohla bych udělat pokráčko :33 Já už jsem zamýšlela tadyto dát jako prolog. Ale Grell by tam byl tak trochu záporák. Samozřejmě by tam byl i zapojený Undertaker. :33

6. YokoScarlet přispěvatel
21.06.2013 [19:53]

YokoScarletGrell!!! :3 Povedená povídka. ^^
Koukám, že tu je více lidí, které bych mohla považovat za otaku. Emoticon

5. MJ5 přispěvatel
18.06.2013 [21:44]

MJ5Miluju Kuroshitsuji! Příběh je povedený!

4. ForbiddenRose přispěvatel
01.05.2013 [20:56]

ForbiddenRoseEmoticon Emoticon Emoticon ach ano Grell a jeho záliba v červené barvě, tos vystihla skvěle :3 Emoticon Jenom mi přijde, že povahou je jiná, než si ho popsala o.O Emoticon ale to nevadí :D Emoticon psalas, že je to před tím, než potkal Sebastiana - takže ještě není zmagořený tou divnou láskou k němu :DDD (mimochodem se mu nedivím, kdo by Sebastiana neměl rád? Emoticon) rozhodně se to hezky četlo :)Emoticon Emoticon a mangu nakrestli, když budeš chtít, já se ráda kouknu ;)

3. Poisson admin
30.04.2013 [11:50]

PoissonV pohodě Emoticon K povídce - neznám to, ale líbí se mi tvůj styl psaní, krásně to plyne. Mám ráda mytologii, takže se mi to moc líbilo Emoticon Manga nemusím, ale věřím, že tu najdeš dost lidí, kterým se to líbí a u kterých budeš mít úspěch Emoticon

2. Lunabell přispěvatel
29.04.2013 [17:00]

LunabellUž to mám opraveno. Promiň, nevšimla sem si toho.

1. Poisson admin
29.04.2013 [8:36]

PoissonPokud má být tvá povídka na pokračování, jak máš zadáno, je třeba za názvem upřesnit pozici kapitoly v řadě, (např. Prolog, 1. kapitola, 1. část apod.). Pokud to míníš jen jako jednorázovku, zmeň si zařazení povídky. Až si to upravíš, opět zaškrtni ´Článek je hotov´. Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!