OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní » Soulmate



SoulmateToto je taková FF k NCIS. Vím, že mnoho z vás NCIS nezná, ale já se vám jména a podobně pokusím alespoň trošku vysvětlit. Je to o životě Tonyho a Zivy, až se dají dohromady :).

Ještě než začnete číst, ráda bych vám vysvětlila nějaká jména, abyste to poté pochopili:

Thalie (Tali) Caitlin Dinozzo: Thalie = jméno již mrtvé Ziviny mladší sestry, Caitlin = jméno již mrtvé Tonyho nejlepší přítelkyně Caitlin Todd

Anthony Eli Dinozzo: Anthony = jméno předáváné v Tonyho rodině z generace na generaci, Eli = jméno již mrtvého Zivina otce

Tiva Rivka Dinozzo: Tiva = spojení jmen Tony a Ziva, Rivka = jméno nejspíše mrvtvé Ziviny matky

Timothy Leroy McGee: Timothy = jméno po otci, Leroy = jméno po muži, který byl pro Abby skoro jako otec (Leroy Jethro Gibbs)

Jethro Luka McGee: Jethro = jméno po muži, který byl pro Abby skoro jako otec (Leroy Jethro Gibbs), Luka = jméno Abbyina bratra

Kdyby jakékoli z jmen nebylo jasné, klidně napište do komentářů a já vám vše vysvětlím :)

Petruss

 

11. 5. 2020

 „Maminko, maminko!“ křičela mladičká dívenka s tmavými vlasy, které zdědila po své matce, a běžela napříč kuchyní.

„Co se stalo, Tali?“ zeptala se Ziva své dcery a vzhlédla od vaření.

„Maminko, co znamenají spřízněné duše?“ chtěla ta malá nezbednice vědět.

„Pojďme se zeptat tvého otce, ano?“ usmála se na ni Ziva a chytila Tali za ruku „A kde jsi k tomu vlastně přišla?“

„Timmy mi to řekl, když jsem byla u Abby a Timotyho doma,“ odpověděla Tali a táhla Zivu do Tonyho pracovny .

„Tali, víš, že Timothymu můžeš říkat Timmy, viď?“ ptala se ještě Ziva, když Tali otevírala dveře pracovny jejího otce.

„Ano, ale malý Timmy je Timmy, a tak jeho otec musí být Timothy,“ vysvětlila Tali její dětskou logikou a konečně otevřela velké dubové dveře, které vedly do malé pracovny.

Tony, naše dcera chce něco vědět,“ špitla Ziva a vešla se svou dcerou do místnosti. Tony se přestal soustředit na čištění Ziviny zbraně a celou svou pozornost věnoval svým děvčatům.

„Tatínku, co je to spřízněná duše?“ zeptala se Tali a Tony se nad její otázkou zamyslel. Nakonec se ale nadechl a začal vyprávět.

„No, spřízněná duše je jako tvůj nejlepší přítel, ale víc. Je to jediný člověk, který tě zná více než kdokoli jiný. Je to někdo, kdo z tebe dělá lepšího člověka, no, toho ze sebe vlastně děláš sama, protože on či ona tě inspiruje.“ Tony se na chvíli zastavil, aby se mohl usmát na svou ženu. Poté se nadechl a dál pokračoval. „Spřízněná duše je někdo, kdo s tebou vydrží navždy. Je to jeden člověk, který tě zná, akceptuje tě a věří v tebe více nežli kdokoli jiný, než-li by kdokoli jiný vůbec mohl. A nezáleží na tom, co se stane… Ty ho budeš milovat navždy,“ ukončil svou řeč. Pak si stoupnul a políbil svou dceru na čelo. Řekl: „Běž si hrát, já tam hnedka budu,“ a jeho dcera doopravdy odešla, takže on a jeho manželka zůstali sami v místnosti. Tony udělal pár kroků a tím překonal to místo mezi ním a Zivou, a řekl jí poslední část celého příběhu.

„Já svou spřízněnou duši miluji, a ty, Zivo?“

„Ano, já tě miluji tak moc, jak jen může žena muže milovat.“

 

6. 7. 2022

„Tony!“ křičela podivná žena, která vypadala trochu jako upír. Byla velice bledá a měla své dva tmavé culíky. Žena přeběhla nemocniční chodbu a silně Antonyho objala, ten se jí však vysmekl a pokračoval dál.

„Už McGee?“ ptal se Tony mladšího geeka, když se konečně zastavil.

„Ano, Tony, ale stihl jsi to,“ odpověděl mu Timmy a Tony rychle běžel dál.

„Tatínku, tatínku,“ křičela malá holčička a běžela směrem k našemu hrdinovi.

„Pojď, Tali, půjdeme za maminkou,“ odpověděl muž a vzal dívenku do náruče. Oba dva kráčeli na konec chodby, kde v bílém pokoji ležela mladá žena izraelského původu s modrým uzlíčkem v rukou.

„Maminko,“ zakřičela malá Tali a běžela Zivu obejmout. Tony zůstal stát u dveří a sledoval tu překrásnou rodinnou chvilku, poté se nadechl a pomalu přešel k své manželce, své dceři a svému novorozenému synovi. Sedl si k hlavě své milované a vzal si ten uzlíček do rukou. Políbil Zivu do vlasů a řekl to jméno.

„Anthony Eli Dinozzo.“

 

1. 9. 2027

„Mně se tam ale nechce,“ šeptala malá holčička s tmavými kaštanovými vlasy, které zdědila po otci. Při tom se já koulely po tvářích malé slzičky, které jí padaly až na překrásné žluté šaty.

„Musíš tam, Tivo,“ usmála se na ni její matka a pustila se ruky jejího otce, aby mohla svou dceru obejmout.

„Budou se mi smát, nebude se jim líbit mé jméno,“ šeptala dál dívenka a ustrašeně se dívala na staré dveře školky, které doopravdy nevypadaly moc lákavě.

„Tvé jméno je jedinečné. Dokud ho budeš nosit, budeme s tatínkem stále s tebou,“ odpověděla jí milým hlasem Ziva a láskyplně se na Tonyho podívala. Jejich dcera si všimla toho pohledu a dodalo jí to trochu sebedůvěry.

„Já se ale pořád bojím,“ plakala Tiva dál a ani matčiny polibky nepomáhaly. Sehnul se k ní tedy její otec a pomalu jí začal rozvazovat botičky.

„Tivo, neboj se, nebudeš tam přeci sama. Pokud se budeš bát, tak víš, že vždy můžeš sejít schody a požádat staršího brášku o pomoc.“

„A já tady taky budu,“ ozval se dětský hlásek a tři páry očí se otočily k malému zelenookému chlapci s černými vlasy, který stál ve dveřích. Chvíli po chlapci vstoupili ještě dva další rodiče, kteří se chtěli se svým dítkem rozloučit. Dva, kteří byli Tiviným rodičům hodně blízcí, Abby a Timothy.

„Jethro,“ rozkřikla se dívenka a přestala brečet. Přeběhla celou místnost a objala malého chlapce s pocuchanými vlasy. Tiva už se nebála, protože kolem sebe měla celou kupu hodných lidí, měla kolem sebe rodinu. Vzala Jethra za ruku a prošla dveřmi, které jí měly změnit celý život. Za ní ji tiše povzbuzoval její otec a její matka se na ni láskyplně dívala. Dívenka se doopravdy neměla čeho bát, protože dokud bude mít své jméno, oni dva budou stále s ní.

 

11. 5. 2033

„Timmothy Leroy McGee, berete si zde přítomnou Thalii Caitlin Dinozzo a budete ji ctít a milovat, dokud vás smrt nerozdělí?“ ptal se kněz asi dvacetiletého muže, který již dlouho nebyl tím malým chlapcem, co své kamarádce vyzradil pojem spřízněná duše. Chlapec se zahleděl do očí své dlouholeté kamarádky a přikývl.

„Ano.“ V tu chvíli si nemohl být ničím víc jistý, než-li tím, že ho jeho dívka miluje. Láska jí totiž sálala z celého těla a naplňovala celou zahradu, kde se velkolepá svatba konala.

„A ty, Thalie Caitlin Dinozzo, bereš si zde přítomného Timmothyho Leroye McGee a budeš mu oddanou manželkou a rovnocenným partnerem?“ otočil kněz svou starou tvář na druhou z osob. Tato svatba pro něj byla neobyčejná. Bylo to poprvé, co oddával, a nejspíše také naposled. Nebyl to totiž normální kněz, vyžádala si ho matka ženicha, a moc dobře věděla proč. Byl to její symbolický otec Leroy Jethro Gibbs.

Nevěsta se rozhlédla po malém sadu a zadívala se do tváří všech, díky kterým tam stála. Přejela pohledem svou mladší sestru Tivu, která jí šla za svědka, a přitom mrkla na svého mladšího bratra Tonyho, který za ruku držel svého milovaného Timma. Když se stihla usmát i na Abby a Timotyho, kteří se objímali a byli neskonale šťastní z její lásky, konečně přešla ke dvěma, jejichž slova konečně pochopila. Konečně pochopila, co znamená spřízněná duše.

„Ano.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Soulmate:

3. petruss11 přispěvatel
31.08.2013 [12:36]

petruss11Jůů. Moc děkuji všem. Ani jsem nečekala takový ohlas a že vás tolik bude znát NCIS Emoticon

2. CherryGirl
27.08.2013 [15:57]

Ano! nejkrásnější věc je pár TIVA. A ta nejnádhernější věc a jediná kterou si pamatuju z Dawsonova Světa.

1. Christine přispěvatel
27.08.2013 [14:20]

ChristineSamozrejme, že poznám NCIS. Jeden z najlepších seriálov, ktorý nestratil na kvalite ani po toľkých rokoch vysielania. Pekná predstava a skvelá poviedka Emoticon. Možno sa aj v seriály dá Tony so Zivou dohromady, bola by som nesmierne rada Emoticon.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!