OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Little Dirty Secret - 11. kapitola



Little Dirty Secret - 11. kapitolaKatherine...
Snáď sa bude páčiť.

11. kapitola

Klaus sa, ako vždy, nemýlil. Po tom, čo odišiel od Chrisa, neprešlo ani päť hodín a Chris sa objavil v Klausovej vstupnej hale aj s tou potvorou Katherine, ktorá sa tvárila ľahostajne.

„To si bola ty?“ zavrčal Klaus, čím Katherine rozosmial.

Upírka sa nemala k slovu a to Klausa provokovalo a ešte viac ničilo jeho nervy, ktoré sa stávali zo storočia na storočie labilnejšími.

„Katherine,“ zareval. „Bola si to ty?“ spýtal sa a pozorne jej hľadel do očí.

Spočiatku ho napadlo, že má v sebe železník, ale nemala. „Áno,“ odpovedala napokon neprítomným pohľadom.

Klausa jej odpoveď rozosmiala a cítil sa odrazu uvoľnene a absolútne pokojne. „Si suka,“ zavrčal medzi rečou a spokojne si ju obzrel. „Prečo?“ spýtal sa.

Katherine mykla plecom a vymanila sa z Chrisovho zovretia. „Lebo,“ odpovedala prosto a bojovne nadvihla bradu.

Bola taká komická. „Nie maličká, ty si ma nepochopila,“ zavrnel Klaus. „Jediným pohybom si ju mohla zabiť, no ty si sa miesto toho pokúšala udusiť ju. Bolo to neuvážené a hlúpe. Ale zase za tvoju natvdlosť musím tomu hore ďakovať,“ uškrnul sa.

Katherine stiahla obočie a pokývala hlavou. „Ty si to nepochopil?“ spýtala sa smutne. „Ja som tú malú potvoru nechcela zabiť,“ povedala, čím spôsobila Klausovi šok.

Zastal a sledoval Katherine s vyvalenými očami. „Čože?“

„Bolo to len také malé postrašenie,“ mykla hravo plecom a vyčarila úsmev.

Klaus sa dvakrát nadýchol a vydýchol a pomalým krokom sa niesol k nej. „Takže postrašenie,“ pošepol do ticha, ktoré sa rozhostilo v miestnosti.

Katherine bez slova prikývla a Chris sa medzitým utiahol do kúta, kde sa krčil od strachu.

„To si naozaj až taká hlúpa?“ spýtal sa napokon a jediným krokom zrušil medzeru medzi ním a Katherine. „Uvedomuješ si, že teraz zomrieš?“ spýtal sa šeptom a priblížil sa k nej.

Jej oči na neho hľadeli arogantne a s opovrhnutím. Nebolo v nich nič, okrem nenávisti, ktorú voči nemu istotne prechovávala.

Katherine pri jeho slovách mierne stuhla a prezrela si Klausovu zamračenú tvár. „Ak ma zabiješ, vždy sa nájde niekto, kto sa postará, aby ju odpratal z cesty,“ povedala.

Bol to chabý pokus, ako si zachrániť život. Teraz už nejestvovala cesta späť. Vôbec, ale vôbec žiadna.

Klaus ju silno zdrapil pod krk a z jej hrdla sa vydral výkrik.

„Nik?“ ozvala sa za ním Sophie a očami rozšírenými hrôzou sledovala scénku pred sebou. „Nezabíjaj ju,“ poprosila a hlasno preglgla.

„Otoč sa, Sophie, toto nebude pekný pohľad,“ navrhol jej Klaus a potom sa už venoval len zvíjajúcej sa Katherine. „Posledné želanie?“ spýtal sa s pobavením a skôr, ako sa stihol niekto spamätať bola Katherine napichnutá na drevený vešiak.

Klaus ešte odlomil kúsok dreva, ktorý vytŕčal a zasadil jej smrteľný úder do srdca. Katherinino telo ochablo.

„Chris,“ prihovoril sa napokon upírovi.

„Á-áno?“ zakoktal sa nesmelo.

„Zakop ju niekde v lese a potom sa vráť!“ prikázal autoritatívne.

***

„Takže čo urobíme?“ premýšľala nahlas Caroline a prstom si klopkala po brade.

„Navrhni niečo,“ zaškľabil sa Damon. „Ohúr nás svojím skvelým nápadom.“

Damon si proste nedal povedať. Za každých okolností musel do niekoho rýpať a snažiť sa niekoho zhodiť. Čím viac mu ľudia odolávali, tým viac sa snažil.

Stefan sa prechádzal okolo konferenčného stolíka a uvažoval, Damon sa snažil zdeptať Caroline za každú cenu a Jacob sa tváril, že si ich nevšíma.

„Mali by sme niečo urobiť čím skôr!“ zavrčal Stefan.

„Kvôli Elene, alebo Sophie?“ spýtal sa Damon a pohľad nespúšťal zo svojho brata.

Jacob sa zamračil a Caroline si povzdychla. Našťastie sa Stefan rozhodol svojho brata ignorovať a tým ušetril ďalšiu hádku. Ale Damon sa jednoducho nedal a skúšal provokovať ďalej.

„Že ťa už nebaví sľubovať Elene modré z neba a pri tom vedieť, že jej to nikdy nebudeš môcť dať?“ uškrnul sa a Stefan sa zastavil a pozrel na čiernovlasého, arogantného upíra. „Ak by šlo len o Sophie, bolo by ti ukradnuté, čo sa s ňou stane. Však?“ dodal a nadvihol obočie.

„Tak dosť!“ zajačala hystericky Caroline, čím zastavila Stefanovu odpoveď. „Správaš sa ako rozmaznaný fagan!“ oborila sa na Damona.

„Hlavne, že tento chudáčik je svätý!“ fľochol Damon.

Caroline sa už chystala k odpovedi a Stefan sa snažil ovládnuť túžbu vytrhnúť Damonovi srdce z hrude, keď sa do toho vložil Jacob.

„Preboha!“ skríkol s hlavou zaklonenou k stropu. „Ste viac než stopäťdesiat ročný upíri a správate sa ako malé deti. Ide tu o život mojej sestry a vy sa tu hádate na nejakých hlúpostiach miesto toho, aby ste sa snažili prísť na spôsob, ako vzniknutú situáciu riešiť!“

Damon sa zamračil a Stefan sa tváril urazene.

„Damon začal,“ zavrčal pološepky.

Caroline prekrútila oči a prehltla nadávku, ktorá jej liezla na jazyk. „Kedy príde Elena?“ spýtala sa napokon, keď sa konečne bratia rozhodli, že po sebe prestanú štekať.

„Mala by tu byť čoskoro,“ odpovedal je Stefan.

„Mala by tu byť čoskoro,“ detinsky zopakoval Damon hlasom, ktorý Jacoba rozosmial.

Skôr než niekto stihol na Damona začať vrieskať sa dostavila nečakaná návšteva.

„Dobrý deň,“ zaštebotala Katherine a naklonila hlavu do boku.

Šok, ktorý lemoval tváre osadenstva v miestnosti Katherine rozosmial. Jej smiech bol hrdelný a očividne nútený.

„Nečakali ste ma?“ predniesla. „Ako to, že neviem, že z Eleny je upír?“

Damon sa usmial. „Však to vieš!“ ohradil sa a pohodlnejšie sa usadil v kresle.

„To je...“ pošepol Jacob smerom ku Caroline.

„Katherine,“ doplnila a Katherine na mladíka uprela svoj vražedný pohľad a hrane milo sa usmiala.

Jacobovi postál dych a civel na dvojníčku svojej sestry.

„A ty si?“ spýtala sa napokon.

„Čo tu chceš?“ spýtal sa takmer okamžite Damon.

Nebolo v záujme Salvatorovcov a hlavne v Sophiinom, aby o nej Katherine vedela. Zatiaľ sa k nej tieto chýry očividne nedoniesli a čím dlhšie sa im to podarí tajiť, tým lepšie.

„Ako som povedala, prišla som si overiť, či sú tie fámy pravdivé,“ prehodila. „Takže Elena je upír,“ skonštatovala a pohľad zamerala na Stefana. „To sa mi vôbec nepáči,“ dodala.

„S tým už nič nespravíš!“ odbila ju ľadovo Caroline.

Pri pohľade do Katherininej tváre ju chytala taká zlosť, že by dokázala zničiť celý svet. Táto potvora zničila celý jej život. Iba kvôli nej sa z Caroline stal upír prahnúci po červenej tekutine kolujúcej v tele ľudí.

„Ale no,“ zavrnela Katherine a cmukla.

Katherine sa už-už nadychovala k ďalším slovám, keď dnu vrazil Jeremy celý zadychčaný a v tvári červený.

„Je tu Elena?“ vyštekol a vtedy jeho pohľad zavadil o Katherine. Zamračil sa a zamrzol v pohybe.

„Ahoj, braček,“ zaštebotala a zazubila sa na neho.

„Prestaň, Katherine!“ oboril sa na ňu Stefan a Jeremy sa zhlboka nadýchol.

„To si bola ty?“ začal obviňujúco a pohľadom prebodávala hnedovlasú upírku, ktorá bola majstrom v obore “zničím váš život“.

„Čo som bola?“ spýtala sa ublížene a pootvorila pery.

„Našiel som Elenino auto. Je pri ceste a je rozbité!“ povedal.

„Jer,“ začal Damon a vstal. „Elena je upír. Ak havarovala, tak sa proste dvihla a odišla,“ hovoril tónom, že to má byť absolútne jasné.

Jeremy pokrútil hlavou. „Nie, je tam kopa krvi a všetky jej veci vrátane mobilu.“

Všetkým v miestnosti došlo, že to môže znamenať len jedno. Niekto jej ublížil zámerne.

„Moja rodina s tým určite niečo má,“ zašepkal Jacob a nervózne si žmolil ruky.

„Ale čo by mali z toho, že uväznia Elenu?“ spýtala sa pochybovačne Caroline.

Katherine sa zatiaľ usadila na pohovku a tvárila sa, že ju to zaujíma. I keď opak bol pravdou. Prišla zabiť Elenu a miesto nej to urobil niekto iný. Alebo sa chystá urobiť. No povedzte, je život fér?

„Katherine, bola si to ty?!“ zakričal na ňu Stefan a jeho tvár sa od rozčúlenia zmenila.

„Oúúúú...“ uškrnul sa Damon. „Pozor, lebo Stefan nám ublíži,“ zaškriekal a prebodol svojho brata pohľadom. „To sa robí takto, braček!“ vyšplechol a v sekunde bol pri Katherine.

Jeho ruka pevne zovrela jej hrdlo a nadvihol ju do vzduchu. Podľa výrazu, ktorý sa blysol v jej tvári, sa náramne bavila.

„Čo si jej urobila?“ spýtal sa Damon vražedným tónom.

Katherine nezaváhala ani sekundu a kopla ho do hrude celou silou. Ladne dopadla na zem a Damon preletel naprieč miestnosťou a svojím telom rozbil sklenenú vitrínu.

„Nedotýkaj sa ma!“ zasyčala Katherine a výhražne sa na každého pozrela. „Nikto z vás!“

***

„Šlo všetko podľa plánu?“ spýtala sa pani Wilsonová pastora, keď spolu s mužom dorazili na jeho farmu za Mystic Falls.

Pastor Young prikývol a gestom naznačil Wilsonovcom, aby šli za ním.

„Dáma a pane,“ predniesol, „predstavujem vám Elenu Gilbertovú a Elijah Mikaelsona,“ usmial sa pastor.

V cele, okolo ktorej stáli ozbrojený muži, sa nachádzali dvaja ľudia. Alebo, presnejšie vyjadrenie by bolo, dve monštrá zabalené do ľudskej kože.

„A to dievča...“ začal pán Wilson pri pohľade do Eleninej smrteľne bledej tváre.

„Viete, uvažovali sme, že nemusí byť od veci, mať tu sestru vašej dcéry. Dvojnásobný dôvod, aby sa vrátili,“ vysvetlil pastor hrdo.

S úsmevom si obzeral dvoch upírov v celách. Obaja napustený železníkom a dostrieľaný drevenými guľkami.

Pastor vedel, že sa bez krvi len tak ľahko nedajú dokopy. A náramne mu hralo do karát, že jeho mužom sa okrem pôvodného upíra podarilo zajať aj tú Gilbertovú.

S jej rodinou sa poznal a mal s nimi dobré vzťahy. No nech by ju mal akokoľvek rád, nemohol dopustiť, aby žila viac, než bude nutné.

„Ste si istý, že je to dobrý nápad?“ uistil sa pán Wilson s pochybami v hlase.

Pani Wilsonová na svojho muža zazrela. „Samozrejme!“ vyštekla. „Dostaneme tú otravu Sophie späť a upíri zaplatia za všetko, čo kedy urobili!“ vyhlásila sebavedome a prezerala si bezvládne telá Elijah a Eleny.

Vyzerali úplne ako mŕtvi.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Little Dirty Secret - 11. kapitola:

10. mima33 admin
27.01.2013 [10:18]

mima33Veľmi pekne ďakujem za komentáre Emoticon

9. mea
26.01.2013 [13:26]

super super super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon neviem čo viac povedať

8. dajdis přispěvatel
25.01.2013 [17:09]

dajdis Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. mima33 admin
25.01.2013 [14:46]

mima33Ďakujem, tak hádam ďalej nesklamem Emoticon

6. Arminka přispěvatel
24.01.2013 [23:45]

ArminkaMáš zajímavé nápady Emoticon Líbí se mi to Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. mima33 admin
24.01.2013 [19:51]

mima33Alexa Feratu ďakujem Emoticon

4. Alexa Feratu
24.01.2013 [19:21]

Další skvělý dílek Emoticon Emoticon Emoticon

3. mima33 admin
24.01.2013 [16:28]

mima33Ďakujem veľmi pekne za komentáre Emoticon
Nika nesmierne si ma potešila. Vďaka Emoticon
Ellie, no čo sa Katherine týka, všetko sa dozvieš v ten pravý čas Emoticon Emoticon Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 24.01.2013 [14:01]

Tak to jsem zvědavá i já :) jen jak to, že Katherine žije? Myslela jsem, že ji Klaus zabil?...jinak opět skvělé čtení, už se nemůžu dočkat další části Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nika248
24.01.2013 [13:39]

Som zvedava čo sa bude diať ďalej. Emoticon si jedna z mojich najobľúbenejších autorov takže sa neviem dočkať ďalšej
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!