OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní » Sám, bez tebe



Mick je naštvaný na Ginu, protože málem přišla o život. Chce si s ní o tom promluvit a všechno se v ten okamžik pro naše agenty změní. Jak? čtěte a uvidíte.

Mick byl frustrovaný. Nedokázal myslet na nic, jen na to co se stalo v Chicagu, i když opouštěli větrné město. Měl ho! Měl Jasona Wheelera přímo ve svém dalekohledu! Ta myšlenka ho rozzuřila. Cooper nechtěl, aby Jasona zastřelil. Bylo to, jako by mu nevěřil, dokonce i po Fallujah!

A Gina! Ani nechtěl myslet na všechno, co se honilo jeho myslí, když si v hlavě přehrával, jak Gina běží přímo do Wheelerova pohledu, i když to byla záchrana člověka, ale stále! Šok, který cítil ve chvíli, kdy slyšel Ginu říct: „Zvládnu to,“ nebo něco v tom smyslu. Napadlo ho jediné rozptýlení: zařval a křičel, až Wheeler konečně zaměřil svou pozornost zpět na něj. Ulevilo se mu, když Wheeler namířil působnosti zpět na něj. Bylo to lepší, když zemře on, než kdyby to odnesla Gina. Byl ještě příliš rozrušený, dokonce nedokázal ani myslet. Pohled na Ginu, ho ještě víc rozzlobil. Vypadala v pořádku! Nebyla ani otřesená! Jen ho naštvala. Tady byl, vyšiloval nad ní, a ona si toho ani nevšimla! Zatracené holky!

O tři hodiny později, byl Mick stále neuvěřitelně naštvaný. Nedokázal zabránit šíření jeho hněvu. Díky Bohu, že byli pět minut od jejich 'úřadu'. Ve chvíli kdy se tým dostal přes dveře, Mick nechal jeho zlost, aby ho ovládla. Zápasil s Cooprem, i když věděl, že buď ošklivě prohraje, nebo ho Cooper nechá vyhrát. Cooper ho nechal vyhrát, a on si nenechal ujít příležitost dát mu najevo, že ví, že ho Cooper nechal vyhrát.

Snažil se, aby svou mysl dostal pryč od Giny. Rozhodl se udělat nějaké papíry, které měl původně odevzdat už před týdny. Kolem deváté, zaklepal Cooper na dveře a řekl: „Jdu odsud, Micku. Ujisti se, že je Gina pryč než zamkneš.“

 Mick zpozorněl, když slyšel Ginino jméno.

„Počkej, Coopere. Gina je ještě tady?“

„Jo. Myslím, že tam na něčem pracuje, nebo tak. Nevím. Uvidíme se v pondělí, Micku.“

„Uvidíme se v pondělí, Coopere.“

Takže Gina je pořád tady, řekl si Mick v duchu. Už vytvořil plán během hodin v letadle. Během chůze z konferenční místnosti, se odmlčel. Gina prakticky zničila boxovací pytel. Zatraceně, ona je tak sexy, to byla Mickova první myšlenka. On si vždycky myslel, že jeho partnerka je sexy, ale teď si nebyl jistý, zda  bude schopen ovládat své činy kolem ní. Šlo o chůzi na tenkém ledu od okamžiku, kdy se s ní poprvé setkal, snažil se vymyslet nejlepší způsob, jak  ji svést, ale stále si nebyl jistý. Naštvaně kopla znovu, ale brzy. Pytel se už, už vracel, aby ji uhodil, ale Mick se ocitl rychlou chůzí u ní a pytel zachytil.

„Hej, Gino,“ řekl.

 Odmlčela se, jen aby se na něj na milisekundu podívala před návratem k mlácení do pytle.

„Co?“ Zeptala se mezi údery.

„Co tě to dneska napadlo, vlézt doprostřed cíle smrtícího odstřelovače! Mohla jsi tam umřít, Gino!“

Jo?“ Úder.

„Tak co?“ Úder.

„Proč se tak staráš?“ Úder, úde,r úder, úder.

„Protože jsi můj partner.“ Mick byl na rozpacích.

„Dobře.“ Úder. „To je vše?“

„Ne, a budeš se soustředit na tento rozhovor?“ Mick křičel, ztratil nervy.

Nakonec se zastavila a vzhlédla k němu. „Myslím, že jo. Proč?“

„Protože jsi mohla zemřít!“

„Dobře, a?“

„To je vše, co  řekneš?“

„Ehm, jo. Opět, proč se staráš?“

„Hm, já nevím.“

„Krásné,“ řekla, sarkasmus kapal z každého slova.

„Co tím myslíš?“

„Nic. To jen, proč bych se měla zajímat já o tebe, pokud se zřejmě ty nezajímáš o mě?“

„Co to  sakra povídáš?“

„Pokud jsi to nepochopil do teď, jen jsem chtěla říct 'zapomeň na to' a žij si dál svým životem.“

„Vážně, holka. Stačí vložit své myšlenky do slov!“

„Já  to dělám! Ale není to moje vina, že  nic nechápeš!“

„Opravdu? Já nic nechápu? Prosím,“ Mick se  pousmál.

„Ale co,“ zasmála se hořce Gina a zamířila ke dveřím.

„Ne, počkej, Gino!“ Mick ji chytil za zápěstí, právě když byla na odchodu. „Vydrž,“ řekl a snížil hlas, aby nechal jeho přízvuk vyjít najevo.

„Co, Micku?“

„Záleží mi na tobě, protože jsi můj partner, lásko.“

„Taky mi na tobě záleží, Micku. A  nemusel jsi kvůli mně rozptylovat Wheelera. Neměla jsem v plánu, schytat kulku.“

„Ale já ano, lásko.“ Řekl Mick a  znovu ztlumil hlas.

Gina se pousmála. „Lhát v můj prospěch je sladké, Micku. Ale vážně.“

„Já nelžu,“ řekl a pohlédl jí do očí. „Vážně.“

Gina byla doslova ochromena pod silným pohledem Micka.

Byla přitahována k sexy Welshanovi už od prvního dne kdy se poprvé setkali, a ona nikdy nevěděla, zda  jeho flirtování s ní myslí vážně, nebo si dělá legraci. Uhodla, že teď má svoji odpověď. A pak ji políbil. Políbil ji jako nikdo jiný předtím. Než se nadála, měl ji opřenou o stěnu v tělocvičně.

„Ach, Bože!“ Gina zasténala, jak se Mick dotkl citlivého místa.

Na vteřinu zastavil a podíval se jí intenzivně do očí, ještě jednou.

„Nikdy, už nikdy. Nikdy mě nenuť přemýšlet o svém životě bez tebe, lásko. Byl bych bez tebe tak sám.“

Gina nevěděla, co dělat: Tady byl arogantní playboy Mick Rawson, který jí právě řekl, že by nevěděl, co dělat se svým životem, kdyby zemřela, nebo ho opustila. Emoce pro ni byly stále příliš silné, a tak udělala to, co vždycky, když se věci zamotaly. „Říkáš, to každé holce, kterou jsi získal, Micku?“

Jeho oči okamžitě potemněly, a podíval se na Ginu, jako by mu právě řekla, že s ním  Jenna odmítla už navždy mluvit. Gina okamžitě litovala svého výbuchu.

„Já-já se omlouvám, Micku. Nechtěla jsem to, opravdu.“

Jeho hlas změkl znovu, a jeho přízvuk sklouzl více, než obvykle.

„Kdybych to řekl, 'každé z holek, které sem získal' jak jsi je tak delikátně nazvala, drahoušku, pak bych teď byl pravděpodobně ženatý.“ Zasmál se hořce.

„Co?“ Zeptala se a instinktivně se dotkla jeho tváře.

Mick sebou trhl. Zavřela oči a povzdechal si.

„Bože, musím přestat být taková svině. Je to obranný mechanismus.“

 „Vím, že jo, lásko. Můj je spát se ženami, abych mohl vzít mou mysl pryč od tebe.“

Gina se podívala na svého partnera a viděla ho, jako chlapa, který jí přitahoval  od prvního dne. Nechala pomyslné zdi spadnout dolů, i když jen dočasně a políbila ho.


Další den:

Gina a Mick šli do práce společně, stejně jako vždy. Oblečení skoro úplně stejně, s výjimkou těsně padnoucí džín. Dívali se na Beth, která vypadala poněkud naštvaně.

„Hej, Beth!“ řekla Gina, při  chůzi k  jediné další ženě v týmu.

„Ano…?“ Zeptala se Beth, ostražitě si prohlížela jak se Mick a Gina nenápadně  snaží držet za ruce.

„Snažili jsme se to,“ řekl Mick, při pohledu na Ginu téměř láskyplně.

„Co? Ututlat to před náma? Byl to vtip.“ Při pohledu tam a  zpět z  Welshana na světlovlásku, se Beth rozšířily oči. „Proboha, oni si vzali mou radu k srdci. To bylo rychlé.“

V té chvíli, do dveří vešel Prorok, a zamířil přímo k Beth.

„Zaplať, Griffithová. Dlužíš mi pět set dolarů.“

Prorok požadoval svou výhru a uculoval se při tom.

„Sakra! Jsi jistý, že jsme měli dohodnuto pátého dubna?“

„Já jsem měl prvního května,“ Cooper promluvil, těžce dýchal z jeho tréninku.

„Tupče!“

„Ale, ale Beth. Takové rouhání by nemělo pocházet z úst příjemné dámy, jako jsi ty.“

„Drž hubu, Simmsi, nebo ti nezaplatím.“

Prorok zvedl ruce v předstírané kapitulaci.

„Dobře, dobře. Coopere, taky zaplať.“

„Není to správné, hazardovat s ostatními agenty,“ řekl Cooper,  a podal mu pět set dolarů.

„Ale je to v pořádku, jestli je to o osudu dalších lidí v rámci týmu,“ objasnila Beth.

Pak se obrátila k Mickovi a Gině a zeptala se poněkud drze: „Tak co, bylo to divoké, Romeo?“

 Mick a Gina si vyměnili pohled, a Gina odpověděla: „Na každém místě v mém bytě.“

Ti dva sledovali, jak se Cooper, Beth a Prorok  pokusili spočítat počet míst v jejím bytě.

„Sakra, já si ani nepamatuju, kolik míst tam máš ale vše, co žádám, je, že vy dva budete používat ochranu. Nechci nějaké divné britské blonďaté dítě, které se se mnou snaží hrát a volá  ‘tetičko Beth‘.“ Beth poznamenala.

„Fajn… pro teď,“ odpověděl Mick a mrkl na Beth.

Do prdele,“ zaklela Beth.

„Dobře, já dávám pět set dolarů na to, že se tihle dva vezmou do této doby příštího roku!“

„Dostal jsem pět set dolarů na děti v době kratší než dva roky!“ Prorok zavolal.

„Vynechte mě z tohoto,“ zasmál se Cooper.

„Já nechci být kratší o dalších pět set dolarů.“

„Ale, nebuď takový nudný patron, Coopre,“ zasténala Beth.

„No, my máme pět set dolarů na Beth a Coopera a na jejich randění do konce příštího roku!“ Ozvala se Gina.

Beth se zamračila. „Vy cucáci!“

Gina se podívala  na Micka a políbila ho. Toto bylo následované  vytím  od Proroka. Beth řekla něco o tom, aby si našli hotel, a Cooper odešel.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sám, bez tebe:

2. CherryGirl přispěvatel
19.07.2012 [14:58]

CherryGirlMoc děkuji, ty dvě mezery byly z nedbalosti, protože jsem při psaní dělala ještě jiné věci.

1. Ronnie přispěvatel
19.07.2012 [12:04]

Ronnie* Nejdíve se píší dolnía pak horní uvozovky.Pokud ti to dělá problém, zkopíruj tyto: „.
* Čárky.
* Číslovky vypisuj slovy! (Neplatí pro letopočty: 2012 či 1897)
* Nepiš za sebou dvě mezery. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!