OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter » New Hogwarts - 3. kapitola



New Hogwarts - 3. kapitolaA uběhl nám celý školní rok...

Myslel jsem, že dnešní snídaně bude obyčejná, ale najednou přiletělo spoustu sov. Většina z nich zamířila k Mirabell. Dostala spoustu balíčků. Rozbalila jen ten největší. Zvedla něco nad hlavu a já poznal Nimbus 2023. To nejlepší koště na světě. Já měl doma jen 2022. Trochu jsem jí záviděl. Ne to koště, ale to, že ji má její rodina tak ráda. Mně nikdo nic nepošle, protože to nepovažují za nutné. Nejsem jejich prioritou číslo jedna. Nemilují mě. Ale nechtěl jsem se litovat. Nasadil jsem kamenný výraz, který jsem pochytil od otce, a dosnídal.

Vyučování proběhlo celkem obvykle. Z našeho soutěžení s Mirabell se stalo něco běžného. Nebylo to tak, že bychom se nesnášeli, jen jsme se pošťuchovali. Soutěžili podle svých vlastních pravidel. Jen za první týden jsme každý získali své koleji přinejmenším sto bodů. A pak začal první famfrpálový zápas v roce. Hrál Havraspár proti Nebelvíru. Chtěl jsem ji podpořit, ale bál jsem se ohlasu svých přátel. Tedy ne, že by se dali přirovnat k opravdovým přátelům. Udělal jsem si z Burtona a Ericsona jako své bodyguardy. V prvním ročníku jsem byl mezi Zmijozelskými něco jako princ. Všichni mě poslouchali, ale já si nebyl dostatečně jistý svým postavením. Navíc, kdyby se to dozvěděl otec, rozpoutalo by se peklo.

Proto jsem tam jen seděl a díval se. Byla velmi dobrá. Rozválcovali Havraspár během deseti minut a já pochopil, že jediní, kdo budou mít vůbec šanci je porazit, budeme my. Zmijozel. Na svém Nimbusu se jen míhala vzduchem a já tam chtěl letět za ní. Soutěžit s ní. Ale to se nestane. Ne dnes.

Zrovna jsem odcházel z hřiště, když mě někdo zatáhl do kouta. Zašeptala mi: „Dnes v deset večer u učebny lektvarů.“ Pak stejně rychle jako se objevila, taky zmizela. Přemýšlel jsem nad tím, co mi chce. A po večerce? Ale půjdu tam. Nejsem srab. Ještě štěstí, že ten den byla sobota, jinak bych nebyl schopen dávat pozor. Těšil jsem se a zároveň děsil desáté hodiny.

V 9:40 jsem vyrazil a byl jsem tam přesně. Nikde jsem ji neviděl. Pak se ale objevila její hlava. Nakonec se mi ukázala celá a v ruce držela neviditelný plášť. Zašeptal jsem: „Není to?“

Přikývla. Vykulil jsem oči. Vtáhla mě do nějaké učebny a zavřela za sebou dveře. Začala mi vysvětlovat: „Ráno jsem dostala spoustu balíčků. Mezi nimi byl tenhle plášť od strejdy Harryho, spoustu věcí od strejdů Freda a George z jejich obchodu a plánek Bradavic, na kterém je vidět, kde kdo je.“ Zalapal jsem po dechu. Roztáhla nějaký pergamen a zašeptala: „Slavnostně přísahám, že jsem připravena ke každé špatnosti.“ Najednou se tam objevila ta mapa, o které mi říkala. Ukázala na nás a pak na Filche, který byl na druhé straně hradu.

Zašeptal jsem: „A co máš v plánu?“

Zasmála se: „Pro začátek dáme do Filchovy kanceláře bomby smrdůvky.“ Spiklenecky na mě mrkla a já se s ní schoval pod plášť. Prošli jsme nezpozorováni až k místu doručení naší smrduté nadílky. Všechno se dobře vydařilo a nás nikdo nechytil. A takto započala nová disciplína v našem soutěžení. Párkrát nás chytili a Mirabell dokonce dostala huláka.

Většina lidí si myslela, že se nenávidíme, ale opak byl pravdou, byli jsme nejlepšími přáteli. Už v té době jsme ale věděli, že kdyby se to kdokoliv dozvěděl, byl by to náš konec. Uběhl celý školní rok a my se měli vrátit domů. Tentokrát jsem se na prázdniny netěšil. Jedinou mou útěchou bylo to, že si s ní budu moct psát a vymýšlet nové věci, které bych mohl provést. A taky jsem se musel zásobit zbožím z obchodu jejích strýčků, Freda a George.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek New Hogwarts - 3. kapitola:

5. PetraCullen přispěvatel
12.05.2014 [10:48]

PetraCullenSuper další kapitola Emoticon Emoticon Emoticon To se mi velice líbí... Emoticon Ale souhlasím s Amoris a s Alex, taky mi to trošičku připada uspěchané :) Emoticon ale nesmírně s emi tahle kapitolka líbila... Emoticon Emoticon Jdu na další... Emoticon

4. milia přispěvatel
11.05.2014 [12:23]

miliaOmlouvám se za to, že neodpovídám na komenty ale vydávám i 3 kapitoly denně. jinak plánuju, že jako příští kapitola bude právě výčet všech jejich špatností. Uznávám, že tady je to trochu rychle. Emoticon A svou chybu opravím Alex, velice se vám omlouvám, ale knížku jsem půjčila kamarádce, protože je mám v angličtině a ty v obyčejné knihovně nejsou. jinak na dalším díle už se pracuje :)

3.
Smazat | Upravit | 11.05.2014 [11:48]

Souhlasím s Alex - na mě je to moc uspěchané... Na začátku kapitoly je první famfrpálový zápas a o pár odstavců později už odjíždí domů, protože je konec roku... Ale jinak je to super, to jo. :)

2. Katy
11.05.2014 [9:52]

Moc hezká kapitola. Už se moc těším na další. Trochu mě mrzí tvoje neaktivita. Vždycky jsi nám odpovídala na komenty, rozebírala děj a poslední dobou ses vůbec nijak neozvala. Prosím, neber to špatně, jenom mě zajímá, co se změnilo.

1. Alex
10.05.2014 [20:28]

Kapitola dokonalá jako vždy! Ti dva se určiě prosláví víc než dvojčata Weasleyovic Emoticon Trochu mě mrzí, že to bereš tak hopem. Ale nemůžu se dočkat druhého ročníku Emoticon Emoticon Jenom malá výtka- v originálu to je 'Slavnostně přísahám, že jsem připraven ke každé špatnosti.' Už se moc těším na pokračování. Emoticon :3

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!