OurStories.cz ~ naše povídky - Pomoc autorům » Burza nápadov - Časť I.



Burza nápadov - Časť I.Prvá várka nápadov pre vás!

1. "rezervované"

Manželský pár se nastěhuje do nového domu. V něm však straší, jenže veškeré úkazy vidí vždy jen žena.

 

Pointa:

1) Vše nastražuje manžel, aby se žena sesypala, byla odvezena do ústavu pro choromyslné a on mohl shrábnout její veliký majetek.

2) Vše nastražují jejich sousedi, kteří je chtějí z domu vyhnat a donutit je tak dát ho opět k prodeji, protože o něj stojí oni, a když se o něm bude tvrdit, že v něm straší, bude za levněji.

Žánr: Komedie/Parodie nebo Triler




2. "rezervované"

Názov: Ako domček z kariet (samozrejme je možné ho zmeniť)

Dej: Maddie je dvadsaťsedem ročná psychologička s trochu neobvyklými postupmi liečby. Po prvotných predsudkoch si získala nielen srdcia detí, na ktoré sa jej obor zameriava, ale aj priazeň ich rodičov a priateľstvo od okolitých susedov a kolegov. Získala si dobré meno a v priebehu pár mesiacov sa z nej stala uznávaná a vyhľadávaná odborníčka. Jedného dňa k nej zavíta mladý vdovec Daniel s maličkou, sotva päťročnou, dcérkou Mollie, ktorá sa po tragickej smrti matky uzavrela do vlastného sveta a odmieta komunikovať. Daniel dúfa, že jej Maddie pomôže. Maddie však zistí, že nelieči len jednu zblúdilú dušičku, ale dve. Ako to však už býva, aj z liečiteľa sa občas stáva pacient a odrazu sa karta obracia. Nie Maddie lieči, ale Daniel sa snaží uzdraviť jej krehkú dušu. Ako dopadne ich príbeh? Bude Mollie ako predtým? Nájde jej ocko šťastie a jej novú mamičku? A čo Maddie? Dovolí si zariskovať?

Žáner: Dráma/Romantika




3. "rezervované"

Dej: Liliya Fortescuová je obyčajná devätnásť ročná dievčina  s neobyčajným životom. Už od malička vidí duchov zosnulých, ktorí však nehľadajú jej pomoc, ale človeka, s ktorým by sa mohli rozprávať, zatiaľ čo čakajú na smrť najdrahšej osoby, ku ktorej sa pripútali. Jednou z nich je aj Angelea Simmonsová, mladé dievča, ktoré zomrelo pri autonehode. Za dlhé mesiace sa z dvoch rozdielnych osôb stanú najlepšie priateľky a hovoria si úplne všetko. Preto Lyu neprekvapí, keď sa jej Angie zdôverí s obavami o svojho brata - dvojča. So zúfalstva poprosí Lyu o pomoc - chce, aby ho  ochránila pred nebezpečenstvom, ktoré mu hrozí. Lya však má aj inú schopnosť ako vidieť mŕtvych.  Má niečo ako vnútorný zrak, ktorý jej vždy napovie, čo sa má stať. A aj napriek tomu, že ju táto schopnosť varuje, podujme sa zachrániť Andyho, brata Angie. Čo mu hrozí? Nechá si vôbec pomôcť? A čo Liliya? Ako zareaguje, keď spozná brata svojej najlepšej kamarátky?

Nápovedy: Napätie, náznak humoru, romantika so štipkou drámy




4. "rezervované"

Žena je moderní bílou čarodějnicí. Umí vařit lektvary, které skutečně zabírají, praktikuje jednodušší kouzla, která jí pomáhají v domácnosti atd. Žije si svůj poklidný život středoškolské učitelky a kouzlí jen potají, pro sebe, protože ví, že se nesmí míchat jiným lidem do života svými kouzly. Náhodou však na její talent přijde její soused – muž z dlouhé linie lovců čarodějnic… 

- Příběh z reálného života s příměsí fantasy




5. "rezervované"

Názov: Za zrkadlom

Dej: Každý z nás určite pozná príbeh o nevinnej a hlavne prekrásnej Snehulienke a jej siedmych opatrovníkoch. Pri spomienke na túto tmavovlásku však nemožno zabudnúť na jej cholerickú macochu posadnutú svojim výzorom, ktorá si v snahe vyvyšovať sa nad všetkých zaobstarala mátožné zrkadlo, ktoré vie odpovedať na všetko – a odpovedá vždy pravdivo. Príbeh skončí šťastne, proste si zazvonil zvonec a je koniec. Zlo porazené, láska víťazí. Lenže v príbehu sa zabudlo na veľmi dôležitú vec - na oné mátožné zrkadlo opradené tajomstvom. Problém je však aj v tom, že toto zrkadlo skutočne existuje, no nie v rozprávke, ale v skutočnom svete. Lenže nie je to len nejaké zrkadlo, ide skôr o okno do iného sveta, do sveta podivných bytostí, ktoré po mnohé storočia "odpočívalo" bez toho, aby niekto vedel, že sú za ním ľudia, ktorí rozprávajú a počujú. Jedného dňa sa však toto zrkadlo prebudí. Ako zareaguje mladá Abigail, keď sa jej z ničoho-nič za zrkadlom objaví celkom pekný mladý muž, ktorý nedokáže pochopiť, že ona - ako obyčajná servírka - odmieta ponúknuť svoj život nejakému bláznovi len preto, že oň požiada. Dá sa Abigail nakoniec presvedčiť a pomôže nielen Kobeovi, ale aj celému svetu "za zrkadlom"? Prečo vlastne potrebujú pomoc smrteľníčky?

Žáner: proste fantasy bez hraníc




6. "rezervované"

Dej: Už sa vám niekedy stalo, že ste na ulici do niekoho vrazili a povedali si: "Ja som ho už niekde videl? Ja toho človek odniekiaľ poznám.."? Už sa vám niekedy stalo, že sa vám snívalo o niečom, kde ste vystupovali, ale o čom ste vedeli, že ste to nikdy nezažili? To sa stalo a stáva aj sedemnásťročnej Mattie. Tiene niečej minulosti ju prenasledujú, až sa rozhodne presťahovať. Na chvíľu má pokoj a žije si svoj život, ale to len dovtedy, kým sa na chodbe nezrazí s jedným mladíkom, ktorého kedysi  vídala v snoch. A vtedy jej blesne hlavou "spomienka", ktorá určite nie je jej, ale vidí v nej jeho a dievča, ktoré nevyzerá ako ona, ale niečo jej hovorí, že to ona je. A kde seba a toho mladíka vidí? Pred oltárom... Kto je známy-neznámy, o ktorého stále zakopáva? skutočne má veriť jeho prehláseniu, že ju vidí po prvýkrát v živote?

- príbeh odohrávajúci sa v prítomnosti s občasnými výletmi do minulosti, rozhodne s prímesou fantasy

 

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣


Ako vždy, aj teraz platí niekoľko podstatných pravidiel a zásad, ako to funguje, a keďže som trošku puntičkár, čo sa týka týchto vecí, vypíšem vám ich a bola by som rada, keby ste si ich aspoň prečítali. Zaberie vám to pár sekúnd.

  1. Platí zásada Kto skôr príde, ten skôr berie. Takže ak si vyberiete nápad, ktorý si už niekto "zabral", nehnevajte sa, proste sa to stáva. Hlavne si pozorne strážte svoj slovník a snažte sa nenapísať tu niečo, za čo by ste sa neskôr mohli hanbiť.
  2. Nebudeme to komplikovať, takže ak máte o nejaký nápad záujem, napíšte jeho číslo do komentu. Nebudeme ich potom odtiaľto mazať, aby nevznikali zbytočné zmätky, len k jednotlivým nápadom napíšeme niečo typu "rezervované".
  3. Ak ste neistí čo sa týka smerovania príbehu, pokojne kontaktujte autora nápadu. A keďže sú tu nápady len od dvoch ľudí, určite uhádnete, kto to je. Áno, ja a Poisson.
  4. Nezľaknite sa jazyku, v akom je nápad napísaný. Ak je v slovenčite a vy ste Česi (alebo naopak), nebojte sa. Proste príbeh napíšte vo svojom jazyku, bez ohľadu na to, v akom jazyku je napísaný nápad.

 

Dúfam, že som na nič nezabudla. Na záver poznamenám už len posledné: nejakým nedopatrením sa mi podarilo do predošlého článku napísať preklep v maili. Takže ak náhodou niekto z vás poslal svoj nápad a neobjavil sa tu, je to pravdepodobne preto, že sme ho proste nedostali. Takže znovu, dúfam, že tentoraz správne.

mail: napadobranie@email.cz

Nebojte sa napísať nám. Tento projekt bude trvať len tak dlho, kým oň budete mať záujem. :)

 

Ak náhodou neviete, o čom tento projekt je, TU si to môžete prečítať.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Burza nápadov - Časť I.:

16. Texie admin
23.10.2013 [7:27]

TexiePokud se tady daný autor nějakou dobu neukáže, tak by bylo asi lepší se ho prostě zeptat. Podle mne není fér ani zbytečně blokovat téma a ani jej někomu jen tak sebrat. Takže podle domluvy.

15.
Smazat | Upravit | 22.10.2013 [22:36]

Mám dotaz... Když jeden nezmiňovaný autor odejde z Ourstories se zarezervovaným nápadem (ne, že bych ho chtěla, jen mi přijde zajímavé to podotknout) je ten nápad zase volný, nebo se předkládá, že onen nezmiňovaný autor na něj přece jenom něco napíše?

14. LiliDarknight webmaster
29.09.2013 [21:17]

LiliDarknightNápad je tvoj. Prajem veľa šťastia pri písaní. Emoticon

13. JohnnaOut přispěvatel
29.09.2013 [21:06]

JohnnaOutAhoj,
vzala bych si tu jednička, kdyby to bylo možné! Emoticon

12. Qualitisia přispěvatel
29.09.2013 [14:33]

QualitisiaDěkuji :))

11. LiliDarknight webmaster
28.09.2013 [21:38]

LiliDarknightJe tvoj. Veľa šťastia pri písaní. Emoticon

10. Qualitisia přispěvatel
28.09.2013 [15:52]

QualitisiaRáda bych si zabrala téma č.4, prosím :) Děkuji :)
Ale bylo to těžké rozhodování, mezi těma dvěma... :D

9. LiliDarknight webmaster
26.09.2013 [9:03]

LiliDarknightJe tvoj, Sutton. Veľa šťastia pri písaní. Emoticon

8. Sutton přispěvatel
26.09.2013 [4:19]

SuttonJá bych docela zkusila si zabrat nápad číslo 6. Hrozně se mim líbí ten nápad..a při přečtení děje..mě hned napadl název :D:))

7. LiliDarknight webmaster
25.09.2013 [21:20]

LiliDarknightJe tvoj, Maggie. Veľa šťastia pri písaní. Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!