OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Little Dirty Secret - 27. kapitola



Little Dirty Secret - 27. kapitolaStriptíz.
Snáď sa bude páčiť.

27. kapitola

Sophie ležala na posteli a s úsmevom sledovala strop. Mala neskutočne dobrú náladu, ani jej tak nevadil fakt, že nemôže vyjsť von. Hlavné bolo, že Klaus je tu, je pri nej a očividne k nej niečo cíti, aj keď by to navonok nikdy nepriznal. Ale pobozkal ju a to hovorí za všetko.

Ten bozk bol iný, než aké Sophie dovtedy dostala. Bolo to ako ohňostroj emócií, ktoré ich už navždy spojili. Bolo to úžasné, krásne a úplne dokonalé.

Ešte teraz cítila, aké bolo mať svoje pery na jeho, aké náruživé a zároveň opatrné boli jeho dotyky. Chcela znova pocítiť ten príjemný pocit, keď sa jeho strnisko obtrie o jej jemnú pokožku.

Zo zasnenia ju z ničoho-nič vytrhlo zaklopanie. Sophie vyskočila z postele a chcela ísť otvoriť, no dnu sa už vrútil Klaus.

„Ahoj,“ usmial sa na ňu potmehúdsky a zavrela za sebou dvere. Sophie na chodbe nezaznamenala Elliota, takže ho Klaus asi poslal preč. „Máš čas?“ spýtal sa odrazu a Sophie na neho vyvalila oči.

„Vlastne nie,“ zamyslela sa naoko. „Idem na kurz štrikovania, potom s kamarátmi do kina, odtiaľ na nákupy a ešte na mň...“ nedokončila, lebo Klaus sa rozosmial a zastavil ju.

„Dobre rozumiem,“ ubezpečil ju stále s úsmevom. „Tak sa obleč. Máš na to hodinu,“ povedal jej a otočil sa na odchod.

„A kam ideme?“ spýtala sa rýchlo Sophie.

Klaus sa na ňu s úškľabkom otočil a nadvihol obočie. „To je prekvapenie. Hlavne si obleč niečo pekné!“ prikázal a odišiel. 

*** 

Elena sedela v Damonovej izbe, na tvári vražedný výraz a zvnútra celá penila. Ak by mohla, tak okamžite exploduje. Cítila sa taká... podvedená? Nevedela, či je to ten správny výraz, no približovalo sa to k jej emočnému rozpoloženiu najviac.

Po chvíli sa otvorili dvere a dnu vošiel čiernovlasý upír s ironickým úškľabkom na tvári. Človek by sa dokonca stavil, že tento “face“ si udržuje aj počas spánku.

„Čo tu robíš?!“ zamračil sa, keď uvidel Elenu uvelebenú v jeho kresle.

„Prišla som si s tebou pohovoriť!“ štekla Elena a postavila sa.

Stáli naproti sebe, obaja s naštvanými výrazmi a zaťatými päsťami.

„Máme o čom?“ fľochol Damon a svoje emócie zabarikádoval za hrubým múrom.

„Tak to si píš, že áno!“ rozčuľovala sa hnedovláska.

Damon sa tváril ledabolo a akoby bol sám, vyzliekol si košeľu a hodil ju na posteľ. Elena sa pri pohľade na neho celá roztriasla, no nedala to na sebe poznať.

„Budeš sa pozerať?“ spýtal sa Damon a Elena nadvihla obočie.

To čiernovlasého upíra pobavilo a mykol plecom. Potom si rozopol opasok a pomaly si vyzul topánky. Elena ho z nepriestrelným výrazom pozorovala a ani za mak nedala najavo, ako veľmi ju pohľad na neho vzrušuje. Damon si túto situáciu naozaj užíval a kým si dával dolu nohavice, pod ktorými mal čierne značkové boxerky, zaškľabil sa na ňu.

„Tak čo si chcela?“ spýtal sa tým najvážnejším tónom, aký bol schopný v tejto situácii zo seba vydolovať.

Elena našpúlila pery a nervózne prekračovala. Už jej začínalo byť jedno, ako to Damon vezme, jednoducho ho celého hltala očami. Stál pred ňou len v spodnom prádle s úsmevom na červených perách.

Keď Damonovi došlo, že Elenu to nenechalo chladnou, zišiel mu na um jeden plán, ktorý sa okamžite rozhodol zrealizovať. Skôr, než sa hnedovláska spamätala, stiahol si aj boxerky a zostal pred ňou stáť tak, ako ho stvoril pán Boh.

„Ou,“ vydala zo seba Elena priškrtene a rukou si zakryla oči. V skutočnosti sa ale snažila zakryť svoje červenanie.

„No?“ pobádal ju Damon. Elena nemala potuchy na čo naráža. Pomedzi prsty pozrela na Damona, ktorý už na seba naťahoval čisté oblečenie.

„Čo no?“ spýtala sa nechápavo, čím si vyslúžila Damonov smiech.

„Čo si chcela?“ zopakoval svoju otázku.

Elena počkala kým sa obliekol a znova sa na neho zamračila. Teraz pred ňou stál v kožených nohaviciach a čiernom tričku. „Ideš niekam?“ zamračila sa.

„Toto je výsluch? S tým ideš za neprávnou osobou. Stefan je v kuchyni,“ zavrčal podráždene Damon a vydal sa preč z izby.

„Počkaj, ja...“ Elena sa zarazila a povzdychla si.

„Čo? Nikdy si nevidela nahého chlapa?“ rypol si Damon a pri Eleninom výraze nezabudol dodať: „Ozajstného chlapa!“

Nebolo treba vysvetľovať na čo naráža, no Elena sa rozhodla jeho poznámku ignorovať a prejsť k veci. „Prišla som kvôli Lorrine,“ povedala pokojnejšie a Damona svojimi slovami prekvapila.

Ten sa od dverí pohol späť k nej a pobavene ju sledoval.

„Nepáči sa mi!“ vyhlásila Elena. „Myslím, že nie je taká, ako si myslíš.“

„Ako prosím?“ neveriaco sa spýtal Damon a s otvorenými ústami ju sledoval.

„Ako si počul. Neželám si, aby sa tu obšmietala!“ vyhlásila panovačne a Damon sa rozosmial.

Bol to silený smiech plný sarkazmu. „Ty si neskutočná, vieš o tom?!“ zakričal na ňu a Elena sa zatvárila prekvapene. „Vieš, že ťa milujem! A očividne ti to, že trpím robí dobre!“ Elena bola jeho náhlym výbuchom ohromená a okrem civenia na neho sa nezmohla absolútne na nič. „Tebe sa páči, keď tu chodím a v tvári mám vpísaný smútok, však? Vieš čo? Teraz sa to zmení. Už nebudem ten Damon, teraz budem nový Damon, taký ktorý neberie ohľad na tvoje veličenstvo. Je mi jedno čo si myslíš, je mi jedno čo cítiš, je mi jedno ako sa cítiš!“ Damonov výbuch neustával, práve naopak.

„Povedala si,“ pokračoval po tom, čo sa dramaticky nadýchol, „že ak by si ma stretla prvého, všetko mohlo byť inak. Ale ty si taký cynik, Elena, že spomienku, ktorá sa ti vrátila ignoruješ a šliapeš po nej!“ Damon už začínal strácať nervy a cítil, ako sa jeho telo od návalu zlosti rozochvelo. „A teraz, keď je tu reálna šanca, že na tomto svete je jediný človek, ktorý by ma mohol milovať, tak mi to chceš vziať?!“ spýtal sa neveriaco a ublížene zároveň.

Elena bola úplne mimo seba. Nedokázala zo seba dostať žiadnu reakciu, len s vytreštenými očami pozorovala muža pred sebou. Muža, ktorý ju pravdepodobne teraz znenávidel.

„Tvoje mlčanie ma v tom len utvrdzuje,“ pošepol takmer nečujne a pomaly sa otočil a chcel vyjsť z miestnosti.

Elena sa spamätala a pomocou svojej upírej rýchlosti sa dostala pred neho a zatarasila mu dvere. „Damon, nechoď,“ poprosila a stisla pery k sebe.

„Nevidím dôvod zotrvať v tejto miestnosti čo i len o sekundu dlhšie!“ povedal ľadovo a načahoval sa za kľučkou, ale Elena sa nedala a odsotila ho.

Damon sa zapotácal a stratil rovnováhu, Elena sa ho pokúsila zachytiť, ale jediné čo dosiahla bolo, že sa zrútila na neho.

Damon neveriaco zakňučal a zavrel oči. „Zlez zo mňa!“ prikázal a Elena pokrútila hlavou aj napriek tomu, že ju nevidel.

„Až keď ma vypočuješ!“ vyhlásila.

„Som silnejší,“ upozorňoval ju.

„Som vytrvalejšia,“ nedala sa Elena a vtedy na ňu Damon konečne pozrel.

„Tak o čo ide?“ spýtal sa naoko unudene.

„Pozri, ja viem, že sa ti naskytla šanca mať pri sebe niekoho, kto by mohol byť tvojou chýbajúcou polovičkou,“ začala Elena a Damon si ironicky odfrkol. „Ale ona to nie je, Damon. Snažím sa ťa len chrániť, čo to nevidíš?“

Damon nadvihol jedno obočie a prstom klopkal po studenej dlážke. „Pravdu?“ spýtal sa a Elena prikývla. „Jediné čo vidím je, ako sa tu so Stefanom spolu cukrujete a ako sa po sebe lepíte. Vidím, že sa milujete a cítim, ako ma každý pohľad na teba celého ničí. Cítim, že by som sa mal zbaliť a vypadnúť a až do konca svojho mizerného života sa už na teba nepozrieť a ušetriť si tak kopu bolesti!“ povedal úprimne a Elenin výraz mu potvrdil, že to bolo možno príliš kruté. „Prepáč, ja...“ začal, ale zastavila ho potrasením hlavy.

„Máš pravdu,“ pošepla a zahryzla si do pery.

„Nie,“ protirečil jej okamžite. „Nemohol by som odísť a žiť s vedomím, že ti niečo hrozí a že sa ti môže kedykoľvek niečo stať,“ povedal a chytil Elenu za ruku.

Ešte stále ležal na zemi a Elena bola na ňom. Cítil to teplo, ktoré z nej vyžarovalo a spôsobovalo mu príjemné mraučanie v žalúdku. Ak niekoho milujete, chcete pre neho to najlepšie a tak to je aj s Damonom. Chce len jej šťastie a ak je jej šťastím Stefan, tak potom prosím. Nech sú spolu.

„Damon,“ zavrnela Elena a Damon sa pri pohľade do jej očí strácal. Nerozumel tomu, čím to je, ale jej oči boli iné.

Áno jasné, rovnaké oči mala Katherine, Lorrina, Sophie a nevie kto ešte, ale jej boli iné. Akoby sa v nich roztopilo zlato. V jej pohľade sa strácal a cítil sa tak nevysloviteľne príjemne, že zabudol na všetky starosti navôkol. Elena na tom asi bola rovnako, keďže s upreným pohľadom civela na Damonove pery a skôr, ako sa stihli spamätať sa k sebe tvárami približovali. Boli len milimeter od seba, mohli cítiť dych toho druhého na svojej tvári, tú bezprostrednú blízkosť, ktorá robila svet krajším a vtedy sa všetko pokazilo.

Dvere sa rozleteli a dnu sa vrútili Caroline a Alex. „Preboha!“ zajačala Caroline a zaspätkovala. Vtedy vrazila do Alexa, ktorý to nečakal a tak sa obaja zviezli na stolík, ktorý sa pod ich váhou zlomil.

Elena a Damon sa okamžite postavili. „Neviete klopať?!“ zajačal Damon a snažil sa ukryť to sklamanie, ktoré cítil.

„Nevedeli sme...“ začala Caroline a nervózne kmitala pohľadom z Damona na stolík, ktorý náhodou rozbila.

„Pošlem ti faktúru,“ prehodil Damon vážne.

„Čo?“ zamračila sa Caroline.

„Za ten stolík!“ pretočil modré oči a rýchlim krokom odišiel z miestnosti.

Carolinino zamračenie sa prehĺbilo, no okamžite sa spamätala a vyšla za ním. Elena s Alexom ich zmätene nasledovali. „Lorrina nehovorí pravdu!“ vyhlásila a Damon sa so zastenaním otočil. „Teda, nie celú,“ ošila sa nervózne blondínka a nevinnými očami sledovala Damona.

„O čo ide?“ rozhodil Damon rukami a oči pretočil k nebu.

„Dnes som bola na nákupy, potrebovala som nejaké nové oblečenie, lebo to čo mám...“ začala Caroline horlivo a Damon ju okamžite zastavil.

„Tvoj šatník ma naozaj nezaujíma!“ zareval neštvane.

„Car, prejdi k veci!“ navrhla Elena.

Caroline sa zamračila, ale pustila sa do vysvetľovania. „Fajn, v meste som stretla dvojníčku. Myslela som, že je to Katherine, ale tá to rozhodne nebola.“

Damon a Elena si vymenili rýchli pohľad a Alex prešiel bližšie k centru diania. „Je to nejaká Hannah Gilbertová,“ povedal tichým hlasom a Damonovo obočie vystrelilo dopoly čela.

„Hannah Gilbertová?“ spýtal sa pochybovačne a Alex prikývol.

„Stretne sa s nami dnes večer,“ dodal s úsmevom. „Tu!“

„Tak príjemnú zábavu!“ zaštebotal milo Damon a v sekunde bol preč.

„Je neskutočný idiot!“ zavrešťala Caroline a Alex sa rozosmial.

„Hej, iný už nebude,“ mykol ledabolo plecom a akoby bol doma, prešiel do obývačky a nalial si z Damonovej drahej whisky.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Little Dirty Secret - 27. kapitola:

8. Alexa Feratu
24.02.2013 [12:49]

To zase ne ale hrozný nezvyk. Počítač jsem odstavila.

7. mima33 admin
22.02.2013 [18:11]

mima33Heh, to si trafila. Windows 8 Emoticon mám to síce len jeden deň, ale už ma to dokázalo dokonale vytočiť a nie raz. Takže vravíš, že je to katastrofa??? Emoticon

6. Alexa Feratu
22.02.2013 [18:04]

Jestli windows8, tak to hodně štěstí. Mám ho na starším pc daný na test(předtím tam bylo Windows xp). Na rok starém mám Windows 7 a jsem nad míru spokojená. Jakou máš verzi ty?

5. mea
22.02.2013 [17:29]

ja sa vlastne neviem rozhodnúť či páči alebo nie Emoticon

4. mima33 admin
22.02.2013 [16:34]

mima33Ďakujem veľmi pekne Emoticon
Mea Emoticon Emoticon Emoticon Som rada, že sa ti Elena...páči? Správne som to pochopila.
Perla takže pár Damon a Elena sa ti nepáči??? Emoticon
Alexa Feratu na Klausa a Sophie sa môžeš tešiť v ďalšej kapitole Emoticon pôjdu na \"rande\". Max v nedeľu bude ďalšia časť, lebo nastali menšie technické problémy a síce mám nový windows a nejako na ňom ešte nie je word Emoticon

3. Alexa Feratu
22.02.2013 [16:28]

Tak dneska mi tzo nějak moc rychle uteklo. Dílek skvělý a jen jedna malá poznámka. Vždycky K+S utneš tak, že jsem napnula jak tětiva na luku a nemůžu se doškat dalšího dílku Emoticon Mimochodem, psl pls pls další díleček Emoticon

2. Perla přispěvatel
22.02.2013 [16:23]

PerlaNo čo povedať. Som zvedavá, čo plánuje Klaus pre Sophie. Určite to bude super. A Elena s Damonom... nuž... proste som rada, že tam vtrhla Caroline. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. mea
22.02.2013 [15:47]

elena je taká ..... och Emoticon Emoticon Emoticon veľmi veľmi sa mi to páči Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!