OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter » New Hogwarts - 4. kapitola



New Hogwarts - 4. kapitolaNaznačení některých rošťáren, které vyvedla Mirabell nebo Scorpius.

Mirabell

Nesnášela jsem profesorku Crawfordovou, protože mi strhávala moc bodů a téměř nic ji nevyvedlo z míry. Potřebovala jsem něco nevinného. Uslyšela jsem, jak něco zvoní. Ding dong. Ding Dong. Dostala jsem skvělý nápad. Paní Crawfordová nesnáší zpěv, celkově jakýkoliv hluk a mrtvoly. Ano, taková zvláštnost. A tak jsem to zkombinovala. Pokaždé, když po hodině vycházela ze dveří, začala jsem vyzpěvovat: „Ding dong, čarodějnice je mrtvá. Ding dong, čarodějnice je mrtvá. Nebezpečí nudy zažehnáno.“ Ze začátku se mi to ani nesnažila rozmlouvat, snažila se vypadat, že jí to nevadí, ale po týdnu, když jsem jí to zpívala denně, vyjela na mě. A pak trvalo jen týden, než jsem ji pořádně vytočila. Říká se, že v nejlepším se má přestat a já se tím měla řídit. Samozřejmě mi napařila školní trest, ale její výraz za to stál.


Scorpius

Neměl jsem tolik prostředků jako Mirabell, které její strejdové obstarali všechno, o co jim řekla. Nabízela mi, že mi něco dá, ale to bylo pod mou úroveň. Samozřejmě, byli jsme přátelé, ale zároveň soupeři a pomoc od soupeře se bere jako prohra. Musel jsem si tedy vystačit s tím, co už tady bylo. Zrovna včera jsem našel kuchyň. Domácí skřítkové mi dali zmrzlinu a mě něco osvítilo. Zima. Voda. Led. Klouže. Ušklíbl jsem se. Od Mirabell jsem si vypůjčil kouzelný plášť (tohle se jako pomoc nebere, domluvili jsme se na tom) a vydal se po chodbách a na všech jsem vytvořil silnou vrstvu ledu. Samozřejmě jsem měl jako jeden z mála studentů protiskluzové podrážky, takže mi to nedělalo problém. Bylo to opravdu geniální, pohled na McGonnagalovou rozpláclou na zemi byl k nezaplacení. A trvalo jim dva dny než to odstranili, během kterých zrušili vyučování.


Mirabell

Za trest za svůj (podle mě) nevinný zpěv jsem musela založit nějaký zájmový spolek. Byl to důvod tří probdělých nocí, než jsem na to přišla. Nemohla jsem přece udělat něco normálního, na to mám moc dobrou (nebo špatnou) pověst. To by bylo pod mou úroveň. Samozřejmě se mi nechtělo, ale bohužel jsem musela. Proč si to nevyložit po svém? Proč se jim neoplatit za takovýhle trest? Proč na to nejít s grácií. A tak jsem vytvořila spousty letáčků a přilepila je na stěny hradu kouzlem, které nedovoluje objekt odlepit po dvacet čtyři hodin. Ano, rozhodla jsem se založit Klub na ochranu proti nudným učitelům. Těm se to bohužel nelíbilo a zakázali mi ho. No, ale proti Spolku na výzkum učitelských spodků nic neudělali. McGonnagalová se na mě dívala se směsicí zájmu, obdivu, znechucení a strachu, co udělám příště. Myslím, že příště se budou víc rozmýšlet při výběru trestu.


Scorpius

Jednou jsem zaspal a první hodinu jsme měli zrovna lektvary s Křiklanem. Když jsem uviděl kočičí bobky na trávníku, dostal jsem geniální nápad. Nabral jsem je do pytlíku, který jsem měl zrovna u sebe, a potutelně se usmál. Do třídy jsem vešel povýšeně a zpříma jsem se podíval Křiklanovi do očí: „Omlouvám se, že jdu pozdě, ale byl jsem na toaletě.“ Řekl jsem to tím tónem, že bylo jasné, že mi to vůbec líto není. Jinak by to asi nechal být, ale díky tomu ne. Znal jsem ho moc dobře, a tak jsem věděl, co bude následovat.

Vykřikl: „Dokažte to!“

Na to jsem čekal. Vysypal jsem mu obsah pytlíku rovnou na stůl. Musím říct, že jsem odvedl dobrou práci, protože jeho stůl ještě dva měsíce páchl. Od té doby mě neměl rád tak jako dřív, nechápu proč. Ale nic s tím neudělal, žádal přece o důkaz.


P.S.: O nic z toho se nepokoušejte, vzniklo to pouze v mé fantazii, přeneslo na papír a u toho by mělo zůstat.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek New Hogwarts - 4. kapitola:

3. milia přispěvatel
12.05.2014 [18:30]

miliaDíky moc, to s tím Křiklanem mě napadlo jen tak mimochodem v zápalu psaní, jsem ráda že se to líbí. Jinak takovéto kapitolky budou za ukončením každého školního roku, tak se máte na co těšit. Emoticon

2. PetraCullen přispěvatel
12.05.2014 [10:51]

PetraCullenTahle kapitolka neměla chybu!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jak tam ti 2 dělali ostatním naschvály. Emoticon Emoticon Emoticon Luxusní. Emoticon Emoticon Emoticon A Křiklan to zabil slovy "Dokažte to!" Emoticon Budu se těšit na tvojí další kapitolku. Emoticon Emoticon Získala sis dalšího pravidelného čtenáře této úžasné povídky. Emoticon Emoticon Emoticon

1. Alex
12.05.2014 [10:17]

'Dokažte to!' Tak u tohodle jsem se dost zasmála!! Máme teď zrovna Aj. Učitelka nám dovoluje používat mobili (překládáme slovíčka, samozřejmě) A kouká na mě jako na blázna, protože se furt culim. Emoticon Povedená kapitola, moc se těším na další!! :3

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!