OurStories.cz ~ naše povídky - O webu » Hledáme Administrátora!



Hledáme Administrátora! Hledáme nové členy mezi nás!
Pozorně čtěte podmínky!

Hledáme nové adminy

Hledáme nové členy mezi nás. Články přibývají každým dnem a my, ať z důvodu zaměstnání nebo školy, nestíháme. Na což doplácíte vy, jelikož články stíháme vydávat maximálně s EDITy. Rozhodli jsme se tedy přijmout některé z vás do svých řad. Tímto vyhlašujeme konkurz na jednoho českého a jednoho slovenského admina.

 

Musíte splňovat tyto náležitosti:

  1. věk 17 let +
  2. denně přístup na internet
  3. být přispěvatelem
  4. mít založené shrnutí a vydaných min. 10 článků + shrnutí
  5. správně opravit text, který bude zaslán přihlášeným účastníkům
  6. a hlavně ochotu pomáhat

 

Přihlášky piště do komentářů a budete na to mít čas ode dneška 10.10. do 20. 10. do půlnoci a v neděli 21.10. vám bude zaslán text na opravení, který odešlete nazpět nejpozději v úterý 23. 10. do půlnoci. Pozdější opravené texty budou automaticky vyřazeny.

Žádáme přihlášené, aby pečlivě zvážili svoje rozhodnutí, většina adminů, co byla přijata, vydržela max. měsíc a pak je to přestalo bavit. Potřebujeme mezi sebe spolehlivé a ochotné lidi, kteří svou prací budou pomáhat novým a stávajícím autorům v rozvoji jejich tvorby.

 

Případné dotazy směřujte do komentářů.

Tým OurStories



Sdílet Sdílet




Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!