OurStories.cz ~ naše povídky - O webu » Soutěže » Výsledky Velikonční drabble soutěže



Výsledky Velikonční drabble soutěžeVýsledky.

Hodnocení soutěžních

drabble

 

Nebudete tomu věřit, ale vítězství bylo opravdu těsné. Každý bod doslova rozhodoval, ale nakonec jsme vítěze nalezli a tímto ho žádám, až si své vítězství vychutná, aby se mi ozval na icq (uvedené v profilu) a společně se domluvíme na výhře.

Všem zúčastněným samozřejmě gratulujeme k jejich místům a doufáme, že se zapojí i do další soutěže, kterou někdy časem opět nachystáme.

Tým porotců


 

Alica a Veľkonočný pondelok od MirrorGirl454

EleanorBrandst:

Koukám, že jsi milovnice Alenky v říši divů a moc se mi líbilo, jak si to zasadila. Mělo to nápad a děj. Tohle se mi líbilo a jsem ráda, že se tu objevilo něco tak originálního.

10 bodů

 

LynVonNightlight:

Trochu viac priamej reči a hneď dostal drabble nádych života. Naše príbehy robia dialógy reálnejšími. To je u mňa plus. Ale v druhom rade keby si si zvolila nejaký prekvapivejší záver, nebolo by to na škodu. Samotný názov je zaujímavý a Alica a Veľkonočný pondelok by určite stáli za to, no nejako mi uniká zmysel toho všetkého. Pripomínalo mi to skôr krátku ukážku z detskej knižky.

8 bodov

 

MillieFarglot:

Jé, toto sa mi veľmi páčilo. Konečne niečo originálne! Skvelý nápad.

10 bodov

 

LonelyRebel:

Kdyby mě při čtení tohoto drabble někdo pozoroval, tak si řekne, že to nemám v hlavě pořádku. Po celou dobu čtení sem se přihlouple culila na monitor. Vážně se mi to líbilo. Alenku v říši divů moc nemusím, ale tohle bylo jiné. Nevím, čím jsi mě upoutala, možná tou přímou řečí nebo tím skvělým popisem, ale podařilo se ti to. Jinak jediné k čemu bych tak měla výhradu, asi ani ne výhradu, je, že by se mi líbilo, kdybys napsala celou povídku na web.
9 bodů

Nikol18:

Alenku v říši divů mám osobně moc ráda, vyrůstala jsem na ní, ale nikdy mě nenapadlo, že bych ji mohla spojit s Velikonocemi. Mělo to nápad, zajímavý průběh, ale je opravdu hodně těžké, aby autor v tak omezeném počtu slov vyjádřil myšlenku v takovém podání, aby se to všem líbilo. Něčím jsi mě zaujala, to nemůžu popřít, přesto se mi konec zdál trošku kostrbatý.

7 bodů


Celkový počet bodů: 44 - 2. místo


 

Velikonoční čas od Noni

EleanorBrandst:

Moc hezký popis, ale drabble není pouze o popisu nějakého obrazu nebo situace, ale je i o ději. Vím, že do sta slov je makačka nacpat nějaký děj, ale o to více se u spisovatele projeví jeho talent.

8 bodů

 

LynVonNightlight:

Nie je tu v podstate nič, čo by som vytkla. Na Veľkú noc to väčšinou takto aj vyzerá. Akurát, že drabble ma nijako špeciálne nenadchol. Ani k nemu nemám čo  napísať. Nebolo to zlé, ale ani úplne skvelé. Pripadalo mi to ako typický opis Veľkonočnej noci, lenže nejde tu o to, že drabble by mal niečím zaujať a ohromiť?

7 bodov

 

MillieFarglot:

Ďalší nudný opis... to chcem tak veľa, aby tam použili trošku viac priamej reči? A nejaký prekvapivý záver?

4 body

 

LonelyRebel:

Z tvého díla jsem trochu rozpačitá. Krásně jsi popsala, jak by to mohlo vypadat za starých časů, máš pěkný styl psaní, ale upřímně, abych pravdu řekla, kdybych nebyla porotce, tak bych to asi ani nedočetla. Na to jak je to krátké, tak sem si po pár větách začala říkat: „Musíš to dočíst! Dočti to! Budeš k tomu psát hodnocení.“ Mám ve zvyku přestat číst něco, co mě hned ze začátku nezaujme a tvoje dílo k tomu patří. Sice po dočtení to ve mně navodilo pocit typických Velikonoc a chvíli jsem si i říkala, jak by bylo pěkné, kdyby to tak stále bylo, ale pokud by to záviselo jen na mé svobodné mysli, tak bych to dobrovolně nedočetla.
5 bodů


Nikol18:

Drabble na mě dýchá ryze českým prostředím. Starými dobami, kdy se Velikonoce drželi daleko více než dnes. Popis je velmi poutavý, i když je to krátké, člověk se začte, ale něco mi na konci chybí. Ale máš moje uznání, i když to postrádá nějaký děj.

5 bodů

 

Celkový počet bodů: 29 - 4-5. místo


 

Veľkonočné kocky cukru od LaKirkoKeat

EleanorBrandst:

Chvíli jsem musela přemýšlet a vůbec si uvědomit, co jsi tím chtěla říct. Děj tam sice jakýsi je, ale pořádně nic nevypovídá. Připadá mi to téměř jako pár vět za sebou, které nijak přímo nedávají nic do smyslu. Chybí tam trochu víc popisu, použila jsi málo barvitých slov a nacpala jsi tam skoro dvě jakési dějové linie. Přeplácané a nesrozumitelné. Skoro to vypadá, žes napsala pár slov, a pak nevěděla, co dál a připsala první, co tě napadlo. Třeba se mýlím, ale prostě mi to tak připadá.

7 bodů

 

LynVonNightlight:

Pri tomto mi neprišlo na um nič veľkonočné. Sorry, možno so mnou väčšina súhlasiť nebude, ale podľa mňa by si dievča z tohto drabble akurát tak pokazilo zuby na všetkých tých čokoládkach od zajka Uška.

A taktiež sa mi nepáči, keď niekto poukazuje na to, že Veľká noc je oslavou obety Ježiša za nás. Také názory nemá väčšina, ale keď sa nad tým človek trochu zamyslí, podľa mňa je naozaj kruté obetovať sa za sprostosť niekoho iného. Obetovala by som sa za niekoho, kto si to zaslúži a v tej dobe, silne pochybujem, že si to ľudia zaslúžili. Veď mu strpčovali cestu životom, ale v dnešnej dobe rovnako ako aj v tej predošlej platí a zrejme platilo: „Čím krutejšie a bezcitnejšie, tým zaujímavejšie.“

6 bodov

 

MillieFarglot:

Možno tam má spomenuté slová, ktoré tomu dávajú veľkonočný nádych, ale mňa to vôbec neoslovilo. Keby namiesto kockového cukru použila niečo iné, trebárs čokoládových zajačikov, hneď by to bolo lepšie!

3 body

 

LonelyRebel:

Nemůžu si pomoct, ale nějak se v tom ztrácím. Možná, že kdyby ses dál věnovala jen tomu rozbalování cukrovinek, a neodbíhala ke kostelu (ta část mi tam silně neseděla), tak by to sedlo trochu víc. Nebo kdybys naopak psala pouze o navštívení kostela, dalo by se v tom lépe orientovat.
3 body

Nikol18:

Nevím, ale zdá se mi, že drabble by měl být hlavně o překvapivém konci, který jsem ještě pořádně nezahlédla. Nepočítám nějaký opravdu zajímavý děj. Dokonce jsem si připadala, že čtu jen úryvek nějaké povídky, ve které má přijít to důležitější až později. Bohužel mě moc nenadchl. Velmi silně mně irituje ta část o Ježíši. Připadala mi nevhodná.

3 body

 

Celkový počet bodů: 22. - 6. místo


 

Velikonoční naděje od Barryse

EleanorBrandst:

Příjemné nalezení na Velikonoce. Kdyby mi někdo přečetl těchto pár slov a já měla zavřené oči, přesně bych si pak vybavila, obrázek Velikonoc. Krásně a detailně popsané, ale chybí nějaký děj, který by drabble udělal zajímavějším a poutavějším.

8 bodů

 

LynVonNightlight:

Neviem prečo, ale tento drabble sa mi naozaj páčil. Nemal nič spoločné s tým hlúpym pravidlom, že na Veľkú noc musia baby sedieť doma a čakať na chalanov, kým ich prídu vyšibať a ešte si za to odnesú aj peňažnú odmenu alebo sladkosti. Ide o jednoduché dumanie nad jarnou prírodou, čo si podľa mňa veľmi pekne vystihla. Najlepšie je hrať na istotu a pekným opisom prírody sa toho nedá veľa pokaziť. Aj tak sa mi najviac pozdávala posledná veta „ splňuje naše požadavky duše“. Nádhera fakt!

10 bodov

 

MillieFarglot:

No, toto drabble bolo... také obyčajné? Ja naozaj neviem, ale čakala som niečo živšie a nie len opis prírody. Síce to všetko k tomu patrí, no toto mi pripadá ako opis prírody na jar.

4 body

 

LonelyRebel:

Velmi zajímavá představa Velikonoc. Něco takového bych si já sama asi nikdy nepředstavila a tys mě vtáhnul do tvého světa a já jsem ti to žrala. Před sebou jsem viděla ty zajíce a skoro slyšela i ty vodopády. Takové krásné optimistické Velikonoce.

10 bodů

 

Nikol18:

Jen další popis toho, jak to o Velikonocích vypadá. Sice hezké popis, ale téměř nic neříkající.

2 body

 

Celkový počet bodů: 34 - 3. místo


 

Návštěva od Gaul

EleanorBrandst:

Tak tahle povídka sympatizuje s mou Velikonoční náladou. Taky je moc nemusím, ale jsem spíš proti výprasku. Jen jsem si vždycky myslela, že holky polívají kluky, ale třeba u vás doma je to jinak. Jiná krajina, jiný mrav.

9 bodů

 

LynVonNightlight:

Tento drabble si ma získal. Je veľmi pekný a vyjadruje atmosféru Veľkej noci. Dievča sa v ňom snaží brániť pred chalanmi s korbáčom a studenou vodou. Takto to chodí u nás na dedine a väčšinou sa to končí dosť zle.

9 bodov

 

MillieFarglot:

Tí chalani by za obliatie ešte niečo od nej chceli? Pche! :D Fakt úžasné drabble!

9 bodov

 

LonelyRebel:

Jako kdyby to bylo psané o mně. Asi bych ty kluky vykopala, ještě že u nás se vodou nepolívá. Povedený drabble, myslím, že zaručeně patří k těm lepším, které byly poslány.
8 bodů

 

Nikol18:

Konečně nějaký drabble, který mě zaujal. Měl to, co jsem po drabble chtěl. Hezké děj, zajímavý, čtivý, ale hlavně závěr, který nebyl zase tak překvapivý, ale přesto takový, jaký se k němu hodil.

Ode mě máš nejvíce bodů, protože to byl nejlepší drabble.

10 bodů

 

Celkový počet bodů: 45 - 1. místo - VÍTĚZ


 

Smutná od ElisR1

EleanorBrandst:

Teda na mě z toho sálá téměř deprese. Takže můžu říct, že si asi svůj cíl splnila. Vystihla jsi náladu a dokonce to má pointu. Možná bych vynechala tu větu se sestrou a více rozvinula popis obrazu Velikonoc.

9 bodů

 

LynVonNightlight:

Ako verná zástankyňa pokojného pondelku by som určite neplakala, keby chalani obchádzali môj dom. Veľká noc je síce skvelá – v prvom rade preto, že sú prázdniny – ale nemali by sme ju brať podľa mňa až príliš vážne. Je to iba sviatok.

Beriem, tvoje ja je možno citlivá dušička, ale si si istá, že by si na jej mieste plakala?

7 bodov

 

MillieFarglot:

Niečo nezvyčajné a originálne. No, ak by som bola na mieste toho dievčaťa, iste by mi bolo smutno, že sa chalani o mňa nezaujímajú, aby ma mohli aspoň poriadne zliať. Ale... niečo tomu chýbalo...

6 bodov

 

LonelyRebel:

Po všech těch pozitivních a veselých drabblech, které jsem doteď přečetla, mě to šokovalo. Musela jsem si to přečíst ještě dvakrát, abych se nad tím byla schopná zamyslet. Asi se do dívčiných pocitů nejsem schopná správně vžít, protože bych asi nebrečela a něco takového jsem bohužel nezažila. Možná píšeš z vlastních pocitů, možná jsi chtěla napsat něco jiného, než co píšou ostatní, ale z mého pohledu se ti to moc nepovedlo. Nevím co mi tam chybělo nebo co by tam případně přebývalo, asi to prostě není téma pro mě.

4 body

 

Nikol18:

Drabble splnilo přesně to, co jsem cítila z nadpisu. Smutné, depresivní a v tomto veselém období opravdu smělý krok pro napsání. Napsala jsi něco úplně jiného než všichni ostatní, to je pravda, ale nemyslím si, že to splnilo svůj účel.

3 body

 

Celkový počet bodů: 29 - 4-5. místo





Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Výsledky Velikonční drabble soutěže:

5. MirrorGirl454 přispěvatel
25.04.2011 [19:25]

MirrorGirl454Aj ja ďakujem. Emoticon Ale tvoj nápad bol dokonalý, akoby to bolo o mne. Emoticon

4. Gaul přispěvatel
25.04.2011 [19:22]

GaulWow, ďakujem. Ty brďo! Emoticon Emoticon
MirrorGirl454: Ďakujem. A Alica bola bombová. Emoticon Takže ti skláňam velikánsku poklonu. Predsa len, bolo to len o bod. Emoticon
A ostatným tiež. Emoticon Emoticon Congratulation. Emoticon

3. MirrorGirl454 přispěvatel
25.04.2011 [19:18]

MirrorGirl454Gratulujem, Gaul, skutočne si si to zaslúžila. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Noni přispěvatel
25.04.2011 [19:02]

Noni Killy: TO JE HEZKÝ ALE JÁ BYCH SE ZA SVŮJ VÝKON NEJRADĚJI ZAHRABALA DO HROBU!

1. Killy přispěvatel
25.04.2011 [18:56]

Killyvšetkým vám gratulujeem! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!