OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Little Dirty Secret - 2. kapitola



Little Dirty Secret - 2. kapitolaV tejto kapitole sa na scénu dostane aj Sophiina rodina. Čo sú zač?
Snáď sa bude páčiť.

2. kapitola

Pán Wilson sedel za veľkým jedálenským stolom a upíjal si zo svojej kávy. Bola to jeho tradícia, vždy o tomto čase sa pustil do čítania novín a pritom si vychutnával presso so smotanou a koláčiky.

Odrazu začul, ako tresli dvere a do jedálne sa prirútila jeho dcéra. Škaredo na neho zazrela a tašku tresla o zem.

„Som adoptovaná?“ vykríkla a v hnedých očiach sa jej odrážala zlosť.

Pán Wilson vytreštil oči a krik jeho dcéry privolal do miestnosti aj Jacoba, ktorý sa mračil a zjavne ničomu nerozumel.

„Ako si to zistila?“ spýtal sa bez okolkov pán Wilson. Vedel, že je úplne zbytočné zapierať, jeho dcéra je dosť inteligentná, aby si dala dve a dve dokopy.

„Vyhľadala ma moja sestra!“ vykríkla hlasom plným arogancie. „A vieš čo?“ prehodila uštipačne, „mám dvojča.“

Do očí Sophiinho brata sa nahrnul šok a zvedavosť. Vedel, že jeho sestra v skutočnosti nie je jeho sestra, ale nikdy si nemyslel, že to zistí takto. A vlastne ani nechápal, prečo jeho rodičia adoptovali dieťa, keď mali jeho a Miriam.

Sophie frustrovane pochodovala po miestnosti a poťahovala sa za dlhé hnedé vlasy. V duchu nadávala na všetko a na všetkých. Po celý čas ju klamali. Tvrdili jej, že je ich dcéra a pritom to bola len bohapustá lož.

„Sophie,“ šepol pán Wilson a vstal. Pomalým krokom sa blížil k svojej dcére, ktorá na neho nepekne gánila.

„Ty si to vedel?“ oborila sa na svojho brata. Vlastne, nevlastného brata.

Jacob sa zamračil a pohľadom vyhľadal otca, aby mu naznačil, že potrebuje pomoc.

„Ja ti to vysvetlím!“ začal pán Wilson bez toho, aby reagoval na nevyslovenú prosbu svojho syna.

Sústredil sa len na svoju, v tejto chvíli hysterickú dcéru.

„Nie,“ pokrútila razantne hlavou. „Nechám si to radšej vysvetliť od niekoho iného!“ vybafla a otočila sa na odchod.

Keď sa za ňou zatresli dvere, Jacob sa otočil na svojho otca a premýšľal, akoby mu mohol pomôcť.

„Myslím, že by bolo vhodné zavolať mame a všetko jej povedať,“ prehodil a jeho otec si zmučene zvesil hlavu do dlaní.

Jacob vždy vedel, že nie je správne pred Sophie tajiť pravdu. Lož má krátke nohy a hlavne v rodine, akou je tá ich.

***

Vonku bolo dnes pekné počasie. Klaus mal také rád a tento deň bol lepší ešte o to, že našiel svoju dvojníčku. Odteraz sa všetko zmení.

Jediné, čomu hnedovlasý hybrid nedokázal pochopiť, bol ten pocit, ktorý do neho udrel, keď sa pozrel Sophie do očí. Mala ich na chlp rovnaké, ako Elena, či Katarina. Prečo pri nich necítil tú energiu, ktorá mu silou blesku udrela do tela? V čom bola Sophie iná? Vyžarovalo z nej niečo... on vlastne ani nevedel čo. Ale bolo tu niečo, čo ho k nej ťahalo.

Videl v nej kúsok Tatie.

Odrazu sa rozleteli dvere a vyrútila sa z nich Sophie. Klaus si všimol, že má v očiach slzy.

Elena sa pohla od auta smerom k svojej sestre a mala v úmysle ju stisnúť v pevnom objatí, ale zarazil ju fakt, že sa za ňou z domu vyrútili ďalší ľudia. Dvaja muži.

„Sophie,“ zvolal starší šedivý pán a pokúsil sa jej sestru zastaviť, tá sa mu však vytrhla a otočila sa na neho s hnevom, ktorý jej šľahal z orieškových očí.

„Nechcem s tebou hovoriť!“ oborila sa na neho a Klaus sa musel namáhať, aby neprepukol do smiechu.

Domyslel si, že vystresovaný chlap, bude asi jej takzvaný otec. Aj by ho možno poľutoval, že prišiel o svoju dcérušku, ale na to bol príliš škodoradostný. Tento pôvodný toho za svoj život videl až-až a tak vedel celkom presne povedať, ako sa Sophie cíti. Oklamaná, podvedená a opustená. To boli emócie, ktoré sa príliš často miešali aj v ňom, ale zakaždým, keď si ich uvedomil, ich zatlačil do ústrania a rozhodol sa ich ignorovať. Aj jeho predsa klamali. Vždy, keď na to mali príležitosť. A keby nebolo toho prekliato dobrého vynálezu zvaného krvná línia, už by po tejto zemi nechodil.

Pri tej predstave ho striaslo a rozhodol sa radšej zabávať na zmučenom výraze Sophiinho nevlastného otca.

„Všetko ti vysvetlím.“ Jeho hlas bol plný žiaľu.

„Sophie, vypočuj nás,“ vložil sa do toho mladší čiernovlasý muž a sledoval Sophie.

„Klamali ste mi!“ vykríkla a zúrivo rozhadzovala rukami.

„Koľko drámy kvôli jednej hlúposti,“ prehodil Damon a na tvári sa mu usadil úsmev plný irónie.

Sophie sa na neho trhnutím otočila a keby pohľad vraždil, Damon by tu už nebol.

„Hlúposti?!“ zvreskla na neho.

Klaus sa už neubránil a rozosmial sa. Ak mal za to, že Elena je hysterka, tak Sophie ju práve v tejto chvíli tromfla.

„Snaž sa upokojiť,“ chlácholila ju jej sestra a prešla k nej. „Aj mňa dali na adopciu,“ povedala a Sophiin pohľad zmäkol.

„Ale teba adoptovala teta s ujom a tvoj otec bol tvoj strýko,“ prehodil Damon. „To je ako vystrihnuté z nejakej Esmeraldy,“ rozosmial sa.

Obe dievčatá si ho premeriavali škaredými pohľadmi a Stefan sa na svojho staršieho brata zamračil.

„To stačí,“ zahriakol ho.

„Odchádzam!“ vyhlásila rozhodne Sophie.

„Kam chceš akože ísť?“ spýtal sa jej so zamračením Jacob.

„Neviem,“ mykla ledabolo plecom. „Všade lepšie, ako tu!“ vykríkla a v sekunde sa dostala k svojmu autu a vyparila sa.

Sophie bolo úplne jedno, že sa predviedla ako totálna krava. Ona žila po celý život s ľuďmi, ktorí jej klamali priamo do očí. Ako jej len z toho bolo zle. Žalúdok mala ako na centrifúge a oči jej zalievala voda. Nechcela plakať, ale nevedela, ako dlho sa ešte pred tým dokáže ubrániť.

Odrazu niečo zarachotila a Sophie prudko dupla na pedál. Brzdy zaškrípali a auto zastalo, až ju hodilo dopredu.

Chvíľu len sedela a zamračene sledovala okolie, čo to buchlo? Znelo to, akoby jej niekto skočil na strechu. To sa už naozaj zbláznila?

Z ničoho nič sa v spätnom zrkadle objavila nejaká postava a išla k nej. Srdce jej vyskočilo až niekam medzi uši a s napätím čakala. Dvere na jej aute sa razom otvorili a objavil sa v nich muž spred školy.

„Môžem sa zviesť?“ spýtal sa s úsmevom a keď Sophie prikývla, nasadol do auta a zapásal sa.

„Kto vlastne si?“ spýtala sa Sophie trasľavým hlasom.

Klaus sa naširoko usmial a snažil sa, aby pri tom vyzeral čo najokúzľujúcejšie. Ale, čo to trepem? On sa snažiť nemusel.

„Niklaus Mikaelson,“ povedal napokon. „Ani si nevieš predstaviť, ako rád ťa spoznávam.“

Sophie sa jemne usmiala a prezerala si hnedovlasého muža s výraznými modrými očami, hlbokými ako studňa.

„Čo keby sme šli do Mystic Falls?“ navrhol Klaus. Bol rozhodnutý ju v prípade potreby ovplyvniť. Nemohol si dovoliť žiaden odpor z jej strany. „A ja ti zatiaľ všetko porozprávam.“

Sophie zvraštila obočie a prezeralo si Klausa nedôverčivým pohľadom. „Prečo do Mystic Falls?“ spýtala sa napokon.

„Preto, že odtiaľ je tvoja sestra a ja som jej sľúbil, že ťa tam dostanem,“ uškrnul sa.

No dobre, ten sľub nebol pravda a on Elene nič nesľúbil. Veď načo by to aj robil? A je tiež pravda, že väčšinou, keď on niečo sľúbil, tak to zaručene nedodržal.

„A kde je ona?“ zamračila sa Sophie a obzerala sa.

„Choď do Mystic Falls.“ Klaus sa naklonil tesne k Sophiinej tvári a pozorne sa jej zahľadel do očí.

Sophie bez slova naštartovala a vyrazila.

„A ty vieš niečo o mojej rodine?“ spýtala sa a na čele sa jej vytvorila jemná vráska od mračenia.

Klaus len prikývol a Sophie prižmúrila oči.

„A ty si moja rodina?“ spýtala sa opatrne a premerala si pozorne Klausovu tvár.

Klaus sa zasmial a nadvihol obočie. „Nie, rozhodne nie som.“

 ***

„Čo sa stalo?“ pani Wilsonová vtrhla do svojej luxusnej obývačky a oči mala plné strachu. „Je Sophie v poriadku?“ Pohľad uprela na svojho manžela, ktorý zmučene sedel nad pohárom metaxy.

„Je preč,“ prehovoril potichu pán Wilson a jeho žena samým šokom padla na zadok. Samozrejme, do kresla.

„Čože?“ spýtala sa hlasom plným pochýb a obáv. „Ako si to mohol dopustiť?!“ jej tón sršal obvinením.

„Boli tu, Gabriella,“ povedal hrane pokojne pán Wilson.

„Kto tu bol?“ blonďavá dáma sa zamračila a čakala na odpoveď, ktorá prišla až keď do seba jej manžel hodil tri ďalšie poháre silného alkoholu.

„Upíri,“ zamračil sa pán Wilson. „A to nie je to najhoršie,“ povedal po chvíli rezignovane a na stôl položil náhrdelník s príveskom v tvare S.

Sophiin železník.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Little Dirty Secret - 2. kapitola:

8. mima33 admin
02.01.2013 [17:48]

mima33Mea ďakujem Emoticon Emoticon Emoticon

7. mea
02.01.2013 [14:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. mima33 admin
02.01.2013 [10:09]

mima33Ďakujem pekne Emoticon Luterien som rada, že si sa pobavila Emoticon

5. Arminka přispěvatel
02.01.2013 [1:47]

Arminka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Luterien přispěvatel
01.01.2013 [21:27]

LuterienKlaus bol úplne úžasný. Emoticon
Damonova Esmeralda ma pobavila. Emoticon
Už sa strašne teším na pokračovanie. Emoticon Emoticon

3. mima33 admin
01.01.2013 [20:32]

mima33Ahojte, ďakujem za komentáre Emoticon Dajdis teší ma, že sa ti to páči a máš pravdu, Klaus je top.
TerryBells som rada, že som ťa Emoticon pobavila? Emoticon Emoticon Emoticon Som zvedavá čo teda povieš na ďalšiu kapitolu Emoticon

2. TerryBells přispěvatel
01.01.2013 [20:09]

TerryBellsJá jsem umírala u Damonových myšlenkvých pochodech. Vážně! Jsem zvědavá, jak to bude pokračovat.
Sophie je jako Elena, ale úplně... No, možná trochu teatrálnější, ale jinak úplně. Emoticon
Už se těším na další!

1. dajdis přispěvatel
31.12.2012 [12:56]

dajdisZačíná se to hezky rozjíždět. Líbí se mi to čím dál víc, hlavně Klaus, ten je ze všech nejlepší. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!