OurStories.cz ~ naše povídky - O webu » POZOR! Zdôraznenie pravidiel!



POZOR! Zdôraznenie pravidiel!

Je na vás, či si to prečítate. Robte, ako uznáte za vhodné. Aj tak nikto z vás skutočne nerešpektuje nič, čo tu vypisujeme.

Ak nasledujúcimi riadkami niekoho urazím, je mi to u prdele. Diplomaciu som poslala na dovolenku a asi ju aj prestanem používať, keďže väčšina z vás si z nás akurát tak robí dobrý deň, nadáva nám a podobné záležitosti. Ani ja nemusím byť slušná, keď nechcem.

 

1. Pravidlá

Prečítajte si pravidlá, hlavne tí, čo tak ešte neurobili. Už v živote nechcem počuť/vidieť komentáre typu „ja som nevedel o tomto, o tamto, o hentantom“. Lebo som bol príliš pohodlný a neprečítal som si pravidlá. Nie je ich veľa a sú ľahko zapamätateľné. Ak si ich neprečítate a porušíte ich, ponesiete si následky. V skutočnom živote tiež nepoviete, že ste nevedeli o zákone, ktorý ste porušili. Teda, môžete sa o to pokúsiť, ale nikto to nezoberie v úvahu. Tu je to také isté, len za porušenie neskončíte za mrežami.

 

2. Zdvojené identity

Ak máte sklony k schizofrénii, navštívte doktora a nezakladajte si dva a viac účtov. Netuším, prečo to robíte, ale berte do úvahy, že sa to skôr alebo neskôr predsa len prevalí. A potom my budeme za zlé, že vám to vyčítame a tak podobne. Uvedomte si, že tým strácate len vy sami, ale na to prídete neskôr. Takže nechcem počuť, že máte druhý účet, lebo pod jedným píšete taký štýl, pod tým druhým taký, alebo že ste chceli začať odznovu. Hej a ponechali ste si starý účet a prispievate pod oboma menami. Je to detinské, malicherné a navyše hlúpe. A proti pravidlám!

 

3. Opisovanie/odpisovanie/inšpirácia

Každý autor niekde čerpá inšpiráciu. Je mi jedno, z čoho ju čerpáte. Z biblie, z 50 odtieňov, z Hier o tróny, alebo z učebnice matiky. Robí to každý a nie je žiadna hanba priznať to. Ale je rozdiel medzi inšpiráciu a je rozdiel medzi plagiátorstvom. (Nie, nehovorím o spore Osobní hračka/Sněhurka, hoci aj to je dosť na hrane.) Netuším, prečo to robíte, väčšina z vás ma viac talentu než väčšina súčasných autorov, ale aj tak si myslíte, že musíte kradnúť, aby vás ostatní dokázali oceniť? Ak vám chýba sebavedomie, riešte si to inde a nekradnite príbehy ostatným! Takisto na to prídeme a potom sa akurát tak rozlúčime, ako sme sa rozlúčili aj s Rominou a ďalšími inými.

A navyše si uvedomte... je to proti pravidlám tu na stránke, ale takisto by ste mali vedieť, že ak siahnete na duševné vlastníctvo niekoho iného, páchate zločin. Nevedeli ste o tom? Tak si naštudujte zákony. My vám dáme ban, inde by vás mohli nahlásiť a budete rodine mávať spoza mreží. Stojí vám to za to?

 

A pre Boha živého, keď už vám na to prídeme, aspoň to priznajte a nehrajte sa na nechápavých. Ak vám už napíšeme kvôli porušovaniu pravidiel, vieme, že ste to skutočne urobili. Alebo sme si tým aspoň na 90 % isté. Ak máte nutkanie robiť z nás debilov, tak na to rýchlo zabudnite. Správať sa k nám ako k handrám tiež nemusíte. Nijako extra nás to nevzrušuje a... potom nebuďte prekvapení, ak vám pošleme účet za liečenie. Nemáme nervy zo železa. Choďte si brnkať na gitare!

Hauk, to je všetko, čo som chcela. A teraz môžete spustiť paniku.

Lili



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek POZOR! Zdôraznenie pravidiel!:

19. Leylon
17.05.2015 [17:42]

ouvajs. No teda pekne... vedomé plagiátorstvo je nie len zločin, je to pod úroveň plnohodnotného autora. Lili, klobúk dole, pritom koľko sa tu s ľudmi nervuješ by som sa nedivila, ak by už z teba bol druhý Severus Snape :P

18. PrincessCaroline přispěvatel
17.05.2015 [15:10]

PrincessCarolineTaktiež som tu už nebola hodnú dobu a ani netuším, čo sa tu porobilo, ale zrejme naozaj niečo drzé a hnusné. Zarazila ma zmienka o Snehurke, tú som čítala na druhom webe, autorku trochu poznám, ale nemôžem sa k tomu nijako vyjadrovať, keďže absolútne netuším, čo sa stalo. EDIT: Nenašla som druhú poviedku takže asi niekto niečo skúšal? :D Val, VAL!! Čo sa deje? :D

Lili, k tomu všetkému mám k tebe obdiv, že si ešte nevyhodila pc von oknom a si schopná sa kvôli niektorým ľuďom nervovať. Držím ti palce pretože toto bola vynikajúca stránka a dúfam, že svoju úroveň znovu získa a bude z nej plnohodnotný web.

P.S. Na tvoje príbehy som nezabudla, ale ako sama vidíš, vôbec sa tu nevyskytujem. Raz si na to znovu čas nájdem :)

17. Deliverance přispěvatel
16.05.2015 [10:50]

DeliveranceSaDiablo: Ano, ale i tak jsou plagiaty dohledatelne. Hadat se o to s tebou nebudu. U svych povidek jsem se s tim uz setkala takze vim ze to neni nic prijemneho. A taky vim ze plagiaty dohledat jdou. I kdyz to neni Ctrl+C Ctrl+V.
Plagiatorstvi neschvaluju a podle me je to ubohost. Ten kdo neco takoveho udela je rakovina.

16. SaDiablo přispěvatel
16.05.2015 [10:15]

SaDiabloDeliverance: Kousek textu do googlu? Když ti někdo kopíruje nápad, obmění jména, místo děje, překope věty a události, časovou linii, aby to nebylo nápadné, těžko to zjistíš, pokud náhodou není někdo, kdo četl obě povídky nebo na ni náhodou nenarazíš sama. Tady se to ještě nějak uhlídat dá, ale když je povídka na úplně jiném webu? S tím ti žádný vyhledávač nepomůže. Když plagiátoři/autoři plagiátů mají žaludek na něco takového, těžko budou tak hloupí a kopírovat celé věty či odstavce. Kdybych tohle chtěla udělat já, tak si dám pozor, aby to nebylo tak snadno dohledatelné.

15. karolin přispěvatel
16.05.2015 [8:13]

karolinDobré toto.

14. Deliverance přispěvatel
15.05.2015 [17:02]

DeliveranceTak abych se taky nějak vyjádřila.
1)Přečíst si pravidla je první, co by se mělo dělat... To je bez debat. Pokud toho není někdo schopný, je to smutné. Neříkám, že se nemůže stát, že se omylem něco poruší, ale v takovém případě je na místě omluva a napravení chyby.
Stát se může vše a ruce se za to sekat nemůžou. Všichni jsme jen lidi.

2) Tohle podle mě problém není. Ať už má uživatel k založení multiúčtu jakýkoliv důvod, nechápu proč mu bránit. Pokud jen píše, je přece jedno pod jakým jménem.
Problém může nastat ve chvíli, kdy hlasuje pro své povídky navzájem v soutěžích, nebo se vůbec do soutěže hlásí pod více nicky. To pak ano, to už je nejspíš příliš. Ovšem pokud uživatel má nějakou morálku a tohle nedělá, nevidím jediný důvod, proč ho trestat za to, že píše pod více jmény. Je to jeho problém a neporušuje žádná pravidla (pokud teda pomineme to o více účtech, které se mi moc nezdá).
Zároveň by bylo vhodné podotknout, že když se admin zeptá "Hele, nejsi tu i pod jiným nickem?", je slušností odpovědět "Ano/ne.", vysvětlit proč tomu tak je a případně dotyčného admina seznámit s tím, že jiná pravidla neporušuje apod. Myslím si, že v tomto případě by mohli být admini tolerantní.
Založením více účtů se nikdo nesnaží z adminů dělat debily... (Pokud nepočítám ty, kteří pro sebe hlasují.)

3) Plagiátorství je kapitola sama o sobě. Za to bych sekala ruce i nohy.
Uživatelé by si to ale mohli taky hlídat sami. Není těžké zadat kousek textu do googlu a zjistit, kde všude se nachází...

13. Amoris
13.05.2015 [22:29]

Nějakou dobu jsem tu nebyla a nevím, co se stalo, ale muselo to být něco velkýho a hnusnýho, když to způsobilo tohle. Navíc, jak čtu komentáře, fakt se asi něco stalo. To mě mrzí.

12. Aliska přispěvatel
13.05.2015 [0:50]

AliskaNarážky na schizofrenii bych si možná odpustila, ale jinak souhlasím.
Vlastně mě docela zaráží, že o tom vůbec musíš psát článek, že to není něco samozřejmého. :D Pochopila jsem to, když jsem sem nastoupila a to mi bylo tuším jedenáct :D.

11. izzie22
11.05.2015 [22:51]

Val, poslala som ti mail Emoticon , keďže nemáš zhrnutie dala som ti to sem.

10. Valeriee přispěvatel
11.05.2015 [21:27]

ValerieeIzzie, já nevím, co se tu dělo, když tě slečna obvinila a nevím, jak moc o tomhle víš. Ale ono to nebylo jen o podobném nápadu. Velkou roli v tom hrálo slečnino chování a pochybuji, že tys tenkrát s tou autorkou komunikovala mailem pod jedním nickem a pod tím druhým psala TU povídku a popírala, že ji znáš. Tohle byla chvíle, kdy jsem přestala pochybovat.
PS: já taky nemám monopol na škrabošky nebo na oblečky:)

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!