OurStories.cz ~ naše povídky - Videa » The Fifty Shades of Grey - trailer



The Fifty Shades of Grey - trailerDlouho očekávaný trailer k prvnímu dílu erotické trilogie 50 Shades of Grey.

Erotický román Fifty Shades of Grey je třídílná knižní série, kterou napsala spisovatelka E.L. James s původním námětem na Twilight, který později přepracovala do dnešní podoby a zaujala tak čtenáře po celém světě. 


Studentka literatury Anastasia Steel má za úkol zpracovat rozhovor s úspěšným a bohatým podnikatelem Christianem Greyem (Grey = angl. šedý, odtud název knihy 50 odstínů šedé). Na domluvenou schůzku přijde muž, který Anastasii neuvěřitelně přitahuje. Je okouzlující, krásný, neuvěřitelně chytrý, svůdný a hrozivý. Nezkušená a nevinná dívka poprvé zažívá pocit, že nějakého muže chce. Z jedné strany ji odrazuje jeho záhadná rezervovaná osobnost a z druhé strany se mu strašně touží přiblížit.

Starší a zkušený Christian není schopen odolat klidné kráse, důvtipu a nezávislému duchu mladé dívky. Ať chce nebo ne, musí si přiznat - touží po ní, chce ji... ale za svých vlastních podmínek.

Anastasia je šokovaná i vzrušená Christianovými nezvyklými erotickými chutěmi. Váhá, ale není schopná mu odolat. Vášnivý živočišný vztah odkrývá jejich tajemství i temné sexuální touhy. Víc si můžete přečíst v mistrně napsaném erotickém románu Padesát odstínů šedi, který nyní přichází i na plátna kin.

 

Obsazení ve filmu: 

Jamie Dornan

- postava Christiana Greye -

Irský herec, model a hudebník, celým jménem James Dornan, který se narodil 1. května 1982 v Belfastu, Severním Irsku.

V modelingu se stal velmi úspěšným, stal se modelem pro světové značky jako: Aquascutum, Armani, Calvin Klein, atp.

Čeští fanoušci zahraničních seriálů by ho mohli znát především ze seriálu Once Upon a Time, kde v první sérii ztvárnil postavu šerifa Grahama ve městě Storybroak, a který v pohádkovém světě byl lovcem zlé královny.

 

Dakota Johnson

- postava Anastasie Steel -

Herečka Dakota Mayi Johnson se narodila 4. října 1989 v Austinu slavnému hereckému páru Melanii Griffith a Donu Johnsonovi. Po absolvování vysoké školy podepsala kontrakt s William Morris Agency a začala hereckou kariéru. Úspěšně prorazila i ve světě modelingu, od roku 2008 předváděla oděvy pro firmy Mango, Wish, sluneční brýle Oliver Peoples nebo legíny japonského módního řetězce Uniqlo a dnes je velmi vyhledávanou modelkou.

Pro české diváky by mohla být známá svou menší rolí ve filmech Netvor (2011) a 21 Jump street (2012).

V jedné z vedlejší rolí se představí i zpěvčka Rita Ora, která ztvární Christianovu nevlastní sestru, a zároveň jako zpěvčka nazpívala jednu z písní k filmu.


Já osobně jsem knihy četla a když jsem zjistila, kdo má hrát ve filmu, čekala jsem, že to nebude valné, ale že to bude tak hrozné jsem nečekala. Jamie mi moc nevadí, ale co se Dakoty týče, ta je prostě strašná. Nevypadá nevinně, jak by Anna měla být a zdá se hrozně stará. Navíc se mi k sobě nehodí a není tam vůbec mezi nimi žádná jiskra.

liiii5


50 Shades od Gray je velmi diskutované téma. Většina žen nepřizná, že jej četly, ale dozajista je mají schované pod polštářem a doslova hltají každé další slovo. Já jsem zatím přečetla jen začátek a osobně jsem z knih potěšena. Přesto si nechám trailer až na dobu, až budu mít celou sérii přečtenou a výběr herců nijak nekomentuji, nechám se překvapit přímo ve filmu. =)

Nikol18

 

 Jak jste spokojení vy?


Film by měl dorazit do českých kin 12.2.2015!




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The Fifty Shades of Grey - trailer:

27. 3321231654654
01.11.2014 [20:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26. Ynne
13.08.2014 [0:18]

Makysek: Zajímá úvaha, konečně někdo. :) Díky za obohacení diskuze! Jak tu psala i Mia... lidé, co mají rádi BDSM (kde je jeden z partnerů dominantní, nebo dokonce sadista) hromadně souhlasí, že to kniha podává špatně, pokřiveně. Proto i člověk, co to takhle rád má, a scéna dvě ho může velmi zaujmout, nemusí souhlasit s tím, jak je to podané, s tím, k čemu ji proti její vůli nutí (protože nikdy nesmí jít o reálné překročení toho, s čím souhlasila, to pak není BDSM) atd. Třeba ve scéně, kdy si on myslí, že se s ním rozešla, přijede za ní a donutí ji výhružkami se s ním vyspat + udělá několik věcí, které se jí vážně nemusí líbit? Máme to z pohledu hlavní hrdinky, takže je jasné, jak ji to děsí a zároveň vzrušuje, nádhera, ale když se to vezme z pohledu třetí osoby/vypravěče, tak je to fyzický napadení od člověka, co to v hlavě nemá v pořádku, a kdyby ona nebyla "budoucí sub", mohlo by ji to velmi snadno traumatizovat do konce života. Vezme-li se to reálně a prakticky, zní to jako scéna, po které se člověk zhroutí a už na sebe nikdy nikoho nenechá ani sáhnout. Ale samozřejmě to ve fikci zní jinak, takže to vyzní skoro až romanticky, i když by ho normální ženská dávno žalovala za znásilnění. :)

Ale to je právě ono... dokud se to bere jen jako fikce, je to zajímavý. Akční. Třeba i vzrušující. Ok. Jako fikce. Jenže když si z toho lidi po celém světě začali brát REÁLNOU inspiraci, nastal problém. (Nemluvím jen o vraždách a znásilnění, která byla přímo a jasně reakcí na tuhle knížku. Opět stačí googlit.) Problém je, že lidi často nerozlišují, co by v reálu nefungovalo, co jde proti zdravému rozumu... ve škole se člověk dozví, že stalking je nebezpečná a špatná věc; v knize je to důkaz zájmu a vášně??? To samé manipulace, vydírání, nátlak... Dokud to zůstává jen v literatuře (a filmu), tak mi to nevadí, ale právě u takhle úspěšného díla to slouží jako inspirace, jako idealizované, opěvované a zaobalené násilí vůči ženám, a málokdo kdo tu knížku má rád přiznává, že si toho je vědom, což mi přijde sakra děsivé. Pominu-li, jak špatně se mi originál četl, a že je to celé ukradené ze Stmívání, pořád si myslím, že když to někoho baví číst (což je v pohodě, na to máme nárok, vkus se různí), měl by si být VELMI dobře vědom toho, že tohle není vztah, po kterém by se mohlo toužit. A když už to někoho zaujme, doufala bych, že si vyhledá nějakou seriózní literaturu o BDSM, něco, co mu ukáže, jak to má být správněji a zdravěji.....
(Tohle je spíš myšleno všeobecně, ne jako reakce na tenhle konkrétní komentář. :) Tvůj přístup, Makysek, nemůžu z tak krátkého textu posoudit a ani nechci, ale věřím že to nevidíš tak, jak tady popisuju. Bohužel mluvím o situaci a reakcích fanoušků po celým světě.)

25. Makysek
11.08.2014 [0:31]

Jen tak rychlovka jsem si přečetla ted vaše komentáře a nejvíce mne zaujalo to jak píšete že Vás ta knížka nebavila že jste jí nedočetly do konce. samozřejmě je to každýho názor, ale můj je ten vůbec mi nevadilo když tam psala o své vnitřní bohyni či si rozmýšlela jestli má být sub či ne jelikož já jsem se do té knížky dokázala vžít do toho všeho co s ní Grey dělal a přiznám se místma mě to vzrušovalo ale chápu kdo nemá rád tvrdší sex nebo nemá rád to že je chlap dominantní tak se do té knížky nikdy nemůže vžít. Je těžké kritizovat tuhle knížku protože je celá jen e jen o sexu a každý to má rád prostě jinak Emoticon
Jen co mě zklamalo je obsazení filmu pokud jsem si to našla správně tak mi ten herec vůbec nesedí ke greyovi

24. Ynne
29.07.2014 [8:19]

...: je vidět, že si můj příspěvek ani nečetla, ale to nevadí. Naivně jsem doufala v diskuzi se zajímavými argumenty, abych si mohla rozšířit svůj náhled na věc, a místo toho mi tu otloukáš svůj subjektivní názor o hlavu, a bohužel bez argumentů... Tak třeba jindy. :)

Je to bestseller. Je to úspěšná kniha (série) a autorce se podařilo zaujmout mnoho lidí. Použila cizí přejmenované postavy a je to z velké části více než inspirováno Stmíváním.
To jsou všechno prokazatelná fakta, která se navzájem vůbec nevylučují. :)

Ale od člověka, co se pod své názory ani nepodepíše, neočekávám, že na logické argumenty zareaguje něčím lepším než "je to bestseller a já si těch chyb nevšimla takže neexistují protože co nevím není problém tak si nestěžuj jen jí závidíš konec diskuze". :))

23. ....
27.07.2014 [14:19]

Ehmm...
Pleteš si hrušky a jablka? Četla si ty knihy vůbec?
Jedna je o tom, a ta druhá zase o tom. A to, že to původně bylo ff na Stmívání, je absolutně jedno. Nikoho to totiž nezajímá. Je to bestseller. Jedna z nejprodávanějších knih světa. Lidi to žerou a kupují to.
Obě dvě autorky napsaly bestsellery, které se prodávají po celém světě. Rozhodně si nemyslím, že ty dvě se dohadují, jestli si tahle půjčila charaktery a situace a tak dále...
To, že se tady dohaduješ ty nad kravinama je tvůj problém, ne jejich, nemyslím si, že je to nějak trápí.
Takže... opravdu si nemyslím, že tohle je plagiátorství. Pod tím pojmem si představím něco úplně jiného. Ale to tady nebudu rozebírat, to si můžeš klidně najít na wikipedii a osvěžit si své znalosti.
Každopádně... Vůbec to nemusíš číst. Mě je jedno, jak to autorka psala a čím se inspirovala. Pro mě je důležitý výsledek. Žádné veledílo, ale zato zpříjemnění večera. Pokud se to tobě nelíbí a stále tu chceš autorku shazovat, tak se spíš zamysli nad sebou, co si dokázala.
Ona si autorka s tebou hlavu netrápí ;)

22. PrincessCaroline přispěvatel
27.07.2014 [12:03]

PrincessCarolineYnne,
môžeš to dokazovať koľko chceš. Nikto tu ti to neberie Emoticon Môžeš opovrhovať autorkou, ktorá urobila FF na TW, ale to je jediné, čo môžeš.

Pretože je to bestseller, preložený do xy jazykov v xy krajinách a autorku hreje pri srdci tučné konto. Ona si z toho ťažkú hlavu nerobí Emoticon

A my taktiež nie.

21. Ynne
26.07.2014 [23:13]

....: Ke většině nemám co říct, ale k tomu plagiátorství ano... Říkáš, že normální inteligentní člověk se nejdřív informuje, než dojde k závěru? Ok. Tady máš informace: Tohle není jen inspirace nebo OMYLEM vzniklá podobnost... Celé Fifty Shades začalo jako Fanfiction na Twilight, a potom jen změnila pár jmen, aby to mohla vydat. :] Když někdo porovnal originální text toho fanfiction (kde skutečně nemá ani moc vlastních charakterů a hlavní postavy jsou Edward a Bella) s textem téhle vydané knihy, většina textu a děje zůstala nepozměněná. Tj. je to FF, které se k tomu ale zrovna nehlásí a vydává se za plus mínus originální text s originálními postavami (což není, změna jmen nestačí). Nechala jim stejné vlastnosti, koníčky, přátele... všechno. Jasné plagiátorství, promiň.
Get your facts straight pls.

20. ....
26.07.2014 [22:40]

Prostě musím reagovat. První otázka: Kdo si kdy nevzal z nějaké knihy příklad? Když byla napsána Twilight saga, tak se milion lidí zbláznilo do fiktivního upíra Edwarda a všichni ho chtěli mít doma pod postelí - především slečny. Chudák upíři, musí se obracet v hrobě, pokud nějací existujou. Teď když bylo napsáno Fifty shades of Grey, tak se všichni zbláznili do BDSM Christiana. Co na tom, že to dává fiktivní pohled na BDSM? Jakákoliv normální osoba, která přemýšlí, si uvědomí, že tohle je kniha - ne dokument, který by pojednával o tom, co to BDSM ve skutečnosti je. Autorka to vylíčila tak jak chtěla. A měla na to právo. Je to její kniha, ať už je jakkoliv napsaná. Lidi, který si z toho vezmou příklad a jsou poblázněný, jsou PITOMCI. Nejdřív si zjistím skutečnost, což mě pak dovede k tomu, že ta kniha je fikce. Je to kniha proboha! Spousta věcí v knize nemusí být pravda, nemám pravdu?
A když už jsme u toho, jaká knížka nedává pokřivený pohled na svět? Co pohádky? Ty nám taky dávají pokřivený pohled na svět, kde všechno skončí dobře a popelka se svým princem ujíždějí v západu slunce.
Stejně jako tahle knížka nám dává nějaký pohled na svět - ať už je to BDSM, nebo cokoliv jiného. Neříkám, že knížka je nějaká briliantní. Když jsem ji začínala číst, tak jsem neočekávala nějakou akci, či shakespearovské drama, kde se hlavní postava zabije. Bylo to zpříjemnění, jak již říkala PrincessCaroline, na zimní večery.
Co se týče, jak je to napsaný - je to strohý, jednoduchý, postavy nemají moc žádný charakter. Ano, a co jako? Myslím, že autorčin záměr byl především sex, který tam je dvě třetiny knihy. Možná to není excelentní dílo... Ale proč je to teda bestseller? Lidé to čtou, a je jejich problém, jak si to vezmou. Lidé někdy dokáží být, tak manipulativní, a uvěří všemu, co je napsáno. To už o lidech něco vypovídá, ne?
K tomu plagiátorství... To jako vážně? Nejsou to moc silná slova? Když člověk píše příběh, tak se něčím inspiruje, ať už je to podobná knížka, či téma, nebo nějaké legendy a staré prameny. Vsadím se, že když si přečtu nějakou povídku, tak najdu podobné rysy s již dávno napsanými knihami. Nejde se totiž neopakovat. Bylo napsáno již tolik knížek, copak můžou být stále odlišné?
Co se týče čtení knížek. Já čtu, abych unikla z reality. Chci si přečíst něco, co skončí dobře, protože život stojí za hovno, a nikdy nic nekončí dobře. Vždycky se něco posere. Proto utíkám do fantazie, kterou mi poskytují knížky.
To stejné je s touhle knihou. Konec je takový jaký je - všichni jsou šťastní a je všechno báječný. A to prostě miluju. Alespoň někde to končí dobře, když ne ve skutečném světě.
Co se týče filmu, proč hned každý kritizuje výběr postav, když neviděl zatím film? Z traileru nemůžeme zatím dostatečně vyčíst, jak se herci vykreslili. Myslím, že jediné zbývá, jen čekat a ne tu hned remcat, jak je herecké obsazení hrozné.
Já osobně si na film ráda počkám. Možná, to nebude nic výjimečného, ale co kdy bylo perfektní, že?


19. Anastasie
26.07.2014 [4:01]

Též jsem to ještě nedočetla. Musím říct, že slovní spojení "Má vnitřní bohyně" mi děsně lezlo krkem, neměla jsem nejmenší potřebu vědět co dvě minuty, jakou pohybovou aktivitu ona "vnitřní bohyně" právě provádí, ať už to byl kotrmelec či mávání střapci (nebo čím). Jinak to Anino nekonečné přemítání, zda se stát Sub nebo ne mě hrozně nudilo. Jediný důvod, proč jsem to dočetla do těch zhruba 2/3 (to je nějaká magická hranice nebo co?) bylo, že jsem zrovna neměla nic jiného na čtení. Nepřipadalo mi, že se autorka inspirovala Tw.ságou, ale to je fuk. Nebo spíš fu.ck... Emoticon

18. Ynne
25.07.2014 [22:54]

Asi jsem jedna z mála, ale knížky, u kterých nesmím přemýšlet (což je přesně tenhle případ), nikdy nedočtu do konce. Postrádají-li základní common sense, nevím, proč s nimi ztrácet čas, když zajímavých a "kvalitnějších" knížek existuje tolik. :)

PrincessCaroline: vesměs myslím, že chápu co se snažíš říct, na druhou stranu - obhájit okopírování (i kdyby 1/3) knihy tím, že sis toho nevšimla, tudíž to většině nepozorným čtenářům nebude vadit... nah. Pořád je to kopírování, tj. jinými slovy vlastně krádež. :)
K BDSM, tvůj přístup mi taky dává smysl, není důvod to hrotit; bohužel, mnoho lidí si Fifty Shades vezme za vzor, s úplně pokřiveným viděním a představami (protože to tam autorka skutečně podává špatně), a nedejbože se i pokusí najít podobného chlapa nebo celkově, vztah. Což nemůže vést k ničemu jinému, než že 1) zjistí, jaká hovadina to je, a neprávem BDSM odsoudí, nebo 2) abusive relationship.
... a můžu potvrdit, že pořádnou korekturou ten originální text skutečně neprošel. :]

K článku, díky autorce za hezké shrnutí informací. Těším se a zároveň upřímně děsím, co z toho udělali.

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!