OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Little Dirty Secret - 13. kapitola



Little Dirty Secret - 13. kapitolaKol je späť.
Snáď sa bude páčiť.

13. kapitola

Mystic Falls. Zdanlivo normálne mestečko, ničím zaujímavé, ničím výnimočné. No predsa sa stalo stredom akejsi energie, ktorá sa tu spája a láka do svojich spárov mýtické bytosti.

Keď Chris vošiel do mesta, ani by ho nenapadlo, že sa tu môže diať niečo zaujímavé. Myslel si, že prežije pár pokojných chvíľ a načerpá energiu, kým sa dá na útek.

Prečo sem vlastne išiel? Kvôli dvojníčke.

„Som rád, že ťa vidím,“ uškrnul sa Chris, keď jeho oči postáli na arogantnej tvári hnedovlásky.

Katherine vyčarila svoj najokúzľujúcejší úškľabok. „Teba by som nečakala.“

Chrisovi trhlo kútikom pier a založil si ruky na hrudi. „Prečo si sa sem vrátila?“ spýtal sa bez okolkov. „Dohoda bola, že sa budeš držať od miest, kde by sa mohla zjaviť ona. Dve Katherine...“ zvyšok vety nechal visieť vo vzduchu, ktorý zhustol a bol dusivý.

„Prišla som kvôli Elene...“ začala, ale Chris ju nenechal dohovoriť.

„Ach, áno. Aj ja som tu preto,“ mykol plecom a Katherine sa usmiala.

„Že ma to neprekvapuje. Čo iné, ako ona, by sem mohlo Chrisa Anthonyho prilákať?“ jej hlas bol plný arogancie.

„Hm,“ mykol plecom čiernovlasý upír. „Viem, čo určite nie,“ uškrnul sa.

Bola to pre Katherine podpásovka, ale prekonala ju prekrútením očí. Chris ju miloval a vtedy sa im do cesty postavili bratia Salvatorovci. A to bol koniec romantickej drámy, v hlavných úlohách s arogantnou dvojníčkou a pomstychtivým upírom.

„Príde sem?“ spýtala sa Katherine.

„Máš strach?“ odpovedal jej otázkou Chris.

Katherine stiahla obočie a premerala si stále atraktívnejšieho muža. Musela uznať, že čím ďalej čas plynul, tým bol Chris krajší.

„Nemám prečo,“ odsekla napokon a tým vyvolala na Chrisovej tvári úškľabok.

„Skutočne? Vieš, že by pre ňu bolo jednoduchšie sa za teba vydávať, ak by nehrozilo, že sa kedykoľvek objavíš!“

Samozrejme, že to vedela. Klaus nebol jediným upírom, pred ktorým Katherine po celé tie stáročia utekala. Bola tu ešte jedna mimoriadne nebezpečná osoba, ktorá si privlastnila jej identitu a z radosťou ju využívala.

„Mala by si vypadnúť,“ navrhol Chris rázne.

„Odídem, keď to uznám za vhodné,“ zavrčala hnedovláska a poberala sa na odchod.

„Mimochodom!“ zavolal za ňou Chris a Katherine strnula v polovici pohybu. „Klaus si myslí, že ťa zabil,“ oznámil jej.

Katherine na sebe nedala ani úkosom poznať, že ju tá novinka zaskočila a vyvolala v nej milión emócií, ktoré boli navzájom protichodné.

Mala sa z toho tešiť? Z jednej strany áno, pretože už mohla žiť pokojne a nemusela sa báť, že sa ten egocentrický hybrid vydá na lov, kde bude lovenou zverou práve ona. Ale na druhej strane, ani takto jej život nebude stáť za nič, pretože ju jeho oči nikdy nesmú uvidieť.

Malo to celé milión pre a proti a Katherine z toho pomaly rozbolela hlava. Vedela, že ona raz urobí nejakú blbosť, ktorá bude mať drvivý dopad.

V hlave sa jej miešali myšlienky a jedna nad nimi vyčíňala: Klaus sa čoskoro všetko dozvie.

***

„Čo teda urobíme?“ spýtala sa už po stý raz Caroline a očami prebodávala stále ľahostajného Damona, ktorý si labužnícky odchlipkával z vrecka plného krvi.

Jacoba z toho pohľadu nadúvalo na vracanie, no snažil sa to potlačiť. Nemal rád krv. Bola odporná, lepkavá a smrdela.

„Možno Elijah, alebo Kol...“ začal Stefan, ale nedokončil, pretože ho zarazil Carolinin zamračený pohľad.

„Na to zabudnite, Kol je psychopat!“ zavrčala a už chcela navrhnúť niečo iné, keď sa k nim doniesol pobavený hlas.

„Nevedel som, že o mne máš až tak vysokú mienku,“ usmial sa a usadil sa na pohovke pri Damona.

Všetci v miestnosti pri pohľade na vysmiatu tvár jedného z pôvodných stuhli.

„Čo tu chceš?“ spýtal sa Jeremy a zaujal obranný postoj.

Nebolo tajomstvom, že Kol a Jer neboli zrovna najlepší priatelia.

Kol cmukol a zazubil sa. „Ale no tak, kamarát môj...“ zapriadol pobavene.

„My nie sme priatelia a nikdy sme neboli!“ odsekol Jeremy a jeho zamračenie sa ešte prehĺbilo.

Kol sa zatváril ešte spokojnejšie a pobavenejšie. „Mám ti pripomenúť...“ začal pomaly, ale nedostal možnosť svoju myšlienku dokončiť.

„Ušetri nás a povedz rovno, čo chceš!“ zajačala Caroline a snažila sa rozdýchať ten hnev, čo ju naplňoval.

„Hľadám mojich súrodencov,“ oznámil ledabolo.

„Klaus ušiel s Eleninou sestrou, Rebekah je zavretá niekde v rakve a Elijah...“ začal Stefan a zamračil sa. „Čo je s Elijahom?“ spýtal sa napokon neprítomne.

„Niečo mi ušlo?“ spýtal sa zamračený Kol a tak mu Damon, navzdory nesúhlasom ostatných, vyrozprával čo sa stalo.

Keď skončil, Kolovu tvár lemovalo pobavenie a údiv. „To indivíduum vždy dostane čo chce, však?“ zavrčal medzi zuby.

„Počkať! Jake je predsa Wilson,“ vykríkla natešene Caroline a všetci ju prebodli nechápavými pohľadmi.

„A?“ nadvihol obočie Damon.

„Ak s tým jeho rodičia niečo majú, tak to môže zistiť. A nie len to, ale oveľa viac!“ z Carolininho hlasu sršal entuziazmus.

„To je geniálny nápad!“ zaradoval sa Stefan.

„Ale...“ Jacob bol pripravený sa hádať, protestovať a vydupať si svoje. Bol tu kvôli Sophie, nie Elene a predstava, že bude strácať drahocenný čas zachraňovaním nejakej upírky sa mu bridila.

„Pomôžeme ti, ak ty pomôžeš nám!“ pohrozil Jeremy a Jake sa zarazil.

Vydieranie je najlepší spôsob, ako dosiahnuť svoje.

***

Jake stál na prahu dverí do farmárskeho domčeka, ktorý sa nachádzal neďaleko Mystic Falls. Jeho otec ho s vďačnosťou a nadšením privítal. Keď mu Jake zavolal, okamžite mu vyklopil, kde sa aj s mamou a Miriam nachádzajú.

Pani Wilsonová už taká nadšená nebola. Jej predstava bola jasná: je to pasca.

„Synček, som rád, že si dostal rozum,“ usmial sa pán Wilson srdečne a objal svojho jediného syna.

Jake veľmi dobre vedel, že to čo sa deje, jeho otcovi nie je po chuti. Pán Wilson rovnako ako Jake, Sophie miloval a nikdy by nedopustil, aby jej niekto ublížil. Pani Wilsonová mala zasa iný názor.

„Si tu sám?“ spýtal sa ostražito pastor a spolu s pani Wilsonovou sa obzerali dookola.

„Nie, nie je!“ ozval sa z tmy neznámy hlas.

Z tieňa sa vynoril Kol so svojím vražedným pohľadom. „Kde je môj brat a kde je Elena?“ spýtal sa okamžite.

Oči pani Wilsonovej sa rozšírili hrôzou. „Ty už viac nie si môj syn!“ zajačala a pohla sa smerom k Jakovi.

Pastor ju zastavil a ukázal na prah. „Nechoďte von.“

„Čo si to urobil?“ spýtal sa pán Wilson a smutne sledoval svojho syna.

Jake sa ošíval a snažil sa nájsť tie správne slová, no neprichádzali mu na um žiadne, ktoré by mohli vysvetliť jeho správanie.

„Otec...“ začal, no nepokračoval, pretože nevedel ako.

„Urobil len to, čo je správne!“ odvrkol Kol a usmial sa. „Teraz mi dajte Elenu a Elijah!“ rozkázal mierne panovačne.

„Snáď si nemyslíš, že teba počúvneme!“ odvrkol pastor zhnusene.

Zatiaľ čo sa skupinka pri dverách hádala sa za kríkom schovávali traja upíry. Nemali poňatia, kde by sa Elena a Elijah mohli nachádzať. V okolí farmy nebolo nič len pustatina a im bolo viac než jasné, že to musí byť niekde v podzemí.

„Najlepšie by bolo ich ovplyvniť,“ zavrčal Damon pri pohľade na pani Wilsonovú, ktorá vášnivo vykrikovala. „Tej ženskej by som odtrhol hlavu a všetku jej krv vypil!“ dodal ešte.

Caroline sa pri jeho slovách uškrnula, ale snažila sa to pred Damonom zamaskovať. Nechcela, aby vedel, že má tú moc ju pobaviť.

„Idú sem,“ pošepol Stefan a vstal.

Kol a Jake sa pomaly blížili k nim a podľa ich výrazov bolo jasné, že neboli veľmi úspešní.

„Zavolajte Jeremymu,“ prikázal Damon a vyšiel dvojici v ústrety.

„Ako ich dostaneme von?“ spýtal sa Stefan popritom, ako vytáčal Jeremyho číslo.

„Povedz Gilbertovi, aby sem prišiel. A nech so sebou prinesie aspoň desať litrov benzínu.“

Kolove slová hovorili za všetko a každému bolo jasné, čo sa bude diať.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Little Dirty Secret - 13. kapitola:

8. Vanillkagirl3 přispěvatel
27.05.2017 [21:50]

Vanillkagirl3Miluji Eliasha Kola a Klausa a Damona :3 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Arminka přispěvatel
03.02.2013 [15:25]

Arminka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. mima33 admin
31.01.2013 [18:43]

mima33Meuš, ale zato účinné Emoticon Emoticon Emoticon

5. mea
31.01.2013 [18:38]

benzín, trochu drastické Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. mima33 admin
31.01.2013 [16:28]

mima33Nika ďakujem Emoticon No jeho mama lezie na nervy už aj mne Emoticon A to som ju vymyslela. Áno áno, v ďalšej kapitole si Klausa užiješ, neboj Emoticon

3. Nika248
31.01.2013 [15:22]

NEčakala som, že hoci JAke má rád svoju sestru, tak "podrazí" svojich rodičov, no jeho mama mi už tak lezie na nervy, že sa mu ani nečudujem Emoticon Emoticon Emoticon Trošku mi chýbal Klaus a SOphie, no som si istá, že v ďalšej kapitole(ktorú budem stále pozerať, či je schválená) to vynahradíš. Emoticon Emoticon Emoticon Bolo to napísané skvelo, no povedzme si kto očakával niečo iné. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. mima33 admin
31.01.2013 [12:43]

mima33Alexa Feratu ďakujem za komentár Emoticon Ďalšia čaká na schválenie Emoticon

1. Alexa Feratu
31.01.2013 [11:13]

super! Už mě začalo docela točit číst 5x za den, že článek musí k adminovi(je mi jasný, že toho mají hodně, nedá se nic dělat) Emoticon Ale jsem ráda, že je tady Emoticon Skvělá část, jako vždy Emoticon Těším se na další Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!