OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter » Agentura na společníky - 3. kapitola



Agentura na společníky - 3. kapitolaHermiona zjistí, jak je to ve skutečnosti mezi Hesper a Dracem... Hermionina a Dracova konverzace...

Děláte si srandu? 

„Hesper, prosím tě, až mě příště napadne, že tě poslechnu a někam napíšu, dej mi raději přes ruce, protože takový šok, jaký jsem zažila včera, už opravdu nechci zažít,“ pronesla jsem následující den v kanceláři, když jsem si svlékala cestovní plášť. „Jo, jen tak mimochodem, jak jsi o téhle agentuře vlastně věděla?“

„Neboj se, příště mě už nic podobného nenapadne, nejsem sebevrah,“ odpověděla rozpustile Hesper. „Můj bratranec tam pracuje,“ dořekla s klidem.

„Tvůj bratranec? Vážně? To by mě zajímalo, jak dokáže pracovat ve stejné společnosti jako Malfoy,“ řekla jsem spíše pro sebe, ale Hesper to neuniklo.

„Jednoduše. Můj bratranec je Malfoy,“ odpověděla naprosto bezprostředně. V tu chvíli jsem se zarazila a hrnek, do kterého jsem si chtěla uvařit čaj, mi vyklouznul z ruky a rozbil se o podlahu.

„Cože? Draco Malfoy je tvůj bratranec?“ zeptala jsem se naprosto zděšeně a v podstatě jen pro vlastní ubezpečení. Hesper nevinně přikývla. Tuhle novou skutečnost jsem musela rozdýchat.

„Reparo!“ pronesla jsem směrem ke střepům u mých nohou. Střepy se okamžitě spojily v původní hrneček.

Během dopoledne se naštěstí přihnalo několik lidí, kteří nutně potřebovali najít nějaké papíry, takže jsem se mohla v klidu vypařit z místnosti. Vlastně jsem to i docela uvítala, protože jsem se potřebovala zaměstnat, abych stále nemusela přemýšlet nad tím, že Hesper je Dracova sestřenice, protože ti dva byli naprosto diametrálně odlišní. Draco byl namyšlený, Hesper měla zdravé sebevědomí nebo se někdy i podceňovala. Draco by nebyl schopný pracovat s někým, kdo je z mudlovské rodiny, Hesper to dokonce uvítala. Draco byl pyšný na svůj čistokrevný původ, Hesper o rodině skoro nemluvila.

Později odpoledne se situace v kanceláři uklidnila a prakticky nikdo nepřišel, takže jsem měla dostatek času na to, abych vymyslela a sepsala dopis Dracovi.

Milý pane Malfoyi,

jelikož je moje sestřenice z mudlovské rodiny a nemá nejmenší tušení, že kouzelnický svět existuje, budete se muset přizpůsobit mudlovskému světu, což znamená nepoužívat kouzla, a hlavně si budete muset vymyslet mudlovské zaměstnání. Můžete být například požárník, knihovník, lékař, zvěrolékař nebo kdokoliv jiný.

Kateina svatba je plánovaná na jedenáctou, proto se sejdeme v půl jedenácté před Tomovým hostincem. Prosím, buďte dochvilný, nerada bych přišla pozdě. Všechny detaily Vám vysvětlím cestou.

S pozdravem,

H. G.

P. S.: Když si vyberete zaměstnání, ráda Vám vysvětlím náplň práce.

Dopis jsem si po sobě několikrát přečetla. Nechtěla jsem, aby v něm byla nějaká chyba, a chtěla jsem, aby působil jako připomínka toho, že já jsem teď šéf. Pro jistotu jsem si udělala kopii, kterou jsem následně dala Hesper, jestli by nebyla tak hodná a kdyby Eddie nedoletěla, nedala by ji Dracovi. Poté jsem v zásuvce psacího stolu našla odpovídající obálku, dopis do ní založila a připevnila Eddie na nožičku.

„Leť, holka. A bez odpovědi se nevracej,“ zašeptala jsem jí do ouška, když jsem ji posílala s dopisem.

&&&

Grangerová,

buď v klidu. Myslím, že dělat společníka na mudlovské svatbě bude jednoduché. A dokonce i náplň práce knihovníka si dovedu docela živě představit. Jo, když to není kouzelnický svět, tak si, s dovolením, nechám svoje jméno. Jestli máš ještě něco na dušičce, tak mi pošli tu tvoji střelenou sovu, ale před tím jí vysvětli, že stačí, když si sedne na parapet, nemusí neustále narážet do okna.

D. M.

P. S.: Jestli mi ještě jednou napíšeš „Milý pane Malfoyi“, tak tvojí sestřenici přičaruju vílí křídla!

Dočetla jsem dopis a rozhořčeně jej poslala na stolek, ze kterého stejně sjel.

„Jak si to vlastně představuje, barbar jeden! Člověk se snaží být slušný a on tohle. A o tobě řekl, že jsi střelená. Příště ho klidně klovni, Eddie!“ hudrovala jsem nahlas, když jsem dočetla jeho dopis.

Nakvašeně jsem popadla brk a dala se do psaní kousavé odpovědi. Jakmile jsem ji dopsala, připevnila jsem ji k Eddiině nožičce a poslala ji do noci. Nezapomněla jsem dodat, že má povoleno uštědřit Dracovi několik klovnutí za to, že o ní prohlásil, že je střelená. Eddie s tichým houknutím odletěla a já zůstala doma sama.

Do sobotního rána jsme si vyměnili několik kousavých, někdy až hádavých dopisů. V některých chvílích jsem měla sto chutí vypovědět smlouvu a jít na tu svatbu sama, ale vždycky mě probral fakt, že můžu Dracovi vrátit aspoň pár školních útrap…


Znovu bych chtěla poděkovat všem, kteří mi komentují jednotlivé kapitolky. Jsem za to ráda a moc si toho vážím. Snad najdu nějaké komentáře i pod touhle kapitolou.

Vaše Ali =)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Agentura na společníky - 3. kapitola:

9. TheSindy
05.01.2014 [10:20]

C'est genial!:))

8. Heča
04.01.2014 [22:53]

Řekla bych, že je docela těžké najít nějakou novou zápletku na téma "Dramione" ale Tobě se to velmi slušně daří Emoticon

7. Ali přispěvatel
04.01.2014 [22:40]

AliDěkuju všem za komentáře. Ani jsem nečekala, že jich tu bude tolik. Emoticon

Poisson, snad nebudeš zklamaná. Zatím se snažím, aby to bylo psané s lehkostí a vtipem, tak snad se mi to povede i u další kapitoly. :)

Fayee, ninik, už se na ní pracuje. ;)

Mea, na dni D se pracuje, ale stále nejsem nějak spokojená, tak snad mi to už ale vyjde. A děkuji za pochvalu. Vlastně ani nevím, jak mě napadla vílí křídla. :D

Camilla, pokusím se vynasnažit. Snad nebudeš zklamaná. :)

JohnnaOut, neboj. Už si můžu prsty upsat, jak se snažím. ;)

6. JohnnaOut přispěvatel
04.01.2014 [15:04]

JohnnaOut Emoticon Emoticon Emoticon Hlavně ryhchle další! Jen tak dál. Emoticon Emoticon Emoticon

04.01.2014 [14:15]

Tak to se povedlo, tohle bude ještě velká sranda! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Už se moc těším na pokračování! Emoticon

4. Mea přispěvatel
04.01.2014 [13:42]

MeaHmmm... To se nám to nějak krásně rozjíždí! Nemůžu se dočkat dne D. Emoticon A to o těch křídlech bylo teda něco! Jen tak dál! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. ninik
04.01.2014 [10:37]

těším se na tu svatbu jako malá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jen tak dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Fayee přispěvatel
04.01.2014 [0:04]

Fayeekrása Emoticon už se nemůžu dočkat svatby Emoticon

1. Poisson admin
03.01.2014 [18:27]

PoissonPerfektní Emoticon Jsem moc zvědavá, jaká bude jejich účast na svatbě, už teď se tlemím Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!