OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní » Někde v alternativním vesmíru...



Někde v alternativním vesmíru...Severus Snape často mívá sny o své vlastní smrti. Jenže co když je pokaždé jeho smrti přítomen nějaký chlapec, který vypadá jako Potter, až na to, že má Liliny oči a Severusovi se zdá povědomý... Příjemné čtení, Tethys

Ležel na zemi v Chroptící chýši. Netušil, co tam dělal, vnímal jen pronikavou bolest na krku, jež vystřelovala do jeho těla, a měl co dělat, aby tou bolestí neomdlel. Tušil totiž, že když omdlí, s největší pravděpodobností se již neprobudí.

Najednou se před ním vynořil nějaký chlapec, který mu byl povědomý, ale jakkoli si namáhal hlavu, nedokázal si ho zařadit. Chlapec popošel blíž a on si zpočátku myslel, že je to Potter. Ten chlapec měl totiž tvář identicky stejnou, až na jizvu ve tvaru blesku. Jenže pak si to uvědomil - ten kluk měl její oči. Liliny oči.

Nevěděl, co chce vlastně udělat, ale cítil, že to musí udělat hned. Hned, nebo nikdy. Chlapec si přidřepl a v jeho očích se zračily podivné emoce. Mírná nenávist, ale také lítost, soucit. Chytil se ho, jako by to byla jeho poslední záchrana.

„Vezměte si... to... Podívejte se... na to..." vydechl kloktavě, protože ucítil, jak z jeho těla vyprchává nejen život, ale také myšlenky. Věděl, že ten kluk se něco musí dozvědět, on sám ale netušil co.

Nějaká dívka s neposednými, světle hnědými kučeravými vlasy tomu klukovi podala malinkou lahvičku, kterou vyčarovala jen tak ze vzduchu. Chlapec začal nabírat hůlkou stříbřitou substanci a on cítil, že z něj spadlo těžké břemeno. Ten kluk se to dozví, a to je důležité. Nakonec byla lahvička plná až po okraj a on se toho chlapce úlevně pustil. Zvládl to, splnil, co měl.

Ještě jednou se sípavě nadechl a z posledních sil zašeptal: „Podívejte se... na... mne."

Potom se jen díval do Liliných očí, které ho vždy dokázaly uklidnit. Věděl, že smrt je blízko, ale ani ona mu nedokázala vyhnat z hlavy ten pocit, že splnil úkol.

A pak už byla jen tma.

 

OoOo

 

„Ouuuááá!" zaječel a prudce se vymrštil do sedu.

Před očima stále měl obličej toho chlapce s Lilinýma očima. Byl neuvěřitelně zmatený a taky zpocený. Ten sen se mu nezdál poprvé; pokaždé to ale skončilo stejně – jeho smrtí. Pět minut ještě seděl v posteli a vydýchával ten šok, ale pak vstal a šel do sprchy.

Kapky teplé vody ho uklidnily, ale stejně se nemohl zbavit dojmu, že jeho sen není jen tak obyčejný. Už pětkrát za sebou se mu zdálo o vlastní smrti, a přestože ho četba knih o černé magii zocelila a na ledacos ho připravila, tušil, že tohle není normální. Dobrou půlhodinu pak zůstal stát pod sprchou a říkal si, že když je Sibyla byla posledně navštívit, neměl ji poslouchat, protože už začíná být paranoidní jako ona. Nakonec si uvědomil, že nejlepší bude říct to Lily. Nechtěl ji nijak znepokojovat, zároveň ji však nechtěl ohrozit.

Oblečený už scházel do kuchyně, kde se pomalu linula vůně čokoládových muffinů, jeho oblíbených. To ho utvrdilo, že to říct prostě musí. A Lily ho pochopí. Vždycky ho chápala.

„Ahoj, tati, koukej, muffiny už jsou hotové!" řekla nadšeně Eileen a strčila si půlku ještě horkého muffina do pusy.

„Zlato, bude tě bolet bříško," upozornila Eile Lily a pousmála se nad tím, jak ji dcera okázale ignorovala. Pak se ale otočila k Severusovi a usmála se. „Dobré ráno," pozdravila ho a objala. Zabořil ji tvář do rudých vlasů a vdechoval její květinovou vůni.

„Dobré ráno," zahuhlal, protože měl obličej stále v jejích vlasech.

„No tak, Seve," zasmála se Lily a jemně ho od sebe odtlačila. „Pojď si dát muffin."

Severus si jeden vzal a kousl do něj; vůbec se nedivil Eileenému nadšení, protože byly opravdu výborné. „Víš, Lily," řekl, jakmile polkl. „Zdál se mi sen."

„Vážně?" zeptala se Eileen se zájmem. „Mně se dneska zdálo, že jsem jela do Bradavic! Bylo to super. A hádejte, kam mě zařadili!"

Oba rodiče se na sebe pobaveně podívali. „Do Nebelvíru?" hádali unisono.

„Ano!" řekla Elie překvapeně. „Jak jste to uhodli?"

„Těžko říct," odpověděl Severus a jen silou vůle se nerozesmál. „Nějak mě to napadlo."

Elieen si totiž přála, aby se dostala do Nebelvíru, takže o tom téměř nepřetržitě mluvila a často se jí o tom také zdávaly sny.

„A co se ti vlastně zdálo?" chtěla vědět Lily.

„No... byl jsem v Chroptící chýši. Vlastně jsem ležel na zemi a krvácel. Potom se tam najednou objevil nějaký chlapec, který vypadal úplně stejně jako Potter, akorát měl tvoje oči," řekl a podíval se na Lily, jež se tvářila překvapeně, „a ze mě tryskala krev a myšlenky. Věděl jsem, že toho kluka musím donutit, aby si ty myšlenky vzal a něco se tím dozvěděl. A když už měl všechny moje myšlenky, umřel jsem," dodal Severus a připadal si jako naprostý idiot.

„Hustý!" okomentovala to Elie a šla si vyčistit zuby.

Lily se ale tvářila zamyšleně. „A tobě to dělá starosti?" zeptala se tiše.

„Já nevím," odpověděl jí Severus a máchal rukama. „Už pět nocí po sobě se mi zdá, že umírám, navíc je tam ten kluk, a já netuším, proč si má vzít moje myšlenky, a... a..."

„Neboj se," uklidňovala ho Lily. „Podívej, ten sen se nemůže nikdy naplnit."

„Vážně?" zeptal se Severus pochybně.

„Vážně," ujistila ho Lily. „Chroptící chýše je přece v Bradavicích a ty pracuješ na ministerstvu. Chlapec, který vypadá jako Potter a má moje oči, neexistuje, protože bych s Potterem nikdy, nikdy nechodila. To přece víš. A nakonec... kdyby si vzal tvé myšlenky, viděl by spoustu chvil strávených se mnou a Elie. Takže se nemáš čeho bát," řekla Lily a usmála se. „Tak si z toho nedělej těžkou hlavu, dobře?"

„Dobře," řekl poslušně Severus a objal ji zezadu. Lily se o něj opřela.

„Víš, jak moc tě miluju?" zeptal se Severus a vtiskl jí malý polibek do vlasů.

„Myslím, že vím," odvětila Lily a zasmála se.

Připojil se k jejímu zvonivému smíchu a jen si užíval tu chvíli.

 

OoOo

 

Věděl, že je hloupost nad tím snem přemýšlet, a věděl, že Lily má pravdu. Ale občas, když se tím snem zabýval do hloubky, ho napadlo, že jeho sen je vlastně realnou situací a ten chlapec možná žije. Možná. Někde v alternativním vesmíru...


Tak, jestli jste dospěli až sem, tak vám upřímně gratuluji. :)

Tahle jednorázovka mě napadla, když jsem surfovala po internetu a narazila na tenhle obrázek. A pak už to jelo samo. :) Budu ráda za komentáře, ať už pochvalné, nebo kritické. 

Věnováno i vám, pokud jste Severusovi přáli šťastný konec.

Tethys 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Někde v alternativním vesmíru...:

6. RenyNew přispěvatel
06.07.2016 [21:32]

RenyNewTuhle povídku jsem četla už před nějakým časem a absolutně nechápu, jak to, že jsem nekomentovala. Stydím se a omlouvám.
Tethys, bylo to skvělé! Ten nápad. Je to asi první povídka, ve kterém jsou Lily a Severus skutečným párem a mně to nevadí, mně se to líbí - a hlavně, je to takové přirozené, nenucené a správné. Snape jako otec neposedné dcerky, snídající čokoládový muffin - nikdy by mne nenapadlo, jak snadné bude si to představit. A Elieen - lepší jméno pro jejich dítě si neumím představit. Snad právě proto, že je tam přiznané, že ten příběh "s tím Snapem, jak ho známe a s tou Lily, co si vzala Jamese a měli spolu Harryho" se odehrává někde paralerně s tímhle, snad právě díky tomu mohu s úsměvem a bez námitek přijmout i tuhle variantu. Takže děkuji za úplně nový náhled do potterovského světa. PS: To, že ti tenhle nápad vnukl obrázek naprosto a zcela chápu. Přesně takhle jsem přišla k námětu setkání Rema a maličké Dory Emoticon .

5. Tethys přispěvatel
22.09.2013 [21:47]

TethysBeatrice, jsem moc ráda, že jsi mi sem zanechala komentář. Děkuji! Emoticon Je fajn, když mi dá někdo vědět, že přečetl mé dílo, zvlášť tak staré. Nevím proč, očekávala jsem, že se tahle jednorázovka bude líbit trochu více, protože Snape, jako jedna z nejlepších HP postav, si to zaslouží. Emoticon

4. Tethys přispěvatel
04.07.2013 [21:10]

TethysMimi, děkuji Emoticon Taky jsem jednou četla povídku, kdy Narcissa podváděla Luciuse se Snapem. Emoticon Ale já si prostě myslím, že by měl skončit s Lily. Ostatně, miloval ji a to někdy stačí. Jsem tedy ráda, že se líbilo. Díky! Emoticon

3. mima33 admin
04.07.2013 [19:15]

mima33Naozaj zaujímavé Emoticon Emoticon Emoticon
Mne osobne sa to páčilo, ako som ti už raz povedala, štýl písania máš dobrý a v tomto smere ti nemám čo vytknúť. Nad tou jednorázovkou sa zamýšľam a úprimne, priala som Sevovi happy end, ale nikdy som nepremýšľala nad tým, aké by to bolo, keby skončil po boku Lily. Skôr som si ho predstavovala po boku Narcissy Mlafoyovej (nekrič! Za to môže jedna poviedka). Ale keď sa na to takto pozerám, bola by z nich naozaj celkom pekná rodinka a vyhlo by sa tak kope problémov a starostí.
Pekné Emoticon Emoticon

2. Tethys přispěvatel
04.07.2013 [17:53]

Tethysmartina946, děkuji moc za krásný komentář. Jsem ráda, že sis jednorázovku přečetla i přes to, že HP moc nemusíš. Takže ještě jednou díky, takovýhle povzbudivý komentář mě vždycky nakopne. Emoticon

1. martina946
04.07.2013 [11:57]

Wow Emoticon
Tohle bylo vážně skvělí a i když Harryho Pottera moc nemusím (hlavně mě za tohle prohlášení prosím vás nepřizabijte) tohle se mi líbilo. Když jsem zkoukla všechny díly tak mě taky napadlo jak by to bylo, kdyby Snape skončil s Lily. Jak už jsem psala, Pottera moc nemusím, a tak jsem se tím nijak nezabývala, a tak jsem ráda, že tohle taky někoho napadlo. Bylo to vážně dobrý Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Ten sen... No nemám slov Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
A jukla jsem i na ten obrázek.... Chápu, kde si vzala inspiraci Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!