OurStories.cz ~ naše povídky - O webu » Soutěže » Merry Christmas - soutěž - hodnocení Misppule



Merry Christmas - soutěž  - hodnocení MisppuleHodnocení porotce Misppule

 

AgataEritra

Téma: Vánoční romance


Nevím, jak ty, ale já mam ve zvyku si všechny nespisovná slova měnit na spisovná.

Tvůj styl psaní je hezký, ale moc hrr, udělal jsem to, udělal tamto, zkus si s tím textem trošku pohrát, lépe popsat tu jeho mamku, ani nevíme, jak vypadala. Víme jen to, že se prokousávala kvantem nádobí. Taky mi tam scházely pocity, zvolni tempo, nikdo tě nikam nehoní…

 

6/10

 

SafiraDarkfire
Téma - Vánoční pohádka


Povídka byla zajímavá, ale bez pocitů, tak nějak nedopsané, mohla jsi to rezepsat, například v posledním odstavci a jinde jsi to mohla více rozepsat, například takto: Otevřela jsem vyděšeně oči. Seděla jsem na posteli – celá spocená, srdce mi tlouklo strachem, ztěžka jsem oddechovala a těkala očima po místnosti. Byl to zajímavý příběh, ale ty pocity tam prostě scházely, jinak to bylo vážně povedené a čtivé, ale ty chyby to tam také kazily, někde to bylo zmatené, pozor z jakého pohledu a v jakém čase píšeš, někdy to bylo v budoucím, někdy v přítomném.

7/10

 

PrincessCaroline

Téma: Vánoční romance


Tak tohle byla nádhera, okouzlující příběh o tom co se stalo, bylo tam to co má v každé povídce být: Akce, strach, láska. U povídky čtenáři nedýchají napětím, pláčou nad údělem postavy, doslova skáčou štěstím nad happy endem.

9/10

 

 

Ywyk

Téma: Vánoční romance


Kouzelné, romantické, fascinující.

Vánoční příběh, který je o strachu a lásce. Bylo to zajímavé, bezbranná dívka, která zažije před Vánocemi lásku na první pohled. Prostě dokonalé.

9/10

 

Lily
Vánoční pohádka


Na začátku to vypadalo, že to bude příběh o dívce, která na Vánoce pozná rodinu, ale ne, potom se dostala do Bradavic, což mě překvapilo.

Ale četla jsem dál, ne proto, že bych musela – a to si piš, že jsem musela, ale proto, že mě to dál doslova táhlo. Nakonec jsem byla příjemně překvapená, bylo to zajímavé, čtivé, plné překvapení.

9/10

 

 

Kassiel

Téma první:


Trošku zmatené, mohla bys tam příště napsat, že to bylo třeba o deset let později, nebo o tři roky.

Prvně běží pod stromeček a rozbaluje dárky, pláče, že nedostala panenku, potom se rozhodne být hodná a hned jsou další Vánoce. Potom je najednou stará a je právnička.

Pozor na to, příběh je hezký o dívence, která zlobila a tak jí Ježíšek nic nenadělil.

7/10

 

 

Bobik

Téma: Vánoční pohádka

Okouzlující příběh o lidském neštěstí, který končí zázrakem. Přesně jako pohádka.

Není co napsat, při tom tu jsem se usmívala a na konci plakala.

9/10

 

Všechny povídky jsou krásné a mají své kouzlo…

Misppule



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Merry Christmas - soutěž - hodnocení Misppule:

1. Kassiel přispěvatel
03.01.2011 [19:22]

KassielNečekala jsem, že se to vůbec někomu bude jen trošičku libit, protože- přiznávám- jsem ji psal narychlo... Hrozně moc jsme se chtěla konečně zúčastnit nějáké soutěže, a nehleděla n to, co píšu... Každopádně děkuju :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!