OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní » (Ne)Šťastná rodina



(Ne)Šťastná rodinaDalší FF ze světa drakijů. Užijte si čtení :).

Už je to jedenáct let, co jsme se s Tamrou poprvé setkali. Díky její ségře Jacindě jsem se dostal z toho pekelného vězení, ve kterém jsem pobyl spoustu času. 

Když jste tam vevnitř, nesníte o tom dostat se ven, ale o rychlé a brzké smrti. Viděl jsem tam několik drakijů, kteří zkoušeli utéct, ale nepodařilo se jim to. Chytili je, zavřeli do cely a za pár hodin je zase odvedli  a už nikdy nepřivedli zpět. Toto byl Magnusův případ, Tamřinýho a Jacindinýho táty. Tenkrát vzadu v té dodávce jsem jejich reakci na má slova vůbec nečekal. Tamra to vzala víc dospěle než Jacinda, která se úplně zhroutila. Tamra ukázala, jak je silná. A tehdy jsem se do ní začal zamilovávat.

Dnes je to už deset let, co jsme spojili naše duše. Máme výročí. Brzy ráno Tamra odjela do lidského města, aby pro mě dopřipravila můj dárek, takže jsem musel dvojčata vyprovodit do školy sám. Já pro ni mám dárek už několik měsíců. Koupil jsem jí a mně romantický pobyt v Laguna Beach v Kalifornii. Ona pořád pracuje, že někdy nemá ćas ani na rodinu. 

Jo, málem bych zapoměl. Před osmi lety se nám narodily Dee a Carly. Jsou to dvě rusovlasé princezny, za které bych dal život. Svou první proměnu zažijí až za několik let, ale už teď si všichni myslí, že budou výjimečné. Jelikož je Tamra mlhotvorka a já ocelovník, mají velice dobré předpoklady. No jo, a mají ještě tetu Jacindu. Drakie, která dští oheň. Ano, budou velice výjimečné.

Najednou se otevřou kuchyňské dveře a já málem upustím hrnek s kávou. Do kuchyně nakráčí Dee. Odhodí tašku k lednici. „Ahoj, tatí," řekne se sladkým úsmevem.

„Ahoj, rosničko," odpovím, když si sednu vedle ní v rohové lavici. „Jaký jsi měla den?" zeptám se zvědavě. A pak mě napadne: Kde je Carly? Proboha, proč to říkám sobě? „Kde je Carly?" vyslovím, tentokrát nahlas, než začne povídat o svém dni.

„Šla s Ashem. Odstrkává mě!" stěžuje si. 

Ashwood je stejně starý jako holky. Je to Corbinův a Azurčin syn. Někdy se divím, jak zrovna oni dva mohli vychovat takového gentlemana. K dívkám se chová, jako by byly poklad. K Carly měl vždy lepší vztah než k Dee, která je jemná a nechá si líbit spoustu věcí. Zato Car. Ta má prořízlou pusu tak, že by jeden řekl, že ji vychovala banda motorkářů. 

Z předsíně se ozval Ashův smích. Asi Carly vypráví jeden ze svých vtipů. Otevřou se dveře a do kuchyně vchází moje princezna se svým kamarádem. „Čus, taťuldo," řekne.

„Brý den, pane," pozdraví Ash. 

Najednou nevnímám nic kolem sebe. Cítím zděšení, které nepatří mně. Je Tamřino. Zděšení vystřídá strach. Moje srdce bije jako o závod. Cítím její napětí. V hlavně slyším její slova: „To nic, to nic. Mám přeci svou mlh... Aůůů!" Slova se najednou vypaří jako pára nad hrncem. 

Pak na hrudi ucítím ostrou a pichlavou bolest. Svalím se pod stůl a slyším, jak děvčata křičí. Vnímám Ashe, který říká něco v tom smyslu, že dojde pro tátu. 

Po chvíli necítím ani bolest, ani Tamřinu přítomnost ve své hlavně. Ne, to nemůže být pravda. Ne, já tomu nevěřím. Ona nemůže být... Ne!

Cítím, jak mě zvedají dvě silné paže. „Deghane! Co se, sakra, děje?" ptá se starostlivě Corbin. 

A pak vyslovím to, co si nechci přiznat.

„Ona je pryč..."



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek (Ne)Šťastná rodina:

2.
Smazat | Upravit | 25.02.2014 [16:50]

Velké díky Emoticon Emoticon Emoticon Je pravda, že si to zaslouží pokráčko a určitě ho mám v plánu udělá Emoticon Emoticon Moc jsem se nerozepsala, protože jsem už měla nápad jak udělám navazující díl ale z pohledu Carly nebo Dee Emoticon Emoticon

1. Mea přispěvatel
25.02.2014 [16:41]

Mea Emoticon V první řadě, jsem šíleně ráda za další povídku. Tahle byla opravdu povedená! Jen škoda, že jsi si nám toho neřekla víc, trochu se rozepsat by neuškodilo! Emoticon Hrozně se mi to celé líbilo! Škoda, že tam nebylo něco z těch jedenácti let. No, nic... Emoticon Je to opravdu skvělý nápad a myslím, žeby si zasloužil pokáčko! Emoticon Udělej prosím pokráčko! Emoticon Emoticon Emoticon Jinak to opravdu nemělo chybu! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!