OurStories.cz ~ naše povídky - O webu » POZOR! Zmena pravidiel!



POZOR! Zmena pravidiel!

Tento článok obsahuje dôležitú zmenu pravidiel. Prosíme, aby si ho všetci prispievatelia pozorne prečítali!

Milí prispievatelia,

táto správa je určená predovšetkým Vám. Vzhľadom k tomu, že v poslednom čase sa objavujú na našich stránkach poviedky, ktoré majú menej ako 700 slov, často krát dokonca len-len prekročia hranicu stanovených 500 slov, rozhodli sme sa, že s tým musíme niečo urobiť.

Sami predsa musíte uznať, že články, obsahujúce 550 slov nemajú veľmi zmysel – čitateľ ani poriadne nezačne čítať a už je na konci.

Preto sme sa po dôkladnom dohovore so zvyškom adminov rozhodli zvýšiť minimálny počet slov pre jednodielne poviedky a poviedky na pokračovanie na rovných 1000 slov.

Týmto Vás zároveň vyzývame, aby ste pri vkladaní nových kapitol tento počet aj dodržali. Ďakujeme.

 

Za vedenie stránky, Mima33



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek POZOR! Zmena pravidiel!:

28. sarner123
27.04.2015 [21:15]

Aliska: úplne s tebou súhlasím. Emoticon Presne takýto názor mám aj ja.

27. mima33 admin
27.04.2015 [16:32]

mima33LulikLuca, v pravidlách OS - ktoré si bolo treba prečítať a kde je táto vec zakomponovaná - a aj v komentároch pod týmto článkom, sme riešili presne krátke poviedky do 300 slov. Takže ešte raz a naposledy; máte možnosť publikovať tu drabble (100 slov), double drabble (200 slov) a tripple drabble (300 slov).

26. LulikLuca přispěvatel
27.04.2015 [14:17]

LulikLucaNo ne že bych tuhle změnu nechápala ale je škoda, že není nějaká kategorie pro pisatele kteří píší třeba opravdu krátké, vtipné kapitolky (do 300 slov) a chtějí je přidávat častěji. Protože třeba já víc jak 1000 Většinou napsat nezvládnu.

25. JanieHutcherson přispěvatel
24.04.2015 [11:00]

JanieHutchersonJa si myslim, ze je to bozi napad. Dalo by se rict ze jste me timhle dokopali k delsimu psani a najednou moje kapitoly nemajo 530 slov ale pres 2000 a porad nemuzu prestat. Cetla jsem spoustu povidek na tomhle webu, ktere konci strasne rychle a souhlasim ze sotva se zactu uz to konci. Popravde nerozumim o co vam jde lidi. U povidek a kapitol jde prece predevsim o ten obsah a kdyz ho vyjadrujes jednoduchymi vetami, malo textem...jaky to ma potom smysl?
Mima ma podle me uplnou pravdu a ja vsechny adminy na tehle strance fakt obdivuju, protoze ja to po sobe obcas nemuzu ani precist a zrovna moje povidky maji v sobe urcite az moc chyb a mrzi me to. Jenze nutkani psat je vetsi nez se stydet za chyby.
Proste si myslim, ze zatimco my prisvevatele travime cas psanim oni ho musi travit opravovanim a chapu ze kdyz uz neco opravuji, chteji aby to za neco stalo.
Genialni napad. Fajt jsem spokojena. Emoticon Emoticon Emoticon

24. Ronnie přispěvatel
23.04.2015 [6:33]

RonnieAliska: Jen tak okrajově.
Věř, že prostředí ve kterém přispíváš se nemění teď. Jsem tu od roku 2011 a od té doby se tu toho změnilo tolik, že si už opravdu připadám jako dinosaurus.
Tohle je dle mého jen krok správným směrem a jak už psala Nerrisa, berte to jako výzvu. Nebo jako fakt. Tím, že budete mít námitky stejně nic nezměníte. Emoticon

23. Aliska přispěvatel
23.04.2015 [0:48]

AliskaA opravdu to sem nepíšu, protože bych nebyla schopna napsat 1000 slov. Jde mi spíš o nějakou svobodu.
Vážím si práce všech adminů. A tím všech myslím úplně všech. Neberte si to prosím osobně.

22. Aliska přispěvatel
23.04.2015 [0:45]

AliskaFluffy: Dobrá, chápu pointu. Sice jsem právě napočítala 7 Fulghumových fejetonů okolo 500 slov(a to jsem zběžně nahledla do knihy), ale chápu Tvoje vyjádření a argument s několika 500 slovními povídkami. Myslím si ale že argumentace stylem "jen povídky nad 1000 slov můžou být dobré" a "všichni tu přece chceme psát romány" jsou hloupé a neúčinné. Četla jsem spousty knih a jedno, co jsem se naučila velmi dobře je, že každá je jiná a také, že každý přispěvatel je jiný a jdou mu jiné věci.
Vždyť ourstories bylo vždy o lidech, o dohodách a o komunikaci mezi adminy a přispěvateli. Nesetkala jsem se tu ještě s tak nedobře a neorganizovaně argumentovaným "nařízením".
Samozřejmě toto pravidlo budu brát jako dogma. Ale jen kvůli Tvému argumentu s několika krátkými kapitolami, protože tento argument dává smysl.
Pojďme problémy řešit a mluvit o nich. Nechci vytvářet konflikty. Chci vědět, proč se prostředí, ve kterém moje psaní "vyrůstalo" mění. Jsem ráda za Tvůj argument, kéž by ovšem rozhodování o chodu ourstories bylo jednotné a jasné.
Vždyť demokracie je ten správný směr, ne? ;)

21. Nerissa přispěvatel
22.04.2015 [21:12]

NerissaAmen, mamuška. Lidi, berte to jako výzvu. Jediné, co se tímhle rozhodnutím šikanuje, je vaše lenost. Pět set slov... to je tak akorát nepřímá charakteristika hlavní postavy, ne kapitola. Tak ze sebe zkuste dostat něco lepšího.
A jen mimochodem, milovníkům krátkých útvarů, ne vždy se vám ty krátké útvary daří.
Lidsky řečeno, prostě to berte jako fakt a přestaňte diskutovat.

20. LiliDarknight webmaster
22.04.2015 [16:33]

LiliDarknightTak znovu na zopakovanie. A dúfam, že teraz to už pochopia všetci a prestane toto osočovanie a obviňovanie a ktovie, čo ešte...

Za prvé, pravidlá boli zmenené nie preto, aby sme niekoho šikanovali, nútili k odchodu, alebo aby sme si dokazovali, že sme niečo viac ako ostatní. Ak si to myslíte, je to vaša vec, ale neobviňujte nás z toho, pretože to tak vôbec nie je. Skôr by som hľadala chybu na opačnej strane a zamyslela sa, prečo, dopekla, všetko beriem osobne. Zobuďte sa, ľudia, na zemi je niekoľko miliárd ľudí a tým pádom je vylúčené, aby sa točila okolo jedinej osoby.

Za druhé, keď chcete KRÁTKO vyjadriť svoj názor, máte k dispozícii drabble, double drabble alebo tripple drabble, čo je 100, 200 a 300 slov. To je dosť aj na tie "umelecké vyjadrenie k súčasnému dianiu". Ak sa chcem vyjadriť dlhšie, zvolím teda dlhší článok, čo je 1000 slov. Čo sú nejaké dve strany. A ak chcete, aby to malo hlavu a pätu, aby postavy pôsobili ako postavy a nie ako strašiaky do maku, uvedomíte si, že je to pomerne málo. Ak chcem napísať scenár k filmu a nie poviedku alebo iný príbeh, tak ten scenár napíšem dlhšie. Aj dejstvá v divadle sú dlhšie ako na jednu stranu.

Dúfam, že teraz je to dostatočne jasné. Ak si to niekto berie osobne, je mi to u prdele. Pretože to je myslené všeobecne, na nikoho nikto z nás NIKDY neukazoval prstom. A ak má nejaký jedinec problém, môže si to pokojne prediskutovať v súkromí a nerobiť zo seba samaritána a obeť v jednom výrokmi o povýšenosti adminov.
Verte mi, keby sme si o sebe mysleli, že sme niečo viac a chceli by sme vás šikanovať, zvolíme iný spôsob a tak, aby ste to pocítili.

19. sarner123 přispěvatel
22.04.2015 [15:59]

sarner123Aliska: úplne s tebou súhlasím. Emoticon Presne takýto názor mám aj ja.

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!