OurStories.cz ~ naše povídky - O webu » Soutěže » Nej povídka roku 2019 - Výsledky



Nej povídka roku 2019 - Výsledky

A nejlepší povídkou celého roku je...

A jsou tu konečně výsledky, na které všichni netrpělivě čekáme, ať už autoři, nebo čtenáři. A všichni touží vědět, která povídka je nejlepší ze všech za uplynulý rok...

První kapitola vítězné povídky bude umístěna na titulní straně 1 týden.  

Nominovaných bylo 9 povídek a Vy jste rozdali v platném hlasování 7 hlasů pro 4 povídky.

 

Vítěznou povídkou se 3 hlasy se stává...

 

Na hraně stínu - Fluffy

 


Úplně původně jsem povídku roku už ani vyhlašovat nechtěla, soutěž se dlouhodobě potýká s malým počtem hlasů, takže mi snad odpustíte, že ji na chvíli zastavíme. Nakonec jsem ale chtěla poděkovat a ocenit všechny ty, kteří nejenom pro mě hlasovali, proto ještě naposledy vychází článek s výsledky, ale odměny za umístění se dobrovolně vzdávám.

Děkujeme za všechny hlasy ve všech povídkách měsíce.

Mluvím určitě za všechny autory na stránkách, že jakkoliv vyjádřená podpora je pro nás nesmírně důležitá. Proto apeluji na všechny čtenáře - dávejte svým oblíbeným povídkářům a básníkům vědět, že je čtete, že nad jejich příběhy přemýšlíte, pište jim, co se vám líbí, nebo nelíbí. Za každou napsanou řádku budeme vděční a pomůžete nám ve vymýšlení dalších dobrodružství.

A za celý tým OS Vám chci popřát jen to nejlepší do nového roku 2020! Hlavně hodně zdraví, štěstí, spokojenosti a i radosti, že se tu stále můžeme potkávat u skvělých příběhů.

Těším se v administraci na nová dílka!

Fluffy

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nej povídka roku 2019 - Výsledky:

1. Tinker
05.01.2020 [19:44]

Gratuluji Fluffy k úspěchu a připojuji se v apelu na čtenáře. Dávejte nám vědět, co se Vám nelíbí, co naopak ano, jak si myslíte, že bude příběh pokračovat, atd. Emoticon Děkuji všem čtenářům povídek Knocking a Sinnerman za věrnost a jejich neutuchající zájem o nové kapitoly. Obrovské díky patří komentátorkám (Romis, Fluffy, Maya) za jejich aktivitu. Nemusíte to dělat, a přece to děláte, což je od Vás moc hezké. Emoticon Na závěr přeji všem krásný rok 2020.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!