OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter » Me?! - 28. kapitola - Klavír



Me?! - 28. kapitola - KlavírUž jen dva dny.

Hermiona

Probudila jsem se ve své posteli s opuchlýma očima a třeštící hlavou. Vzpomněla jsem si, jak jsem včera všechno Ginny řekla. Ulevilo se mi. Už jsem na to nebyla sama. Poslala jsem svou sovu k McGonnagalové, aby mě omluvila na vyučování. I přes to, že jsem už do sebe vyklopila polovinu lektvarů, nebylo mi lépe. Pochybovala jsem o tom, že budu moct vůbec vystrčit paty ze svých komnat. Zachumlala jsem se do peřiny a znovu usnula.

Draco

S Weaslyovou jsme se domluvili, že vzpomínky vrátíme Hermioně v pátek večer, za tři dny. Nevím jak bude reagovat. Dneska se vůbec neukázala, dokonce ani na vyučování ne, musel jsem to za ni vzít já. Ne že by to bylo nějak hrozné, to ne. Pro ni všechno. Addana se vypravila do Prasinek, a tak sešlo i z její výuky. Nevadilo mi to, alespoň jsem měl trochu času pro sebe.

Hermiona

Další den se mi udělalo líp, a tak jsem zase mohla jít učit. Studenti mě ale naprosto vytočili. Byli tak hluční a neukáznění a jeden na mě dokonce plivnul. Měla jsem toho dost. Hned potom, co mi skončila poslední hodina, jsem se zavřela u sebe a jen tak se dívala z okna. U jezera spolu stáli Malfoy a Addana. Napřed se nic nedělo, ale pak oba dali ruce nad hlavu. Z jezera se začaly formovat dva proudy vody, jejichž začátek měl tvar hadí hlavy. Byli to hadi z vody a pohybovali se podle toho, kam Malfoy nebo Addana dali ruce. Vypadalo to úchvatně. Jako zvláštní druh tance nebo něco podobného.

Záviděla jsem jim. Že je nic netrápí, že si můžou dělat, co chtějí, a že můžou být spolu. Ze začátku mě to překvapilo, ale Malfoy se choval k Addaně jako k sobě rovné. Ne jako učitel k podřízenému nebo studentovi. Byli jako nejlepší přátelé nebo sourozenci, perfektně sehraní. Neviděla jsem je ještě, že by se hádali a to jsem s nimi strávila spoustu času. Proč já nemůžu mít někoho takového?

Pak ale ta ohromná show skončila a oni začali procvičovat obyčejnější kouzla, která už nebyla tak zajímavá. Rozhodla jsem se projít po hradě, kde teď stejně nikdo nebyl, všichni trávili čas venku. Dokonce i ti největší knihomolové vystrčili nos z knihovny a vzali si knihy ven. Zašla jsem do té tmavší části hradu. Bylo tu příjemně chladno a foukal tady jemný větřík. Vešla jsem do jedné z těch dávno nepoužívaných učeben. Během pár chvil jsem tu kouzlem setřela prach a vyčistila okna, která se táhla od podlahy až ke stropu. Přičarovala jsem k nim tmavě modré lehounké závěsy. Byly tu jen dvě židle. Chvíli jsem váhala, ale pak jsem se rozhodla zavzpomínat na časy mezi mudly. První židli jsem proměnila v krásný klavír z lesklého černého dřeva a druhou židli jsem poupravila tak, aby vypadala jako ta stolička ke klavíru. Aby se mi sedělo pohodlně, přičarovala jsem jí modrá čalounění.

Vše svém svetru a jeanách jsem si tady připadala tak nepatřičně, tak jsem je proměnila v dlouhé  večerní šaty stejné barvy, jako měly závěsy. Vlas jsem si vyčesala do drdolu a sedla si. Téměř jsem zapomněla všechny písně, co jsem se naučila, ale pak jsem si vzpomněla na jednu mudlovskou písničku River flows in you*. Udeřila jsem do kláves a začala hrát.

Draco

Po tréninku s Addanou jsem odešel do hradu se převléct. Když jsem mířil ke svým komnatám, zaslechl jsem slabou hudbu. Vydal jsem se po tom zvuku. Ozýval se z nepoužívané části hradu, což ještě umocnilo mou zvědavost. Šel jsem potichu, abych toho, kdo hrál, nevyrušil. Nahlédl jsem do jedněch dveří, ze kterých se líbezné tóny klavíru ozývaly. Strnul jsem úžasem. Seděla tam Hermiona. Vypadala jako princezna ve svém modrém paláci. Nevěděl jsem, co se mi líbí víc, jestli ta píseň nebo ona.

Přecházela plynule z jedné písně na druhou. Musel jsem tam stát asi hodně dlouho, protože mě vytrhlo z obdivování až zapadající slunce. Rychle jsem zmizel, aby mě tam nepřistihla. Chtěl jsem tam zůstat a říct jí, že je ten nejúžasnější člověk, jakého jsem kdy poznal, ale nemohl jsem. Už jen dva dny.

 

 


 

*=



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Me?! - 28. kapitola - Klavír:

8. milia přispěvatel
03.06.2014 [11:46]

miliaNevím, doma nám vypadl internet a ve škole se to dopsat nedá.

7. okoun
01.06.2014 [7:45]

Kdy bude další?? Emoticon

6. milia přispěvatel
30.05.2014 [16:05]

miliaděkuji moc, další kapču teprve musím dodělat, teď jsme se vrátili z výletu ze školou. Jinak erin, tuhle písničku jsem slyšela na klavír hrát jednu svouý spolužačku a tak perfektně posloužila mým záměrům.

5. erin
25.05.2014 [20:32]

dokonalé...moc hezké..těším se na pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. limcyan
25.05.2014 [20:29]

Tak to bylo mooc krásné!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Alexis přispěvatel
25.05.2014 [18:46]

AlexisTahle kapitola byla ták krásná! A ten konec- \\\'Už jen dva dny.\\\' Ty bylo tak nádherné! Už se strašně moc těším! :) Emoticon Emoticon *Alex

25.05.2014 [18:40]

ninikMoc hezké Emoticon Emoticon a zvolenou první skladbou jsi mi udělala velkou radostně super, jelikož ji také hraji na klavír, stejně jako "tvá" Mia Emoticon Emoticon Vážně super Emoticon Emoticon Emoticon

1. Niki
25.05.2014 [15:29]

Krásné! !!!! !

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!